Ogłoszenie z dnia 2022-04-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00094312/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-03-22
- 2022/BZP 00098691/01 - Modyfikacja z dnia 2022-03-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa myjni do kół i podwozi samochodowych i pojemników na odpady oraz myjki ciśnieniowej przenośnej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o. we Włoszczowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 290889164
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Sienkiewicza 31
1.5.2.) Miejscowość: Włoszczowa
1.5.3.) Kod pocztowy: 29-100
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@pgkimwloszczowa.zakladkomunalny.com
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgkimwloszczowa.zakladkomunalny.com
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/pgkim_wloszczowa1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa myjni do kół i podwozi samochodowych i pojemników na odpady oraz myjki ciśnieniowej przenośnej2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-850d68a5-a9d1-11ec-80f8-1ad70aec7fa4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00138965
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekt pn. „Hala rozładunku i przetwarzania zmieszanych odpadów komunalnych wraz z wytwarzaniem paliwa alternatywnego” na terenie Składowiska Odpadów Komunalnych „Kępny Ług” we Włoszczowie” współfinansowanego z EFRR, działanie 4.2 „Gospodarka odpadami” Oś 4 „Dziedzictwo naturalne i kulturowe” Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-20202.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00094312/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GKIV/ZP/06/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3. Oferowana myjnia do kół i podwozi samochodowych i pojemników na odpady musi spełniać następujące wymagania i mieć wymienione niżej parametry:• w celu zapewnienia czystości pojazdów opuszczających teren zakładu przetwarzania odpadów przewidziano zakup automatycznej myjni do kół i podwozi. Myjnia musi umożliwiać przejazd pojazdów ciężarowych oraz ładowarek o maksymalnym rozstawie kół 2,9m;
• myjnia musi umożliwić przejazd pojazdów ciężarowych o długości do 12 m;
• myjnia musi zostać osadzona w stalowym zbiorniku na wodę o pojemności nie mniejszej niż 9,5m3;
• zbiornik nie może być trwale połączony z ramą konstrukcyjną myjni;
• uruchomienie urządzenia nastąpi poprzez nacisk kół pojazdu na pedał najazdowy do którego zostanie przymocowany czujnik zbliżeniowy indukcyjny. Dopuszczalne jest uruchamianie myjni poprzez zastosowanie pętli indukcyjnej zamontowanej w drodze przed myjnią;
• nie dopuszcza się uruchamianie myjni za pomocą fotosensora;
• czyszczenie kół i podwozi realizowane będzie przez natrysk wody pod ciśnieniem 2 – 4 bar z dysz i tryskaczy umiejscowionych po bokach i pod spodem platformy myjącej na całej długości;
• myjnia musi być wyposażona w stalowe osłony boczne zapobiegające rozpryskowi wody;
• woda wykorzystywana w procesie mycia będzie krążyć w układzie zamkniętym;
• poziom wody w zbiorniku będzie uzupełniany automatycznie przez zawór regulujący;
• zanieczyszczenia gromadzące się w zbiorniku zostaną usunięte automatycznie za pomocą przenośnika zgrzebłowego bezpośrednio do koleby samowyładowczej o pojemności minimum 0,5m3, umiejscowionej przy wyrzutniku zgarniacza;
• zgrzebła zgarniacza muszą zostać przymocowane do minimum dwóch łańcuchów napędowych oraz poruszać się po prowadnicach;
• myjnia musi posiadać pompę o mocy nie mniejszej niż 7kW;
• dodatkowo należy dostarczyć grzałkę o mocy nie mniejszej niż 3kW, umożliwiającej pracę urządzenia w temperaturze powietrza do – 80C, która zostanie zamontowana w zbiorniku wody;
• orurowanie myjni będzie samoczynnie opróżniane z wody po zakończeniu procesu mycia;
• urządzenie musi zostać wyposażone w system sterowania umożliwiający jego pracę w trybie automatycznym lub w trybie manualnym/serwisowym;
• myjnia zostanie wyposażona we włazy rewizyjne umożliwiające opróżnienie zbiornika wody w okresie zimowym;
• myjnia do kół i podwozi musi umożliwić bezpośrednie podłączenie myjki wysokiego ciśnienia do domywania pozostałych elementów pojazdu przejeżdżającego przez myjnię do kół i podwozi.
4.5.3.) Główny kod CPV: 42995000-7 - Różne maszyny czyszczące
4.5.5.) Wartość części: 178850,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4. Oferowana myjka ciśnieniowa przenośna winna być przeznaczona do usuwania szczególnie uciążliwych zabrudzeń i pracy w trudnych warunkach. Urządzenie winno spełniać poniższe wymagania techniczne:• zasilanie 3/400/50 (Ph/V/Hz);
• ciśnienie minimum 190 bar;
• tolerancja na temperaturę wody podawanej minimum 120C;
• możliwość podgrzewania przez urządzenie w zakresie 80-1500C;
• kocioł do podgrzewania wody wykonany ze stali nierdzewnej;
• zbiornik paliwa zasilający kocioł grzewczy o pojemności minimum 20l.;
• zbiornik na detergent o pojemności minimum 5 l.;
• automatyczny system dozowania detergentu;
• urządzenie musi być wyposażone w pompę wysokociśnieniowa korbowodową z ceramicznymi tłokami i głowicą wykonaną z mosiądzu;
• urządzenie musi być wyposażone w panel kontrolny z diodami sygnalizującymi włączenie myjki, niski poziom paliwa, itp.;
• urządzenie powinno posiadać gumowe koła oraz uchwyt umożliwiający przemieszczanie go na terenie zakładu;
• wymagane wyposażenie podstawowe: pistolet spustowy, lanca spryskująca, wzmocniony wąż wysokociśnieniowy o długości minimum 10mb.
4.5.3.) Główny kod CPV: 42924300-2 - Urządzenia natryskowe
4.5.5.) Wartość części: 14955,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 219985,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 219985,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 219985,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: APRIVA Sp. z o.o. Sp. K.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7792445890
7.3.3) Ulica: Mrągowska 3
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 60-161
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
APRIVA SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
APRIVA SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 219985,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 18394,65 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 18394,65 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 18394,65 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: APRIVA Sp. z o.o. Sp. K
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7792445890
7.3.3) Ulica: Mrągowska 3
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 60-161
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
APRIVA SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
APRIVA SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 18394,65 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.