Og³oszenie z dnia 2023-03-16
Powi±zane og³oszenia:
- 2023/BZP 00045564/01 - Og³oszenie z dnia 2023-01-19
Og³oszenie o wyniku postêpowania
Us³ugi
¦WIADCZENIE US£UG PRALNICZYCH
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: KUJAWSKO - POMORSKIE CENTRUM PULMONOLOGII W BYDGOSZCZY
1.3.) Oddzia³ zamawiaj±cego: Dzia³ Zamówieñ Publicznych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092356930
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Seminaryjna 1
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Bydgoszcz
1.5.3.) Kod pocztowy: 85-326
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruñski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampub@kpcp.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.kpcp.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/kpcp1.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zak³ad opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
¦WIADCZENIE US£UG PRALNICZYCH2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-9daea9a1-97ce-11ed-94da-6ae0fe5e7159
2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00138619
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2023-03-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00045564
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 01 Z TP 23
4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.3.) Warto¶æ zamówienia: 613407,24 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie us³ug pralniczych
dla Zamawiaj±cego, zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia stanowi±cym za³±cznik nr 1 do SWZ.
2. Zamawiaj±cy, zgodnie z art. 121 pkt. 1) ustawy Pzp, zastrzega obowi±zek osobistego wykonania przez Wykonawcê us³ugi prania dezynfekcyjnego w jednym zak³adzie pralniczym.
3. Zamawiaj±cy przedstawi³ przedmiot zamówienia jako jedno zadanie. Zamawiaj±cy nie wyra¿a zgody na sk³adanie ofert czê¶ciowych, tzn. oferta musi obejmowaæ ca³y przedmiot zamówienia
4. Zamawiaj±cy nie dokona³ podzia³u zamówienia na czê¶ci z uwagi na to, ¿e aby uzyskaæ bieliznê czysta wizualnie, woln± od drobnoustrojów patogennych, wszystkie wymienione kolejne etapy us³ugi, tj.: pranie, czyszczenie, suszenie, prasowanie, maglowanie, sortowanie, sk³adanie, drobne naprawy krawieckie, pakowanie bielizny szpitalnej, odzie¿y medycznej, dezynfekcja komorowa, znakowanie asortymentu, transport - stanowi± nierozerwaln± ca³o¶æ w uzyskaniu odpowiedniego efektu odpowiadaj±cemu przyjêtym standardom. Podzia³ ww. Us³ug spowodowa³by du¿e trudno¶ci w uzyskaniu odpowiednich wymogów, jakimi musi charakteryzowaæ siê bielizna czysta. Brak podzia³u zamówienia na czê¶ci jest uzasadniony rzeczywistymi potrzebami Zamawiaj±cego i nie spowoduje ograniczenia uczciwej konkurencji.
5. Szczegó³owe zasady realizacji us³ugi oraz przewidywane zmiany umowy okre¶la projekt umowy, stanowi±cy za³±cznik nr 9 do SWZ.
6.Osoby wykonuj±ce w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia czynno¶ci zwi±zane z us³ug± prania (tj. pranie dezynfekcyjne, czyszczenie chemiczne, dezynfekcja komorowa, suszenie, prasowanie, maglowanie, sk³adanie, sortowanie, drobne naprawy krawieckie, pakowanie bielizny i odzie¿y personelu oraz innego asortymentu) musz± byæ zatrudnione przez Wykonawcê lub Podwykonawcê na podstawie umowy o pracê.
6.1. Zamawiaj±cy uprawniony jest do wykonywania czynno¶ci kontrolnych wobec Wykonawcy odno¶nie spe³niania przez Wykonawcê lub Podwykonawcê wymogu, o którym mowa w pkt. 4.6 SWZ w szczególno¶ci poprzez zlecenie kontroli Pañstwowej Inspekcji Pracy lub poprzez ¿±danie przed³o¿enia stosownych dowodów przez Wykonawcê potwierdzaj±cych zatrudnienie ww. osób na umowê o pracê. Zamawiaj±cy uprawniony jest w szczególno¶ci do:
1) ¿±dania z³o¿enia w wyznaczonym terminie o¶wiadczeñ i dokumentów w zakresie potwierdzenia spe³niania ww. wymogu i dokonywania ich oceny, a w szczególno¶ci:
a) o¶wiadczenia zatrudnionego pracownika,
b) o¶wiadczenia Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracê osób wykonuj±cych czynno¶ci, których dotyczy wezwanie Zamawiaj±cego. O¶wiadczenie to powinno zawieraæ w szczególno¶ci: dok³adne okre¶lenie podmiotu sk³adaj±cego o¶wiadczenie, datê z³o¿enia o¶wiadczenia, wskazanie, ¿e objête wezwaniem czynno¶ci wykonuj± osoby zatrudnione
na podstawie umowy o pracê wraz ze wskazaniem imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracê i podpis osoby uprawnionej do z³o¿enia o¶wiadczenia
w imieniu Wykonawcy lub Podwykonawcy,
c) po¶wiadczonej za zgodno¶æ z orygina³em odpowiednio przez Wykonawcê
lub Podwykonawcê kopii umowy/umów o pracê osób wykonuj±cych w trakcie realizacji zamówienia czynno¶ci, których dotyczy ww. o¶wiadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy (wraz z dokumentem reguluj±cym zakres obowi±zków, je¿eli zosta³ sporz±dzony).
Kopia umowy/umów powinna zostaæ zanonimizowana w sposób zapewniaj±cy ochronê danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami reguluj±cymi ochronê danych osobowych (tj. w szczególno¶ci bez adresów, nr PESEL pracowników, wynagrodzenia). Imiê i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracê, rodzaj umówionej pracy powinny byæ mo¿liwe do zidentyfikowania,
d) za¶wiadczenia w³a¶ciwego oddzia³u ZUS, potwierdzaj±ce op³acanie przez Wykonawcê lub Podwykonawcê sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne i zdrowotne z tytu³u zatrudnienia na podstawie umów o pracê za ostatni okres rozliczeniowy osób wykonuj±cych czynno¶ci, których dotyczy wezwanie Zamawiaj±cego, zanonimizowane w sposób zapewniaj±cy ochronê danych osobowych pracowników, zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami, przy czym imiê i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji,
e) po¶wiadczonej za zgodno¶æ z orygina³em odpowiednio przez Wykonawcê lub Podwykonawcê kopii dowodu potwierdzaj±cego zg³oszenie pracownika przez pracodawcê do ubezpieczeñ, zanonimizowan± w sposób zapewniaj±cy ochronê danych osobowych pracowników, zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami, przy czym imiê i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji.
2) ¿±dania wyja¶nieñ w przypadku w±tpliwo¶ci w zakresie potwierdzenia spe³niania ww. wymogów;
3) przeprowadzania kontroli w miejscu wykonywania pracy.
6.2. W przypadku nieprzestrzegania przez Wykonawcê lub Podwykonawcê wymogu, o którym mowa w pkt. 4.6 SWZ Zamawiaj±cy przewiduje sankcjê w postaci obowi±zku zap³aty przez Wykonawcê kary umownej w wysoko¶ci okre¶lonej w § 11 projektu umowy. Niez³o¿enie przez Wykonawcê w wyznaczonym przez Zamawiaj±cego terminie ¿±danych przez Zamawiaj±cego dowodów w celu potwierdzenia spe³nienia przez Wykonawcê lub Podwykonawcê wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracê, nieudzielenie wyja¶nieñ
lub niepoddanie siê kontroli lub jej utrudnianie traktowane bêdzie jako niespe³nienie przez Wykonawcê lub Podwykonawcê wymogu zatrudnienia
na podstawie umowy o pracê osób wykonuj±cych czynno¶ci wskazane w pkt. 4.6 SWZ uprawniaj±ce do na³o¿enia kary umownej.
6.3. Wykonawca zobowi±zany jest do uzyskania od pracowników zgody
na przetwarzanie danych osobowych w zakresie koniecznym do spe³nienia wymogu okre¶lonego w pkt. 4.6 SWZ.
6.4. Wykonawca zobowi±zany jest do wprowadzenia w umowach z Podwykonawcami stosownych zapisów zobowi±zuj±cych do zatrudnienia w/w osób na umowê o pracê oraz zapisów umo¿liwiaj±cych Zamawiaj±cemu przeprowadzenie kontroli sposobu wykonania tego obowi±zku.
6.5. W przypadku uzasadnionych w±tpliwo¶ci co do przestrzegania prawa pracy w powy¿szym zakresie przez Wykonawcê lub Podwykonawcê, Zamawiaj±cy mo¿e zwróciæ siê o przeprowadzenie kontroli przez Pañstwow± Inspekcjê Pracy.
4.5.3.) G³ówny kod CPV: 98310000-9 - Us³ugi prania i czyszczenia na sucho
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
98311000-6 - Us³ugi odbierania prania
98315000-4 - Us³ugi prasowania
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 857454,68 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 857454,68 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 857454,68 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: HOLLYWOOD TEXTILE SERVICE SP. Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 776-162-70-87
7.3.3) Ulica: ul. Bojanowska 2B
7.3.4) Miejscowo¶æ: Sierpc
7.3.5) Kod pocztowy: 09-200
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"HOLLYWOOD TEXTILE SERVICE" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygra³a firma
"HOLLYWOOD TEXTILE SERVICE" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-27
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 857454,68 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
8.4.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- Dostawa czê¶ci do remontu aparatów oddechowych, masek, ubrañ gazoszczelnych produkcji MSA AUER, FASER, DRAGER, FENZY oraz czê¶ci do remontu podrêcznego sprzêtu ga¶niczego produkcji KZWM OGNIOCHRON
- Budowa bie¿ni oraz si³owni zewnêtrznej przy ulicy Nowogrodzkiej 3 w Bydgoszczy
- 30/PA/2025 Przebudowa przegród zewnêtrznych oraz remont elewacji frontowych budynku mieszkalnego wielorodzinnego po³o¿onego przy ul. Ks. Skorupki 1 w Bydgoszczy
- Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych niesegregowanych oraz odpadów zbieranych w sposób selektywny z nieruchomo¶ci jednostek KAS województwa kujawsko - pomorskiego
- Naprawa obmurza ogniotrwa³ego w instalacji termicznego przekszta³cania odpadów medycznych
- ¦wiadczenie us³ugi nadzorów bran¿owych (...) nad realizacj± zadania: Rozbudowa DW nr 551 (...),odc. Strzy¿awa - Ostromecko od km 0+005 do km 1+935 oraz od km 2+675 do km 3+960 d³. 3,215 km
wiêcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa us³uga prania (...) bielizny szpitalnej (...) oraz wynajem czystej bielizny i odzie¿y szpitalnej z wdro¿eniem systemu RFID UHF (...)
- ¦wiadczenie us³ug specjalistycznego prania odzie¿y i bielizny szpitalnej wraz z dzier¿aw± po¶cieli w ilo¶ci do 450 kompletów.
- ¦wiadczenie kompleksowej us³ugi pralniczej dla garnizonu ¶l±skiego.
- ¦wiadczenie kompleksowych us³ug pralniczych wraz z dezynfekcj± dla O¶rodków oraz Sk³adnic nale¿±cych do Zamawiaj±cego
- Us³ugi pralnicze (na 12 miesiêcy)
- Us³uga prania bielizny szpitalnej dla Szpitala Powiatowego GAJDA - MED Sp. z o.o.
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.