eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zielona GóraUtrzymanie czystości w ciągach dróg woj. administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Zielonej Górze: Zadanie nr 1 - m. Gubin Zadanie nr 2 - teren Rejonu Dróg Wojewódzkich w Zielonej Górze



Ogłoszenie z dnia 2023-03-16


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Utrzymanie czystości w ciągach dróg woj. administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Zielonej Górze:
Zadanie nr 1 – m. Gubin
Zadanie nr 2 – teren Rejonu Dróg Wojewódzkich w Zielonej Górze

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Województwo Lubuskie - Zarząd Dróg Wojewódzkich

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 006092820

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Al. Niepodległości 32

1.5.2.) Miejscowość: Zielona Góra

1.5.3.) Kod pocztowy: 65-042

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski

1.5.7.) Numer telefonu: +48683280300

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zdw@zdw.zgora.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.zgora.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-0d31070c-ad27-11ed-9236-36fed59ea7dd

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Utrzymanie czystości w ciągach dróg woj. administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Zielonej Górze:
Zadanie nr 1 – m. Gubin
Zadanie nr 2 – teren Rejonu Dróg Wojewódzkich w Zielonej Górze

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0d31070c-ad27-11ed-9236-36fed59ea7dd

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00138697

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00085142/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.5 Utrzymanie czystości w ciągach dróg wojewódzkich administrowanych przez ZDW

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00097148

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WZA.3320.10.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 186867,44 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest:
1) Utrzymanie w ciągłej czystości nawierzchni poprzez zamiatanie mechaniczne pasa jezdni o szer. 1,0 - 1,5m przy krawężnikach
Zamawiający wymaga, aby zamiatanie mechaniczne przy krawężnikach odbywało się w zależności od potrzeb i polegało na usunięciu błota i piasku min. po deszczach, liści i śmieci po silnych wiatrach
i wichurach. Wykonawca ma obowiązek ciągłego kontrolowania stanu drogi pod względem utrzymania czystości.
1. Droga wojewódzka nr 138 - ul. Gdyńska, ul. Kujawska, ul. Lubelska, ul. Wyspiańskiego,
ul. Chopina
2. Droga wojewódzka nr 286 - ul. Nowa, ul. Śląska, ul. Chodkiewicza, ul. Legnicka
3. Droga wojewódzka nr 285 - Ul. Śląska
4. RONDO - z wjazdami z dróg podporządkowanych tj. ul. Dąbrowskiego i ul. Obrońców Pokoju
2) Utrzymanie czystości w pasie zieleni poprzez:
a) koszenie trawy i chwastów wraz z wygrabieniem liści i wywiezieniem skoszonej trawy.
1. Droga wojewódzka nr 138 - ul. Gdyńska, ul. Kujawska, ul. Lubelska, ul. Wyspiańskiego, ul. Chopina
2. Droga wojewódzka nr 286 - ul. Śląska, ul. Chodkiewicza, ul. Legnicka,
3. Droga wojewódzka nr 285 - ul. Śląska
b) przycięcie żywopłotów
1. Droga wojewódzka nr 138 - ul. Kresowa + Lubelska str. „P”
c) pielęgnacja drzew – odcinka odrostów przy pniu od ziemi na wysokości korony oraz podcinka gałęzi ograniczająca widoczność, zasłaniających znaki drogowe - droga wojewódzka nr 138, 286, 285,

3) Utrzymanie w ciągłej czystości pasa drogowego dróg wojewódzkich (w tym chodników), usuwanie papierów, puszek, butelek, liści i innych zanieczyszczeń
1. droga nr 138, 286 oraz 285 - w obrębie całego pasa drogowego (jezdnia wraz z chodnikami i pasami zieleni), chodniki,
2. Opróżnianie koszy na śmieci stojących wokół ronda
4) Utrzymanie w czystości wpustów ulicznych poprzez kpl. oczyszczenie (do podstawy, tj. dna) z piasku, liści i innych zanieczyszczeń wraz z przykanalikami (syfonami) - droga woj. nr 138, nr 286, nr 285,
5) Wywóz i utylizacja wszystkich nieczystości pozyskanych w trakcie utrzymania czystości.
6) Szczegółowy wykaz określony jest zgodnie z załączona tabelą.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony zostały w Rozdziale III SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90610000-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic

4.5.5.) Wartość części: 130441,44 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Zakres usług objętych zamówieniem:
- sprzątanie nawierzchni przy krawężnikach obejmuje: mechaniczne zamiatanie nawierzchni przy krawężniku w pasie o szer. średnio 0,5 m wraz z likwidacja chwastów pomiędzy krawężnikami, a nawierzchnią (wg wskazań Zamawiającego), załadunek urobku na samochody, wywóz i utylizację urobku,
- zbieranie śmieci (papierów, puszek, opakowań plastikowych, szklanych itp.) z pasa drogowego tj. z poboczy, rowów, skarp wraz z wywozem i utylizacją,
- oczyszczanie mechaniczne nawierzchni drogowych poza krawężnikiem z odgarnięciem na pobocze – szerokość 0,5 m,
- oczyszczanie chodnika z trawy i chwastów wraz z wywozem i utylizacją.
2. Usługa będzie wykonywana na drogach wojewódzkich administrowanych przez RDW w Zielonej Górze na terenach Obwodów Drogowych: Zielona Góra, Bobrowice, Babimost.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony zostały w Rozdziale III SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90610000-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic

4.5.5.) Wartość części: 56426,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 122515,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 122515,20 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 122515,20 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: HURTOWNIA ARTYKUŁÓW PRZEMYSŁOWYCH STANISŁAW KOŁOSZYC

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 977802711

7.3.3) Ulica: DĄBROWSKIEGO

7.3.4) Miejscowość: Cybinka

7.3.5) Kod pocztowy: 66-630

7.3.6.) Województwo: lubuskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 122515,20 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 57196,80 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 57196,80 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 57196,80 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: UNIWRO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 021893390

7.3.3) Ulica: os. Konstytucji 3 Maja 25F lokal 71

7.3.4) Miejscowość: Nowa Sól

7.3.5) Kod pocztowy: 67-100

7.3.6.) Województwo: lubuskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 57196,80 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

1. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować przedmiot zamówienia w terminie:
Zadanie nr 1 - 8 miesięcy, począwszy od dnia 01.04.2023 r.
Zadanie nr 2 – od dnia podpisania umowy do dnia 31.12.2023 r.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.