eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PuławyDostawa środków ochrony roślin na potrzeby Sieć Badawcza Łukasiewicz - Instytutu Nowych Syntez Chemicznych



Ogłoszenie z dnia 2025-03-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa środków ochrony roślin na potrzeby Sieć Badawcza Łukasiewicz – Instytutu Nowych Syntez Chemicznych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Sieć Badawcza Łukasiewicz - Instytut Nowych Syntez Chemicznych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000041619

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Al. Tysiąclecia Państwa Polskiego

1.5.2.) Miejscowość: Puławy

1.5.3.) Kod pocztowy: 24-110

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@ins.lukasiewicz.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ins.lukasiewicz.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

platformazakupowa.pl/pn/ins_pulawy

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


badania naukowe i prace rozwojowe

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa środków ochrony roślin na potrzeby Sieć Badawcza Łukasiewicz – Instytutu Nowych Syntez Chemicznych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e33cc562-5f40-48e3-951a-4ca43929e88b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00138873

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00085118

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: INS/FR-4/2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 117398,63 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę regulatorów wzrostu roślin.
Miejsce dostawy: Sieć Badawcza Łukasiewicz – Instytut Nowych Syntez Chemicznych, Dział Produkcji Rolnej, Goczałków Górny 8, 58 – 150 Strzegom
Wszystkie zaoferowane środki ochrony roślin muszą:
1. odpowiadać wymogom ustawy z dnia 8 marca 2013r. o środkach ochrony roślin (Dz.U. 2023r. poz. 340) oraz przepisom wykonawczym wydanych na jej podstawie, (tj. posiadać odpowiednie zezwolenia i pozwolenia w zakresie środków ochrony roślin).
2. figurować w rejestrze środków ochrony roślin dopuszczonych do obrotu zezwoleniem Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi, oraz posiadać etykiety potwierdzające, że oferowane środki zgodne są z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego.
Dostarczany przedmiot zamówienia musi posiadać przewidziane prawem dopuszczenia, zezwolenia lub atesty oraz zawierać:
1. właściwe oznakowanie zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa;
2. opakowanie gwarantujące właściwe zabezpieczenie przed uszkodzeniami w czasie transportu i odpowiednio do wymagań przewoźnika. W przypadku zaniedbania wszelkimi kosztami z tego wynikającymi zostanie obciążony Wykonawca.
Oferowane produkty powinny pochodzić z bieżącej produkcji oraz posiadać minimum 6 miesięczny okres przydatności do użycia, liczony od dnia wydania Zamawiającemu.
Na opakowaniach dostarczanych środków muszą znajdować się etykiety z parametrami produktu, terminem przydatności do użycia.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw zawiera załącznik nr 2 do SWZ (formularz asortymentowo – cenowy)

4.5.3.) Główny kod CPV: 24454000-1 - Regulatory wzrostu roślin

4.5.5.) Wartość części: 17727,17 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę środków owadobójczych.
Miejsce dostawy: Sieć Badawcza Łukasiewicz – Instytut Nowych Syntez Chemicznych, Dział Produkcji Rolnej, Goczałków Górny 8, 58 – 150 Strzegom
Wszystkie zaoferowane środki ochrony roślin muszą:
1. odpowiadać wymogom ustawy z dnia 8 marca 2013r. o środkach ochrony roślin (Dz.U. 2023r. poz. 340) oraz przepisom wykonawczym wydanych na jej podstawie, (tj. posiadać odpowiednie zezwolenia i pozwolenia w zakresie środków ochrony roślin).
2. figurować w rejestrze środków ochrony roślin dopuszczonych do obrotu zezwoleniem Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi, oraz posiadać etykiety potwierdzające, że oferowane środki zgodne są z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego.
Dostarczany przedmiot zamówienia musi posiadać przewidziane prawem dopuszczenia, zezwolenia lub atesty oraz zawierać:
1. właściwe oznakowanie zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa;
2. opakowanie gwarantujące właściwe zabezpieczenie przed uszkodzeniami w czasie transportu i odpowiednio do wymagań przewoźnika. W przypadku zaniedbania wszelkimi kosztami z tego wynikającymi zostanie obciążony Wykonawca.
Oferowane produkty powinny pochodzić z bieżącej produkcji oraz posiadać minimum 6 miesięczny okres przydatności do użycia, liczony od dnia wydania Zamawiającemu.
Na opakowaniach dostarczanych środków muszą znajdować się etykiety z parametrami produktu, terminem przydatności do użycia.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw zawiera załącznik nr 2 do SWZ (formularz asortymentowo – cenowy)

4.5.3.) Główny kod CPV: 24452000-7 - Środki owadobójcze

4.5.5.) Wartość części: 2036,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę środków grzybobójczych.
Miejsce dostawy: Sieć Badawcza Łukasiewicz – Instytut Nowych Syntez Chemicznych, Dział Produkcji Rolnej, Goczałków Górny 8, 58 – 150 Strzegom
Wszystkie zaoferowane środki ochrony roślin muszą:
1. odpowiadać wymogom ustawy z dnia 8 marca 2013r. o środkach ochrony roślin (Dz.U. 2023r. poz. 340) oraz przepisom wykonawczym wydanych na jej podstawie, (tj. posiadać odpowiednie zezwolenia i pozwolenia w zakresie środków ochrony roślin).
2. figurować w rejestrze środków ochrony roślin dopuszczonych do obrotu zezwoleniem Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi, oraz posiadać etykiety potwierdzające, że oferowane środki zgodne są z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego.
Dostarczany przedmiot zamówienia musi posiadać przewidziane prawem dopuszczenia, zezwolenia lub atesty oraz zawierać:
1. właściwe oznakowanie zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa;
2. opakowanie gwarantujące właściwe zabezpieczenie przed uszkodzeniami w czasie transportu i odpowiednio do wymagań przewoźnika. W przypadku zaniedbania wszelkimi kosztami z tego wynikającymi zostanie obciążony Wykonawca.
Oferowane produkty powinny pochodzić z bieżącej produkcji oraz posiadać minimum 6 miesięczny okres przydatności do użycia, liczony od dnia wydania Zamawiającemu.
Na opakowaniach dostarczanych środków muszą znajdować się etykiety z parametrami produktu, terminem przydatności do użycia.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw zawiera załącznik nr 2 do SWZ (formularz asortymentowo – cenowy)

4.5.3.) Główny kod CPV: 24457000-2 - Środki grzybobójcze

4.5.5.) Wartość części: 78972,34 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę środków chwastobójczych.
Miejsce dostawy: Sieć Badawcza Łukasiewicz – Instytut Nowych Syntez Chemicznych, Dział Produkcji Rolnej, Goczałków Górny 8, 58 – 150 Strzegom
Wszystkie zaoferowane środki ochrony roślin muszą:
1. odpowiadać wymogom ustawy z dnia 8 marca 2013r. o środkach ochrony roślin (Dz.U. 2023r. poz. 340) oraz przepisom wykonawczym wydanych na jej podstawie, (tj. posiadać odpowiednie zezwolenia i pozwolenia w zakresie środków ochrony roślin).
2. figurować w rejestrze środków ochrony roślin dopuszczonych do obrotu zezwoleniem Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi, oraz posiadać etykiety potwierdzające, że oferowane środki zgodne są z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego.
Dostarczany przedmiot zamówienia musi posiadać przewidziane prawem dopuszczenia, zezwolenia lub atesty oraz zawierać:
1. właściwe oznakowanie zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa;
2. opakowanie gwarantujące właściwe zabezpieczenie przed uszkodzeniami w czasie transportu i odpowiednio do wymagań przewoźnika. W przypadku zaniedbania wszelkimi kosztami z tego wynikającymi zostanie obciążony Wykonawca.
Oferowane produkty powinny pochodzić z bieżącej produkcji oraz posiadać minimum 6 miesięczny okres przydatności do użycia, liczony od dnia wydania Zamawiającemu.
Na opakowaniach dostarczanych środków muszą znajdować się etykiety z parametrami produktu, terminem przydatności do użycia.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw zawiera załącznik nr 2 do SWZ (formularz asortymentowo – cenowy)

4.5.3.) Główny kod CPV: 24453000-4 - Środki chwastobójcze

4.5.5.) Wartość części: 18663,12 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 16357,56 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 16435,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 16357,56 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe CHEMIROL

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5571589655

7.3.3) Ulica: Przemysłowa 3

7.3.4) Miejscowość: Mogilno

7.3.5) Kod pocztowy: 88-300

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 16357,56 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6900,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8025,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6900,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: RUDNIKAGRO Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 4990349671

7.3.3) Ulica: Starogardzka 8

7.3.4) Miejscowość: Pyrzyce

7.3.5) Kod pocztowy: 74-200

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6900,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Po otwarciu ofert w trakcie postępowania na dostawę środków ochrony roślin w części nr 3 - środki grzybobójcze, podczas czynności ich badania, Zamawiający powziął informację, że postępowanie w części nr 3 – środki grzybobójcze zawiera wadę polegającą na błędnym opisie przedmiotu zamówienia tj. w załączniku nr 2 do SWZ – formularz asortymentowo – cenowy błędnie umieszczono poz. 3.4. środek chwastobójczy, który nie powinien się tam znaleźć, ponadto Zamawiający w kolumnie 4 „jednostki miary” wskazał litry, po otwarciu ofert i analizie zaoferowanych produktów, okazało się, że wymagany środek nie występuje w postaci płynnej a stałej (proszek lub granule do sporządzania zawiesiny wodnej). Zamawiający nigdzie w dokumentacji postępowania nie wskazał na jakiej ilości ha będzie stosowany środek a jedynie ilość wymaganego środka (100 litrów)
W toku postępowania Zamawiający nie otrzymał od Wykonawców pism, wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, które pozwoliłyby stwierdzić, że sporządzony opis przedmiotu zamówienia jest niejasny, nieprecyzyjny czy zawiera błędy.
Zamawiający – po przeanalizowaniu całości dokumentacji i stanu faktycznego objętego przedmiotem postępowania – uznał, że przedmiot zamówienia nie został opisany w sposób jednoznaczny i wyczerpujący, za pomocą dostatecznie dokładnych i zrozumiałych określeń, z uwzględnieniem wszystkich wymagań i okoliczności mogących mieć wpływa na sporządzenie oferty jak wymaga tego ustawa.
Wada na obecnym stanie postępowania ma charakter nieusuwalny, ponieważ jakiekolwiek negocjacje z Wykonawcami po terminie składania ofert są zabronione. Wskazany błędny opis przedmiotu zamówienia jest elementem znaczącym i warunkującym złożenie prawidłowej oferty przez zainteresowanych Wykonawców oraz determinującym właściwe wykonanie przedmiotu zamówienia. Powinno to być znane już na etapie specyfikacji w przedmiotowym zamówieniu, tak aby Wykonawca mógł właściwie oszacować wartość zamówienia.
Przedmiot zamówienia publicznego powinien być opisany w taki sposób, aby uniknąć sztucznego zawężania konkurencji przez niedookreślone dokładnie wymagania oraz nieprecyzyjny opis przedmiotu zamówienia.
Czynność ta ma zatem istotne znaczenie z punktu widzenia całego procesu o udzielenie zamówienia publicznego, a wadliwie wykonana rodzi dalsze konsekwencje
W związku z tym, że po terminie otwarcia ofert, modyfikacja opisu przedmiotu zamówienia jest niedopuszczalna, stwierdzono zaistnienie wady postępowania niemożliwej do usunięcia. Źle opisany przedmiot zamówienia ma oczywisty wpływ na wynik postępowania, gdyż każdy z potencjalnych Wykonawców pozbawiony został możliwości pozyskania pełnej informacji o istotnym znaczeniu dla przygotowanej oferty i jej obligatoryjnych elementach. W ocenie Zamawiającego, opis przedmioty zamówienia nie jest tożsamy z potrzebami Zamawiającego w zakresie części nr 3 zadania będącego przedmiotem postępowania. Błędny opis przedmiotu zamówienia, czy niejednoznaczny opis przedmiotu zamówienia jest podstawą do unieważnienia postępowania na podstawie ww. przepisu (por. wyrok KIO z 14.01.2020r., sygn. Akt KIO 2614/2020, wyrok KIO z 07.02.2022r., sygn. Akt KIO 169/22, wyrok KIO z 16.05.2023r., sygn. akt KIO 1188/23, wyrok KIO z 04.07.2019r., sygn. Akt KIO 1098/19).
Ponadto Zamawiający nie może dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej, co skutkowałoby obowiązkiem zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zawarta w takim przypadku umowa jako udzielająca zamówienia z naruszeniem ustawy podlegałaby unieważnieniu (art. 457 ust.1 pkt 1 Pzp). Tym samym postępowanie w części nr 3 jako obarczone niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego podlega unieważnieniu.
Mając powyższe na względzie, unieważnienie przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia stało się konieczne i jest uzasadnione.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Działając na postawie art. 255 pkt 2) ustawy z dnia 11 września 2019r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021r. poz. 1129 t.j.) Sieć Badawcza Łukasiewicz - Instytut Nowych Syntez Chemicznych unieważnia postępowanie na dostawę środków ochrony roślin na potrzeby Sieć Badawcza Łukasiewicz – Instytutu Nowych Syntez Chemicznych w części nr 4 z uwagi na fakt, że wszystkie złożone oferty w postępowaniu podlegały odrzuceniu

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.