Ogłoszenie z dnia 2021-08-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00074774/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-06-08
- 2021/BZP 00074774/02 - Ogłoszenie z dnia 2021-06-08 (po zmianach)
- 2021/BZP 00077283/01 - Modyfikacja z dnia 2021-06-09
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00138524 z dnia 2021-08-05 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa energii elektrycznej do obiektów Zamawiającego w 2022 roku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzą zamawiający działający wspólnie1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO I GMINA KAŃCZUGA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 650900602
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. M. Konopnickiej 2
1.5.2.) Miejscowość: Kańczuga
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-220
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski
1.5.7.) Numer telefonu: 166423142
1.5.8.) Numer faksu: 166426630
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@kanczuga.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kanczuga.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://kanczuga.ezamawiajacy.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
1.9.) Informacje o pozostałych zamawiających działających wspólnie
Zamawiający 2
1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa w Kańczudze
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7941105551
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Szkolna 5
1.5.2.) Miejscowość: Kańczuga
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-220
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: spsobieski@gmail.com
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://spkanczuga.pl/
Zamawiający 3
1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa w Pantalowicach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7941771420
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Pantalowice 158
1.5.2.) Miejscowość: Pantalowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-224
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: skolapantalowice@interia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.sppantalowice.pl/
Zamawiający 4
1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa w Krzeczowicach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7941771408
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Krzeczowice 56a
1.5.2.) Miejscowość: Krzeczowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-220
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kszkola1@tlen.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.facebook.com/spkrzeczowice
Zamawiający 5
1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa w Sieteszy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7941771377
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Sietesz 329
1.5.2.) Miejscowość: Sietesz
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-206
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sp_sietesz1@o2.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://zsgsietesz.c0.pl/
Zamawiający 6
1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa w Siedleczce
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7941771437
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Siedleczka 179
1.5.2.) Miejscowość: Siedleczka
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-225
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sp_siedleczka@poczta.onet.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://spsiedleczka.pl/
Zamawiający 7
1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa w Łopuszce Wielkiej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7941771383
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Łopuszka Wielka 488
1.5.2.) Miejscowość: Łopuszka Wielka
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-222
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sp_lopuszka@wp.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://zsglopuszkaw.cba.pl/
Zamawiający 8
1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa w Rączynie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7941771414
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rączyna 146
1.5.2.) Miejscowość: Rączyna
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-223
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: szkolara@interia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://zsgraczyna.pl/
Zamawiający 9
1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejsko Gminne Przedszkole w Kańczudze
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7941686200
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: W. Witosa 1
1.5.2.) Miejscowość: Kańczuga
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-220
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mgpkanczuga@op.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://przedszkolekanczuga.edupage.org/
Zamawiający 10
1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Usług Wspólnych w Kańczudze
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7941822666
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Słowackiego 12
1.5.2.) Miejscowość: Kańczuga
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-220
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: cuw@kanczuga.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.cuw.kanczuga.biuletyn.net/
Zamawiający 11
1.2.) Nazwa zamawiającego: Środowiskowy Dom Samopomocy w Łopuszce Wielkiej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7941818819
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Łopuszka Wielka 112
1.5.2.) Miejscowość: Łopuszka Wielka
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-222
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sdslopuszka@neostrada.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://kanczuga.pl/asp/srodowiskowy-dom-samopomocy,189,,1
Zamawiający 12
1.2.) Nazwa zamawiającego: Kańczucki Ośrodek Sportu i Rekreacji w Kańczudze
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7941828410
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Parkowa 4
1.5.2.) Miejscowość: Kańczuga
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-220
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@kosir.kanczuga.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kanczuga.pl
Zamawiający 13
1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejsko Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Kańczudze
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7941686217
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Słowackiego 12
1.5.2.) Miejscowość: Kańczuga
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-220
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mgops@kanczuga.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.mgops.kanczuga.pl
Zamawiający 14
1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Kańczudze
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7941819351
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Barbary 18
1.5.2.) Miejscowość: Kańczuga
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-220
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zgk.spzoo@op.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zgk-kanczuga.pl/
Zamawiający 15
1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkół w Kańczudze
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7941033171
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: M. Konopnickiej 2
1.5.2.) Miejscowość: Kańczuga
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-220
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zskancz@pro.onet.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zskanczuga.pl/
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa energii elektrycznej do obiektów Zamawiającego w 2022 roku2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-eec456ed-c783-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00138524
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000045/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa energii elektrycznej do obiektów Miasta i Gminy Kańczuga w 2022 roku
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00074774/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RRG.271.08.2021.WS
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 339868,22 PLN
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
- Część 1 - Dostawa energii elektrycznej do obiektów Zamawiającego w 2022 roku – Oświetlenie uliczne,Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w tym lista punktów poboru energii został zawarty w załączniku nr 1a. Dostawa energii elektrycznej odbywać się będzie na warunkach określonych:
a) w ustawie - Prawo energetyczne z dnia 10 kwietnia 1997 r. (tj. Dz. U. z 2019 r., poz. 755 ze zm.),
b) przepisach wykonawczych do tej ustawy, a w szczególności Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 4 maja 2007 roku w sprawie szczegółowych warunków funkcjonowania systemu elektroenergetycznego (Dz. U. z 2007 r., Nr 93, poz. 623),
c) Taryfie dla energii elektrycznej sprzedawcy,
Szacunkowa ilość dostarczanej energii w okresie dostawy w taryfie C11 - 275 782,00 kWh. Ilości podane wyżej są ilościami szacunkowymi, w celu określenia wartości zamówienia, co nie odzwierciedla realnego bądź deklarowanego wykorzystania energii elektrycznej 09w czasie trwania umowy i w żadnym razie nie może być podstawą jakichkolwiek roszczeń ze strony Wykonawcy. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia ilości zamawianej energii elektrycznej jak i jej zwiększenia. Minimalna wielkość dostaw szacuje się na poziomie 75 % określonych wartości. Zamawiający zobowiązany jest do uregulowania wszelkich należności za dostarczoną energię.
Wykonawca składając ofertę musi posiadać zawartą umowę o świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej z operatorem systemu dystrybucyjnego działającym na terenie Zamawiającego.
Zamawiający oświadczają, że posiadają zawartą umowę z PGE Dystrybucja S.A. na świadczenie usługi dystrybucji energii elektrycznej. Wszystkie PPE są przyłączone do sieci OSD o którym mowa powyżej. Usługi dystrybucji będą świadczone na podstawie odrębnych umów zawartych pomiędzy odbiorcą energii elektrycznej a OSD.
Okres rozliczeniowy dla poszczególnych PPE ustala się jako miesięczny lub dwumiesięczny.
Wymagany okres płatności faktur – do 30 dni.
Zamawiający dysponują tytułem prawnym do obiektów ujętych w prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
Zamawiający nie posiadają koncesji na wytwarzanie, obrót, przesyłanie lub dystrybucję energii elektrycznej, wydanej przez Prezesa URE. Zamawiający nie są płatnikiem podatku akcyzowego.
Na wykazane PPE nie zostały zawarte umowy dotyczącą rozliczenia energii elektrycznej wprowadzonej do sieci OSD z mikroinstalacji.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09300000-2 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
09310000-5 - Elektryczność
4.5.5.) Wartość części: 73771,81 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
- Część 2 - Dostawa energii elektrycznej do obiektów Zamawiającego w 2022 roku – Pozostałe obiekty,Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w tym lista punktów poboru energii został zawarty w załączniku nr 1b, 1c, 1d.
Dostawa energii elektrycznej odbywać się będzie na warunkach określonych:
a) w ustawie - Prawo energetyczne z dnia 10 kwietnia 1997 r. (tj. Dz. U. z 2019 r., poz. 755 ze zm.),
b) przepisach wykonawczych do tej ustawy, a w szczególności Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 4 maja 2007 roku w sprawie szczegółowych warunków funkcjonowania systemu elektroenergetycznego (Dz. U. z 2007 r., Nr 93, poz. 623),
c) Taryfie dla energii elektrycznej sprzedawcy,
Szacunkowa ilość dostarczanej energii w okresie dostawy w taryfie C11 - 596 365,50 kWh
Szacunkowa ilość dostarczanej energii w okresie dostawy w taryfie C21 – 29 134,00 kWh
Szacunkowa ilość dostarczanej energii w okresie dostawy w taryfie C12A strefa szczytowa – 69 258,00 kWh
Szacunkowa ilość dostarczanej energii w okresie dostawy w taryfie C12A strefa pozaszczytowa – 217 670,00 kWh
Szacunkowa ilość dostarczanej energii w okresie dostawy w taryfie C12B strefa dzienna – 6 031,00 kWh
Szacunkowa ilość dostarczanej energii w okresie dostawy w taryfie C12B strefa nocna – 2 609,00 kWh
Ilości podane wyżej są ilościami szacunkowymi, w celu określenia wartości zamówienia, co nie odzwierciedla realnego bądź deklarowanego wykorzystania energii elektrycznej w czasie trwania umowy i w żadnym razie nie może być podstawą jakichkolwiek roszczeń ze strony Wykonawcy. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia ilości zamawianej energii elektrycznej jak i jej zwiększenia. Minimalna wielkość dostaw szacuje się na poziomie 75 % określonych wartości. Zamawiający zobowiązany jest do uregulowania wszelkich należności za dostarczoną energię.
Wykonawca składając ofertę musi posiadać zawartą umowę o świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej z operatorem systemu dystrybucyjnego działającym na terenie Zamawiającego.
Zamawiający oświadczają, że posiadają zawartą umowę z PGE Dystrybucja S.A. na świadczenie usługi dystrybucji energii elektrycznej. Wszystkie PPE są przyłączone do sieci OSD o którym mowa powyżej. Usługi dystrybucji będą świadczone na podstawie odrębnych umów zawartych pomiędzy odbiorcą energii elektrycznej a OSD.
Okres rozliczeniowy dla poszczególnych PPE ustala się jako miesięczny lub dwumiesięczny.
Wymagany okres płatności faktur – do 30 dni.
Zamawiający dysponują tytułem prawnym do obiektów ujętych w prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
Zamawiający nie posiadają koncesji na wytwarzanie, obrót, przesyłanie lub dystrybucję energii elektrycznej, wydanej przez Prezesa URE. Zamawiający nie są płatnikiem podatku akcyzowego.
Na wykazane PPE nie zostały zawarte umowy dotyczącą rozliczenia energii elektrycznej wprowadzonej do sieci OSD z mikroinstalacji.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09300000-2 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa
4.5.5.) Wartość części: 266096,41 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 12
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 7
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 135684,74 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 159022,52 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 135684,74 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PGE OBRÓT S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: PL8130268082
7.3.3) Ulica: 8 Marca 6
7.3.4) Miejscowość: Rzeszów
7.3.5) Kod pocztowy: 35-959
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 135684,74 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 12
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 8
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 470045,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 529976,71 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 470045,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Respect Energy S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: PL8762459238
7.3.3) Ulica: Ludwika Rydygiera 8
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 01-793
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 470045,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 3
Część 4
Część 5
Część 6
Część 7
Część 8
Część 9
Część 10
Część 11
Część 12
Część 13
Część 14
Część 15
2021-08-05 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy |
INNE PRZETARGI KAŃCZUGA
więcej: przetargi KAŃCZUGA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup energii elektrycznej dla Gminnego Przedsiębiorstwa Usługowego ALGAWA Spółka z o.o.
- "ŚWIADCZENIA USŁUGI KOMPLEKSOWEJ SPRZEDAŻY ENERGII ELEKTRYCZNEJ, ŚWIADCZENIA USŁUGI DYSTRYBUCJI ORAZ ŚWIADCZENIA USŁUGI ODBIORU i ROZLICZANIA ENERGII ELEKTRYCZNEJ WPROWADZONEJ DO SIECI OSD"
- Zakup energii elektrycznej do obiektów Wyższej Szkoły Straży Granicznej w Koszalinie
- Dostawa i świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej do siedziby Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Zielonej Górze.
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej obejmująca sprzedaż energii elektrycznej oraz świadczenie usługi dystrybucji energii elektrycznej na potrzeby Polskiego Teatru Tańca
- "Dostawa energii elektrycznej dla potrzeb Filharmonii Zielonogórskiej im. Tadeusza Bairda"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.