Ogłoszenie z dnia 2025-03-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00085118/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-02-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa środków ochrony roślin na potrzeby Sieć Badawcza Łukasiewicz – Instytutu Nowych Syntez Chemicznych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Sieć Badawcza Łukasiewicz - Instytut Nowych Syntez Chemicznych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000041619
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Al. Tysiąclecia Państwa Polskiego
1.5.2.) Miejscowość: Puławy
1.5.3.) Kod pocztowy: 24-110
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@ins.lukasiewicz.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ins.lukasiewicz.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
platformazakupowa.pl/pn/ins_pulawy1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
badania naukowe i prace rozwojowe
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa środków ochrony roślin na potrzeby Sieć Badawcza Łukasiewicz – Instytutu Nowych Syntez Chemicznych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e33cc562-5f40-48e3-951a-4ca43929e88b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00138873
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00085118
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: INS/FR-4/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 117398,63 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę regulatorów wzrostu roślin.Miejsce dostawy: Sieć Badawcza Łukasiewicz – Instytut Nowych Syntez Chemicznych, Dział Produkcji Rolnej, Goczałków Górny 8, 58 – 150 Strzegom
Wszystkie zaoferowane środki ochrony roślin muszą:
1. odpowiadać wymogom ustawy z dnia 8 marca 2013r. o środkach ochrony roślin (Dz.U. 2023r. poz. 340) oraz przepisom wykonawczym wydanych na jej podstawie, (tj. posiadać odpowiednie zezwolenia i pozwolenia w zakresie środków ochrony roślin).
2. figurować w rejestrze środków ochrony roślin dopuszczonych do obrotu zezwoleniem Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi, oraz posiadać etykiety potwierdzające, że oferowane środki zgodne są z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego.
Dostarczany przedmiot zamówienia musi posiadać przewidziane prawem dopuszczenia, zezwolenia lub atesty oraz zawierać:
1. właściwe oznakowanie zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa;
2. opakowanie gwarantujące właściwe zabezpieczenie przed uszkodzeniami w czasie transportu i odpowiednio do wymagań przewoźnika. W przypadku zaniedbania wszelkimi kosztami z tego wynikającymi zostanie obciążony Wykonawca.
Oferowane produkty powinny pochodzić z bieżącej produkcji oraz posiadać minimum 6 miesięczny okres przydatności do użycia, liczony od dnia wydania Zamawiającemu.
Na opakowaniach dostarczanych środków muszą znajdować się etykiety z parametrami produktu, terminem przydatności do użycia.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw zawiera załącznik nr 2 do SWZ (formularz asortymentowo – cenowy)
4.5.3.) Główny kod CPV: 24454000-1 - Regulatory wzrostu roślin
4.5.5.) Wartość części: 17727,17 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę środków owadobójczych.Miejsce dostawy: Sieć Badawcza Łukasiewicz – Instytut Nowych Syntez Chemicznych, Dział Produkcji Rolnej, Goczałków Górny 8, 58 – 150 Strzegom
Wszystkie zaoferowane środki ochrony roślin muszą:
1. odpowiadać wymogom ustawy z dnia 8 marca 2013r. o środkach ochrony roślin (Dz.U. 2023r. poz. 340) oraz przepisom wykonawczym wydanych na jej podstawie, (tj. posiadać odpowiednie zezwolenia i pozwolenia w zakresie środków ochrony roślin).
2. figurować w rejestrze środków ochrony roślin dopuszczonych do obrotu zezwoleniem Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi, oraz posiadać etykiety potwierdzające, że oferowane środki zgodne są z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego.
Dostarczany przedmiot zamówienia musi posiadać przewidziane prawem dopuszczenia, zezwolenia lub atesty oraz zawierać:
1. właściwe oznakowanie zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa;
2. opakowanie gwarantujące właściwe zabezpieczenie przed uszkodzeniami w czasie transportu i odpowiednio do wymagań przewoźnika. W przypadku zaniedbania wszelkimi kosztami z tego wynikającymi zostanie obciążony Wykonawca.
Oferowane produkty powinny pochodzić z bieżącej produkcji oraz posiadać minimum 6 miesięczny okres przydatności do użycia, liczony od dnia wydania Zamawiającemu.
Na opakowaniach dostarczanych środków muszą znajdować się etykiety z parametrami produktu, terminem przydatności do użycia.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw zawiera załącznik nr 2 do SWZ (formularz asortymentowo – cenowy)
4.5.3.) Główny kod CPV: 24452000-7 - Środki owadobójcze
4.5.5.) Wartość części: 2036,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę środków grzybobójczych.Miejsce dostawy: Sieć Badawcza Łukasiewicz – Instytut Nowych Syntez Chemicznych, Dział Produkcji Rolnej, Goczałków Górny 8, 58 – 150 Strzegom
Wszystkie zaoferowane środki ochrony roślin muszą:
1. odpowiadać wymogom ustawy z dnia 8 marca 2013r. o środkach ochrony roślin (Dz.U. 2023r. poz. 340) oraz przepisom wykonawczym wydanych na jej podstawie, (tj. posiadać odpowiednie zezwolenia i pozwolenia w zakresie środków ochrony roślin).
2. figurować w rejestrze środków ochrony roślin dopuszczonych do obrotu zezwoleniem Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi, oraz posiadać etykiety potwierdzające, że oferowane środki zgodne są z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego.
Dostarczany przedmiot zamówienia musi posiadać przewidziane prawem dopuszczenia, zezwolenia lub atesty oraz zawierać:
1. właściwe oznakowanie zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa;
2. opakowanie gwarantujące właściwe zabezpieczenie przed uszkodzeniami w czasie transportu i odpowiednio do wymagań przewoźnika. W przypadku zaniedbania wszelkimi kosztami z tego wynikającymi zostanie obciążony Wykonawca.
Oferowane produkty powinny pochodzić z bieżącej produkcji oraz posiadać minimum 6 miesięczny okres przydatności do użycia, liczony od dnia wydania Zamawiającemu.
Na opakowaniach dostarczanych środków muszą znajdować się etykiety z parametrami produktu, terminem przydatności do użycia.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw zawiera załącznik nr 2 do SWZ (formularz asortymentowo – cenowy)
4.5.3.) Główny kod CPV: 24457000-2 - Środki grzybobójcze
4.5.5.) Wartość części: 78972,34 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę środków chwastobójczych.Miejsce dostawy: Sieć Badawcza Łukasiewicz – Instytut Nowych Syntez Chemicznych, Dział Produkcji Rolnej, Goczałków Górny 8, 58 – 150 Strzegom
Wszystkie zaoferowane środki ochrony roślin muszą:
1. odpowiadać wymogom ustawy z dnia 8 marca 2013r. o środkach ochrony roślin (Dz.U. 2023r. poz. 340) oraz przepisom wykonawczym wydanych na jej podstawie, (tj. posiadać odpowiednie zezwolenia i pozwolenia w zakresie środków ochrony roślin).
2. figurować w rejestrze środków ochrony roślin dopuszczonych do obrotu zezwoleniem Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi, oraz posiadać etykiety potwierdzające, że oferowane środki zgodne są z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego.
Dostarczany przedmiot zamówienia musi posiadać przewidziane prawem dopuszczenia, zezwolenia lub atesty oraz zawierać:
1. właściwe oznakowanie zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa;
2. opakowanie gwarantujące właściwe zabezpieczenie przed uszkodzeniami w czasie transportu i odpowiednio do wymagań przewoźnika. W przypadku zaniedbania wszelkimi kosztami z tego wynikającymi zostanie obciążony Wykonawca.
Oferowane produkty powinny pochodzić z bieżącej produkcji oraz posiadać minimum 6 miesięczny okres przydatności do użycia, liczony od dnia wydania Zamawiającemu.
Na opakowaniach dostarczanych środków muszą znajdować się etykiety z parametrami produktu, terminem przydatności do użycia.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw zawiera załącznik nr 2 do SWZ (formularz asortymentowo – cenowy)
4.5.3.) Główny kod CPV: 24453000-4 - Środki chwastobójcze
4.5.5.) Wartość części: 18663,12 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 16357,56 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 16435,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 16357,56 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe CHEMIROL
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5571589655
7.3.3) Ulica: Przemysłowa 3
7.3.4) Miejscowość: Mogilno
7.3.5) Kod pocztowy: 88-300
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO - HANDLOWE "CHEMIROL" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO - HANDLOWE "CHEMIROL" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 16357,56 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6900,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8025,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6900,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: RUDNIKAGRO Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 4990349671
7.3.3) Ulica: Starogardzka 8
7.3.4) Miejscowość: Pyrzyce
7.3.5) Kod pocztowy: 74-200
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6900,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Po otwarciu ofert w trakcie postępowania na dostawę środków ochrony roślin w części nr 3 - środki grzybobójcze, podczas czynności ich badania, Zamawiający powziął informację, że postępowanie w części nr 3 – środki grzybobójcze zawiera wadę polegającą na błędnym opisie przedmiotu zamówienia tj. w załączniku nr 2 do SWZ – formularz asortymentowo – cenowy błędnie umieszczono poz. 3.4. środek chwastobójczy, który nie powinien się tam znaleźć, ponadto Zamawiający w kolumnie 4 „jednostki miary” wskazał litry, po otwarciu ofert i analizie zaoferowanych produktów, okazało się, że wymagany środek nie występuje w postaci płynnej a stałej (proszek lub granule do sporządzania zawiesiny wodnej). Zamawiający nigdzie w dokumentacji postępowania nie wskazał na jakiej ilości ha będzie stosowany środek a jedynie ilość wymaganego środka (100 litrów)
W toku postępowania Zamawiający nie otrzymał od Wykonawców pism, wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, które pozwoliłyby stwierdzić, że sporządzony opis przedmiotu zamówienia jest niejasny, nieprecyzyjny czy zawiera błędy.
Zamawiający – po przeanalizowaniu całości dokumentacji i stanu faktycznego objętego przedmiotem postępowania – uznał, że przedmiot zamówienia nie został opisany w sposób jednoznaczny i wyczerpujący, za pomocą dostatecznie dokładnych i zrozumiałych określeń, z uwzględnieniem wszystkich wymagań i okoliczności mogących mieć wpływa na sporządzenie oferty jak wymaga tego ustawa.
Wada na obecnym stanie postępowania ma charakter nieusuwalny, ponieważ jakiekolwiek negocjacje z Wykonawcami po terminie składania ofert są zabronione. Wskazany błędny opis przedmiotu zamówienia jest elementem znaczącym i warunkującym złożenie prawidłowej oferty przez zainteresowanych Wykonawców oraz determinującym właściwe wykonanie przedmiotu zamówienia. Powinno to być znane już na etapie specyfikacji w przedmiotowym zamówieniu, tak aby Wykonawca mógł właściwie oszacować wartość zamówienia.
Przedmiot zamówienia publicznego powinien być opisany w taki sposób, aby uniknąć sztucznego zawężania konkurencji przez niedookreślone dokładnie wymagania oraz nieprecyzyjny opis przedmiotu zamówienia.
Czynność ta ma zatem istotne znaczenie z punktu widzenia całego procesu o udzielenie zamówienia publicznego, a wadliwie wykonana rodzi dalsze konsekwencje
W związku z tym, że po terminie otwarcia ofert, modyfikacja opisu przedmiotu zamówienia jest niedopuszczalna, stwierdzono zaistnienie wady postępowania niemożliwej do usunięcia. Źle opisany przedmiot zamówienia ma oczywisty wpływ na wynik postępowania, gdyż każdy z potencjalnych Wykonawców pozbawiony został możliwości pozyskania pełnej informacji o istotnym znaczeniu dla przygotowanej oferty i jej obligatoryjnych elementach. W ocenie Zamawiającego, opis przedmioty zamówienia nie jest tożsamy z potrzebami Zamawiającego w zakresie części nr 3 zadania będącego przedmiotem postępowania. Błędny opis przedmiotu zamówienia, czy niejednoznaczny opis przedmiotu zamówienia jest podstawą do unieważnienia postępowania na podstawie ww. przepisu (por. wyrok KIO z 14.01.2020r., sygn. Akt KIO 2614/2020, wyrok KIO z 07.02.2022r., sygn. Akt KIO 169/22, wyrok KIO z 16.05.2023r., sygn. akt KIO 1188/23, wyrok KIO z 04.07.2019r., sygn. Akt KIO 1098/19).
Ponadto Zamawiający nie może dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej, co skutkowałoby obowiązkiem zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zawarta w takim przypadku umowa jako udzielająca zamówienia z naruszeniem ustawy podlegałaby unieważnieniu (art. 457 ust.1 pkt 1 Pzp). Tym samym postępowanie w części nr 3 jako obarczone niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego podlega unieważnieniu.
Mając powyższe na względzie, unieważnienie przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia stało się konieczne i jest uzasadnione.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Działając na postawie art. 255 pkt 2) ustawy z dnia 11 września 2019r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021r. poz. 1129 t.j.) Sieć Badawcza Łukasiewicz - Instytut Nowych Syntez Chemicznych unieważnia postępowanie na dostawę środków ochrony roślin na potrzeby Sieć Badawcza Łukasiewicz – Instytutu Nowych Syntez Chemicznych w części nr 4 z uwagi na fakt, że wszystkie złożone oferty w postępowaniu podlegały odrzuceniu
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
INNE PRZETARGI Z PUŁAW
- ZAKUP WRAZ Z DOSTAWĄ ODCZYNNIKÓW DLA MIKROBIOLOGII DLA POTRZEB SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO ZAKŁADU OPIEKI ZDROWOTNEJ W PUŁAWACH
- "Pielęgnacja drzewostanu w pasach drogowych dróg miejskich oraz na terenach zieleni - etap I".
- USŁUGA ODBIORU, TRANSPORTU I UTYLIZACJI ODPADÓW NIEBEZPIECZNYCH DLA SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO ZAKŁADU OPIEKI ZDROWOTNEJ W PUŁAWACH.
- ZAKUP WRAZ Z DOSTAWĄ RĘCZNIKÓW PAPIEROWYCH ,PAPIERU TOALETOWEGO, CZYŚCIWA Z PODZIAŁEM NA 2 CZĘŚCI DLA POTRZEB SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO ZAKŁADU OPIEKI ZDROWOTNEJ W PUŁAWACH
- "Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej na budowę, przebudowę i rozbudowę dróg w mieście Puławy".
- "Budowa grobowców na terenie Cmentarza Komunalnego przy ul. Budowlanych w Puławach".
więcej: przetargi w Puławach »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.