Ogłoszenie z dnia 2023-03-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00071534/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-01-31
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Poprawa efektywności energetycznej, przy zastosowaniu odnawialnych źródeł energii, w budynkach Zespołu Szkół w Sokolnikach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Sokolniki
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250855133
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Marszałka Józefa Piłsudskiego 1
1.5.2.) Miejscowość: Sokolniki
1.5.3.) Kod pocztowy: 98-420
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki
1.5.7.) Numer telefonu: 627845159
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@sokolniki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sokolniki.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/sokolniki1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Poprawa efektywności energetycznej, przy zastosowaniu odnawialnych źródeł energii, w budynkach Zespołu Szkół w Sokolnikach2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a31134e6-a08d-11ed-9236-36fed59ea7dd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00138846
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00071534
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RGK.271.1.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie termomodernizacji kompleksu budynków wraz z innymi pracami budowlanymi zgodnie z wymaganiami określonymi w programie funkcjonalno-użytkowym, w ramach zadania inwestycyjnego: Poprawa efektywności energetycznej, przy zastosowaniu odnawialnych źródeł energii, w budynkach Zespołu Szkół w Sokolnikach realizowanego w formule „zaprojektuj wybuduj”. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do dokonania zgłoszenia robót budowlanych, które tego wymagają, zgodnie
z przepisami ustawy Prawo Budowlane (Zamawiający nie przewiduje konieczności uzyskania pozwolenia na budowę).
2. Opis przedmiotu zamówienia wg wniosku o dofinansowanie:
Zespół Szkół w Sokolnikach jest największą placówką oświatową w Gminie. Mieści się tu szkoła podstawowa i przedszkole dla czynnie uczęszczających ok. 300 dzieci. Zespół mieści się
w budynkach murowanych o kubaturze ok. 10 tys. m3. Obecnie obiekty bez docieplenia ścian
i stropów, z nieszczelną stolarką. Opalane węglem z dwóch odrębnych kotłowni, niezwykle energochłonne – 668,4 MWh/rok zużycia węgla. Emisja: CO2 - 242 Mg/rok, Nox – 0,421Mg/rok, SO2 – 0,998Mg/rok, pył – 0,362Mg/rok. Zapotrzebowanie na energię pierwotną – 2866,94 GJ/rok. Problemy z zapewnieniem właściwej temperatury w części sal lekcyjnych. Projekt obejmuje m.in.: docieplenie ścian zewnętrznych, stropów, wymianę stolarki okiennej i drzwi zewnętrznych, wymianę źródeł ciepła na kocioł opalany pelletem drzewnym, wspomagany pompą ciepła typu powietrze – woda, modernizację systemu grzewczego, systemu ciepłej wody użytkowej, montaż instalacji fotowoltaicznej. Zgodnie z opracowanym przez specjalistę audytem energetycznym, efektem realizacji projektu będzie w przybliżeniu: redukcja zapotrzebowania na energię końcową
o 73%, a na energię pierwotną o 95%. Redukcja emisji CO2 – 100%, NOx - 83,37%, SO2 – 99,00%, pyłu – 90,33%. Wzrost zapotrzebowania na energię elektryczną o ok. 11,45% zostanie pokryty produkcją z paneli fotowoltaicznych. Efektem społecznym będzie zapewnienie dzieciom właściwych warunków edukacji, eliminacja zapylenia najbliższej okolicy, efekt edukacji ekol. oraz poprawa estetyki obiektów i centrum Sokolniki.
3. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie oraz wykonanie termomodernizacji kompleksu budynków wraz z innymi pracami budowlanymi zgodnie z wymaganiami określonymi
w Programie Funkcjonalno-Użytkowym (PFU) w Zespole Szkół im. Jana Pawła II, w skład którego wchodzą następujące budynki:
1) Budynek „stara szkoła z salą gimnastyczną”;
2) Budynek „dawnego gimnazjum z salą gimnastyczną”;
3) Garaż przy „budynku dawnego gimnazjum, dawna harcówka”;
4) Budynek „kotłownia”;
5) Budynek GOPS, salon fryzjerski i mieszkanie.
W ramach przedmiotowej inwestycji wykonawca winien dokonać termomodernizacji budynków Zespołu Szkół im. Jana Pawła II w Sokolnikach, a w szczególności:
1) docieplenie ścian zewnętrznych budynków starej szkoły;
2) docieplenie stropu poddasza na budynku starej szkoły i kotłowni;
3) wymiana zewnętrznej stolarki drzwiowej i okiennej;
4) wymiana grzejników w pomieszczeniach;
5) modernizacja wewnętrznego systemu ogrzewania;
6) modernizacja systemu c.w.u.;
7) instalacja paneli fotowoltaicznych (instalacja na dachu) wraz z wykonaniem instalacji niezbędnej dla wprowadzenia pozyskanej energii elektrycznej do sieci wewnętrznej;
8) remont instalacji odgromowej;
9) remont pokrycia dachowego na budynku starej szkoły;
10) wymiana rur spustowych i rynien.
Wykonawca w ramach realizacji projektu powinien zweryfikować rozwiązania techniczne zaproponowane przez Zamawiającego, dokonać doboru szczegółowych rozwiązań technicznych wraz z przedłożeniem rozwiązań do akceptacji służb Zamawiającego. Po akceptacji technicznej rozwiązań Wykonawca winien dokonać przedłożenia rozwiązań materiałowych (wymagana akceptacja materiału w postaci karty materiałowej), a następnie realizacja na podstawie zatwierdzonych dokumentów. Zamawiający informuje, że Wykonawca jest odpowiedzialny za dokonanie stosownej procedury administracyjnej dla zakresu realizowanych prac, jeżeli będzie ona wymagana przepisami prawa. W przypadku zastosowania przez Wykonawcę rozwiązań technicznych i technologicznych, dla których niezbędne będzie uzyskanie dodatkowych wymaganych przepisami prawa pozwoleń i zgłoszeń, to Zamawiający w przedmiotowym zakresie udzieli stosownego pełnomocnictwa na pisemny wniosek Wykonawcy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71300000-1 - Usługi inżynieryjne
71200000-0 - Usługi architektoniczne i podobne
45000000-7 - Roboty budowlane
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45321000-3 - Izolacja cieplna
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45410000-4 - Tynkowanie
45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
09300000-2 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3508000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4305000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3508000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Budowlana "KOW-BUD" Marcin Kowalik
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 100813591
7.3.3) Ulica: Zagórze 8a
7.3.4) Miejscowość: Sokolniki
7.3.5) Kod pocztowy: 98-420
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
1. Biuro Projektowe Architektoniczno - Konstrukcyjne Aleksandra M.Walaszek, ul. Ludwika Waryńskiego 37, 98 - 400 Wieruszów - projektowanie, kierowanie robotami budowwlanymi
2.Andrzej Cichosz Przedsiębiorstwo Robót Instalacyjnych Cichy Zaułek 3, 63 - 600 Kępno - projektowanie, kierowanie robotami budowlanymi w specjalności elektrycznej i elektroenergetycznej,
3. Hydro - Tyble Waldemar Mielczarek, Tyble 98, 98 - 420 Sokolniki - roboty hydrauliczne
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA BUDOWLANA "KOW-BUD" MARCIN KOWALIK
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA BUDOWLANA "KOW-BUD" MARCIN KOWALIK
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3508000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja KP PSP w Kutnie" - III
- Dostawa energii cieplnej w 2025 i 2016 r. do budynku Szkoły Podstawowej nr 403 z siedzibą przy ul. K. Karlińskiego 6 w Warszawie.
- Remont lokalu zlokalizowanego przy ul. Armii Krajowej 29/5 w Goleniowie z przeznaczeniem na mieszkanie treningowe
- Kompleksowa dostawa energii cieplnej do budynku Oddziału Kolekcji im. Jana Pawła II mieszczącego się przy placu Bankowym 1A w Warszawie
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z miejscami postojowymi, ciągiem pieszo - jezdnym, oświetleniem oraz niezbędną infrastrukturą techniczną w m. Zielone Kamedulskie gm. Suwałki
- Wymiana podłoża i urządzeń terenowych stanowiących wyposażenie Placu Zabaw zlokalizowanego na terenie zewnętrznym Ogólnokształcącej Szkoły Muzycznej w Gdańsku przy ul. Gnilnej 3
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.