Ogłoszenie z dnia 2022-04-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00081508/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-03-10
- 2022/BZP 00090454/01 - Modyfikacja z dnia 2022-03-18
- 2023/BZP 00080385/01 - Modyfikacja z dnia 2023-02-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa do bezpośrednich odbiorców testów przesiewowych dla Punktów Konsultacyjno-Diagnostycznych promujących anonimowe i bezpłatne testowanie w kierunku HIV – 6 części
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Krajowe Centrum ds. AIDS
1.3.) Oddział zamawiającego: Krajowe Centrum ds. AIDS
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 010361670
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Samsonowska 1
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-829
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: aids@aids.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.aids.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
aids.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Państwowa jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa do bezpośrednich odbiorców testów przesiewowych dla Punktów Konsultacyjno-Diagnostycznych promujących anonimowe i bezpłatne testowanie w kierunku HIV – 6 części2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bb902ac9-a053-11ec-baa2-b6d934483bfb
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00139033
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00019028/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Testy diagnostyczne
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00081508/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: KC/AIDS/DZP/270-14/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 324074,00 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 205555,55 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa na koszt i ryzyko Wykonawcy gotowych do użycia, testów przesiewowych w technice ELFA do wykrywania zakażenia HIV typu 1 (HIV-1) łącznie z grupą O i typu 2 (HIV-2), do laboratoriów obsługujących Punkty Anonimowego i Bezpłatnego Testowania, działających w ramach umów zawartych z Krajowym Centrum ds. AIDS.2. Przedmiot zamówienia powinien zostać dostarczony do czterech wskazanych laboratoriów.
3. Zamawiający wymaga zaoferowania 2.160 testów.
4. Zaoferowane testy powinny spełniać poniżej wskazane bezwzględne wymagania:
a) Testy HIV IV generacji wykrywające anty HIV1 (grupy M i O), anty HIV2 oraz antygen p24
w surowicy/osoczu,
b) Testy do zastosowania w systemie automatycznym na analizatorach dostępnych w laboratoriach /patrz tab. Nr 1/. Testy muszą być kompatybilne z analizatorami,
c) Czułość i swoistość testów nie mniejsza niż 99,5%,
d) Kalibracja przy użyciu maksymalnie 2 kalibratorów,
e) Test powinien posiadać Certyfikat CE.
5. Pozostałe wymagania:
• Zamawiający zastrzega sobie możliwość kontrolowania warunków, w jakich przewożone są odczynniki. W przypadku stwierdzenia uchybień, szczególnie w przypadku odczynników wymagających transportu w temp. 2-8°C Zamawiający zastrzega sobie prawo do nieprzyjęcia towaru,
• W przypadku braku możliwości dostarczenia produktów objętych umową spowodowanego
np. zaprzestaniem produkcji, wygaśnięciem dopuszczenia do obrotu, wstrzymaniem lub wycofaniem z obrotu, Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia nowych wersji odczynników/testów,
przy zachowaniu warunków nie gorszych niż określone w umowie i cen nie wyższych niż określone w umowie, po udokumentowaniu wystąpienia powyższych przesłanek i uzyskaniu zgody Zamawiającego na powyższą zmianę,
• Jeżeli w trakcie trwania umowy ulegnie zmianie treść ulotki informacyjnej Wykonawca jest zobowiązany niezwłocznie poinformować Zamawiającego i przekazać nową treść ulotki Zamawiającemu lub bezpośredniemu odbiorcy.
6. Termin ważności zaoferowanego przedmiotu zamówienia nie może być krótszy niż 6 miesięcy od daty dostawy do bezpośredniego odbiorcy.
7. Dostawa do bezpośrednich odbiorców w czterech transzach.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne
4.5.5.) Wartość części: 29629,62 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa na koszt i ryzyko Wykonawcy gotowychdo użycia, testów przesiewowych w technice ELISA/CMIA do wykrywania zakażenia HIV typu 1 (HIV-1) łącznie z grupą O i typu 2 (HIV-2), do laboratoriów obsługujących Punkty Anonimowego i Bezpłatnego Testowania, działających w ramach umów zawartych z Krajowym Centrum ds. AIDS.
2. Przedmiot zamówienia powinien zostać dostarczony do dwóch wskazanych laboratoriów.
3. Zamawiający wymaga zaoferowania 6.800 testów.
4. Zaoferowane testy powinny spełniać poniżej wskazane bezwzględne wymagania:
a) Testy HIV IV generacji wykrywające anty HIV1 (grupy M i O), anty HIV2 oraz antygen p24
w surowicy/osoczu,
b) Testy do zastosowania w systemie automatycznym na analizatorach dostępnych w laboratoriach /patrz tab. Nr 2/. Testy muszą być kompatybilne z analizatorami,
c) Czułość i swoistość testów nie mniejsza niż 99,5%,
d) Kalibracja przy użyciu maksymalnie 2 kalibratorów,
e) Test powinien posiadać Certyfikat CE.
5. Pozostałe wymagania:
• Zamawiający zastrzega sobie możliwość kontrolowania warunków, w jakich przewożone są odczynniki. W przypadku stwierdzenia uchybień, szczególnie w przypadku odczynników wymagających transportu w temp. 2-8°C Zamawiający zastrzega sobie prawo do nieprzyjęcia towaru,
• W przypadku braku możliwości dostarczenia produktów objętych umową spowodowanego
np. zaprzestaniem produkcji, wygaśnięciem dopuszczenia do obrotu, wstrzymaniem lub wycofaniem z obrotu, Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia nowych wersji odczynników/testów,
przy zachowaniu warunków nie gorszych niż określone w umowie i cen nie wyższych niż określone w umowie, po udokumentowaniu wystąpienia powyższych przesłanek i uzyskaniu zgody Zamawiającego na powyższą zmianę,
• Jeżeli w trakcie trwania umowy ulegnie zmianie treść ulotki informacyjnej Wykonawca jest zobowiązany niezwłocznie poinformować Zamawiającego i przekazać nową treść ulotki Zamawiającemu lub bezpośredniemu odbiorcy.
6. Termin ważności zaoferowanego przedmiotu zamówienia nie może być krótszy niż 5 miesięcy od daty dostawy do bezpośredniego odbiorcy.
7. Dostawa do bezpośrednich odbiorców w czterech transzach .
4.5.3.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne
4.5.5.) Wartość części: 46296,29 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa na koszt i ryzyko Wykonawcy gotowych do użycia, testów przesiewowych w technice ELISA/CMIA do wykrywania zakażenia HIV typu 1 (HIV-1) łącznie z grupą O i typu 2 (HIV-2), do laboratoriów obsługujących Punkty Anonimowego i Bezpłatnego Testowania, działających w ramach umów zawartych z Krajowym Centrum ds. AIDS.2. Przedmiot zamówienia powinien zostać dostarczony do pięciu wskazanych laboratoriów.
3. Zamawiający wymaga zaoferowania 4.000 testów.
4. Zaoferowane testy powinny spełniać poniżej wskazane bezwzględne wymagania:
f) Testy HIV IV generacji wykrywające anty HIV1 (grupy M i O), anty HIV2 oraz antygen p24
w surowicy/osoczu,
g) Testy do zastosowania w systemie automatycznym na analizatorach dostępnych
w laboratoriach /patrz tab. Nr 3/. Testy muszą być kompatybilne z analizatorami,
h) Czułość i swoistość testów nie mniejsza niż 99,5%,
i) Kalibracja przy użyciu maksymalnie 2 kalibratorów,
j) Test powinien posiadać Certyfikat CE.
5. Pozostałe wymagania:
• Zamawiający zastrzega sobie możliwość kontrolowania warunków, w jakich przewożone są odczynniki. W przypadku stwierdzenia uchybień, szczególnie w przypadku odczynników wymagających transportu w temp. 2-8°C Zamawiający zastrzega sobie prawo do nieprzyjęcia towaru,
• W przypadku braku możliwości dostarczenia produktów objętych umową spowodowanego
np. zaprzestaniem produkcji, wygaśnięciem dopuszczenia do obrotu, wstrzymaniem lub wycofaniem z obrotu, Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia nowych wersji odczynników/testów,
przy zachowaniu warunków nie gorszych niż określone w umowie i cen nie wyższych niż określone w umowie, po udokumentowaniu wystąpienia powyższych przesłanek i uzyskaniu zgody Zamawiającego na powyższą zmianę,
• Jeżeli w trakcie trwania umowy ulegnie zmianie treść ulotki informacyjnej Wykonawca jest zobowiązany niezwłocznie poinformować Zamawiającego i przekazać nową treść ulotki Zamawiającemu lub bezpośredniemu odbiorcy.
6. Termin ważności zaoferowanego przedmiotu zamówienia nie może być krótszy niż 5 miesięcy od daty dostawy do bezpośredniego odbiorcy.
7. Dostawa do bezpośrednich odbiorców w czterech transzach .
4.5.3.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne
4.5.5.) Wartość części: 27777,80 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa na koszt i ryzyko Wykonawcy gotowych do użycia, testów przesiewowych w technice elektrochemiiluminescencji ECLIA do wykrywania zakażenia HIV typu 1(HIV-1) łącznie z grupą O i typu 2 (HIV-2), do laboratoriów obsługujących Punkty Anonimowego i Bezpłatnego Testowania, działających w ramach umów zawartych z Krajowym Centrum ds. AIDS.
2. Przedmiot zamówienia powinien zostać dostarczony do pięciu wskazanych laboratoriów.
3. Zamawiający wymaga zaoferowania 1.800 testów.
4. Zaoferowane testy powinny spełniać poniżej wskazane bezwzględne wymagania:
a) Testy HIV IV generacji wykrywające anty HIV1 (grupy M i O), anty HIV2 oraz antygen p24
w surowicy/osoczu,
b) Testy do zastosowania w systemie automatycznym na analizatorach dostępnych w laboratoriach /patrz tab. Nr 4/. Testy muszą być kompatybilne z analizatorami,
c) Czułość i swoistość testów nie mniejsza niż 99,5%,
d) Kalibracja przy użyciu maksymalnie 2 kalibratorów,
e) Test powinien posiadać Certyfikat CE.
5. Pozostałe wymagania:
• Zamawiający zastrzega sobie możliwość kontrolowania warunków, w jakich przewożone są odczynniki. W przypadku stwierdzenia uchybień, szczególnie w przypadku odczynników wymagających transportu w temp. 2-8°C Zamawiający zastrzega sobie prawo do nieprzyjęcia towaru,
• W przypadku braku możliwości dostarczenia produktów objętych umową spowodowanego
np. zaprzestaniem produkcji, wygaśnięciem dopuszczenia do obrotu, wstrzymaniem lub wycofaniem z obrotu, Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia nowych wersji odczynników/testów, przy zachowaniu warunków nie gorszych niż określone w umowie i cen nie wyższych niż określone
w umowie, po udokumentowaniu wystąpienia powyższych przesłanek i uzyskaniu zgody Zamawiającego na powyższą zmianę,
• Jeżeli w trakcie trwania umowy ulegnie zmianie treść ulotki informacyjnej Wykonawca jest zobowiązany niezwłocznie poinformować Zamawiającego i przekazać nową treść ulotki Zamawiającemu lub bezpośredniemu odbiorcy.
6. Termin ważności zaoferowanego przedmiotu zamówienia nie może być krótszy niż 5 miesięcy od daty dostawy do bezpośredniego odbiorcy.
7. Dostawa do bezpośrednich odbiorców w czterech transzach.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne
4.5.5.) Wartość części: 15740,74 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa na koszt i ryzyko Wykonawcy gotowych do użycia, testów przesiewowych w technice elektrochemiiluminescencji ECLIA do wykrywania zakażenia HIV typu 1 (HIV-1) łącznie z grupą O i typu 2 (HIV-2), do laboratoriów obsługujących Punkty Anonimowego i Bezpłatnego Testowania, działających w ramach umów zawartych z Krajowym Centrum ds. AIDS.2. Przedmiot zamówienia powinien zostać dostarczony do pięciu wskazanych laboratoriów.
3. Zamawiający wymaga zaoferowania 7.800 testów.
4. Zaoferowane testy powinny spełniać poniżej wskazane bezwzględne wymagania:
a) Testy HIV IV generacji wykrywające anty HIV1 (grupy M i O), anty HIV2 oraz antygen p24
w surowicy/osoczu,
b) Testy do zastosowania w systemie automatycznym na analizatorach dostępnych w laboratoriach /patrz tab. Nr 5/. Testy muszą być kompatybilne z analizatorami,
c) Czułość i swoistość testów nie mniejsza niż 99,5%,
d) Kalibracja przy użyciu maksymalnie 2 kalibratorów,
e) Test powinien posiadać Certyfikat CE.
5. Pozostałe wymagania:
• Zamawiający zastrzega sobie możliwość kontrolowania warunków, w jakich przewożone są odczynniki. W przypadku stwierdzenia uchybień, szczególnie w przypadku odczynników wymagających transportu w temp. 2-8°C Zamawiający zastrzega sobie prawo do nieprzyjęcia towaru,
• W przypadku braku możliwości dostarczenia produktów objętych umową spowodowanego
np. zaprzestaniem produkcji, wygaśnięciem dopuszczenia do obrotu, wstrzymaniem lub wycofaniem z obrotu, Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia nowych wersji odczynników/testów, przy zachowaniu warunków nie gorszych niż określone w umowie i cen nie wyższych niż określone
w umowie, po udokumentowaniu wystąpienia powyższych przesłanek i uzyskaniu zgody Zamawiającego na powyższą zmianę,
• Jeżeli w trakcie trwania umowy ulegnie zmianie treść ulotki informacyjnej Wykonawca jest zobowiązany niezwłocznie poinformować Zamawiającego i przekazać nową treść ulotki Zamawiającemu lub bezpośredniemu odbiorcy.
6. Termin ważności zaoferowanego przedmiotu zamówienia nie może być krótszy niż 5 miesięcy od daty dostawy do bezpośredniego odbiorcy.
7. Dostawa do bezpośrednich odbiorców w czterech transzach.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne
4.5.5.) Wartość części: 83333,33 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa na koszt i ryzyko Wykonawcy gotowych do użycia, testów przesiewowych w technice ELISA do wykrywania zakażenia HIV typu 1 (HIV-1) łącznie z grupą O i typu 2 (HIV-2), do laboratoriów obsługujących Punkty Anonimowego i Bezpłatnego Testowania, działającychw ramach umów zawartych z Krajowym Centrum ds. AIDS.
2. Przedmiot zamówienia powinien zostać dostarczony do jednego wskazanego laboratorium.
3. Zamawiający wymaga zaoferowania 192 testów.
4. Zaoferowane testy powinny spełniać poniżej wskazane bezwzględne wymagania:
a) Testy HIV IV generacji wykrywające anty HIV1 (grupy M i O), anty HIV2 oraz antygen p24
w surowicy/osoczu,
b) Testy do wykonania na mikropłytkach z odczytem na czytnikach dostępnych w laboratoriach /patrz tab. Nr 6/.
c) Czułość i swoistość testów nie mniejsza niż 99,5%,
d) Test powinien posiadać Certyfikat CE.
5. Pozostałe wymagania:
• Zamawiający zastrzega sobie możliwość kontrolowania warunków, w jakich przewożone są odczynniki. W przypadku stwierdzenia uchybień, szczególnie w przypadku odczynników wymagających transportu w temp. 2-8°C Zamawiający zastrzega sobie prawo do nieprzyjęcia towaru,
• W przypadku braku możliwości dostarczenia produktów objętych umową spowodowanego
np. zaprzestaniem produkcji, wygaśnięciem dopuszczenia do obrotu, wstrzymaniem lub wycofaniem z obrotu, Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia nowych wersji odczynników/testów,
przy zachowaniu warunków nie gorszych niż określone w umowie i cen nie wyższych niż określone w umowie, po udokumentowaniu wystąpienia powyższych przesłanek i uzyskaniu zgody Zamawiającego na powyższą zmianę,
• Jeżeli w trakcie trwania umowy ulegnie zmianie treść ulotki informacyjnej Wykonawca jest zobowiązany niezwłocznie poinformować Zamawiającego i przekazać nową treść ulotki Zamawiającemu lub bezpośredniemu odbiorcy.
6. Termin ważności zaoferowanego przedmiotu zamówienia nie może być krótszy niż 6 miesięcy od daty dostawy do bezpośredniego odbiorcy.
7. Dostawa do bezpośrednich odbiorców w czterech transzach .
4.5.3.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne
4.5.5.) Wartość części: 2777,77 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 29160,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 29160,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 29160,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Biomerieux Polska Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5270203342
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 29160,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-11-30Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 44798,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 44798,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 44798,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Abbott Laboratories Poland Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9511761348
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ABBOTT LABORATORIES POLAND SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
ABBOTT LABORATORIES POLAND SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 44798,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-11-30Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 26352,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 26352,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 26352,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Abbott Laboratories Poland Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9511761348
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ABBOTT LABORATORIES POLAND SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
ABBOTT LABORATORIES POLAND SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 26352,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-11-30Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 13996,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 13996,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 13996,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Roche Diagnostics Polska Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5272322068
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ROCHE DIAGNOSTICS POLSKA SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
ROCHE DIAGNOSTICS POLSKA SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 13996,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-11-30Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 74131,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 74131,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 74131,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Roche Diagnostics Polska Sp. o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5272322068
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ROCHE DIAGNOSTICS POLSKA SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
ROCHE DIAGNOSTICS POLSKA SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 74131,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-11-30Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Brak ofert
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa instrumentów muzycznych dla Państwowej Szkoły Muzycznej I stopnia nr 4 im. Karola Kurpińskiego w Warszawie
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby stołówki Szkoły Podstawowej nr 312 im. Ewy Szelburg - Zarembiny.
- Dostawa i montaż rolet do kwater internatowych w budynku przy ulicy Bohaterów Września 83 w Sieradzu
- Dostawa opału (koksu, węgla i drewna opałowego) do Międzynarodowego Centrum Rehabilitacji Instytutu Fizjologii i Patologii Słuchu w Łebie.
- Zakup wsparcia technicznego do serwerów i macierzy Fujitsu, stanowiących kluczową infrastrukturę serwerową IFPS, na której oparte są m.in. serwery domenowe, serwery pocztowe, system medyczny (....)
- Sprzątanie terenu zewnętrznego oraz stała pielęgnacja obszarów zielonych w parku przy Centrum Sztuki Współczesnej - Zamek Ujazdowski w okresie 12 miesięcy.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTAWA ODCZYNNIKÓW DO APARATU QUANTUM BLUE READER OZNACZAJĄCEGO KALPROTEKTYNĘ I POZIOM LEKU INFLIXIMAB
- DOSTAWA KRĄŻKÓW Z ANTYBIOTYKAMI, TESTÓW DO WYKRYWANIA MECHANIZMÓW OPORNOŚCI ORAZ PASKÓW Z GRADIENTEM ANTYBIOTYKU DO OZNACZANIA MIC
- ZP-2200-45/24 DOSTAWA ODCZYNNIKÓW LABORATORYJNYCH WRAZ Z DZIERŻAWĄ ANALIZATORA ORAZ DROBNEGO SPRZĘTU LABORATORYJNEGO
- Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego, a także materiałów, odczynników i testów laboratoryjnych wraz z dzierżawą aparatów
- Dostawa odczynników do projektu badawczego dla Instytutu Medycyny Weterynaryjnej Katedry Patologii i Diagnostyki Weterynaryjnej
- Dostawa odczynników i dzierżawa używanego analizatora koagulologicznego dla potrzeb Medycznego Laboratorium Diagnostycznego SP ZOZ w Mońkach.
więcej: Odczynniki laboratoryjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.