eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SokolnikiPoprawa efektywności energetycznej, przy zastosowaniu odnawialnych źródeł energii, w budynkach Zespołu Szkół w Sokolnikach



Ogłoszenie z dnia 2023-03-16


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Poprawa efektywności energetycznej, przy zastosowaniu odnawialnych źródeł energii, w budynkach Zespołu Szkół w Sokolnikach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Sokolniki

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250855133

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Marszałka Józefa Piłsudskiego 1

1.5.2.) Miejscowość: Sokolniki

1.5.3.) Kod pocztowy: 98-420

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki

1.5.7.) Numer telefonu: 627845159

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@sokolniki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sokolniki.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/sokolniki

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Poprawa efektywności energetycznej, przy zastosowaniu odnawialnych źródeł energii, w budynkach Zespołu Szkół w Sokolnikach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a31134e6-a08d-11ed-9236-36fed59ea7dd

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00138846

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00071534

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RGK.271.1.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie termomodernizacji kompleksu budynków wraz z innymi pracami budowlanymi zgodnie z wymaganiami określonymi w programie funkcjonalno-użytkowym, w ramach zadania inwestycyjnego: Poprawa efektywności energetycznej, przy zastosowaniu odnawialnych źródeł energii, w budynkach Zespołu Szkół w Sokolnikach realizowanego w formule „zaprojektuj wybuduj”. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do dokonania zgłoszenia robót budowlanych, które tego wymagają, zgodnie
z przepisami ustawy Prawo Budowlane (Zamawiający nie przewiduje konieczności uzyskania pozwolenia na budowę).
2. Opis przedmiotu zamówienia wg wniosku o dofinansowanie:
Zespół Szkół w Sokolnikach jest największą placówką oświatową w Gminie. Mieści się tu szkoła podstawowa i przedszkole dla czynnie uczęszczających ok. 300 dzieci. Zespół mieści się
w budynkach murowanych o kubaturze ok. 10 tys. m3. Obecnie obiekty bez docieplenia ścian
i stropów, z nieszczelną stolarką. Opalane węglem z dwóch odrębnych kotłowni, niezwykle energochłonne – 668,4 MWh/rok zużycia węgla. Emisja: CO2 - 242 Mg/rok, Nox – 0,421Mg/rok, SO2 – 0,998Mg/rok, pył – 0,362Mg/rok. Zapotrzebowanie na energię pierwotną – 2866,94 GJ/rok. Problemy z zapewnieniem właściwej temperatury w części sal lekcyjnych. Projekt obejmuje m.in.: docieplenie ścian zewnętrznych, stropów, wymianę stolarki okiennej i drzwi zewnętrznych, wymianę źródeł ciepła na kocioł opalany pelletem drzewnym, wspomagany pompą ciepła typu powietrze – woda, modernizację systemu grzewczego, systemu ciepłej wody użytkowej, montaż instalacji fotowoltaicznej. Zgodnie z opracowanym przez specjalistę audytem energetycznym, efektem realizacji projektu będzie w przybliżeniu: redukcja zapotrzebowania na energię końcową
o 73%, a na energię pierwotną o 95%. Redukcja emisji CO2 – 100%, NOx - 83,37%, SO2 – 99,00%, pyłu – 90,33%. Wzrost zapotrzebowania na energię elektryczną o ok. 11,45% zostanie pokryty produkcją z paneli fotowoltaicznych. Efektem społecznym będzie zapewnienie dzieciom właściwych warunków edukacji, eliminacja zapylenia najbliższej okolicy, efekt edukacji ekol. oraz poprawa estetyki obiektów i centrum Sokolniki.

3. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie oraz wykonanie termomodernizacji kompleksu budynków wraz z innymi pracami budowlanymi zgodnie z wymaganiami określonymi
w Programie Funkcjonalno-Użytkowym (PFU) w Zespole Szkół im. Jana Pawła II, w skład którego wchodzą następujące budynki:
1) Budynek „stara szkoła z salą gimnastyczną”;
2) Budynek „dawnego gimnazjum z salą gimnastyczną”;
3) Garaż przy „budynku dawnego gimnazjum, dawna harcówka”;
4) Budynek „kotłownia”;
5) Budynek GOPS, salon fryzjerski i mieszkanie.
W ramach przedmiotowej inwestycji wykonawca winien dokonać termomodernizacji budynków Zespołu Szkół im. Jana Pawła II w Sokolnikach, a w szczególności:
1) docieplenie ścian zewnętrznych budynków starej szkoły;
2) docieplenie stropu poddasza na budynku starej szkoły i kotłowni;
3) wymiana zewnętrznej stolarki drzwiowej i okiennej;
4) wymiana grzejników w pomieszczeniach;
5) modernizacja wewnętrznego systemu ogrzewania;
6) modernizacja systemu c.w.u.;
7) instalacja paneli fotowoltaicznych (instalacja na dachu) wraz z wykonaniem instalacji niezbędnej dla wprowadzenia pozyskanej energii elektrycznej do sieci wewnętrznej;
8) remont instalacji odgromowej;
9) remont pokrycia dachowego na budynku starej szkoły;
10) wymiana rur spustowych i rynien.
Wykonawca w ramach realizacji projektu powinien zweryfikować rozwiązania techniczne zaproponowane przez Zamawiającego, dokonać doboru szczegółowych rozwiązań technicznych wraz z przedłożeniem rozwiązań do akceptacji służb Zamawiającego. Po akceptacji technicznej rozwiązań Wykonawca winien dokonać przedłożenia rozwiązań materiałowych (wymagana akceptacja materiału w postaci karty materiałowej), a następnie realizacja na podstawie zatwierdzonych dokumentów. Zamawiający informuje, że Wykonawca jest odpowiedzialny za dokonanie stosownej procedury administracyjnej dla zakresu realizowanych prac, jeżeli będzie ona wymagana przepisami prawa. W przypadku zastosowania przez Wykonawcę rozwiązań technicznych i technologicznych, dla których niezbędne będzie uzyskanie dodatkowych wymaganych przepisami prawa pozwoleń i zgłoszeń, to Zamawiający w przedmiotowym zakresie udzieli stosownego pełnomocnictwa na pisemny wniosek Wykonawcy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71300000-1 - Usługi inżynieryjne

71200000-0 - Usługi architektoniczne i podobne

45000000-7 - Roboty budowlane

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45321000-3 - Izolacja cieplna

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45410000-4 - Tynkowanie

45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

09300000-2 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3508000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4305000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3508000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Budowlana "KOW-BUD" Marcin Kowalik

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 100813591

7.3.3) Ulica: Zagórze 8a

7.3.4) Miejscowość: Sokolniki

7.3.5) Kod pocztowy: 98-420

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

1. Biuro Projektowe Architektoniczno - Konstrukcyjne Aleksandra M.Walaszek, ul. Ludwika Waryńskiego 37, 98 - 400 Wieruszów - projektowanie, kierowanie robotami budowwlanymi
2.Andrzej Cichosz Przedsiębiorstwo Robót Instalacyjnych Cichy Zaułek 3, 63 - 600 Kępno - projektowanie, kierowanie robotami budowlanymi w specjalności elektrycznej i elektroenergetycznej,
3. Hydro - Tyble Waldemar Mielczarek, Tyble 98, 98 - 420 Sokolniki - roboty hydrauliczne


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3508000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.