Ogłoszenie z dnia 2022-04-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00092959/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-03-21
- 2022/BZP 00103102/01 - Modyfikacja z dnia 2022-03-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Adaptacja przestrzeni publicznej placu Polonii Amerykańskiej na potrzeby instalacji sezonowego, ogólnodostępnego lodowiska.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: Nabywca: Gmina Brzeg, ul. Robotnicza 12, 49-300 Brzeg Odbiorca: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Brzegu, ul. Sportowa 1, 49-304 Brzeg
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000828880
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Sportowa, 1
1.5.2.) Miejscowość: Brzeg
1.5.3.) Kod pocztowy: 49-304
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL523 - Nyski
1.5.7.) Numer telefonu: 77 404 61 06
1.5.8.) Numer faksu: 77 404 61 09
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mosir@brzeg.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: mosir.brzeg.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://e-propublico.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Adaptacja przestrzeni publicznej placu Polonii Amerykańskiej na potrzeby instalacji sezonowego, ogólnodostępnego lodowiska.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-aac252fb-a912-11ec-80f8-1ad70aec7fa4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00138674
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00006920/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Adaptacja przestrzeni publicznego placu Polonii Amerykańskiej na potrzeby instalacji sezonowego, ogólnodostępnego lodowiska
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zadanie dofinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2014-2020.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00092959/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OR.IV.042.3.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 219512,20 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę sztucznego lodowiska o wymiarach 20m x 20m do Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Brzegu na ul. Sportową 1 (Stadion Miejski).
OPIS LODOWISKA:
1) Orurowanie chłodnicze
Przewody ziębnicze wykonane z odpowiednich materiałów (np. z gumy EPDM lub rur PEHD) zapewniających brak „falowania" po rozłożeniu na planowanej powierzchni. Zamawiający nie dopuszcza zastosowania przewodów ziębniczych wykonanych z materiału wykazującego tendencje do „falowania" i powodujących potrzebę budowania i utrzymywania tafli lodu o nadmiernej grubości (max. 6 cm),
Orurowanie modułowe z możliwością piętrowego składowania w przerwie między sezonowej zbudowane z następujących elementów:
a) długość pojedynczego modułu min. 2 mb,
b) kolektor zasilający, powrotny, wyrównawczy - Dla połączenia między sobą rur kolektorów poszczególnych modułów muszą być użyte szybkozłącza zapewniające możliwie szybki montaż i demontaż oraz szczelność połączenia,
c) boksy do transportu i przechowywania - kolektory zabudowane w sztywnej ramie stalowej, wyposażone w specjalne stoki umożliwiające umieszczenie drugiego takiego samego boksu jeden na drugi,
d) orurowania w postaci taśm. Taśma zbudowana z ośmiu rurek gumowych połączonych błoną umieszczoną w przestrzeni stycznej od obwodów rurek gumowych. odległość (podziałka) pomiędzy osiami sąsiednich przewodów ziębniczych - nie może być większa niż 20 mm dla zapewnienia krótkiej drogi wymiany ciepła i bardzo równomiernej temperatury lodu.
2) Bandy lodowiska
a) o wysokości minimum 1,2 m,
b) wyposażone w dwie bramki wejście/wyjście, o szerokości 1m, oraz bramę wjazdową dla maszyny do pielęgnacji lodowiska,
c) samoprzymarzające do tafli lodowiska, niewymagające stałego kotwienia do podłoża
d) konstrukcja band musi być wykonana z aluminium lub ze stali ocynkowanej ogniowo z wypełnieniem z płyt PEHD o grubości minimum 6mm,
e) w miejscach narażonych na uszkodzenia mechaniczne za pomocą łyżew zamontowana powinna być listwa okopowa z polietylenu o wysokości ok. 20 cm i grubości 10mm w sposób zapewniający sztywność,
f) bandy muszą spełniać wszelkie wymogi bezpieczeństwa.
3) Oświetlenie robocze
Na oświetlenie robocze składa się:
a) minimum 4 słupów o wysokości min. 5 m przytwierdzonych do mobilnych niekotwionych na stałe z gruntem podporach,
b) minimum 4 naświetlaczy led o mocy min. 100W każdy.
4) Oświetlenie dekoracyjne
Girlandy żarówkowe umiejscowione po obwodzie lodowiska:
a) biały kabel z białymi oprawkami i wtyczką,
b) girlanda zakończona gniazdem przelotowym, za pomocą którego można łączyć kolejne przewody,
c) estetyczny płaski przewód w izolacji z gumy EPR - przekrój kabla umożliwiający połączenie girland szeregowo do 100 mb dekoracji,
d) oprawki o stopniu ochrony IP44,
e) oprawki w girlandach umieszczone w odstępach co 50 cm,
f) żarówka LED G45 0,5W w barwie 2100k.
5) Podbudowa lodowiska
a) styropian EPS min. 3 cm na całej powierzchni lodowisk,
b) folia budowlana o grubości min. 0,5 mm na całej powierzchni lodowiska.
6) Wykładziny gumowe
Przeciwpoślizgowe, przeznaczone do stosowania w obiektach sportowych
a) szerokość – 120 cm,
b) długość – 10 m,
c) grubość – 4 mm, ryflowana,
d) Ilość – ok. 100 m2 – wyłożona strefa odpoczynku o powierzchni około 50m2 oraz strefa wejściowa o wymiarach około 50m2.
Przedmiot zamówienia musi być kompletny, wolny od wad konstrukcyjnych, materiałowych i wykonawczych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 37410000-5 - Sprzęt sportowy do uprawiania sportów na wolnym powietrzu
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
37411000-2 - Sprzęt zimowy
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 232470,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 329271,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 232470,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Obróbka i Montaż Urządzeń do Celów Sportowych Wojciech Galisz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 273651817
7.3.3) Ulica: Towarowa 9
7.3.4) Miejscowość: Jastrzębie Zdrój
7.3.5) Kod pocztowy: 44-338
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 232470,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 154 dni
INNE PRZETARGI Z BRZEGU
- "Utrzymanie czystości i porządku oraz zieleni na terenach zarządzanych przez Zarząd Nieruchomości Miejskich w Brzegu"
- Ochrona nieruchomości Brzeskiego Centrum Kultury przy ul. Mlecznej 5 w 2025 roku
- Bieżące utrzymanie dróg powiatowych na terenie powiatu brzeskiego w 2025 r. z podziałem na zadania.
- Dostawa środków dezynfekcyjnych dla Brzeskiego Centrum Medycznego w Brzegu.
- Remont drogi powiatowej 1550 O odc. od m. Lubcz do m. Wojsław.
- Wywóz i utylizacja nieczystości z terenu cmentarzy komunalnych w Brzegu mieszczących się przy ul. Starobrzeskiej, ul. Ks. Makarskiego i ul. Ofiar Katynia
więcej: przetargi w Brzegu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.