Ogłoszenie z dnia 2022-04-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00090876/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-03-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Urządzenie dróg płytami:
zadanie nr 1: remont ul. Róż w Koszalinie - etap II
zadanie nr 2: remont ul. Macieja w Koszalinie - etap II
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg i Transportu w Koszalinie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330002466
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Połczyńska
1.5.2.) Miejscowość: Koszalin
1.5.3.) Kod pocztowy: 75-815
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zdit-koszalin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdit-koszalin.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://bip.zdit-koszalin.pl/zamowienia1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Urządzenie dróg płytami:zadanie nr 1: remont ul. Róż w Koszalinie - etap II
zadanie nr 2: remont ul. Macieja w Koszalinie - etap II
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7767ca3b-a5ef-11ec-80f8-1ad70aec7fa4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00138666
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00334756/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.12 Urządzenie dróg płytami
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00090876/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: TZP.221.11.2022.ESz
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 295780,05 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 1: remont ul. Róż w Koszalinie – etap II”1. Istniejący stan zagospodarowania terenu:
Zakres robót obejmuje remont drogi gminnej ul. Róż w Koszalinie na odcinku około 170 m od ul. Bławatków do budynku nr 12 wraz ze skrzyżowaniem. Ulica zlokalizowana jest na działkach nr 302 i 492/3 obręb 0051 i przebiega wzdłuż zabudowy jednorodzinnej. W stanie istniejącym szerokość pasa drogowego wynosi około 15m. Nawierzchnia gruntowa ulepszona. W drodze znajduje się uzbrojenie. Istniejące studnie kanalizacyjne i zawory częściowo są przysypane.
2. Stan projektowany:
Zaprojektowano remont polegający na ułożeniu w systemie pasowym płyt JOMB (2 pasy x 1,0 m) z przerwą 0,8 m, oraz remont istniejącej nawierzchni z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie.
Nawierzchnie:
a) konstrukcja nawierzchni z płyt
− 12 cm płyty betonowe typu JOMB
− 3 cm podsypka piaskowa
− 15 cm kruszywo łamane stabilizowane mechanicznie C50/30
b) konstrukcja nawierzchni z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie poza płytami:
remont nawierzchni między płytami oraz pasem środkowy należy wykonać z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie C50/30. Pas środkowy grubości 30 cm, remont nawierzchni na poboczach grubością średnio 10-15cm.
Płyty i nawierzchnia z kruszywa powinny być układane z spadkiem w kierunku pobocza gruntowego umożliwiając odwodnienie powierzchniowe na teren.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.5.) Wartość części: 220332,42 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 2: remont ul. Macieja w Koszalinie – etap II”1. Istniejący stan zagospodarowania terenu:
Zakres robót obejmuje remont drogi gminnej ul. Macieja w Koszalinie na odcinku około 65 m od szczytu budynku nr 3 do skrzyżowania z ul. Bartłomieja wraz ze skrzyżowaniem. Ulica zlokalizowana jest na działkach nr 84/19, 77/9, 77/23, 80/1, 70/2 obręb 0044 i przebiega wzdłuż zabudowy jednorodzinnej. W stanie istniejącym szerokość pasa drogowego wynosi około 10m. Nawierzchnia gruntowa ulepszona. W drodze znajduje się uzbrojenie. Istniejące studnie kanalizacyjne i zawory częściowo są przysypane.
2. Stan projektowany:
Zaprojektowany remont polegający na ułożeniu w systemie pasowym płyt JOMB (2 pasy x 1,0 m) z przerwą 0,8 m, oraz remont istniejącej nawierzchni z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie.
Zakres robót dla całego zamierzenia budowlanego oraz kolejność realizacji poszczególnych elementów robót:
1. roboty pomiarowe,
2. korytowanie wraz z wyprofilowaniem terenu,
3. wykonanie konstrukcji nawierzchni jezdni i zjazdów:
a) płyty drogowe :
- płyty drogowe betonowe ażurowe Jomb 100x75x12cm/ kruszywo łamane 0/31,5 gr. 12cm
- podsypka piaskowa gr. 3cm
- kruszywo łamane 0/31,5 C50/30 stabilizowane mechanicznie gr 15cm
b) konstrukcja nawierzchni z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie poza płytami:
remont nawierzchni między płytami oraz pasem środkowy należy wykonać z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie C50/30. Pas środkowy grubości 30 cm, remont nawierzchni na poboczach grubością średnio 10-15cm.
Płyty i nawierzchnia z kruszywa powinny być układane z spadkiem w kierunku pobocza gruntowego
umożliwiając odwodnienie powierzchniowe na teren.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.5.) Wartość części: 75447,63 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 136475,09 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 189462,44 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 136475,09 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Przedsiębiorstwo Inżynieryjno-Budowlane MAGRO inż. Andrzej Grochowina
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Drogowych MAGRO Maciej Grochowina
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 381363871
7.3.3) Ulica: Żebrowskiego 42
7.3.4) Miejscowość: Koszalin
7.3.5) Kod pocztowy: 75-387
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 136475,09 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 51746,10 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 73329,83 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 51746,10 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Przedsiębiorstwo Inżynieryjno-Budowlane MAGRO inż. Andrzej Grochowina
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Drogowych MAGRO Maciej Grochowina
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 381363871
7.3.3) Ulica: Żebrowskiego 42
7.3.4) Miejscowość: Koszalin
7.3.5) Kod pocztowy: 75-387
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 51746,11 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z KOSZALINA
- Sprzątanie pomieszczeń biurowych i socjalnych w budynkach administracyjnych RDW w Drawsku Pomorskim
- Leki ogólne, środki spożywcze specjalnego przeznaczenia, suplementy diety, wyroby medyczne (II)
- Dostawy jaj dla 17 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Koszalinie w 2025 roku
- Promocja Gminy Miasto Koszalin poprzez dyscyplinę sportową: piłka ręczna mężczyzn
- Obsługa szaletów miejskich
- Świadczenie usług pocztowych na rzecz Powiatowego Urzędu Pracy w Koszalinie w 2025 r.
więcej: przetargi w Koszalinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Bezpieczny pieszy, rowerzysta i kierowca w Nowym Sączu
- Utwardzenie kostką betonową alejki na cmentarzu komunalnym nr 3 przy ul. Wileńskiej w Oleśnicy
- Usunięcie nieodpowiedniego stanu technicznego wiaduktu drogowego na DW 766 w m. Pińczów w km 28+416 (km 3+906 obwodnicy Pińczowa)
- "Przebudowa budynku służby celno-skarbowej w Lubieszynie ze zmianą sposobu użytkowania na budynek oświatowo-administracyjny" - w formule zaprojektuj i wybuduj
- Przebudowa drogi 675500P w miejscowości Nędzerzew
- Rozbudowa i przebudowa sieci drogowej w Gminie Tuszyn - etap IV. Remont nawierzchni ul. Wodzińskiej w Wodzinie Majorackim - gmina Tuszyn.
więcej: Roboty drogowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.