Ogłoszenie z dnia 2021-08-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00052211/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-05-12
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00138717 z dnia 2021-08-05 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa parkowania/przechowywania pojazdów/rzeczy zabezpieczonych przez Policję i na jej koszt oraz innych pojazdów zleconych przez Policję do prowadzonych postępowań
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Wojewódzka Policji z siedzibą w Radomiu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670897379
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 11 Listopada 37/59
1.5.2.) Miejscowość: Radom
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-600
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski
1.5.7.) Numer telefonu: 477013103
1.5.8.) Numer faksu: 477012002
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.kwp@ra.policja.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.mazowiecka.policja.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_radom1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa parkowania/przechowywania pojazdów/rzeczy zabezpieczonych przez Policję i na jej koszt oraz innych pojazdów zleconych przez Policję do prowadzonych postępowań2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-aca4692c-b247-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00138717
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002396/23/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.7 Parkowanie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00052211/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 11/21
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 388166,34 PLN
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usługa parkowania/przechowywania pojazdów/rzeczy zabezpieczonych przez Policję i na jej koszt oraz innych pojazdów zleconych przez Policję do prowadzonych postępowań, z podziałem na: a) parkowanie/przechowywanie rowerów, motocykli, pojazdów trójkołowych lub czterokołowych, pojazdów samochodowych o masie nieprzekraczającej 550 kg; b) parkowanie/przechowywanie pojazdów samochodowych o DMC do 3,5T; c) parkowanie/przechowywanie pojazdów samochodowych o DMC przekraczającej 3,5T, a nieprzekraczającej 16T, przyczep oraz naczep; d) parkowanie/przechowywanie pojazdów samochodowych o DMC przekraczającej 16T; e) przechowywanie części samochodowych, motocyklowych oraz depozytów na powierzchni 10 m2. Miejscem wykonywania usługi jest teren podległy: Część nr 1 (zadanie nr 1) – KMP Radom4.5.3.) Główny kod CPV: 98351100-9 - Usługi parkingowe
4.5.5.) Wartość części: 31585,37 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usługa parkowania/przechowywania pojazdów/rzeczy zabezpieczonych przez Policję i na jej koszt oraz innych pojazdów zleconych przez Policję do prowadzonych postępowań, z podziałem na: a) parkowanie/przechowywanie rowerów, motocykli, pojazdów trójkołowych lub czterokołowych, pojazdów samochodowych o masie nieprzekraczającej 550 kg; b) parkowanie/przechowywanie pojazdów samochodowych o DMC do 3,5T; c) parkowanie/przechowywanie pojazdów samochodowych o DMC przekraczającej 3,5T, a nieprzekraczającej 16T, przyczep oraz naczep; d) parkowanie/przechowywanie pojazdów samochodowych o DMC przekraczającej 16T; e) przechowywanie części samochodowych, motocyklowych oraz depozytów na powierzchni 10 m2. Miejscem wykonywania usługi jest teren podległy: Część nr 2 (zadanie nr 2) – KMP Płock4.5.3.) Główny kod CPV: 98351100-9 - Usługi parkingowe
4.5.5.) Wartość części: 9756,10 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usługa parkowania/przechowywania pojazdów/rzeczy zabezpieczonych przez Policję i na jej koszt oraz innych pojazdów zleconych przez Policję do prowadzonych postępowań, z podziałem na: a) parkowanie/przechowywanie rowerów, motocykli, pojazdów trójkołowych lub czterokołowych, pojazdów samochodowych o masie nieprzekraczającej 550 kg; b) parkowanie/przechowywanie pojazdów samochodowych o DMC do 3,5T; c) parkowanie/przechowywanie pojazdów samochodowych o DMC przekraczającej 3,5T, a nieprzekraczającej 16T, przyczep oraz naczep; d) parkowanie/przechowywanie pojazdów samochodowych o DMC przekraczającej 16T; e) przechowywanie części samochodowych, motocyklowych oraz depozytów na powierzchni 10 m2. Miejscem wykonywania usługi jest teren podległy: Część nr 3 (zadanie nr 3) – KMP Ostrołęka4.5.3.) Główny kod CPV: 98351100-9 - Usługi parkingowe
4.5.5.) Wartość części: 4710,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usługa parkowania/przechowywania pojazdów/rzeczy zabezpieczonych przez Policję i na jej koszt oraz innych pojazdów zleconych przez Policję do prowadzonych postępowań, z podziałem na: a) parkowanie/przechowywanie rowerów, motocykli, pojazdów trójkołowych lub czterokołowych, pojazdów samochodowych o masie nieprzekraczającej 550 kg; b) parkowanie/przechowywanie pojazdów samochodowych o DMC do 3,5T; c) parkowanie/przechowywanie pojazdów samochodowych o DMC przekraczającej 3,5T, a nieprzekraczającej 16T, przyczep oraz naczep; d) parkowanie/przechowywanie pojazdów samochodowych o DMC przekraczającej 16T; e) przechowywanie części samochodowych, motocyklowych oraz depozytów na powierzchni 10 m2. Miejscem wykonywania usługi jest teren podległy: Część nr 4 (zadanie nr 4) – KPP Białobrzegi4.5.3.) Główny kod CPV: 98351100-9 - Usługi parkingowe
4.5.5.) Wartość części: 585,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usługa parkowania/przechowywania pojazdów/rzeczy zabezpieczonych przez Policję i na jej koszt oraz innych pojazdów zleconych przez Policję do prowadzonych postępowań, z podziałem na: a) parkowanie/przechowywanie rowerów, motocykli, pojazdów trójkołowych lub czterokołowych, pojazdów samochodowych o masie nieprzekraczającej 550 kg; b) parkowanie/przechowywanie pojazdów samochodowych o DMC do 3,5T; c) parkowanie/przechowywanie pojazdów samochodowych o DMC przekraczającej 3,5T, a nieprzekraczającej 16T, przyczep oraz naczep; d) parkowanie/przechowywanie pojazdów samochodowych o DMC przekraczającej 16T; e) przechowywanie części samochodowych, motocyklowych oraz depozytów na powierzchni 10 m2. Miejscem wykonywania usługi jest teren podległy: Część nr 5 (zadanie nr 5) – KPP Ciechanów4.5.3.) Główny kod CPV: 98351100-9 - Usługi parkingowe
4.5.5.) Wartość części: 5080,49 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usługa parkowania/przechowywania pojazdów/rzeczy zabezpieczonych przez Policję i na jej koszt oraz innych pojazdów zleconych przez Policję do prowadzonych postępowań, z podziałem na: a) parkowanie/przechowywanie rowerów, motocykli, pojazdów trójkołowych lub czterokołowych, pojazdów samochodowych o masie nieprzekraczającej 550 kg; b) parkowanie/przechowywanie pojazdów samochodowych o DMC do 3,5T; c) parkowanie/przechowywanie pojazdów samochodowych o DMC przekraczającej 3,5T, a nieprzekraczającej 16T, przyczep oraz naczep; d) parkowanie/przechowywanie pojazdów samochodowych o DMC przekraczającej 16T; e) przechowywanie części samochodowych, motocyklowych oraz depozytów na powierzchni 10 m2. Miejscem wykonywania usługi jest teren podległy: Część nr 6 (zadanie nr 6) – KPP Garwolin4.5.3.) Główny kod CPV: 98351100-9 - Usługi parkingowe
4.5.5.) Wartość części: 15900,00 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usługa parkowania/przechowywania pojazdów/rzeczy zabezpieczonych przez Policję i na jej koszt oraz innych pojazdów zleconych przez Policję do prowadzonych postępowań, z podziałem na: a) parkowanie/przechowywanie rowerów, motocykli, pojazdów trójkołowych lub czterokołowych, pojazdów samochodowych o masie nieprzekraczającej 550 kg; b) parkowanie/przechowywanie pojazdów samochodowych o DMC do 3,5T; c) parkowanie/przechowywanie pojazdów samochodowych o DMC przekraczającej 3,5T, a nieprzekraczającej 16T, przyczep oraz naczep; d) parkowanie/przechowywanie pojazdów samochodowych o DMC przekraczającej 16T; e) przechowywanie części samochodowych, motocyklowych oraz depozytów na powierzchni 10 m2. Miejscem wykonywania usługi jest teren podległy: Część nr 7 (zadanie nr 7) – KPP Gostynin4.5.3.) Główny kod CPV: 98351100-9 - Usługi parkingowe
4.5.5.) Wartość części: 5900,00 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usługa parkowania/przechowywania pojazdów/rzeczy zabezpieczonych przez Policję i na jej koszt oraz innych pojazdów zleconych przez Policję do prowadzonych postępowań, z podziałem na: a) parkowanie/przechowywanie rowerów, motocykli, pojazdów trójkołowych lub czterokołowych, pojazdów samochodowych o masie nieprzekraczającej 550 kg; b) parkowanie/przechowywanie pojazdów samochodowych o DMC do 3,5T; c) parkowanie/przechowywanie pojazdów samochodowych o DMC przekraczającej 3,5T, a nieprzekraczającej 16T, przyczep oraz naczep; d) parkowanie/przechowywanie pojazdów samochodowych o DMC przekraczającej 16T; e) przechowywanie części samochodowych, motocyklowych oraz depozytów na powierzchni 10 m2. Miejscem wykonywania usługi jest teren podległy: Część nr 8 (zadanie nr 8) – KPP Grójec4.5.3.) Główny kod CPV: 98351100-9 - Usługi parkingowe
4.5.5.) Wartość części: 115500,00 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usługa parkowania/przechowywania pojazdów/rzeczy zabezpieczonych przez Policję i na jej koszt oraz innych pojazdów zleconych przez Policję do prowadzonych postępowań, z podziałem na: a) parkowanie/przechowywanie rowerów, motocykli, pojazdów trójkołowych lub czterokołowych, pojazdów samochodowych o masie nieprzekraczającej 550 kg; b) parkowanie/przechowywanie pojazdów samochodowych o DMC do 3,5T; c) parkowanie/przechowywanie pojazdów samochodowych o DMC przekraczającej 3,5T, a nieprzekraczającej 16T, przyczep oraz naczep; d) parkowanie/przechowywanie pojazdów samochodowych o DMC przekraczającej 16T; e) przechowywanie części samochodowych, motocyklowych oraz depozytów na powierzchni 10 m2. Miejscem wykonywania usługi jest teren podległy: Część nr 9 (zadanie nr 9) – KPP Kozienice4.5.3.) Główny kod CPV: 98351100-9 - Usługi parkingowe
4.5.5.) Wartość części: 25593,50 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usługa parkowania/przechowywania pojazdów/rzeczy zabezpieczonych przez Policję i na jej koszt oraz innych pojazdów zleconych przez Policję do prowadzonych postępowań, z podziałem na: a) parkowanie/przechowywanie rowerów, motocykli, pojazdów trójkołowych lub czterokołowych, pojazdów samochodowych o masie nieprzekraczającej 550 kg; b) parkowanie/przechowywanie pojazdów samochodowych o DMC do 3,5T; c) parkowanie/przechowywanie pojazdów samochodowych o DMC przekraczającej 3,5T, a nieprzekraczającej 16T, przyczep oraz naczep; d) parkowanie/przechowywanie pojazdów samochodowych o DMC przekraczającej 16T; e) przechowywanie części samochodowych, motocyklowych oraz depozytów na powierzchni 10 m2. Miejscem wykonywania usługi jest teren podległy: Część nr 10 (zadanie nr 10) – KPP Lipsko4.5.3.) Główny kod CPV: 98351100-9 - Usługi parkingowe
4.5.5.) Wartość części: 2500,00 PLN
Część 11
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usługa parkowania/przechowywania pojazdów/rzeczy zabezpieczonych przez Policję i na jej koszt oraz innych pojazdów zleconych przez Policję do prowadzonych postępowań, z podziałem na: a) parkowanie/przechowywanie rowerów, motocykli, pojazdów trójkołowych lub czterokołowych, pojazdów samochodowych o masie nieprzekraczającej 550 kg; b) parkowanie/przechowywanie pojazdów samochodowych o DMC do 3,5T; c) parkowanie/przechowywanie pojazdów samochodowych o DMC przekraczającej 3,5T, a nieprzekraczającej 16T, przyczep oraz naczep; d) parkowanie/przechowywanie pojazdów samochodowych o DMC przekraczającej 16T; e) przechowywanie części samochodowych, motocyklowych oraz depozytów na powierzchni 10 m2. Miejscem wykonywania usługi jest teren podległy: Część nr 11 (zadanie nr 11) – KPP Łosice4.5.3.) Główny kod CPV: 98351100-9 - Usługi parkingowe
4.5.5.) Wartość części: 5141,46 PLN
Część 12
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usługa parkowania/przechowywania pojazdów/rzeczy zabezpieczonych przez Policję i na jej koszt oraz innych pojazdów zleconych przez Policję do prowadzonych postępowań, z podziałem na: a) parkowanie/przechowywanie rowerów, motocykli, pojazdów trójkołowych lub czterokołowych, pojazdów samochodowych o masie nieprzekraczającej 550 kg; b) parkowanie/przechowywanie pojazdów samochodowych o DMC do 3,5T; c) parkowanie/przechowywanie pojazdów samochodowych o DMC przekraczającej 3,5T, a nieprzekraczającej 16T, przyczep oraz naczep; d) parkowanie/przechowywanie pojazdów samochodowych o DMC przekraczającej 16T; e) przechowywanie części samochodowych, motocyklowych oraz depozytów na powierzchni 10 m2. Miejscem wykonywania usługi jest teren podległy: Część nr 12 (zadanie nr 12) – KPP Mława4.5.3.) Główny kod CPV: 98351100-9 - Usługi parkingowe
4.5.5.) Wartość części: 12032,52 PLN
Część 13
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usługa parkowania/przechowywania pojazdów/rzeczy zabezpieczonych przez Policję i na jej koszt oraz innych pojazdów zleconych przez Policję do prowadzonych postępowań, z podziałem na: a) parkowanie/przechowywanie rowerów, motocykli, pojazdów trójkołowych lub czterokołowych, pojazdów samochodowych o masie nieprzekraczającej 550 kg; b) parkowanie/przechowywanie pojazdów samochodowych o DMC do 3,5T; c) parkowanie/przechowywanie pojazdów samochodowych o DMC przekraczającej 3,5T, a nieprzekraczającej 16T, przyczep oraz naczep; d) parkowanie/przechowywanie pojazdów samochodowych o DMC przekraczającej 16T; e) przechowywanie części samochodowych, motocyklowych oraz depozytów na powierzchni 10 m2. Miejscem wykonywania usługi jest teren podległy: Część nr 13 (zadanie nr 13) – KPP Ostrów Mazowiecka4.5.3.) Główny kod CPV: 98351100-9 - Usługi parkingowe
4.5.5.) Wartość części: 18193,17 PLN
Część 14
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usługa parkowania/przechowywania pojazdów/rzeczy zabezpieczonych przez Policję i na jej koszt oraz innych pojazdów zleconych przez Policję do prowadzonych postępowań, z podziałem na: a) parkowanie/przechowywanie rowerów, motocykli, pojazdów trójkołowych lub czterokołowych, pojazdów samochodowych o masie nieprzekraczającej 550 kg; b) parkowanie/przechowywanie pojazdów samochodowych o DMC do 3,5T; c) parkowanie/przechowywanie pojazdów samochodowych o DMC przekraczającej 3,5T, a nieprzekraczającej 16T, przyczep oraz naczep; d) parkowanie/przechowywanie pojazdów samochodowych o DMC przekraczającej 16T; e) przechowywanie części samochodowych, motocyklowych oraz depozytów na powierzchni 10 m2. Miejscem wykonywania usługi jest teren podległy: Część nr 14 (zadanie nr 14) – KPP Płońsk4.5.3.) Główny kod CPV: 98351100-9 - Usługi parkingowe
4.5.5.) Wartość części: 3898,37 PLN
Część 15
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usługa parkowania/przechowywania pojazdów/rzeczy zabezpieczonych przez Policję i na jej koszt oraz innych pojazdów zleconych przez Policję do prowadzonych postępowań, z podziałem na: a) parkowanie/przechowywanie rowerów, motocykli, pojazdów trójkołowych lub czterokołowych, pojazdów samochodowych o masie nieprzekraczającej 550 kg; b) parkowanie/przechowywanie pojazdów samochodowych o DMC do 3,5T; c) parkowanie/przechowywanie pojazdów samochodowych o DMC przekraczającej 3,5T, a nieprzekraczającej 16T, przyczep oraz naczep; d) parkowanie/przechowywanie pojazdów samochodowych o DMC przekraczającej 16T; e) przechowywanie części samochodowych, motocyklowych oraz depozytów na powierzchni 10 m2. Miejscem wykonywania usługi jest teren podległy: Część nr 15 (zadanie nr 15) – KPP Przasnysz4.5.3.) Główny kod CPV: 98351100-9 - Usługi parkingowe
4.5.5.) Wartość części: 731,71 PLN
Część 16
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usługa parkowania/przechowywania pojazdów/rzeczy zabezpieczonych przez Policję i na jej koszt oraz innych pojazdów zleconych przez Policję do prowadzonych postępowań, z podziałem na: a) parkowanie/przechowywanie rowerów, motocykli, pojazdów trójkołowych lub czterokołowych, pojazdów samochodowych o masie nieprzekraczającej 550 kg; b) parkowanie/przechowywanie pojazdów samochodowych o DMC do 3,5T; c) parkowanie/przechowywanie pojazdów samochodowych o DMC przekraczającej 3,5T, a nieprzekraczającej 16T, przyczep oraz naczep; d) parkowanie/przechowywanie pojazdów samochodowych o DMC przekraczającej 16T; e) przechowywanie części samochodowych, motocyklowych oraz depozytów na powierzchni 10 m2. Miejscem wykonywania usługi jest teren podległy: Część nr 16 (zadanie nr 16) – KPP Pułtusk4.5.3.) Główny kod CPV: 98351100-9 - Usługi parkingowe
4.5.5.) Wartość części: 1231,71 PLN
Część 17
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usługa parkowania/przechowywania pojazdów/rzeczy zabezpieczonych przez Policję i na jej koszt oraz innych pojazdów zleconych przez Policję do prowadzonych postępowań, z podziałem na: a) parkowanie/przechowywanie rowerów, motocykli, pojazdów trójkołowych lub czterokołowych, pojazdów samochodowych o masie nieprzekraczającej 550 kg; b) parkowanie/przechowywanie pojazdów samochodowych o DMC do 3,5T; c) parkowanie/przechowywanie pojazdów samochodowych o DMC przekraczającej 3,5T, a nieprzekraczającej 16T, przyczep oraz naczep; d) parkowanie/przechowywanie pojazdów samochodowych o DMC przekraczającej 16T; e) przechowywanie części samochodowych, motocyklowych oraz depozytów na powierzchni 10 m2. Miejscem wykonywania usługi jest teren podległy: Część nr 17 (zadanie nr 17) – KPP Przysucha4.5.3.) Główny kod CPV: 98351100-9 - Usługi parkingowe
4.5.5.) Wartość części: 23252,03 PLN
Część 18
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usługa parkowania/przechowywania pojazdów/rzeczy zabezpieczonych przez Policję i na jej koszt oraz innych pojazdów zleconych przez Policję do prowadzonych postępowań, z podziałem na: a) parkowanie/przechowywanie rowerów, motocykli, pojazdów trójkołowych lub czterokołowych, pojazdów samochodowych o masie nieprzekraczającej 550 kg; b) parkowanie/przechowywanie pojazdów samochodowych o DMC do 3,5T; c) parkowanie/przechowywanie pojazdów samochodowych o DMC przekraczającej 3,5T, a nieprzekraczającej 16T, przyczep oraz naczep; d) parkowanie/przechowywanie pojazdów samochodowych o DMC przekraczającej 16T; e) przechowywanie części samochodowych, motocyklowych oraz depozytów na powierzchni 10 m2. Miejscem wykonywania usługi jest teren podległy: Część nr 18 (zadanie nr 18) – KPP Sierpc4.5.3.) Główny kod CPV: 98351100-9 - Usługi parkingowe
4.5.5.) Wartość części: 7804,88 PLN
Część 19
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usługa parkowania/przechowywania pojazdów/rzeczy zabezpieczonych przez Policję i na jej koszt oraz innych pojazdów zleconych przez Policję do prowadzonych postępowań, z podziałem na: a) parkowanie/przechowywanie rowerów, motocykli, pojazdów trójkołowych lub czterokołowych, pojazdów samochodowych o masie nieprzekraczającej 550 kg; b) parkowanie/przechowywanie pojazdów samochodowych o DMC do 3,5T; c) parkowanie/przechowywanie pojazdów samochodowych o DMC przekraczającej 3,5T, a nieprzekraczającej 16T, przyczep oraz naczep; d) parkowanie/przechowywanie pojazdów samochodowych o DMC przekraczającej 16T; e) przechowywanie części samochodowych, motocyklowych oraz depozytów na powierzchni 10 m2. Miejscem wykonywania usługi jest teren podległy: Część nr 19 (zadanie nr 19) – KPP Sochaczew4.5.3.) Główny kod CPV: 98351100-9 - Usługi parkingowe
4.5.5.) Wartość części: 24317,07 PLN
Część 20
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usługa parkowania/przechowywania pojazdów/rzeczy zabezpieczonych przez Policję i na jej koszt oraz innych pojazdów zleconych przez Policję do prowadzonych postępowań, z podziałem na: a) parkowanie/przechowywanie rowerów, motocykli, pojazdów trójkołowych lub czterokołowych, pojazdów samochodowych o masie nieprzekraczającej 550 kg; b) parkowanie/przechowywanie pojazdów samochodowych o DMC do 3,5T; c) parkowanie/przechowywanie pojazdów samochodowych o DMC przekraczającej 3,5T, a nieprzekraczającej 16T, przyczep oraz naczep; d) parkowanie/przechowywanie pojazdów samochodowych o DMC przekraczającej 16T; e) przechowywanie części samochodowych, motocyklowych oraz depozytów na powierzchni 10 m2. Miejscem wykonywania usługi jest teren podległy: Część nr 20 (zadanie nr 20) – KPP Szydłowiec4.5.3.) Główny kod CPV: 98351100-9 - Usługi parkingowe
4.5.5.) Wartość części: 20390,00 PLN
Część 21
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usługa parkowania/przechowywania pojazdów/rzeczy zabezpieczonych przez Policję i na jej koszt oraz innych pojazdów zleconych przez Policję do prowadzonych postępowań, z podziałem na: a) parkowanie/przechowywanie rowerów, motocykli, pojazdów trójkołowych lub czterokołowych, pojazdów samochodowych o masie nieprzekraczającej 550 kg; b) parkowanie/przechowywanie pojazdów samochodowych o DMC do 3,5T; c) parkowanie/przechowywanie pojazdów samochodowych o DMC przekraczającej 3,5T, a nieprzekraczającej 16T, przyczep oraz naczep; d) parkowanie/przechowywanie pojazdów samochodowych o DMC przekraczającej 16T; e) przechowywanie części samochodowych, motocyklowych oraz depozytów na powierzchni 10 m2. Miejscem wykonywania usługi jest teren podległy: Część nr 21 (zadanie nr 21) – KPP Sokołów Podlaski4.5.3.) Główny kod CPV: 98351100-9 - Usługi parkingowe
4.5.5.) Wartość części: 11040,00 PLN
Część 22
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usługa parkowania/przechowywania pojazdów/rzeczy zabezpieczonych przez Policję i na jej koszt oraz innych pojazdów zleconych przez Policję do prowadzonych postępowań, z podziałem na: a) parkowanie/przechowywanie rowerów, motocykli, pojazdów trójkołowych lub czterokołowych, pojazdów samochodowych o masie nieprzekraczającej 550 kg; b) parkowanie/przechowywanie pojazdów samochodowych o DMC do 3,5T; c) parkowanie/przechowywanie pojazdów samochodowych o DMC przekraczającej 3,5T, a nieprzekraczającej 16T, przyczep oraz naczep; d) parkowanie/przechowywanie pojazdów samochodowych o DMC przekraczającej 16T; e) przechowywanie części samochodowych, motocyklowych oraz depozytów na powierzchni 10 m2. Miejscem wykonywania usługi jest teren podległy: Część nr 22 (zadanie nr 22) – KPP Węgrów4.5.3.) Główny kod CPV: 98351100-9 - Usługi parkingowe
4.5.5.) Wartość części: 14105,69 PLN
Część 23
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usługa parkowania/przechowywania pojazdów/rzeczy zabezpieczonych przez Policję i na jej koszt oraz innych pojazdów zleconych przez Policję do prowadzonych postępowań, z podziałem na: a) parkowanie/przechowywanie rowerów, motocykli, pojazdów trójkołowych lub czterokołowych, pojazdów samochodowych o masie nieprzekraczającej 550 kg; b) parkowanie/przechowywanie pojazdów samochodowych o DMC do 3,5T; c) parkowanie/przechowywanie pojazdów samochodowych o DMC przekraczającej 3,5T, a nieprzekraczającej 16T, przyczep oraz naczep; d) parkowanie/przechowywanie pojazdów samochodowych o DMC przekraczającej 16T; e) przechowywanie części samochodowych, motocyklowych oraz depozytów na powierzchni 10 m2. Miejscem wykonywania usługi jest teren podległy: Część nr 23 (zadanie nr 23) – KPP Wyszków4.5.3.) Główny kod CPV: 98351100-9 - Usługi parkingowe
4.5.5.) Wartość części: 9268,29 PLN
Część 24
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usługa parkowania/przechowywania pojazdów/rzeczy zabezpieczonych przez Policję i na jej koszt oraz innych pojazdów zleconych przez Policję do prowadzonych postępowań, z podziałem na: a) parkowanie/przechowywanie rowerów, motocykli, pojazdów trójkołowych lub czterokołowych, pojazdów samochodowych o masie nieprzekraczającej 550 kg; b) parkowanie/przechowywanie pojazdów samochodowych o DMC do 3,5T; c) parkowanie/przechowywanie pojazdów samochodowych o DMC przekraczającej 3,5T, a nieprzekraczającej 16T, przyczep oraz naczep; d) parkowanie/przechowywanie pojazdów samochodowych o DMC przekraczającej 16T; e) przechowywanie części samochodowych, motocyklowych oraz depozytów na powierzchni 10 m2. Miejscem wykonywania usługi jest teren podległy: Część nr 24 (zadanie nr 24) – KPP Zwoleń4.5.3.) Główny kod CPV: 98351100-9 - Usługi parkingowe
4.5.5.) Wartość części: 15983,74 PLN
Część 25
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usługa parkowania/przechowywania pojazdów/rzeczy zabezpieczonych przez Policję i na jej koszt oraz innych pojazdów zleconych przez Policję do prowadzonych postępowań, z podziałem na: a) parkowanie/przechowywanie rowerów, motocykli, pojazdów trójkołowych lub czterokołowych, pojazdów samochodowych o masie nieprzekraczającej 550 kg; b) parkowanie/przechowywanie pojazdów samochodowych o DMC do 3,5T; c) parkowanie/przechowywanie pojazdów samochodowych o DMC przekraczającej 3,5T, a nieprzekraczającej 16T, przyczep oraz naczep; d) parkowanie/przechowywanie pojazdów samochodowych o DMC przekraczającej 16T; e) przechowywanie części samochodowych, motocyklowych oraz depozytów na powierzchni 10 m2. Miejscem wykonywania usługi jest teren podległy: Część nr 25 (zadanie nr 25) – KPP Żyrardów4.5.3.) Główny kod CPV: 98351100-9 - Usługi parkingowe
4.5.5.) Wartość części: 3665,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 40600,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 40600,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 40600,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Mat-Hol Ratownictwo Drogowe Anna Olczak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 7962155531, REGON 140845909
7.3.3) Ulica: Warszawska 174
7.3.4) Miejscowość: Radom
7.3.5) Kod pocztowy: 26-617
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"MAT-HOL" RATOWNICTWO DROGOWE Anna Olczak
jakie przetargi wygrała firma
"MAT-HOL" RATOWNICTWO DROGOWE Anna Olczak
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 40600,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Złożone oferty podlegały odrzuceniu.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie złożono żadnej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Złożone oferty podlegały odrzuceniu.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Złożone oferty podlegały odrzuceniu.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 19557,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 19557,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 19557,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AUTO-HOL TOLEDO Witold Trzmielewski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 8261444616, REGON 710371876
7.3.3) Ulica: Staszica 66
7.3.4) Miejscowość: Garwolin
7.3.5) Kod pocztowy: 08-400
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 19557,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie złożono żadnej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Złożone oferty podlegały odrzuceniu.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie złożono żadnej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Złożone oferty podlegały odrzuceniu.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
Część 11
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 11)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8241,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8241,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8241,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 11)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA HADES Kinga Wierzbicka
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 4960231114, REGON 141578304
7.3.3) Ulica: Krasińskiego 1/2
7.3.4) Miejscowość: Łosice
7.3.5) Kod pocztowy: 08-200
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 11)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8241,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 12
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 12)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 14800,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 14800,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 14800,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 12)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TRANS-SERWIS Kamil Bukowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 5691771753, REGON 140370984
7.3.3) Ulica: Nowa 25
7.3.4) Miejscowość: Mława
7.3.5) Kod pocztowy: 06-500
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 12)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 14800,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 13
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie złożono żadnej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 13)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 14
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 14)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie złożono żadnej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 14)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 15
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 15)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie złożono żadnej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 15)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 16
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 16)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie złożono żadnej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 16)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 17
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 17)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 17)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 29100,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 29100,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 29100,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 17)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Elżbieta Górnik. Pomoc Drogowa. Auto Holowanie. Krajowy przewóz rzeczy. Parking strzeżony
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 7991364527, REGON 670207825
7.3.3) Ulica: Armii Krajowej 6
7.3.4) Miejscowość: Przysucha
7.3.5) Kod pocztowy: 26-400
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 17)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 29100,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 18
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 18)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie złożono żadnej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 18)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 19
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 19)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 19)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 29028,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 29028,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 29028,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 19)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.P.H.U. TRANS-PARTNER Bogdan Pastuszko, Tomasz Pastuszko
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 8371554139, REGON 016200420
7.3.3) Ulica: Sielice 25A
7.3.4) Miejscowość: Sochaczew
7.3.5) Kod pocztowy: 96-500
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
AUTO-HOL TOLEDO Trzmielewski Witold
jakie przetargi wygrała firma
AUTO-HOL TOLEDO Trzmielewski Witold
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 19)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 29028,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 20
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 20)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie złożono żadnej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 20)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 21
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 21)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 21)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 17816,55 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 17816,55 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 17816,55 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 21)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: F.H.U. HANUSZ Tadeusz Hanusz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 8231145085, REGON 710423627
7.3.3) Ulica: Kolejowa 42
7.3.4) Miejscowość: Sokołów Podlaski
7.3.5) Kod pocztowy: 08-300
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 21)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 17816,55 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 22
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 22)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Złożone oferty podlegały odrzuceniu.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 22)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
Część 23
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 23)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 23)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11328,30 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11328,30 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11328,30 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 23)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: POMOC DROGOWA Mateusz Karpiński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 7621985510, REGON 146775140
7.3.3) Ulica: Mazowiecka 2
7.3.4) Miejscowość: Wyszków
7.3.5) Kod pocztowy: 07-200
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 23)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11328,30 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 24
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 24)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Złożone oferty podlegały odrzuceniu.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 24)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
Część 25
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 25)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie złożono żadnej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 25)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
2021-08-05 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi |
INNE PRZETARGI Z RADOMIA
- Dostawę wyrobów medycznych dla pacjenta z pęcherzowym oddzielaniem się naskórka, Epidermolysis Bullosa (EB) dla Mazowieckiego Szpitala Specjalistycznego Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
- Usługa Wsparcia dla Oprogramowania Financial Trail
- " Dzierżawa urządzenia do naświetlania, zakup zestawów do redukcji patogenów oraz zestawów do pulowania osocza".
- " Sprzątanie i utrzymanie czystości siedziby Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa im. dr Konrada Vietha w Radomiu ".
- "DZIERŻAWA DWÓCH SEPARATORÓW KOMÓRKOWYCH WRAZ Z DOSTAWĄ KOMPATYBINYCH Z SEPARATOREM ZESTAWÓW DO AUTOMATYCZNEGO POBIERANIA UBOGOLEUKOCYTARNEGO KONCENTATU KRWINEK PŁYTKOWYCH ".
- Dostawa leków do SWPZZPOZ w Radomiu
więcej: przetargi w Radomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa parkingowa polegająca na przechowywaniu pojazdów, części samochodowych oraz depozytów wielkogabarytowych do celów procesowych dla Sądu Rejonowego w Słupsku
- Holowanie i parkowanie pojazdów i ich części zabezpieczonych w celach procesowych na zlecenie KPP w Pucku.
- Świadczenie usług polegających na przechowywaniu na parkingu strzeżonym pojazdów usuniętych z dróg Gminy Olsztyn wg art. 50a i 130a ustawy z dnia 20.06.97 r. Prawo o ruchu drogowym.
- "Usuwanie i przechowywanie pojazdów, odstąpienia" - zamówienie podzielone na dwie części
więcej: Usługi parkingowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.