Ogłoszenie z dnia 2025-03-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00089687/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-02-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja infrastruktury gminnej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Niwiska
1.3.) Oddział zamawiającego: Gmina Niwiska
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690581672
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Niwiska 430
1.5.2.) Miejscowość: Niwiska
1.5.3.) Kod pocztowy: 36-147
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.7.) Numer telefonu: 17 2279 002
1.5.8.) Numer faksu: 17 2279 384
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzadgminy@gmina.niwiska.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina.niwiska.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-00607063-a7ea-478d-9f58-8a10b58b25f31.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja infrastruktury gminnej2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-00607063-a7ea-478d-9f58-8a10b58b25f3
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00138589
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00033503/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Modernizacja inferastruktury gminnej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00089687
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SI.271.2.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na modernizacji odcinka drogi gminnej w miejscowości Hucisko na długości 410 mb oraz utwardzenie terenu pod parking obok boiska przyszkolnego w Siedlance(II etap) na powierzchni 1300 m2, zgodnie z zakresem robót wynikającym z opisu technicznego i przedmiarów robót.
2. Na przedmiot zamówienie składa się realizacja następujących zadań :
a) Modernizacja drogi gminnej w miejscowości Hucisko na działce o numerze ewidencji gruntów 483 w km 0 + 000 – 0 + 410 m , gmina Niwiska.
Zakres robót:
• roboty przygotowawcze,
• wykonanie w-wy profilującej,
• wykonanie przepustu,
• wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego,,
• wykonanie pobocza,
• roboty wykończeniowe
b) Utwardzenie terenu pod parking obok boiska przyszkolnego w Siedlance(II etap).
Planowane roboty do wykonania :
- mechaniczne wybranie kruszywa na powierzchni 1300 m2 na głębokość 10 cm wraz z odwiezieniem na odległość do 1 km,
- mechaniczne profilowanie całości nawierzchni równiarką,
- położenie rozścielaczem kruszywa nawierzchni z tłucznia kamiennego 0-32 mm - grubość po zagęszczeniu - 5 cm na całej powierzchni 1300 m2( wskazane jest wykorzystanie kruszywa uzyskanego z poz. a) ),
- położenie obrzeży betonowych 30 x 8 cm na podsypce cementowo- piaskowej, wypełnienie spoin zaprawą cementową- na długości 83 mb,
- Wybudowanie 2 studni odwadniających Ø 40 cm i głębokości 1, 50 m krytych rusztem, połączonych rurą PVC Ø 100 mm i długości 10 m, położoną na głębokości około 1 m.
- wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego grub.5 cm standard I na pow. 1300 m2
- regulacja studzienki kanalizacyjnej i wodociągowej.
3. Szczegółowy zakres robót określają przedmiary robót stanowiące Załączniki od 4a do 4b do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 196890,79 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 308209,71 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 196890,79 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 830475812
7.3.3) Ulica: ul. Korczaka 6a
7.3.4) Miejscowość: Mielec
7.3.5) Kod pocztowy: 39-300
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT DROGOWYCH SP. Z O.O. W MIELCU
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT DROGOWYCH SP. Z O.O. W MIELCU
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 196890,79 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-06-30INNE PRZETARGI NIWISKA
więcej: przetargi NIWISKA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie ścieżek oraz nasadzeń w Parku Etnograficznym nad Węgorapą wraz z przebudową schodów zewnętrznych
- Wykonanie ścieżek oraz nasadzeń w Parku Etnograficznym nad Węgorapą wraz z przebudową schodów zewnętrznych
- "Budowa Centrum Przesiadkowego w Pankach"
- Remont nawierzchni drogi gminnej nr 595044S, Postęp, ul. Szpitalna, dz. nr 335
- Rozbudowa ul. Wiejskiej w Sadownem - etap II.
- Rozbudowa drogi gminnej w miejscowości Nowa Grabownica
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.