eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KwaskówDostawa materia³ów dydaktycznych dla Szko³y Podstawowej w Kwaskowie i Szko³y Podstawowej we W³ocinie



Og³oszenie z dnia 2025-03-10

Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa materia³ów dydaktycznych dla Szko³y Podstawowej w Kwaskowie i Szko³y Podstawowej we W³ocinie

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: SZKO£A PODSTAWOWA W KWASKOWIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001161923

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: XX

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Kwasków

1.5.3.) Kod pocztowy: 98-235

1.5.4.) Województwo: ³ódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: szkola.kwaskow@blaszki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://spkwaskow.szkolnastrona.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa materia³ów dydaktycznych dla Szko³y Podstawowej w Kwaskowie i Szko³y Podstawowej we W³ocinie

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-b75f9451-fcd8-48b4-90fe-34b3cea6ff3f

2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00138728

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2025-03-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2025/BZP 00128179/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.2.1 Dostawa materia³ów dydaktycznych dla Szko³y Podstawowej w Kwaskowie i Szko³y Podstawowej we W³ocinie

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Zamówienie jest realizowanie w ramach projektu pn. ,,Mali Odkrywcy Wielkiej Wiedzy’’ wspó³finansowanego ze ¶rodków Europejskiego funduszu Spo³ecznego Plus w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla £ódzkiego 2021-2027

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b75f9451-fcd8-48b4-90fe-34b3cea6ff3f

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja miêdzy
Zamawiaj±cym, a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostêpna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl/.
2. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezp³atne.
3. Zamawiaj±cy wyznacza nastêpuj±ce osoby do kontaktu z wykonawcami: Pani El¿bieta Grabia Tel. 609018444, email szkola.kwaskow@blaszki.pl.
4. Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania :
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b75f9451-fcd8-48b4-90fe-34b3cea6ff3f . Postêpowanie mo¿na wyszukaæ równie¿ ze strony g³ównej Platformy e-Zamówienia (przycisk „Przegl±daj postêpowania/konkursy”).
5. Identyfikator (ID) postêpowania na Platformie e-Zamówienia: ocds-148610-b75f9451- fcd8-48b4-90fe-34b3cea6ff3f.
6. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadaæ konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e- Zamówienia. Szczegó³owe informacje na temat zak³adania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia okre¶la Regulamin Platformy e- Zamówienia, dostêpny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl/pl/regulamin/ #regulamin-serwisu oraz informacje zamieszczone w zak³adce „Centrum Pomocy”.
7. Przegl±danie i pobieranie publicznej tre¶ci dokumentacji postêpowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania do Platformy e-Zamówienia.
8. Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych bêd±cych kopi± elektroniczn± tre¶ci zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi byæ zgodny z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie.
9. Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporz±dzenia , o którym mowa w pkt 11.6 SWZ, sporz±dza siê w postaci elektronicznej, w formatach danych okre¶lonych w przepisach rozporz±dzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci, minimalnych wymagañ dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagañ dla systemów teleinformatycznych, z uwzglêdnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje siê jako za³±czniki. W przypadku formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy Pzp, ww. regulacje nie bêd± mia³y bezpo¶redniego zastosowania.
10. Informacje, o¶wiadczenia lub dokumenty, inne ni¿ wymienione w § 2 ust. 1 rozporz±dzenia, o którym mowa w pkt 6 SWZ, przekazywane w postêpowaniu
sporz±dza siê w postaci elektronicznej:
a) w formatach danych okre¶lonych w przepisach rozporz±dzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci z uwzglêdnieniem rodzaju przekazywanych danych (i przekazuje siê jako za³±cznik), lub
b) jako tekst wpisany bezpo¶rednio do wiadomo¶ci przekazywanej przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej (np. w tre¶ci wiadomo¶ci e-mail lub w tre¶ci „Formularza do komunikacji”).
11. Je¿eli dokumenty elektroniczne, przekazywane przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, zawieraj± informacje stanowi±ce tajemnicê przedsiêbiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2020 r. poz. 1913), wykonawca, w celu utrzymania w poufno¶ci tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku, wraz z jednoczesnym zaznaczeniem w nazwie pliku „Dokument stanowi±cy tajemnicê przedsiêbiorstwa”.
CI¡G DALSZY W SEKCJI RODO (ograniczenia stosowania)

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Wype³niaj±c obowi±zek prawny uregulowany zapisami art. 13 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz±d. Unii Europ. z dnia 04.05.2016 r. L 119/1) (dalej jako RODO), informujemy, ¿e:
1. Administratorem danych osobowych jest Szko³a Podstawowa w Kwaskowie z
siedzib± Kwasków 5, 98-235 B³aszki. Kontakt z administratorem jest mo¿liwy pod numerem (43) 829 20 54 lub za pomoc± poczty elektronicznej
szkola.kwaskow@interia.pl
2. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych, email: kontakt@wbsystem.pl lub listownie na adres Administratora.
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane w celu prowadzenia przedmiotowego
postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego którego warto¶æ przekracza kwoty 130 ty¶ z³ oraz jego rozstrzygniêcia, a tak¿e udokumentowania postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego i jego archiwizacji- podstawa prawna art. 6 ust.
1 lit. c RODO tj. obowi±zek prawny ci±¿±cy na Administratorze w szczególno¶ci w
zwi±zku z ustaw± z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych.
4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym
udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74
ustawy Pzp. Administrator udostêpni Pañstwa dane osobowe równie¿ podmiotom
przetwarzaj±cym oraz ¶wiadcz±cym na rzecz Administratora us³ugi w zakresie
utrzymania systemów informatycznych, poczty elektronicznej i
tradycyjnej oraz bankowo¶ci elektronicznej.
5. Podanie danych osobowych jest obowi±zkowe, a ich niepodanie lub podanie
niepe³nych danych osobowych mo¿e utrudniæ lub uniemo¿liwiæ realizacjê celu.
Podanie danych kontaktowych jest dobrowolne.
6. Pani/Pana dane osobowe bêd± przetwarzane przez okres niezbêdny do spe³nienia celu przetwarzania oraz mog± one byæ przechowywane w celach archiwalnych, przez okres, który wyznaczony zostanie na podstawie przepisów prawa.
7. Osobie, której dane s± przetwarzane przys³uguje prawo:
a) dostêpu do tre¶ci swoich danych osobowych, ¿±dania ich sprostowania na zasadach okre¶lonych w art. 15 i 16 RODO;
b) ograniczenia przetwarzania, w przypadkach okre¶lonych w art. 18 RODO;
c) przenoszenia danych, w przypadkach okre¶lonych w art. 20 RODO;
d) wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00- 193 Warszawa)
W celu skorzystania z praw o których mowa w pkt 7 ppkt a) - c) nale¿y skontaktowaæ siê z Administratorem lub Inspektorem Ochrony Danych, korzystaj±c ze wskazanych wy¿ej danych kontaktowych.
W trakcie przetwarzania danych osobowych nie dochodzi do wy³±cznie zautomatyzowanego podejmowania decyzji ani do profilowania, o których mowa w art. 22 ust. 1 i 4 RODO.
Oznacza to, ¿e ¿adne decyzje dotycz±ce osób, których dane dotycz± nie bêd± zapadaæ wy³±cznie automatycznie oraz nie stosuje siê ich profilowania. Administrator nie bêdzie przekazywaæ danych osobowych do pañstwa trzeciego lub organizacji miêdzynarodowej

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Dotyczy sekcji: Wymagania techniczne i organizacyjne dot. korespondencji elektronicznej
12. Komunikacja w postêpowaniu, z wy³±czeniem sk³adania ofert (sposób sk³adania ofert opisano w rozdziale XIII SWZ) odbywa siê drog± elektroniczn± za po¶rednictwem formularzy do komunikacji dostêpnych w zak³adce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa siê w szczególno¶ci przekazywanie wezwañ i zawiadomieñ, zadawanie pytañ i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umo¿liwiaj± równie¿ do³±czenie za³±cznika do przesy³anej wiadomo¶ci (przycisk „dodaj za³±cznik”).
13. Mo¿liwo¶æ korzystania w postêpowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pe³nym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania siê na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” s³u¿±cych do zadawania pytañ dotycz±cych tre¶ci dokumentów zamówienia wystarczaj±ce jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e- Zamówienia.
14. Wszystkie wys³ane i odebrane w postêpowaniu przez wykonawcê wiadomo¶ci widoczne s± po zalogowaniu w podgl±dzie postêpowania w zak³adce „Komunikacja”.
15. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielko¶æ ta dotyczy plików przesy³anych jako za³±czniki do jednego formularza).
16. Minimalne wymagania techniczne dotycz±ce sprzêtu u¿ywanego w celu korzystania z us³ug Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotycz±ce specyfikacji po³±czenia okre¶la § 12 Regulamin Platformy e-Zamówienia, a mianowicie:
1) W celu prawid³owego korzystania z us³ug Platformy e-Zamówienia wymagany jest:
a) Komputer PC:
− parametry minimum: Intel Core2 Duo, 2 GB RAM, HD,
− zainstalowany jedne z poni¿szych systemów operacyjnych: MS
Windows 7 lub nowszy, OSX/Mac OS 10.10, Ubuntu 14.04,
− zainstalowana jedna z poni¿szych przegl±darek: Chrome 66.0 lub nowsza, Firefox 59.0 lub nowszy, Safari 11.1 lub nowsza, Edge 14.0
i nowsze, albo
b) Tablet/Telefon:
− parametry minimum: 4 rdzenie procesora, 2GB RAM, Android 6.0 Marshmallow, iOS 10.3,
− przegl±darka Chrome 61 lub nowa
2) Dla skorzystania z pe³nej funkcjonalno¶ci mo¿e byæ konieczne w³±czenie
w przegl±darce obs³ugi protoko³u bezpiecznej transmisji danych SSL, obs³ugi Java Script, oraz cookies;
3) Specyfikacja po³±czenia, formatu przesy³anych danych oraz kodowania
i oznaczania czasu odbioru danych:
a) specyfikacja po³±czenia – formularze udostêpnione s± za pomoc± pro-
toko³u TLS 1.2,
b) format danych oraz kodowanie: formularze dostêpne s± w formacie
HTML z kodowaniem UTF-8,
c) oznaczenia czasu odbioru danych: wszelkie operacje opieraj± siê o
czas serwera i dane zapisywane s± z dok³adno¶ci± co do sekundy
17. W przypadku problemów technicznych i awarii zwi±zanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia u¿ytkownicy mog± skorzystaæ ze wsparcia technicznego
dostêpnego pod numerem telefonu (32) 77 88 999 lub drog± elektroniczn± po-
przez formularz udostêpniony na stronie internetowej
https://ezamowienia.gov.pl w zak³adce „Zg³o¶ problem”.
18. W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemo¿liwiaj±cych komunikacjê
Wykonawcy i Zamawiaj±cego za po¶rednictwem Platformy e-Zamówienia, Za-
mawiaj±cy dopuszcza komunikacjê za pomoc± poczty elektronicznej na adres e-
mail: szkola.kwaskow@blaszki.pl (nie dotyczy sk³adania ofert w postêpowaniu).
19. Przy porozumiewaniu siê w ramach niniejszego postêpowania Wykonawcy powinni pos³ugiwaæ siê znakiem postêpowania: SPK.261.3.2025.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: SPK.261.3.2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak

4.1.9.) Liczba czê¶ci: 9

4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci

4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

Czê¶æ 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa materia³ów dydaktycznych do Szko³y Podstawowej w Kwaskowie i Szko³y Podstawowej we W³ocinie dla potrzeb realizacji projektu pn.: „Mali Odkrywcy Wielkiej Wiedzy” wspó³finansowanego ze ¶rodków Europejskiego funduszu Spo³ecznego Plus w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla £ódzkiego 2021-2027w ramach Czê¶ci I - Pomoce dydaktyczne do zajêæ logorytmicznych, TUS, sensorycznych i ruchowych. Szczegó³owy Opis przedmiotu zamówienia zawiera za³±cznik nr 2 do SWZ. Pozosta³e warunki dotycz±ce realizacji zamówienia zosta³y okre¶lone we wzorze umowy – Za³±cznik nr 4 do SWZ. W/w za³±czniki s± integraln± czê¶ci± niniejszej SWZ i przedmiot zamówienia nale¿y wykonaæ zgodnie z ich zapisami.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

39162000-5 - Pomoce naukowe

39162110-9 - Sprzêt dydaktyczny

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa materia³ów dydaktycznych do Szko³y Podstawowej
w Kwaskowie i Szko³y Podstawowej we W³ocinie dla potrzeb realizacji projektu pn.: „Mali Odkrywcy Wielkiej Wiedzy” wspó³finansowanego ze ¶rodków Europejskiego funduszu Spo³ecznego Plus w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla £ódzkiego 2021-2027w ramach Czê¶ci II - Materia³y plastyczne do zajêæ sensorycznych i logorytmicznych. Szczegó³owy Opis przedmiotu zamówienia zawiera za³±cznik nr 2 do SWZ. Pozosta³e warunki dotycz±ce realizacji zamówienia zosta³y okre¶lone we wzorze umowy – Za³±cznik nr 4 do SWZ. W/w za³±czniki s± integraln± czê¶ci± niniejszej SWZ i przedmiot zamówienia nale¿y wykonaæ zgodnie z ich zapisami.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

39162200-7 - Pomoce i artyku³y szkoleniowe

39162110-9 - Sprzêt dydaktyczny

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa materia³ów dydaktycznych do Szko³y Podstawowej w Kwaskowie i Szko³y Podstawowej we W³ocinie dla potrzeb realizacji projektu pn.: „Mali Odkrywcy Wielkiej Wiedzy” wspó³finansowanego ze ¶rodków Europejskiego funduszu Spo³ecznego Plus w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla £ódzkiego 2021-2027w ramach Czê¶ci III - Pomoce dydaktyczne do zajêæ przyrodniczo- ekologicznych. Szczegó³owy Opis przedmiotu zamówienia zawiera za³±cznik nr 2 do SWZ. Pozosta³e warunki dotycz±ce realizacji zamówienia zosta³y okre¶lone we wzorze umowy – Za³±cznik nr 4 do SWZ. W/w za³±czniki s± integraln± czê¶ci± niniejszej SWZ i przedmiot zamówienia nale¿y wykonaæ zgodnie z ich zapisami.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

39162110-9 - Sprzêt dydaktyczny

39162000-5 - Pomoce naukowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa materia³ów dydaktycznych do Szko³y Podstawowej w Kwaskowie i Szko³y Podstawowej we W³ocinie dla potrzeb realizacji projektu pn.: „Mali Odkrywcy Wielkiej Wiedzy” wspó³finansowanego ze ¶rodków Europejskiego funduszu Spo³ecznego Plus w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla £ódzkiego 2021-2027w ramach Czê¶ci IV - Pomoce dydaktyczne do zajêæ z grami planszowymi i kodowania. Szczegó³owy Opis przedmiotu zamówienia zawiera za³±cznik nr 2 do SWZ. Pozosta³e warunki dotycz±ce realizacji zamówienia zosta³y okre¶lone we wzorze umowy – Za³±cznik nr 4 do SWZ. W/w za³±czniki s± integraln± czê¶ci± niniejszej SWZ i przedmiot zamówienia nale¿y wykonaæ zgodnie z ich zapisami.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 37530000-2 - Artyku³y do zabaw na wolnym powietrzu, gier salonowych lub towarzyskich

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa materia³ów dydaktycznych do Szko³y Podstawowej w Kwaskowie i Szko³y Podstawowej we W³ocinie dla potrzeb realizacji projektu pn.: „Mali Odkrywcy Wielkiej Wiedzy” wspó³finansowanego ze ¶rodków Europejskiego funduszu Spo³ecznego Plus w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla £ódzkiego 2021-2027w ramach Czê¶ci V - Zakup sprzêtu TIK i programów komputerowych dla oddzia³ów przedszkolnych. Szczegó³owy Opis przedmiotu zamówienia zawiera za³±cznik nr 2 do SWZ. Pozosta³e warunki dotycz±ce realizacji zamówienia zosta³y okre¶lone we wzorze umowy – Za³±cznik nr 4 do SWZ. W/w za³±czniki s± integraln± czê¶ci± niniejszej SWZ i przedmiot zamówienia nale¿y wykonaæ zgodnie z ich zapisami.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 30213100-6 - Komputery przeno¶ne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

32322000-6 - Urz±dzenia multimedialne

38653400-1 - Ekrany projekcyjne

48900000-7 - Ró¿ne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe

39162110-9 - Sprzêt dydaktyczny

30232000-4 - Sprzêt peryferyjny

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa materia³ów dydaktycznych do Szko³y Podstawowej w Kwaskowie i Szko³y Podstawowej we W³ocinie dla potrzeb realizacji projektu pn.: „Mali Odkrywcy Wielkiej Wiedzy” wspó³finansowanego ze ¶rodków Europejskiego funduszu Spo³ecznego Plus w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla £ódzkiego 2021-2027w ramach Czê¶ci VI - Zakup urz±dzeñ do terapii wed³ug A. Tomatisa. Szczegó³owy Opis przedmiotu zamówienia zawiera za³±cznik nr 2 do SWZ. Pozosta³e warunki dotycz±ce realizacji zamówienia zosta³y okre¶lone we wzorze umowy – Za³±cznik nr 4 do SWZ. W/w za³±czniki s± integraln± czê¶ci± niniejszej SWZ i przedmiot zamówienia nale¿y wykonaæ zgodnie z ich zapisami.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 39162110-9 - Sprzêt dydaktyczny

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

39162000-5 - Pomoce naukowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 7

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa materia³ów dydaktycznych do Szko³y Podstawowej w Kwaskowie i Szko³y Podstawowej we W³ocinie dla potrzeb realizacji projektu pn.: „Mali Odkrywcy Wielkiej Wiedzy” wspó³finansowanego ze ¶rodków Europejskiego funduszu Spo³ecznego Plus w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla £ódzkiego 2021-2027w ramach Czê¶ci VII - Wyposa¿enie sali logopedycznej do zajêæ. Szczegó³owy Opis przedmiotu zamówienia zawiera za³±cznik nr 2 do SWZ. Pozosta³e warunki dotycz±ce realizacji zamówienia zosta³y okre¶lone we wzorze umowy – Za³±cznik nr 4 do SWZ. W/w za³±czniki s± integraln± czê¶ci± niniejszej SWZ i przedmiot zamówienia nale¿y wykonaæ zgodnie z ich zapisami.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 39162110-9 - Sprzêt dydaktyczny

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

39162000-5 - Pomoce naukowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 8

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa materia³ów dydaktycznych do Szko³y Podstawowej w Kwaskowie i Szko³y Podstawowej we W³ocinie dla potrzeb realizacji projektu pn.: „Mali Odkrywcy Wielkiej Wiedzy” wspó³finansowanego ze ¶rodków Europejskiego funduszu Spo³ecznego Plus w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla £ódzkiego 2021-2027w ramach Czê¶ci VIII - Wyposa¿enie sali terapeutycznej do zajêæ. Szczegó³owy Opis przedmiotu zamówienia zawiera za³±cznik nr 2 do SWZ. Pozosta³e warunki dotycz±ce realizacji zamówienia zosta³y okre¶lone we wzorze umowy – Za³±cznik nr 4 do SWZ. W/w za³±czniki s± integraln± czê¶ci± niniejszej SWZ i przedmiot zamówienia nale¿y wykonaæ zgodnie z ich zapisami

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 39162110-9 - Sprzêt dydaktyczny

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

39162000-5 - Pomoce naukowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 9

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa materia³ów dydaktycznych do Szko³y Podstawowej w Kwaskowie i Szko³y Podstawowej we W³ocinie dla potrzeb realizacji projektu pn.: „Mali Odkrywcy Wielkiej Wiedzy” wspó³finansowanego ze ¶rodków Europejskiego funduszu Spo³ecznego Plus w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla £ódzkiego 2021-2027w ramach Czê¶ci IX - Zakup wyposa¿enia placu zabaw. Szczegó³owy Opis przedmiotu zamówienia zawiera za³±cznik nr 2 do SWZ. Pozosta³e warunki dotycz±ce realizacji zamówienia zosta³y okre¶lone we wzorze umowy – Za³±cznik nr 4 do SWZ. W/w za³±czniki s± integraln± czê¶ci± niniejszej SWZ i przedmiot zamówienia nale¿y wykonaæ zgodnie z ich zapisami.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 37535200-9 - Wyposa¿enie placów zabaw

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

37500000-3 - Gry i zabawki, wyposa¿enie parków zabaw

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce:
1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
Wykonawca spe³ni warunek, je¿eli:
a) Dla Czê¶ci I, II, III - w okresie ostatnich 3 lat, przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie wykona³ nale¿ycie co najmniej 1 dostawê polegaj±c± na dostawie materia³ów dydaktycznych o warto¶ci co najmniej 7000,00 z³ brutto;
b) Dla Czê¶ci IV - w okresie ostatnich 3 lat, przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie wykona³ nale¿ycie co najmniej 1 dostawê polegaj±c± na dostawie materia³ów dydaktycznych o warto¶ci co najmniej 600,00 z³ brutto;
c) Dla Czê¶ci V - w okresie ostatnich 3 lat, przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie wykona³ nale¿ycie co najmniej 1 dostawê polegaj±c± na dostawie polegaj±c± na dostawie sprzêtu informatycznego o warto¶ci co najmniej 50 000,00 z³ brutto;
d) Dla Czê¶ci VI - w okresie ostatnich 3 lat, przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie wykona³ nale¿ycie co najmniej 1 dostawê polegaj±c± na dostawie sprzêtu dydaktycznego o warto¶ci co najmniej 5 000,00 z³ brutto,
e) Dla Czê¶ci VII - w okresie ostatnich 3 lat, przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie wykona³ nale¿ycie co najmniej 1 dostawê polegaj±c± na dostawie sprzêtu dydaktycznego o warto¶ci co najmniej 1 000,00 z³ brutto,
f) Dla Czê¶ci VIII - w okresie ostatnich 3 lat, przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie wykona³ nale¿ycie co najmniej 1 dostawê polegaj±c± na dostawie sprzêtu dydaktycznego o warto¶ci co najmniej 10 000,00 z³ brutto,
g) Dla Czê¶ci IX - w okresie ostatnich 3 lat, przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie wykona³ nale¿ycie co najmniej 1 dostawê polegaj±c± na dostawie urz±dzeñ do wyposa¿enia placu zabaw o warto¶ci co najmniej 2 000,00 z³ brutto,

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

Na potrzeby oceny ofert oferta musi zawieraæ:
1) Formularz Ofertowy wraz z formularzem cenowo – asortymentowy – stanowi±cy integraln± czê¶æ oferty, stanowi±cy za³ nr 1 a – 1h do Formularza ofertowego.
2) o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust.1 ustawy Pzp – przygotowane wg wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 3 do SWZ.
3) Pe³nomocnictwo upowa¿niaj±ce do z³o¿enia oferty, o ile ofertê sk³ada pe³nomocnik;
4) Pe³nomocnictwo dla pe³nomocnika do reprezentowania w postêpowaniu Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert sk³adanych przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia;
5) W przypadku polegania na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, o¶wiadczenie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, potwierdzaj±ce brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu, w zakresie, w jakim wykonawca powo³uje siê na jego zasoby.
6) Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± odpowiednio do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, któr± czê¶æ zamówienia, wykonaj± poszczególni wykonawcy.
7) pe³nomocnictwo dla osoby/osób podpisuj±cych ofertê, je¿eli oferta jest podpisana przez pe³nomocnika (o ile upowa¿nienie to nie wynika z innych dokumentów do³±czonych do oferty). Pe³nomocnictwo do z³o¿enia oferty musi byæ z³o¿one w oryginale w takiej samej formie, jak sk³adana oferta (t.j. w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym). Dopuszcza siê tak¿e z³o¿enie elektronicznej kopii (skanu) pe³nomocnictwa sporz±dzonego uprzednio w formie pisemnej, w formie elektronicznego po¶wiadczenia sporz±dzonego stosownie do art. 97 § 2 ustawy z dnia 14 lutego 1991 r. - Prawo o notariacie, które to po¶wiadczenie notariusz opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym, b±d¼ te¿ poprzez opatrzenie skanu pe³nomocnictwa sporz±dzonego uprzednio w formie pisemnej kwalifikowanym podpisem, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym mocodawcy. Elektroniczna kopia pe³nomocnictwa nie mo¿e byæ uwierzytelniona przez upe³nomocnione

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenia, o których mowa w Rozdziale XVI ust. 1 SWZ, sk³ada ka¿dy z wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonaj± poszczególni wykonawcy.
4. O¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia z postêpowania sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Z uwagi na ograniczon± liczbê znaków rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia zosta³y zawarte w § 10 wzoru umowy - za³±cznik nr 4 (dla wszystkich czê¶ci zamówienia)

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-03-19 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Wykonawca sk³ada ofertê za pomoc± Platformy e-Zamówienia dostêpnej pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-03-19 10:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2025-04-17

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

Na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego, zwana dalej „ustaw±”, wyklucza siê:
1) wykonawcê oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisanego na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego;
2) wykonawcê oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdzia³aniu praniu pieniêdzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisana na listê lub bêd±ca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022r., o ile zosta³a wpisana na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o
szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego;
3) wykonawcê oraz uczestnika konkursu, którego jednostk± dominuj±c± w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 wrze¶nia 1994 r. o rachunkowo¶ci (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106) jest podmiot wymieniony w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisany na listê lub bêd±cy tak± jednostk± dominuj±c± od dnia 24 lutego 2022 r., o ile zosta³ wpisany na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowani ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego.
Powy¿sze wykluczenie nastêpowaæ bêdzie na okres trwania ww. okoliczno¶ci.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.