Ogłoszenie z dnia 2023-03-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00061223/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-01-26
- 2023/BZP 00066722/01 - Modyfikacja z dnia 2023-01-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Koszenie traw na poboczach, skarpach i rowach dróg powiatowych Powiatu Krakowskiego w roku 2023 z podziałem na 5 zadań
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD DRÓG POWIATU KRAKOWSKIEGO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351579270
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Karola Wojtyły 106
1.5.2.) Miejscowość: Batowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-086
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@zdpk.krakow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdpk.krakow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-840a86c1-98b8-11ed-b4ea-f64d350121d21.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
drogownictwo
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Koszenie traw na poboczach, skarpach i rowach dróg powiatowych Powiatu Krakowskiego w roku 2023 z podziałem na 5 zadań2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-840a86c1-98b8-11ed-b4ea-f64d350121d2
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00139015
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00082677/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.5 Koszenie traw na poboczach, skarpach i rowach dróg powiatowych Powiatu Krakowskiego w roku 2023 z podziałem na 5 zadań
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00061223
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/261/ 4 /23
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest koszenie traw na poboczach dróg powiatowych, skarpach i przeciwskarpach rowów, na terenie powiatu krakowskiego w 2023 roku z podziałem na 5 Zadań, w zakresie przedstawionym w formularzach cenowych – zał. nr 1.1; 1.2; 1.3; 1.4; 1.5 do SWZ:- Zadanie nr 1 – obejmuje drogi Rejonu I na terenie gmin: Czernichów, Mogilany, Skawina, Świątniki Górne,
- Zadanie nr 2 – obejmuje drogi Rejonu II na terenie gmin: Liszki, Krzeszowice, Zabierzów.
- Zadanie nr 3 – obejmuje drogi Rejonu III na terenie gmin: Jerzmanowice – Przeginia, Michałowice, Skała, Sułoszowa, Wielka Wieś, Zielonki.
- Zadanie nr 4 – obejmuje drogi Rejonu IV na terenie gmin: Igołomia – Wawrzeńczyce, Iwanowice, Kocmyrzów – Luborzyca, Słomniki.
- Zadanie nr 5 – obejmuje koszenie zarośli i traw przy obiektach mostowych zgodnie
z załączonym wykazem obiektów mostowych.
2. Zakres prac:
a) w Zadaniach nr 1, 2, 3, 4 usługi polegają na wykoszeniu poboczy, skarp i przeciwskarp rowów przydrożnych.
b) Zadanie nr 5 obejmuje koszenie zarośli i traw przy obiektach mostowych.
3. Koszenie należy realizować w okresie wegetacji traw, w nieprzekraczalnych terminach zakończenia, podzielonych na etapy:
Etap I DO : 25-06-2023r.;
Etap II DO : 15-08-2023r.;
Etap III DO : 25-09-2023r.
Terminy wykonywania niniejszego zamówienia ustalono datą dzienną gdyż mamy do czynienia z zadaniami dotyczącymi sezonowych prac, które muszą być wykonywane w określonym czasie, co jest podyktowane względami przyrodniczymi. Nadto, doświadczenie Zamawiającego przemawia za przyjęciem określonych terminów wykonywania etapów zadania. Za wskazaniem daty dziennej wykonania zadania przemawia także konieczność koordynacji prac różnych wykonawców prac utrzymaniowych w pasie drogowym.
4. Dokładną lokalizację miejsc (odcinków) wykaszania rowów wskaże Inspektor Nadzoru. Wykaszanie poboczy należy wykonać po obu stronach drogi na całej jej długości, po wskazaniu przez Inspektora początku i końca odcinka danej drogi.
4.5.3.) Główny kod CPV: 77314100-5 - Usługi w zakresie trawników
4.5.5.) Wartość części: 201129,60 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest koszenie traw na poboczach dróg powiatowych, skarpach i przeciwskarpach rowów, na terenie powiatu krakowskiego w 2023 roku z podziałem na 5 Zadań, w zakresie przedstawionym w formularzach cenowych – zał. nr 1.1; 1.2; 1.3; 1.4; 1.5 do SWZ:- Zadanie nr 1 – obejmuje drogi Rejonu I na terenie gmin: Czernichów, Mogilany, Skawina, Świątniki Górne,
- Zadanie nr 2 – obejmuje drogi Rejonu II na terenie gmin: Liszki, Krzeszowice, Zabierzów.
- Zadanie nr 3 – obejmuje drogi Rejonu III na terenie gmin: Jerzmanowice – Przeginia, Michałowice, Skała, Sułoszowa, Wielka Wieś, Zielonki.
- Zadanie nr 4 – obejmuje drogi Rejonu IV na terenie gmin: Igołomia – Wawrzeńczyce, Iwanowice, Kocmyrzów – Luborzyca, Słomniki.
- Zadanie nr 5 – obejmuje koszenie zarośli i traw przy obiektach mostowych zgodnie
z załączonym wykazem obiektów mostowych.
2. Zakres prac:
a) w Zadaniach nr 1, 2, 3, 4 usługi polegają na wykoszeniu poboczy, skarp i przeciwskarp rowów przydrożnych.
b) Zadanie nr 5 obejmuje koszenie zarośli i traw przy obiektach mostowych.
3. Koszenie należy realizować w okresie wegetacji traw, w nieprzekraczalnych terminach zakończenia, podzielonych na etapy:
Etap I DO : 25-06-2023r.;
Etap II DO : 15-08-2023r.;
Etap III DO : 25-09-2023r.
Terminy wykonywania niniejszego zamówienia ustalono datą dzienną gdyż mamy do czynienia z zadaniami dotyczącymi sezonowych prac, które muszą być wykonywane w określonym czasie, co jest podyktowane względami przyrodniczymi. Nadto, doświadczenie Zamawiającego przemawia za przyjęciem określonych terminów wykonywania etapów zadania. Za wskazaniem daty dziennej wykonania zadania przemawia także konieczność koordynacji prac różnych wykonawców prac utrzymaniowych w pasie drogowym.
4. Dokładną lokalizację miejsc (odcinków) wykaszania rowów wskaże Inspektor Nadzoru. Wykaszanie poboczy należy wykonać po obu stronach drogi na całej jej długości, po wskazaniu przez Inspektora początku i końca odcinka danej drogi.
4.5.3.) Główny kod CPV: 77314100-5 - Usługi w zakresie trawników
4.5.5.) Wartość części: 192011,20 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest koszenie traw na poboczach dróg powiatowych, skarpach i przeciwskarpach rowów, na terenie powiatu krakowskiego w 2023 roku z podziałem na 5 Zadań, w zakresie przedstawionym w formularzach cenowych – zał. nr 1.1; 1.2; 1.3; 1.4; 1.5 do SWZ:- Zadanie nr 1 – obejmuje drogi Rejonu I na terenie gmin: Czernichów, Mogilany, Skawina, Świątniki Górne,
- Zadanie nr 2 – obejmuje drogi Rejonu II na terenie gmin: Liszki, Krzeszowice, Zabierzów.
- Zadanie nr 3 – obejmuje drogi Rejonu III na terenie gmin: Jerzmanowice – Przeginia, Michałowice, Skała, Sułoszowa, Wielka Wieś, Zielonki.
- Zadanie nr 4 – obejmuje drogi Rejonu IV na terenie gmin: Igołomia – Wawrzeńczyce, Iwanowice, Kocmyrzów – Luborzyca, Słomniki.
- Zadanie nr 5 – obejmuje koszenie zarośli i traw przy obiektach mostowych zgodnie
z załączonym wykazem obiektów mostowych.
2. Zakres prac:
a) w Zadaniach nr 1, 2, 3, 4 usługi polegają na wykoszeniu poboczy, skarp i przeciwskarp rowów przydrożnych.
b) Zadanie nr 5 obejmuje koszenie zarośli i traw przy obiektach mostowych.
3. Koszenie należy realizować w okresie wegetacji traw, w nieprzekraczalnych terminach zakończenia, podzielonych na etapy:
Etap I DO : 25-06-2023r.;
Etap II DO : 15-08-2023r.;
Etap III DO : 25-09-2023r.
Terminy wykonywania niniejszego zamówienia ustalono datą dzienną gdyż mamy do czynienia z zadaniami dotyczącymi sezonowych prac, które muszą być wykonywane w określonym czasie, co jest podyktowane względami przyrodniczymi. Nadto, doświadczenie Zamawiającego przemawia za przyjęciem określonych terminów wykonywania etapów zadania. Za wskazaniem daty dziennej wykonania zadania przemawia także konieczność koordynacji prac różnych wykonawców prac utrzymaniowych w pasie drogowym.
4. Dokładną lokalizację miejsc (odcinków) wykaszania rowów wskaże Inspektor Nadzoru. Wykaszanie poboczy należy wykonać po obu stronach drogi na całej jej długości, po wskazaniu przez Inspektora początku i końca odcinka danej drogi.
4.5.3.) Główny kod CPV: 77314100-5 - Usługi w zakresie trawników
4.5.5.) Wartość części: 182564,80 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest koszenie traw na poboczach dróg powiatowych, skarpach i przeciwskarpach rowów, na terenie powiatu krakowskiego w 2023 roku z podziałem na 5 Zadań, w zakresie przedstawionym w formularzach cenowych – zał. nr 1.1; 1.2; 1.3; 1.4; 1.5 do SWZ:- Zadanie nr 1 – obejmuje drogi Rejonu I na terenie gmin: Czernichów, Mogilany, Skawina, Świątniki Górne,
- Zadanie nr 2 – obejmuje drogi Rejonu II na terenie gmin: Liszki, Krzeszowice, Zabierzów.
- Zadanie nr 3 – obejmuje drogi Rejonu III na terenie gmin: Jerzmanowice – Przeginia, Michałowice, Skała, Sułoszowa, Wielka Wieś, Zielonki.
- Zadanie nr 4 – obejmuje drogi Rejonu IV na terenie gmin: Igołomia – Wawrzeńczyce, Iwanowice, Kocmyrzów – Luborzyca, Słomniki.
- Zadanie nr 5 – obejmuje koszenie zarośli i traw przy obiektach mostowych zgodnie
z załączonym wykazem obiektów mostowych.
2. Zakres prac:
a) w Zadaniach nr 1, 2, 3, 4 usługi polegają na wykoszeniu poboczy, skarp i przeciwskarp rowów przydrożnych.
b) Zadanie nr 5 obejmuje koszenie zarośli i traw przy obiektach mostowych.
3. Koszenie należy realizować w okresie wegetacji traw, w nieprzekraczalnych terminach zakończenia, podzielonych na etapy:
Etap I DO : 25-06-2023r.;
Etap II DO : 15-08-2023r.;
Etap III DO : 25-09-2023r.
Terminy wykonywania niniejszego zamówienia ustalono datą dzienną gdyż mamy do czynienia z zadaniami dotyczącymi sezonowych prac, które muszą być wykonywane w określonym czasie, co jest podyktowane względami przyrodniczymi. Nadto, doświadczenie Zamawiającego przemawia za przyjęciem określonych terminów wykonywania etapów zadania. Za wskazaniem daty dziennej wykonania zadania przemawia także konieczność koordynacji prac różnych wykonawców prac utrzymaniowych w pasie drogowym.
4. Dokładną lokalizację miejsc (odcinków) wykaszania rowów wskaże Inspektor Nadzoru. Wykaszanie poboczy należy wykonać po obu stronach drogi na całej jej długości, po wskazaniu przez Inspektora początku i końca odcinka danej drogi.
4.5.3.) Główny kod CPV: 77314100-5 - Usługi w zakresie trawników
4.5.5.) Wartość części: 233601,60 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest koszenie traw na poboczach dróg powiatowych, skarpach i przeciwskarpach rowów, na terenie powiatu krakowskiego w 2023 roku z podziałem na 5 Zadań, w zakresie przedstawionym w formularzach cenowych – zał. nr 1.1; 1.2; 1.3; 1.4; 1.5 do SWZ:- Zadanie nr 1 – obejmuje drogi Rejonu I na terenie gmin: Czernichów, Mogilany, Skawina, Świątniki Górne,
- Zadanie nr 2 – obejmuje drogi Rejonu II na terenie gmin: Liszki, Krzeszowice, Zabierzów.
- Zadanie nr 3 – obejmuje drogi Rejonu III na terenie gmin: Jerzmanowice – Przeginia, Michałowice, Skała, Sułoszowa, Wielka Wieś, Zielonki.
- Zadanie nr 4 – obejmuje drogi Rejonu IV na terenie gmin: Igołomia – Wawrzeńczyce, Iwanowice, Kocmyrzów – Luborzyca, Słomniki.
- Zadanie nr 5 – obejmuje koszenie zarośli i traw przy obiektach mostowych zgodnie
z załączonym wykazem obiektów mostowych.
2. Zakres prac:
a) w Zadaniach nr 1, 2, 3, 4 usługi polegają na wykoszeniu poboczy, skarp i przeciwskarp rowów przydrożnych.
b) Zadanie nr 5 obejmuje koszenie zarośli i traw przy obiektach mostowych.
3. Koszenie należy realizować w okresie wegetacji traw, w nieprzekraczalnych terminach zakończenia, podzielonych na etapy:
Etap I DO : 25-06-2023r.;
Etap II DO : 15-08-2023r.;
Etap III DO : 25-09-2023r.
Terminy wykonywania niniejszego zamówienia ustalono datą dzienną gdyż mamy do czynienia z zadaniami dotyczącymi sezonowych prac, które muszą być wykonywane w określonym czasie, co jest podyktowane względami przyrodniczymi. Nadto, doświadczenie Zamawiającego przemawia za przyjęciem określonych terminów wykonywania etapów zadania. Za wskazaniem daty dziennej wykonania zadania przemawia także konieczność koordynacji prac różnych wykonawców prac utrzymaniowych w pasie drogowym.
4. Dokładną lokalizację miejsc (odcinków) wykaszania rowów wskaże Inspektor Nadzoru. Wykaszanie poboczy należy wykonać po obu stronach drogi na całej jej długości, po wskazaniu przez Inspektora początku i końca odcinka danej drogi.
4.5.3.) Główny kod CPV: 77314100-5 - Usługi w zakresie trawników
4.5.5.) Wartość części: 49600,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 183960,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 183960,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 183960,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GardenTom TOMASZ GAUDYN
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 120652095
7.3.3) Ulica: ul. Relaks 20
7.3.4) Miejscowość: Alwernia
7.3.5) Kod pocztowy: 32-566
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 183960,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-09-258.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 200042,04 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 200042,04 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 200042,04 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Agro-Kom Michał Kania
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 851730863 NIP 551 212 19 04
7.3.3) Ulica: Pałacowa 28
7.3.4) Miejscowość: Paszkówka
7.3.5) Kod pocztowy: 34-113
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 200042,04 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-09-258.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 179474,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 179474,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 179474,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: F.I.H.U. Pol-Krak-Nomad s.c. Z.Suwaj , M.Horośko-Suwaj
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 350509072
7.3.3) Ulica: Rusznikarska 14a/12
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 31-261
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE MICHAŁ KANIA
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE MICHAŁ KANIA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 179474,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-09-258.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 47970,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 47970,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 47970,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FIRMA PROJEKTOWO-USŁUGOWO-HANDLOWA "JUVENT" S.C. BOGDAN CIELECKI,KRZYSZTOF TOKARCZYK
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351012630
7.3.3) Ulica: ul. Prądnicka 10 lokal 310
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 30-002
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 47970,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-09-258.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI BATOWICE
- Rozbudowa drogi powiatowej 1154K Przeginia-Sułoszowa polegająca na budowie zbiornika retencyjnego wraz z niezbędną infrastrukturą w 3+423,3 - 3+489,9 w miejscowości Sułoszowa
- Remont drogi powiatowej 2126K w km od 1+742,50 do km 4+039,00 w miejscowościach Czatkowice - Dębnik, Powiat Krakowski.
- DOSTAWA ŻYWNOŚCI V-XII 2025 R, W PODZIALE NA CZĘŚCI: WARZYWA, OWOCE CYTRUSOWE, OWOCE
- Opracowanie projektu budowy chodnika w ciągu drogi powiatowej 2144K w miejscowości Narama od skrzyżowania z drogą gminną nr 600137K w kierunku Owczar
- Rozbudowa drogi powiatowej nr 2154K na odcinku w km 0+000,00-0+184,17 wraz ze skrzyżowaniem w km 0+058,83 oraz 0+125,11 w miejscowości Goszcza Powiat Krakowski.
więcej: przetargi BATOWICE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Utrzymanie czystości i porządku w budynkach oraz terenach przyległych do nieruchomości Gdańskiej Infrastruktury Społecznej Sp. z o.o."
- BIEŻĄCE UTRZYMANIE ZIELENI ORAZ SPRZĄTANIE W CIĄGU DRÓG POWIATOWYCH NA TERENIE GMINY GNIEW
- Koszenie traw w pasach drogowych dróg gminnych, dróg wewnętrznych i na działkach miejskich na terenie Gminy Miasto Zgierz
- ŚWIADCZENIE USŁUG SPRZĄTANIA W BUDYNKACH PROKURATURY REJONOWEJ W BUSKU ZDROJU I JĘDRZEJOWIE
- Utrzymanie zieleni w pasach dróg gminnych i powiatowych w granicach miasta z podziałem na 2 części
- Usługa wykaszania zieleni w pasie drogowym na drogach powiatowych w 2025 roku
więcej: Usługi w zakresie trawników »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.