Ogłoszenie z dnia 2023-03-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00080366/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-02-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Poprawa efektywności energetycznej budynku świetlicy w Suchym Borze oraz budynku Caritas w Dębiu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA CHRZĄSTOWICE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531413018
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Dworcowa 38
1.5.2.) Miejscowość: Chrząstowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 46-053
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@chrzastowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://chrzastowice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/chrzastowice1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Poprawa efektywności energetycznej budynku świetlicy w Suchym Borze oraz budynku Caritas w Dębiu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-844a6e94-a3b2-11ed-9236-36fed59ea7dd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00139213
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00026234/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Poprawa efektywności energetycznej budynku świetlicy w Suchym Borze oraz budynku Caritas w Dębiu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00080366
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.3.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 2024727,89 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) CZĘŚĆ I - roboty budowlane i instalacyjne w budynku w Suchym Borze przy ul. Szkolnej 2, m.in.:• rozbiórka starego pokrycia dachowego, obróbek blacharskich, instalacji odgromowej, kominów do poziomu kalenicy,
• wymiana drewnianych elementów konstrukcyjnych więźby dachowej,
• konserwacja istniejących elementów konstrukcji drewnianych środkami grzybo i owadobójczymi,
• montaż wkładu do pieca na pellet,
• wymurowanie nowych kominów min. 60 cm ponad kalenicę,
• wykonanie nowego pokrycia dachu z łaceniem i folią paroprzepuszczalną,
• montaż płotków przeciwśniegowych i drabinek kominiarskich na dachu budynku,
• wykonanie nowych obróbek blacharskich, systemu rynnowego i instalacji odgromowej,
• docieplenie połaci dachu wełną min. gr 30 cm i położenie folii paroszczelnej,
• wykonanie parapetów zewnętrznych w budynku,
• wymiana drzwi wejściowych do budynku (od strony mieszkańców),
• zbicie zawilgoconych i zmurszałych tynków od strony wewnętrznej i zewnętrznej,
• wykonanie izolacji poziomej przeciwwilgociowej istniejących ścian,
• docieplenie budynku styropianem gr 20 cm,
• wykonanie warstwy zbrojonej z siatki poliestrowej na kleju,
• tynkowanie budynku tynkiem mineralnym,
• malowanie elewacji,
• wykonanie cokołu w dolnej części elewacji z płytek klinkierowych,
• remont schodów wejściowych,
• położenie nowego chodnika do budynku i opasek wokół,
• wykonanie przyłącza gazowego wraz z instalacją zewnętrzną i wewnętrzną gazu,
• modernizacja indywidualnego źródła ciepła w świetlicy i montaż powietrznej rewersyjnej absorbcyjnej pompy ciepła opalanej gazem,
• połączenie pompy do istniejącej instalacji centralnego ogrzewania w świetlicy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45261900-3 - Naprawa i konserwacja dachów
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
4.5.5.) Wartość części: 952493,37 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2) CZĘŚĆ II - roboty budowlane i instalacyjne w budynku w Dębiu przy ul. Wiejskiej 4, m.in.:• rozbiórka starego pokrycia dachowego, obróbek blacharskich, instalacji odgromowej, kominów do poziomu kalenicy,
• wymiana drewnianych elementów konstrukcyjnych więźby dachowej,
• konserwacja istniejących elementów konstrukcji drewnianych środkami grzybo i owadobójczymi,
• montaż wkładu do pieca na pellet,
• wymurowanie nowych kominów min. 60 cm ponad kalenicę,
• wykonanie nowego pokrycia dachu z łaceniem i folią paroprzepuszczalną,
• montaż płotków przeciwśniegowych i drabinek kominiarskich na dachu budynku,
• wykonanie nowych obróbek blacharskich, systemu rynnowego i instalacji odgromowej,
• docieplenie połaci dachu wełną min. gr 30 cm i położenie folii paroszczelnej,
• częściowa wymiana okien – w pomieszczeniach Stacji Caritas,
• wykonanie parapetów zewnętrznych w budynku,
• wymiana drzwi wejściowych do budynku (od strony mieszkańców),
• zbicie zawilgoconych i zmurszałych tynków od strony wewnętrznej i zewnętrznej,
• wykonanie izolacji poziomej przeciwwilgociowej istniejących ścian zewnętrznych,
• zszycie rys prętami spiralnymi systemowymi,
• docieplenie budynku styropianem gr 20 cm,
• wykonanie warstwy zbrojonej z siatki poliestrowej na kleju,
• tynkowanie budynku tynkiem mineralnym,
• malowanie elewacji,
• wykonanie cokołu w dolnej części elewacji z płytek klinkierowych,
• remont podjazdu dla inwalidów od strony południowej,
• remont schodów wejściowych do budynku,
• położenie nowego chodnika do budynku i opasek wokół,
• wykonanie przyłącza gazowego wraz z instalacją zewnętrzną i wewnętrzną gazu,
• modernizacja indywidualnego źródła ciepła w Stacji Caritas i montaż powietrznej rewersyjnej absorbcyjnej pompy ciepła opalanej gazem,
• połączenie pompy do istniejącej instalacji centralnego ogrzewania w Stacji Caritas.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45261900-3 - Naprawa i konserwacja dachów
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
4.5.5.) Wartość części: 1072234,52 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 840000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1750000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 840000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: HYDRAULIKA Grzegorz Klisz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: Regon 366222151
7.3.3) Ulica: Wiejska 35
7.3.4) Miejscowość: Dębska Kuźnia
7.3.5) Kod pocztowy: 46-053
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 840000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 870000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1820000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 870000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: HYDRAULIKA Grzegorz Klisz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: Regon 366222151
7.3.3) Ulica: Wiejska 35
7.3.4) Miejscowość: Dębska Kuźnia
7.3.5) Kod pocztowy: 46-053
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 870000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont lokalu zlokalizowanego przy ul. Armii Krajowej 29/5 w Goleniowie z przeznaczeniem na mieszkanie treningowe
- "Wykonanie robót ogólnobudowlanych dla budynków będących w zarządzie Nadleśnictwa Skwierzyna"
- "Podłączenie wykonanej instalacji fotowoltaicznej do budynku Szkoły Podstawowej w Stróży "budynek stary " ul. Akacjowa 2A, 23-206 Stróża Kolonia, Dz. 175/4 (.....)"
- Remont pomieszczeń Domu Studenta Nr 2 Akademii Nauk Stosowanych w Elblągu przy ul. Wspólnej 11.
- "Instalacja OZE i poprawa efektywności energetycznej wraz z przebudową zaplecza technicznego Zarządu Dróg Powiatowych w Słupsku" - II postępowanie
- Rozbudowa systemu wentylacji i klimatyzacji Ambulatorium Chemioterapii
więcej: Naprawa i konserwacja dachów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.