eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ChrząstowicePoprawa efektywności energetycznej budynku świetlicy w Suchym Borze oraz budynku Caritas w Dębiu



Ogłoszenie z dnia 2023-03-16


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Poprawa efektywności energetycznej budynku świetlicy w Suchym Borze oraz budynku Caritas w Dębiu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA CHRZĄSTOWICE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531413018

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Dworcowa 38

1.5.2.) Miejscowość: Chrząstowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 46-053

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@chrzastowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://chrzastowice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/chrzastowice

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Poprawa efektywności energetycznej budynku świetlicy w Suchym Borze oraz budynku Caritas w Dębiu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-844a6e94-a3b2-11ed-9236-36fed59ea7dd

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00139213

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00026234/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Poprawa efektywności energetycznej budynku świetlicy w Suchym Borze oraz budynku Caritas w Dębiu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00080366

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.3.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 2024727,89 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) CZĘŚĆ I - roboty budowlane i instalacyjne w budynku w Suchym Borze przy ul. Szkolnej 2, m.in.:

• rozbiórka starego pokrycia dachowego, obróbek blacharskich, instalacji odgromowej, kominów do poziomu kalenicy,
• wymiana drewnianych elementów konstrukcyjnych więźby dachowej,
• konserwacja istniejących elementów konstrukcji drewnianych środkami grzybo i owadobójczymi,
• montaż wkładu do pieca na pellet,
• wymurowanie nowych kominów min. 60 cm ponad kalenicę,
• wykonanie nowego pokrycia dachu z łaceniem i folią paroprzepuszczalną,
• montaż płotków przeciwśniegowych i drabinek kominiarskich na dachu budynku,
• wykonanie nowych obróbek blacharskich, systemu rynnowego i instalacji odgromowej,
• docieplenie połaci dachu wełną min. gr 30 cm i położenie folii paroszczelnej,
• wykonanie parapetów zewnętrznych w budynku,
• wymiana drzwi wejściowych do budynku (od strony mieszkańców),
• zbicie zawilgoconych i zmurszałych tynków od strony wewnętrznej i zewnętrznej,
• wykonanie izolacji poziomej przeciwwilgociowej istniejących ścian,
• docieplenie budynku styropianem gr 20 cm,
• wykonanie warstwy zbrojonej z siatki poliestrowej na kleju,
• tynkowanie budynku tynkiem mineralnym,
• malowanie elewacji,
• wykonanie cokołu w dolnej części elewacji z płytek klinkierowych,
• remont schodów wejściowych,
• położenie nowego chodnika do budynku i opasek wokół,
• wykonanie przyłącza gazowego wraz z instalacją zewnętrzną i wewnętrzną gazu,
• modernizacja indywidualnego źródła ciepła w świetlicy i montaż powietrznej rewersyjnej absorbcyjnej pompy ciepła opalanej gazem,
• połączenie pompy do istniejącej instalacji centralnego ogrzewania w świetlicy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45261900-3 - Naprawa i konserwacja dachów

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

4.5.5.) Wartość części: 952493,37 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2) CZĘŚĆ II - roboty budowlane i instalacyjne w budynku w Dębiu przy ul. Wiejskiej 4, m.in.:

• rozbiórka starego pokrycia dachowego, obróbek blacharskich, instalacji odgromowej, kominów do poziomu kalenicy,
• wymiana drewnianych elementów konstrukcyjnych więźby dachowej,
• konserwacja istniejących elementów konstrukcji drewnianych środkami grzybo i owadobójczymi,
• montaż wkładu do pieca na pellet,
• wymurowanie nowych kominów min. 60 cm ponad kalenicę,
• wykonanie nowego pokrycia dachu z łaceniem i folią paroprzepuszczalną,
• montaż płotków przeciwśniegowych i drabinek kominiarskich na dachu budynku,
• wykonanie nowych obróbek blacharskich, systemu rynnowego i instalacji odgromowej,
• docieplenie połaci dachu wełną min. gr 30 cm i położenie folii paroszczelnej,
• częściowa wymiana okien – w pomieszczeniach Stacji Caritas,
• wykonanie parapetów zewnętrznych w budynku,
• wymiana drzwi wejściowych do budynku (od strony mieszkańców),
• zbicie zawilgoconych i zmurszałych tynków od strony wewnętrznej i zewnętrznej,
• wykonanie izolacji poziomej przeciwwilgociowej istniejących ścian zewnętrznych,
• zszycie rys prętami spiralnymi systemowymi,
• docieplenie budynku styropianem gr 20 cm,
• wykonanie warstwy zbrojonej z siatki poliestrowej na kleju,
• tynkowanie budynku tynkiem mineralnym,
• malowanie elewacji,
• wykonanie cokołu w dolnej części elewacji z płytek klinkierowych,
• remont podjazdu dla inwalidów od strony południowej,
• remont schodów wejściowych do budynku,
• położenie nowego chodnika do budynku i opasek wokół,
• wykonanie przyłącza gazowego wraz z instalacją zewnętrzną i wewnętrzną gazu,
• modernizacja indywidualnego źródła ciepła w Stacji Caritas i montaż powietrznej rewersyjnej absorbcyjnej pompy ciepła opalanej gazem,
• połączenie pompy do istniejącej instalacji centralnego ogrzewania w Stacji Caritas.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45261900-3 - Naprawa i konserwacja dachów

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

4.5.5.) Wartość części: 1072234,52 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 840000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1750000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 840000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: HYDRAULIKA Grzegorz Klisz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: Regon 366222151

7.3.3) Ulica: Wiejska 35

7.3.4) Miejscowość: Dębska Kuźnia

7.3.5) Kod pocztowy: 46-053

7.3.6.) Województwo: opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 840000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 870000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1820000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 870000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: HYDRAULIKA Grzegorz Klisz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: Regon 366222151

7.3.3) Ulica: Wiejska 35

7.3.4) Miejscowość: Dębska Kuźnia

7.3.5) Kod pocztowy: 46-053

7.3.6.) Województwo: opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 870000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.