eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GdyniaREALIZACJA USŁUG TRANSPORTU SANITARNEGO DLA PACJENTÓW UCMMIT



Ogłoszenie z dnia 2022-04-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
REALIZACJA USŁUG TRANSPORTU SANITARNEGO DLA PACJENTÓW UCMMIT

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersyteckie Centrum Medycyny Morskiej i Tropikalnej w Gdyni

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 192953946

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Powstania Styczniowego 9b

1.5.2.) Miejscowość: Gdynia

1.5.3.) Kod pocztowy: 81-519

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@ucmmit.gdynia.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ucmmit.gdynia.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/ucmmit_gdynia

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

REALIZACJA USŁUG TRANSPORTU SANITARNEGO DLA PACJENTÓW UCMMIT

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-20bbeb4a-a910-11ec-baa2-b6d934483bfb

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00139076

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00092831/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 02/UCMMiT/TP-fn/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 465696,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja usług transportu sanitarnego dla pacjentów UCMMIT.
2. Usługi stanowiące przedmiot zamówienia należy wycenić w Formularzu/ach cenowym/ych, stanowiących Załącznik nr 2 do SWZ.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Wzór umowy z załącznikami:
1) Wzór rozliczenia miesięcznego usług
2) Umowa o przetwarzaniu danych
3) Klauzula informacyjna RODO
4) Instrukcja BHP
5) Informator BHP dla wykonawców
CZĘŚĆ I
realizację usług transportu medycznego podstawowego karetką typu „P” dla pacjentów UCMMIT polegających na świadczeniu całodobowo, we wszystkie dni w tygodniu i roku usług transportu medycznego tj. średnio 30 razy w miesiącu i średnio 720 razy, przewóz pacjentów hospitalizowanych w Uniwersyteckim Centrum Medycyny Morskiej i Tropikalnej w Gdyni – obejmujący odbiór pacjenta z siedziby UCMMiT w czasie maksymalnym do 40 min (chyba że w ofercie zadeklarowano krótszy czas) od momentu zlecenia (chyba, że przewóz zaplanowano w dniu wcześniejszym, wówczas przewóz pacjenta rozpoczyna się dnia i o godzinie zaplanowanej) telefonicznego oraz jego transport do miejsca określonego w dokumencie zlecenia transportu medycznego przy udziale co najmniej dwóch osób uprawnionych do wykonywania medycznych czynności ratunkowych, w tym pielęgniarki systemu lub ratownika medycznego. W przypadku gdy żadna z w/w osób nie spełnia warunków, o których mowa w art. 106 ust. 1 ustawy z dnia 5 stycznia 2011 r. o kierujących pojazdami, w skład zespołu wchodzi też kierowca posiadający zezwolenie na kierowanie pojazdem uprzywilejowanym w zakresie odpowiedniej kategorii prawa jazdy oraz spełniający inne warunki, o których mowa w art. 106 ust. 1 ustawy z dnia 5 stycznia 2011 r. o kierujących pojazdami.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.5.5.) Wartość części: 218160,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja usług transportu sanitarnego dla pacjentów UCMMIT.
2. Usługi stanowiące przedmiot zamówienia należy wycenić w Formularzu/ach cenowym/ych, stanowiących Załącznik nr 2 do SWZ.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Wzór umowy z załącznikami:
1) Wzór rozliczenia miesięcznego usług
2) Umowa o przetwarzaniu danych
3) Klauzula informacyjna RODO
4) Instrukcja BHP
5) Informator BHP dla wykonawców
CZĘŚĆ II
realizację usług transportu sanitarnego tzw. transport karetką „T” dla pacjentów UCMMIT polegających na świadczeniu wykonywanym zgodnie z harmonogramem badań/konsultacji pacjenta od poniedziałku do piątku w godz. 7.00-18.00 tj. średnio 45 razy w miesiącu i średnio 1080 razy, usług transportu sanitarnego - przewóz pacjentów Uniwersyteckiego Centrum Medycyny Morskiej i Tropikalnej w Gdyni – obejmujący odbiór/przewóz pacjenta z/do domu oraz z/do siedziby UCMMiT w czasie maksymalnym do 90 min (chyba że w ofercie zadeklarowano krótszy czas, to w tym czasie) od momentu zlecenia (chyba, że przewóz zaplanowano w dniu wcześniejszym, wówczas przewóz pacjenta rozpoczyna się w dniu i o godzinie zaplanowanej) telefonicznego oraz jego transport do miejsca określonego w dokumencie zlecenia transportu sanitarnego przy udziale co najmniej 2 ratowników KPP (kwalifikowana pierwsza pomoc), w tym kierowcy posiadającego zezwolenie na kierowanie pojazdem uprzywilejowanym w zakresie odpowiedniej kategorii prawa jazdy oraz spełniający inne warunki, o których mowa w art. 106 ust. 1 ustawy z dnia 5 stycznia 2011 r. o kierujących pojazdami
przy udziale lekarza dyżurnego UCMMiT, jeśli zaistnieje taka potrzeba.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.5.5.) Wartość części: 132840,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja usług transportu sanitarnego dla pacjentów UCMMIT.
2. Usługi stanowiące przedmiot zamówienia należy wycenić w Formularzu/ach cenowym/ych, stanowiących Załącznik nr 2 do SWZ.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Wzór umowy z załącznikami:
1) Wzór rozliczenia miesięcznego usług
2) Umowa o przetwarzaniu danych
3) Klauzula informacyjna RODO
4) Instrukcja BHP
5) Informator BHP dla wykonawców
CZĘŚĆ III
realizację usług transportu sanitarnego tzw. transport karetką „T1” dla pacjentów UCMMIT polegającą na świadczeniu wykonywanym zgodnie z harmonogramem badań/konsultacji pacjenta od poniedziałku do piątku w godz. 18.00-07.00 i soboty-niedziele w godz.07.00-07.00 tj. średnio 15 razy w miesiącu i średnio 360 razy, usług transportu sanitarnego - przewóz pacjentów Uniwersyteckiego Centrum Medycyny Morskiej i Tropikalnej w Gdyni – obejmujący odbiór/przewóz pacjenta z/do domu oraz z/do siedziby UCMMiT w czasie maksymalnym do 90 min (chyba że w ofercie zadeklarowano krótszy czas, to w tym czasie) od momentu zlecenia (chyba, że przewóz zaplanowano w dniu wcześniejszym, wówczas przewóz pacjenta rozpoczyna się w dniu i o godzinie zaplanowanej) telefonicznego oraz jego transport do miejsca określonego w dokumencie zlecenia transportu sanitarnego przy udziale co najmniej 2 ratowników KPP (kwalifikowana pierwsza pomoc), w tym kierowcy posiadającego zezwolenie na kierowanie pojazdem uprzywilejowanym w zakresie odpowiedniej kategorii prawa jazdy oraz spełniający inne warunki, o których mowa w art. 106 ust. 1 ustawy z dnia 5 stycznia 2011 r. o kierujących pojazdami
przy udziale lekarza dyżurnego UCMMiT, jeśli zaistnieje taka potrzeba.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.5.5.) Wartość części: 72360,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 228960,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 244080,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 228960,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Falck Medycyna Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5272435938

7.3.3) Ulica: Jana Olbrachta 94

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 01-102

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 228960,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-05-01 do 2024-05-01

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 153360,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 177768,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 153360,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Falck Medycyna Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5272435938

7.3.3) Ulica: Jana Olbrachta 94

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 01-102

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 153360,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-05-01 do 2024-05-01

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 84240,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 100872,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 84240,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Falck Medycyna Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5272435938

7.3.3) Ulica: ul. Jana Olbrachta 94

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 01-102

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 84240,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-05-01 do 2024-05-01

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.