Ogłoszenie z dnia 2022-04-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00108039/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-04-04
- 2023/BZP 00019999/01 - Modyfikacja z dnia 2023-01-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa żywności do Oddziałów Żłobka Miejskiego w Katowicach w drugim półroczu 2022 r. z podziałem na 6 zadań.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Żłobek Miejski w Katowicach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 270236733
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Sokolska 26
1.5.2.) Miejscowość: Katowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 40-086
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.7.) Numer telefonu: 324962957
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zlobek.katowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zlobek.katowice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl; http://www.bip.zlobek.katowice.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa żywności do Oddziałów Żłobka Miejskiego w Katowicach w drugim półroczu 2022 r. z podziałem na 6 zadań.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b64d304c-a912-11ec-80f8-1ad70aec7fa4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00138600
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00045438/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Dostawa żywności do Oddziałów Żłobka Miejskiego w Katowicach w drugim półroczu 2022 r. z podziałem na 6 zadań.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00108039/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.26.1.2022.MR
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 1 Dostawa warzyw i owoców świeżychPrzedmiotem zamówienia jest dostawa żywności do Oddziałów Żłobka Miejskiego na terenie miasta Katowice, tj.
1) Oddział przy ul. Ligonia 43,
2) Oddział przy ul. Szeptyckiego 1,
3) Oddział przy ul. Ordona 3a,
4) Oddział przy ul. Bytomska 8a,
5) Oddział przy ul. Tysiąclecia 45,
6) Oddział przy ul. Uniwersytecka 15,
7) Oddział przy ul. Grzegorzka 2
8) Oddział przy ul. Zadole 24 a,
9) Oddział przy ul. Marcinkowskiego 13
10) Oddział przy ul. Wojciecha 23A
11) Oddział przy ul. Ciesielska 1
12) Oddział przy ul. Boya Żeleńskiego 30
13) Oddział przy ul. Krzywoustego 9
Częstotliwość dostaw:
Dostawa zamówień będzie realizowana sukcesywnie według faktycznych potrzeb każdego Oddziału Żłobka na podstawie tzw. zamówień złożonych przez przedstawiciela Zamawiającego z dwudniowym wyprzedzeniem do godziny 12:00.
Zamawiający przewiduje możliwość składania zamówień pilnych, w szczególnych przypadkach wyni-kających z potrzeb Zamawiającego, które Wykonawca zobowiązuje się wykonać w danym dniu robo-czym. Czas oczekiwania do max 2 godzin od momentu telefonicznego lub ( mejlowego) zgłoszenia za-mówienia.
Definicja dnia roboczego – dzień od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy na terenie Rzeczpospolitej Polskiej.
HARMONOGRAM DOSTAW ŻYWNOŚCI DO ODDZIAŁÓW
ŻŁOBKA MIEJSKIEGO W KATOWICACH
• ZADANIE I – PONIEDZIAŁEK, ŚRODA, PIĄTEK 6.00 - 7.30
• ZADANIE III – PONIEDZIAŁEK, ŚRODA, PIĄTEK 6.00 – 10:00
• ZADANIE IV – PONIEDZIAŁEK, ŚRODA, PIĄTEK 6.00 – 8.30
• ZADANIE V – ŚRODA 6.00 – 10.00
• ZADANIE VI – PONIEDZIAŁEK, ŚRODA, PIĄTEK 6.00 – 7.30
• ZADANIE VII- WTOREK, PIĄTEK 6.00 – 7.30
4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
03222100-4 - Owoce i orzechy tropikalne
15300000-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty
15320000-7 - Soki owocowe i warzywne
15330000-0 - Przetworzone owoce i warzywa
15331000-7 - Warzywa przetworzone
15331110-1 - Przetworzone warzywa korzeniowe
15331130-7 - Fasola, groch, papryki, pomidory i pozostałe warzywa
15331140-0 - Warzywa liściaste i kapustne
15331400-1 - Warzywa konserwowane i/lub puszkowane
15331425-2 - Przecier pomidorowy
15332100-5 - Przetworzone owoce
15332270-7 - Przeciery owocowe
15332290-3 - Dżemy
15332400-8 - Owoce konserwowane
4.5.5.) Wartość części: 148982,29 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 3 Dostawa mięsa i produktów mięsnychPrzedmiotem zamówienia jest dostawa żywności do Oddziałów Żłobka Miejskiego na terenie miasta Katowice, tj.
1) Oddział przy ul. Ligonia 43,
2) Oddział przy ul. Szeptyckiego 1,
3) Oddział przy ul. Ordona 3a,
4) Oddział przy ul. Bytomska 8a,
5) Oddział przy ul. Tysiąclecia 45,
6) Oddział przy ul. Uniwersytecka 15,
7) Oddział przy ul. Grzegorzka 2
8) Oddział przy ul. Zadole 24 a,
9) Oddział przy ul. Marcinkowskiego 13
10) Oddział przy ul. Wojciecha 23A
11) Oddział przy ul. Ciesielska 1
12) Oddział przy ul. Boya Żeleńskiego 30
13) Oddział przy ul. Krzywoustego 9
Częstotliwość dostaw:
Dostawa zamówień będzie realizowana sukcesywnie według faktycznych potrzeb każdego Oddziału Żłobka na podstawie tzw. zamówień złożonych przez przedstawiciela Zamawiającego z dwudniowym wyprzedzeniem do godziny 12:00.
Zamawiający przewiduje możliwość składania zamówień pilnych, w szczególnych przypadkach wynikających z potrzeb Zamawiającego, które Wykonawca zobowiązuje się wykonać w danym dniu roboczym. Czas oczekiwania do max 2 godzin od momentu telefonicznego lub ( mejlowego) zgłoszenia za-mówienia.
Definicja dnia roboczego – dzień od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy na terenie Rzeczpospolitej Polskiej.
HARMONOGRAM DOSTAW ŻYWNOŚCI DO ODDZIAŁÓW
ŻŁOBKA MIEJSKIEGO W KATOWICACH
• ZADANIE I – PONIEDZIAŁEK, ŚRODA, PIĄTEK 6.00 - 7.30
• ZADANIE III – PONIEDZIAŁEK, ŚRODA, PIĄTEK 6.00 – 10:00
• ZADANIE IV – PONIEDZIAŁEK, ŚRODA, PIĄTEK 6.00 – 8.30
• ZADANIE V – ŚRODA 6.00 – 10.00
• ZADANIE VI – PONIEDZIAŁEK, ŚRODA, PIĄTEK 6.00 – 7.30
• ZADANIE VII- WTOREK, PIĄTEK 6.00 – 7.30
4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne
15110000-2 - Mięso
15112000-6 - Drób
15113000-3 - Wieprzowina
4.5.5.) Wartość części: 26994,37 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 4 Dostawa artykułów nabiałowych Przedmiotem zamówienia jest dostawa żywności do Oddziałów Żłobka Miejskiego na terenie miasta Katowice, tj. 1) Oddział przy ul. Ligonia 43, 2) Oddział przy ul. Szeptyckiego 1, 3) Oddział przy ul. Ordona 3a, 4) Oddział przy ul. Bytomska 8a, 5) Oddział przy ul. Tysiąclecia 45, 6) Oddział przy ul. Uniwersytecka 15, 7) Oddział przy ul. Grzegorzka 2 8) Oddział przy ul. Zadole 24 a, 9) Oddział przy ul. Marcinkowskiego 13 10) Oddział przy ul. Wojciecha 23A 11) Oddział przy ul. Ciesielska 1 12) Oddział przy ul. Boya Żeleńskiego 30 13) Oddział przy ul. Krzywoustego 9 Częstotliwość dostaw: Dostawa zamówień będzie realizowana sukcesywnie według faktycznych potrzeb każdego Oddziału Żłobka na podstawie tzw. zamówień złożonych przez przedstawiciela Zamawiającego z dwudniowym wyprzedzeniem do godziny 12:00. Zamawiający przewiduje możliwość składania zamówień pilnych, w szczególnych przypadkach wynikających z potrzeb Zamawiającego, które Wykonawca zobowiązuje się wykonać w danym dniu roboczym. Czas oczekiwania do max 2 godzin od momentu telefonicznego lub ( mejlowego) zgłoszenia za-mówienia. Definicja dnia roboczego – dzień od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy na terenie Rzeczpospolitej Polskiej. HARMONOGRAM DOSTAW ŻYWNOŚCI DO ODDZIAŁÓW ŻŁOBKA MIEJSKIEGO W KATOWICACH • ZADANIE I – PONIEDZIAŁEK, ŚRODA, PIĄTEK 6.00 - 7.30 • ZADANIE III – PONIEDZIAŁEK, ŚRODA, PIĄTEK 6.00 – 10:00 • ZADANIE IV – PONIEDZIAŁEK, ŚRODA, PIĄTEK 6.00 – 8.30 • ZADANIE V – ŚRODA 6.00 – 10.00 • ZADANIE VI – PONIEDZIAŁEK, ŚRODA, PIĄTEK 6.00 – 7.30 • ZADANIE VII- WTOREK, PIĄTEK 6.00 – 7.304.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
03142500-3 - Jaja
15500000-3 - Produkty mleczarskie
15511100-4 - Mleko pasteryzowane
15530000-2 - Masło
15540000-5 - Produkty serowarskie
15542100-0 - Ser twarogowy
15551300-8 - Jogurt
4.5.5.) Wartość części: 133569,05 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 5 Dostawa różnych artykułów spożywczychPrzedmiotem zamówienia jest dostawa żywności do Oddziałów Żłobka Miejskiego na terenie miasta Katowice, tj.
1) Oddział przy ul. Ligonia 43,
2) Oddział przy ul. Szeptyckiego 1,
3) Oddział przy ul. Ordona 3a,
4) Oddział przy ul. Bytomska 8a,
5) Oddział przy ul. Tysiąclecia 45,
6) Oddział przy ul. Uniwersytecka 15,
7) Oddział przy ul. Grzegorzka 2
8) Oddział przy ul. Zadole 24 a,
9) Oddział przy ul. Marcinkowskiego 13
10) Oddział przy ul. Wojciecha 23A
11) Oddział przy ul. Ciesielska 1
12) Oddział przy ul. Boya Żeleńskiego 30
13) Oddział przy ul. Krzywoustego 9
Częstotliwość dostaw:
Dostawa zamówień będzie realizowana sukcesywnie według faktycznych potrzeb każdego Oddziału Żłobka na podstawie tzw. zamówień złożonych przez przedstawiciela Zamawiającego z dwudniowym wyprzedzeniem do godziny 12:00.
Zamawiający przewiduje możliwość składania zamówień pilnych, w szczególnych przypadkach wynikających z potrzeb Zamawiającego, które Wykonawca zobowiązuje się wykonać w danym dniu roboczym. Czas oczekiwania do max 2 godzin od momentu telefonicznego lub ( mejlowego) zgłoszenia za-mówienia.
Definicja dnia roboczego – dzień od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy na terenie Rzeczpospolitej Polskiej.
HARMONOGRAM DOSTAW ŻYWNOŚCI DO ODDZIAŁÓW
ŻŁOBKA MIEJSKIEGO W KATOWICACH
• ZADANIE I – PONIEDZIAŁEK, ŚRODA, PIĄTEK 6.00 - 7.30
• ZADANIE III – PONIEDZIAŁEK, ŚRODA, PIĄTEK 6.00 – 10:00
• ZADANIE IV – PONIEDZIAŁEK, ŚRODA, PIĄTEK 6.00 – 8.30
• ZADANIE V – ŚRODA 6.00 – 10.00
• ZADANIE VI – PONIEDZIAŁEK, ŚRODA, PIĄTEK 6.00 – 7.30
• ZADANIE VII- WTOREK, PIĄTEK 6.00 – 7.30
4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15600000-4 - Produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych
15800000-6 - Różne produkty spożywcze
15820000-2 - Sucharki i herbatniki; wyroby piekarskie i ciastkarskie o przedłużonej trwałości
15830000-5 - Cukier i produkty pokrewne
15831600-8 - Miód
15850000-1 - Produkty z ciasta makaronowego
15860000-4 - Kawa, herbata i podobne produkty
15870000-7 - Przyprawy i przyprawy korzenne
15880000-0 - Specjalne produkty odżywcze
15898000-9 - Drożdże
15899000-6 - Proszek do pieczenia
4.5.5.) Wartość części: 77165,65 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 6 Dostawa pieczywaPrzedmiotem zamówienia jest dostawa żywności do Oddziałów Żłobka Miejskiego na terenie miasta Katowice, tj.
1) Oddział przy ul. Ligonia 43,
2) Oddział przy ul. Szeptyckiego 1,
3) Oddział przy ul. Ordona 3a,
4) Oddział przy ul. Bytomska 8a,
5) Oddział przy ul. Tysiąclecia 45,
6) Oddział przy ul. Uniwersytecka 15,
7) Oddział przy ul. Grzegorzka 2
8) Oddział przy ul. Zadole 24 a,
9) Oddział przy ul. Marcinkowskiego 13
10) Oddział przy ul. Wojciecha 23A
11) Oddział przy ul. Ciesielska 1
12) Oddział przy ul. Boya Żeleńskiego 30
13) Oddział przy ul. Krzywoustego 9
Częstotliwość dostaw:
Dostawa zamówień będzie realizowana sukcesywnie według faktycznych potrzeb każdego Oddziału Żłobka na podstawie tzw. zamówień złożonych przez przedstawiciela Zamawiającego z dwudniowym wyprzedzeniem do godziny 12:00.
Zamawiający przewiduje możliwość składania zamówień pilnych, w szczególnych przypadkach wynikających z potrzeb Zamawiającego, które Wykonawca zobowiązuje się wykonać w danym dniu roboczym. Czas oczekiwania do max 2 godzin od momentu telefonicznego lub ( mejlowego) zgłoszenia za-mówienia.
Definicja dnia roboczego – dzień od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy na terenie Rzeczpospolitej Polskiej.
HARMONOGRAM DOSTAW ŻYWNOŚCI DO ODDZIAŁÓW
ŻŁOBKA MIEJSKIEGO W KATOWICACH
• ZADANIE I – PONIEDZIAŁEK, ŚRODA, PIĄTEK 6.00 - 7.30
• ZADANIE III – PONIEDZIAŁEK, ŚRODA, PIĄTEK 6.00 – 10:00
• ZADANIE IV – PONIEDZIAŁEK, ŚRODA, PIĄTEK 6.00 – 8.30
• ZADANIE V – ŚRODA 6.00 – 10.00
• ZADANIE VI – PONIEDZIAŁEK, ŚRODA, PIĄTEK 6.00 – 7.30
• ZADANIE VII- WTOREK, PIĄTEK 6.00 – 7.30
4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15811000-6 - Pieczywo
15811100-7 - Chleb
15811400-0 - Bułeczki
15893000-4 - Produkty suszone
4.5.5.) Wartość części: 77165,65 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 7 Dostawa świeżych filetów rybnychPrzedmiotem zamówienia jest dostawa żywności do Oddziałów Żłobka Miejskiego na terenie miasta Katowice, tj.
1) Oddział przy ul. Ligonia 43,
2) Oddział przy ul. Szeptyckiego 1,
3) Oddział przy ul. Ordona 3a,
4) Oddział przy ul. Bytomska 8a,
5) Oddział przy ul. Tysiąclecia 45,
6) Oddział przy ul. Uniwersytecka 15,
7) Oddział przy ul. Grzegorzka 2
8) Oddział przy ul. Zadole 24 a,
9) Oddział przy ul. Marcinkowskiego 13
10) Oddział przy ul. Wojciecha 23A
11) Oddział przy ul. Ciesielska 1
12) Oddział przy ul. Boya Żeleńskiego 30
13) Oddział przy ul. Krzywoustego 9
Częstotliwość dostaw:
Dostawa zamówień będzie realizowana sukcesywnie według faktycznych potrzeb każdego Oddziału Żłobka na podstawie tzw. zamówień złożonych przez przedstawiciela Zamawiającego z dwudniowym wyprzedzeniem do godziny 12:00.
Zamawiający przewiduje możliwość składania zamówień pilnych, w szczególnych przypadkach wynikających z potrzeb Zamawiającego, które Wykonawca zobowiązuje się wykonać w danym dniu roboczym. Czas oczekiwania do max 2 godzin od momentu telefonicznego lub ( mejlowego) zgłoszenia za-mówienia.
Definicja dnia roboczego – dzień od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy na terenie Rzeczpospolitej Polskiej.
HARMONOGRAM DOSTAW ŻYWNOŚCI DO ODDZIAŁÓW
ŻŁOBKA MIEJSKIEGO W KATOWICACH
• ZADANIE I – PONIEDZIAŁEK, ŚRODA, PIĄTEK 6.00 - 7.30
• ZADANIE III – PONIEDZIAŁEK, ŚRODA, PIĄTEK 6.00 – 10:00
• ZADANIE IV – PONIEDZIAŁEK, ŚRODA, PIĄTEK 6.00 – 8.30
• ZADANIE V – ŚRODA 6.00 – 10.00
• ZADANIE VI – PONIEDZIAŁEK, ŚRODA, PIĄTEK 6.00 – 7.30
• ZADANIE VII- WTOREK, PIĄTEK 6.00 – 7.30
4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15211100-1 - Świeże filety rybne
4.5.5.) Wartość części: 10594,17 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 148442,04 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 148442,04 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 148442,04 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Silezaur Tomasz Rulka
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6272679871
7.3.3) Ulica: Armii Krajowej 69
7.3.4) Miejscowość: Chorzów
7.3.5) Kod pocztowy: 41-506
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 148442,04 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-07-01 do 2022-12-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
1. Podstawa prawna - art. 255 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. 2019, poz. 2019 z późn. zm.)
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty;
2. Uzasadnienie faktyczne:
W przedmiotowym postępowaniu prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji, do wyznaczonego terminu składania ofert tj. 12.04.2022 r. do godz. 08.00 r. nie wpłynęła żadna oferta w zakresie zadania nr 3.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 133361,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 133361,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 133361,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Milko Hurtowe Centrum Nabiału mgr inż.Włodzimierz Natkaniec
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6340009859
7.3.3) Ulica: Dulęby 5
7.3.4) Miejscowość: Katowice
7.3.5) Kod pocztowy: 40-833
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 133361,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-07-01 do 2022-12-31Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 74477,79 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 74477,79 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 74477,79 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SILEZAUR Tomasz Rulka
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6272679871
7.3.3) Ulica: Armii Krajowej 69
7.3.4) Miejscowość: Chorzów
7.3.5) Kod pocztowy: 41-506
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MILKO HURTOWE CENTRUM NABIAŁU WŁODZIMIERZ NATKANIEC
jakie przetargi wygrała firma
MILKO HURTOWE CENTRUM NABIAŁU WŁODZIMIERZ NATKANIEC
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 74477,79 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-07-01 do 2022-12-31Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
1. Podstawa prawna - art. 255 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. 2019, poz. 2019 z późn. zm.)
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty;
Uzasadnienie faktyczne:
W przedmiotowym postepowaniu prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji, do wyznaczonego terminu składania ofert tj. 12.04.2022 r. do godz. 08.00 r. nie wpłynęła żadna oferta w zakresie zadania 6.
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
1. Podstawa prawna - art. 255 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. 2019, poz. 2019 z późn. zm.)
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty;
2. Uzasadnienie faktyczne:
W przedmiotowym postepowaniu prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji, do wyznaczonego terminu składania ofert tj. 12.04.2022 r. do godz. 08.00 r. nie wpłynęła żadna oferta w zakresie zadania 7.
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Zakup pojazdu typu autobus
- Remont mieszkań (III)/XV/2024
- Usługa przemieszczania /holowania/ pojazdów oraz części pojazdów na koszt Policji dla jednostek Policji garnizonu śląskiego
- Dostawa urządzeń sieciowych
- Dostawa subskrypcji dla systemu VoIP oraz usługa wsparcia
- Świadczenie usług pełnienia dyżurów awaryjnych
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Samorządowego w Celestynowie
- Dostawa artykułów spożywczych do stołówki przedszkola
- Dostawa artykułów spożywczych do stołówki przedszkola
- Dostawa produktów żywnościowych dla Miejskiego Przedszkola nr 17 w Piekarach Śląskich
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej nr 1 w Nowym Dworze Mazowieckim w 2025 roku
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Starej Wsi
więcej: Jaja »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.