Ogłoszenie z dnia 2023-03-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00509901/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-12-21
- 2023/BZP 00008765/01 - Modyfikacja z dnia 2023-01-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Realizacja robót budowlanych w ramach zadania pn. „Dostępny Urząd” polegającego na przebudowie i rozbudowie budynku siedziby Urzędu Miejskiego w Brusach (dobudowa windy zewnętrznej)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Brusy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092351251
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Na Zaborach 1
1.5.2.) Miejscowość: Brusy
1.5.3.) Kod pocztowy: 89-632
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL637 - Chojnicki
1.5.7.) Numer telefonu: 523969300
1.5.8.) Numer faksu: 523969303
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@brusy.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: brusy.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Realizacja robót budowlanych w ramach zadania pn. „Dostępny Urząd” polegającego na przebudowie i rozbudowie budynku siedziby Urzędu Miejskiego w Brusach (dobudowa windy zewnętrznej)2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7b9459a1-812b-11ed-94da-6ae0fe5e7159
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00138521
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00035569/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.7 Przebudowa i rozbudowa budynku siedziby Urzędu Miejskiego w Brusach (dobudowa windy zewnętrznej) w ramach zadania „Dostępny Urząd”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zadanie dofinansowane w ramach projektu „Dostępny samorząd - granty” realizowanego przez Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych w ramach działania 2.18 Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-20202.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00509901
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: Nr ZP.271.21.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 544156,38 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja robót budowlanych polegających na przebudowie
i rozbudowie budynku siedziby Urzędu Miejskiego w Brusach (dobudowa windy zewnętrznej).
2. Zakres robót obejmuje:
1) przebudowę polegającą na:
demontażu istniejących drzwi wejściowych (z funkcją napowietrzania), przeniesienie siłowników do sąsiednich drzwi wejściowych na parterze;
zawężeniu otworu drzwiowego na parterze;
wydzieleniu strefy komunikacji, włączającej w siebie istniejąca klatkę schodową, projektowaną windę oraz wejście do budynku poprzez ścianki działowe (EI60) na parterze;
wyburzeniu otworu w ścianie zewnętrznej na potrzeby wyjścia z windy na piętrze;
wykonaniu zadaszenia nad wejściem do budynku od strony dziedzińca,
przeniesieniu istniejącej stolarki,
montażu nowej stolarki,
w związku z nowym podziałem pomieszczenia - korytarz i klatka schodowa - należy rozdzielić instalację oświetleniową wraz z włącznikami stosownie do nowego podziału,
w związku ze zmianą lokalizacji drzwi służących do napowietrzania klatki schodowej w istniejącym systemie oddymiania należy dostosować instalację do nowego układu,
2) rozbudowę polegającą na:
wykonaniu fundamentu płytowego,
wykonaniu podszybia windowego,
montażu szybu windowego w konstrukcji stalowej wraz z wyposażeniem,
montażu przeszklenia szybu windowego,
wykonania poziomych oznakowań podłoża,
należy wykonać zasilanie dla nowych urządzeń (winda, grzejnik elektryczny),
na potrzeby zasilania nowych urządzeń należy wykonać nową podrozdzielnię elektryczną i zlokalizować ją jako wbudowaną w ścianę przy windzie na poziomie parteru,
nową podrozdzielnię należy zasilić z istniejącej najbliższej rozdzielnicy w budynku,
windę zasilać zgodnie z wytycznymi wybranego producenta windy,
grzejnik elektryczny w podszybiu należy wyposażyć w termostat,
grzejnik elektryczny dobrać wg wytycznych wybranego producenta windy.
UWAGA:
1) W trakcie realizacji inwestycji oraz po jej zakończeniu należy zapewnić ciągły dostęp do sąsiednich nieruchomości. Inwestycja nie może pogorszyć warunków użytkowania sąsiednich nieruchomości,
2) Podczas trwania inwestycji należy umożliwić funkcjonowanie urzędu,
3) Kolorystykę farb, stolarki wewnętrznej oraz innych elementów wewnętrznych
i zewnętrznych Wykonawca uzgodni z Zamawiającym na etapie wykonywania robót,
4) Wykonawca w uzgodnieniu z Zamawiającym zapewni na własny koszt wywóz w miejsce wskazane przez Zamawiającego na odległości nie większą niż 5 km lub utylizację zdemontowanej stolarki,
5) Wykonawca sporządzi aktualizację instrukcji bezpieczeństwa pożarowego dla całego obiektu.
6) Do wyceny należy uwzględnić uzupełnione elementy na rysunkach zamiennych stanowiących Załącznik nr 14 do SWZ.
7) Kolor i rodzaj luksferów uzgodnić z Zamawiającym na etapie Wykonawstwa.
3. Szczegółowy opis, wielkość i zakres przedmiotu zamówienia zawarty jest w Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych - Załącznik Nr 10 do SWZ, w Projektach budowlano - wykonawczych - Załącznik Nr 9 do SWZ, Uzupełnionych rysunkach zamiennych – Załącznik Nr 14 do SWZ oraz w Przedmiarach robót (stanowiących materiał pomocniczy przy przygotowywaniu oferty) – Załącznik Nr 11 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
42416100-6 - Windy
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 603313,97 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1205400,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 603313,97 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ARTMED Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 590555301
7.3.3) Ulica: Św. Antoniego 18 lok. 3
7.3.4) Miejscowość: Tomaszów Maz.
7.3.5) Kod pocztowy: 97-200
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Zakres: dostawa i montaż dźwigu, Nazwa Podwykonawcy: WT LIFT Sp. z o.o.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 603313,97 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie pomieszczeń przyziemia budynków B, B1 i C w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Modernizacja, przebudowa i doposażenie SOR (...)".
- Poprawa efektywności energetycznej Gminnego Centrum Kultury w Polichnie
- Dostawa i montaż systemów fotowoltaicznych na obiektach sportowych MCSiR w Nowym Targu - realizacja projektu Sportowa Polska 2022.
- Odbudowa ziemnego stawu o powierzchni 2880 m2 w miejscowości Szczytniki Czerniejewskie, gm. Czerniejewo
- Odbudowa ziemnego stawu o powierzchni 1510 m2 w miejscowości Czerniejewo, gm. Czerniejewo
- Odbudowa ziemnego stawu o powierzchni 1443 m2 w miejscowości Żydowo, gm. Czerniejewo
więcej: Windy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.