Ogłoszenie z dnia 2023-03-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00100927/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-02-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Usługa przeprowadzenia kursów zawodowych w ramach projektu „Szkolimy się na zawodowców - wsparcie szkolnictwa branżowego w powiecie golubsko-dobrzyńskim - pakiet 4”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT GOLUBSKO-DOBRZYŃSKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871118550
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac 1000-lecia 25
1.5.2.) Miejscowość: Golub-Dobrzyń
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-400
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki
1.5.7.) Numer telefonu: 566835380
1.5.8.) Numer faksu: 564756111
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: powiat@golub-dobrzyn.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.golub-dobrzyn.com.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/sp_golub_dobrzyn1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Usługa przeprowadzenia kursów zawodowych w ramach projektu „Szkolimy się na zawodowców - wsparcie szkolnictwa branżowego w powiecie golubsko-dobrzyńskim - pakiet 4”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5447113e-aec4-11ed-b8d9-2a18c1f2976f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00139296
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00047857/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Usługi społeczne: „Usługa przeprowadzenia kursów zawodowych w ramach projektu „Szkolimy się na zawodowców - wsparcie szkolnictwa branżowego w powiecie golubsko-dobrzyńskim - pakiet 4”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekt współfinansowany jest ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014- 2020, Oś priorytetowa 10 Innowacyjna Edukacja, Działanie 10.2 Doskonalenie zawodowe, Poddziałanie 10.2.3 Kształcenie zawodowe2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00100927
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 11200 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1: Kurs „Kucharz z elementami cateringu”I. Szkolenie dla 1 nauczyciela z Zespołu Szkół nr 3 w Golubiu-Dobrzyniu
Termin realizacji: do 31.07.2023 r.
Miejsce szkolenia: powiat golubsko-dobrzyński lub powiaty ościenne.
W przypadku realizacji kursu poza Golubiem-Dobrzyniem Wykonawca zapewni uczestnikowi szkolenia na własny koszt dojazd do miejsca realizacji kursu i z powrotem (koszty te będą wliczone do całkowitego kosztu kursu).
II. Cały kurs będzie trwał min. 24h dydaktyczne (1h dydaktyczna = 45 min.), max. 8h godzin dydaktycznych dziennie (wliczając w to przerwy).
Wykonawca może przeprowadzić zajęcia w dowolnym dniu roboczym tygodnia, ustalenie szczegółowego harmonogramu zajęć nastąpi po podpisaniu umowy.
III. Wykonawca zapewnia salę szkoleniową, stanowiska pracy w pełni wyposażone w urządzenia i narzędzia, wszystkie potrzebne materiały i produkty, materiały drukowane zawierające wszystkie poznane receptury, przerwę kawową, możliwość zabrania wykonanych wyrobów, dyplom potwierdzający ukończenie szkolenia.
Zamawiający może udostępnić Wykonawcy wyposażoną pracownię gastronomiczną na okres realizacji kursu nieodpłatnie. Prosimy o podanie takiej informacji w formularzu ofertowym. Wykonawca nie musi uzgadniać tego faktu z Zamawiającym. W terminie późniejszym (po podpisaniu umowy) uzgodnienia wymaga termin realizacji kursu z wykorzystaniem pracowni Zamawiającego.
Kurs kończy się sprawdzeniem efektów kształcenia oraz otrzymaniem zaświadczenia o ukończeniu szkolenia.
IV. Ramowy program kursu obejmuje:
Zagadnienia BHP:
– zastosowanie tradycyjnych i nowoczesnych technik gotowania,
– zastosowanie warzyw i owoców do dekoracji potraw,
– prawidłowa gospodarka towarowa,
– sporządzanie receptur w oparciu o food cost.
- Potrawy kuchni restauracyjnej z nowoczesną prezentacją.
- Przyjęcia okolicznościowe/bankiety/bufety.
- Przygotowywanie potraw kuchni włoskiej, francuskiej, japońskiej,
meksykańskiej, japońskiej, rosyjskiej.
V. Wykonawca będzie zobowiązany do uzgodnienia z dyrekcją szkoły harmonogramu przeprowadzenia kursu po podpisaniu umowy.
VI. Zamawiający nie wyraża zgody na przeprowadzenie kursu na odległość.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80500000-9 - Usługi szkoleniowe
80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.5.5.) Wartość części: 5200 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
OPZ - Zadanie 1: Kurs komputerowy - podstawy obsługi komputera1. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkolenia dla 3 grup 6-osobowych w terminie do 31.07.2023r. w Zespole Szkół Nr 3 w Golubiu-Dobrzyniu przy ul. Konopnickiej 15.
2. Szkolenie przeznaczone jest dla młodzieży/ uczniów Branżowej Szkoły Specjalnej w Zespole Szkół Nr 3 w Golubiu-Dobrzyniu z niepełnosprawnością w stopniu lekkim i umiarkowanym.
OPZ - Zadanie 2: Kurs komputerowy podstawowy
1. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkolenia dla 5 grup 6-osobowych w terminie do 31.07.2023r. w Zespole Szkół Nr 3 w Golubiu-Dobrzyniu.
2. Szkolenie przeznaczone jest dla młodzieży/ uczniów Szkoły Specjalnej Przysposabiającej do pracy w Zespole Szkół Nr 3 w Golubiu-Dobrzyniu z niepełnosprawnością w stopniu lekkim i umiarkowanym.
Wspólne wymagania dla obydwu zadań:
3. Ilość godzin: min. 10h dydaktycznych/ grupę (1 godzina dydaktyczna=45 min.).
Zajęcia mogą być przeprowadzone w dowolnych dniach od pn-pt w godzinach pozalekcyjnych, od 15.00 do 21.00, w sobotę
i niedzielę od 8.00-20.00, również w okresie ferii zimowych.
4. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany ilości uczestników kursu w przypadkach losowych lub rezygnacji uczestnika
w trakcie kursu.
5. Wykonawca będzie zobowiązany do uzgodnienia z dyrekcją szkoły harmonogramu przeprowadzenia kursu po podpisaniu
umowy.
6. Miejsce szkolenia:
- kurs musi odbywać się w sposób stacjonarny w Zespole Szkół nr 3 w Golubiu – Dobrzyniu (Zamawiający udostępni nieodpłatnie Wykonawcy salę szkoleniową zgodnie z wymogami KOWEZiU, z zachowaniem wymogów dostępności dla
osób niepełnosprawnych) w godzinach niekolidujących z zajęciami lekcyjnymi.
Jeśli Wykonawca zaoferuje realizację kursu w innym miejscu to będzie on zobowiązany na własny koszt zapewnić każdemu uczestnikowi kursu dojazd z siedziby szkoły do miejsca realizacji kursu i z powrotem. Czas dojazdu uczestników kursu nie może przekroczyć jednej godziny w jedną stronę. Transport musi być tak zorganizowany, by uczniowie nie musieli czekać więcej niż 15 minut na transport powrotny po zakończeniu zajęć.
7. Tematyka szkolenia:
1. Jak zbudowany jest komputer?
2. Poprawne podłączenie i wyłączenie komputera, laptopa i tabletu
3. Przewodowe i bezprzewodowe podłączenie komputera do Internetu
4. Różne systemy operacyjne
5. Poruszanie się po interfejsie systemu Windows
6. Tworzenie konta użytkownika
7. Pulpit - podstawowy obszar roboczy
8. Menu start
9. Pasek zadań i obszar powiadomień
10. Korzystanie z okien
11. Pliki, foldery i ich organizacja
12. Korzystanie z myszy i klawiatury
13. Najważniejsze polecenia systemowe
14. Wyszukiwarka plików
15. Personalizacja wyglądu systemu
16. Praca z najważniejszymi programami
17. Instalacja i usuwanie programów
18. Przeglądarka zdjęć
19. Odtwarzacz filmów i muzyki
20. Pakiet narzędzi Office
21. Jak korzystać z Internetu
22. Podstawy korzystania z przeglądarki internetowej
23. Korzystanie z najbardziej popularnych wyszukiwarek
24. Tworzenie konta pocztowego Gmail
25. Tworzenie i wysyłanie wiadomości e-mailowych
26. Konfiguracja i korzystanie z najważniejszych urządzeń
27. Jak rozwiązywać najczęstsze problemy z komputerem (problemy sprzętowe i systemowe)
28. Podstawowe zadania związane z tworzeniem prezentacji w programie PowerPoint
29. Podstawowe zadania związane z tworzeniem dokumentów w programie MS Word
30. Podstawy bezpieczeństwa w Internecie
8. Firma szkoląca zapewnia materiały szkoleniowe (skrypt) oraz sprzęt komputerowy (laptopy lub komputery stacjonarne do
szkolenia). Szkoła nie dysponuje sprzętem komputerowym, który może użyczać na okres szkolenia, sprzęt szkoleniowy
zapewnia wykonawca. Uczestnicy kursu pracują na indywidualnych stanowiskach komputerowych. Szkoła zapewni dostęp
do sieci Internet.
9. Materiały dydaktyczne do zajęć teoretycznych (książki lub
materiały firmowe - skrypty zawierające pełną wiedzę z zakresu kursu) po zrealizowanym kursie stają się własnością
uczniów;
10. Kurs winien zakończyć się egzaminem wewnętrznym przeprowadzonym przez Wykonawcę.
11. Wykonawca zobowiązuje się do sprawowania nadzoru nad frekwencją obecności uczestników kursu poprzez:
-prowadzenie list obecności uczestników kursu,
-bieżące informowanie Zamawiającego o nieobecności na kursie osób skierowanych, nie przystąpieniu do kursu przez te
osoby lub też rezygnacji z uczestnictwa w kursie w trakcie jego trwania,
-zawiadomienie Zamawiającego o fakcie uchylenia się uczestnika kursu od przystąpienia do ewentualnych zaliczeń
cząstkowych oraz egzaminu końcowego;
12. Wykonawca przedłoży Zamawiającemu (po zakończeniu kursu) raport z realizacji kursu zawierający:
-imienne wskazanie osób, które odbyły kurs (wymagane jest dołączenie do raportu list obecności),
-wykaz wydanych uczestnikom dokumentów wraz z poświadczeniem ich odbioru oraz kserokopie wydanych uczestnikom
kursu dokumentów (certyfikatów);
-rozliczenie godzin zrealizowanych na kursie uwzględniające tematykę zrealizowanych zajęć,
-ankiety oceny szkolenia łącznie z ich opracowaniem,
oraz dokumentację fotograficzną w formie płyty CD/DVD
13. Wykonawca zobowiązany jest do rzetelnego i systematycznego prowadzenia wszelkiej
dokumentacji kursu; podczas trwania kursu dokumentacja będzie udostępniana osobom kontrolującym kurs, a po
zakończeniu kursu niezwłocznie przekazana do biura projektu.
14.Wszystkie dokumenty i materiały szkoleniowe, miejsce prowadzenia szkolenia i listy obecności muszą być oznaczone
logotypami projektu zgodnie ze wskazaniem Zamawiającego.
15. Po zakończeniu kursu uczestnik otrzymuje certyfikat ukończenia szkolenia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80500000-9 - Usługi szkoleniowe
80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.5.5.) Wartość części: 6000 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4600 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6080 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4600 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Inventum Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7343518993
7.3.3) Ulica: Henryka Siemiradzkiego 11A/2
7.3.4) Miejscowość: Nowy Sącz
7.3.5) Kod pocztowy: 33-300
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4600 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-05-02Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 12
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 12
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5982 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 22800 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5982 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INFOMAR Mariusz Zieliński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8781727869
7.3.3) Ulica: Działyńskich 6
7.3.4) Miejscowość: Golub-Dobrzyń
7.3.5) Kod pocztowy: 87-400
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5982 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-05-02PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja i przeprowadzenie stacjonarnych szkoleń z zakresu prawa w podziale na 4 części
- Dostawa urządzeń i oprogramowania zwiększających odpor-ność na cyberataki wraz z wdrożeniem w ramach realizacji projektu "Cyberbezpieczna Gmina Pawłosiów"
- Usługa organizacji i przeprowadzenia 4 warsztatów dla 200 beneficjentów programu Fundusze Europejskie dla Świętokrzyskiego 2021 - 2027 na terenie miasta Kielce
- Wyłonienie wykonawcy na przyg. i przep. specjal. szkoleń z obsługi pakietu oprog. PETREL w zast. geologicznych Key to the future-Kompleksowy program rozwoju kształcenia na potrzeby branż kluczowych UJ
- Organizacja Dnia Zdrowia dla pracowników w ramach projektu "Eliminowanie czynników zagrażających zdrowiu w miejscu pracy i poprawa ergonomii pracy w Starostwie Powiatowym w Pile"
- Cyberbezpieczna Gmina Pełczyce
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.