eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PotęgowoPrzebudowa odcinka wewnętrznej drogi gminnej w Łupawie



Ogłoszenie z dnia 2025-03-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa odcinka wewnętrznej drogi gminnej w Łupawie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Potęgowo

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770979849

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kościuszki 5

1.5.2.) Miejscowość: Potęgowo

1.5.3.) Kod pocztowy: 76-230

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@potegowo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.potegowo.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b76b82e8-4420-41d0-9986-61186b6b5cb6

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa odcinka wewnętrznej drogi gminnej w Łupawie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b76b82e8-4420-41d0-9986-61186b6b5cb6

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00139385

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00029476/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Przebudowa odcinka wewnętrznej drogi gminnej w Łupawie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00031203

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IZP.271.1.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 261463,48 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi gminnej w miejscowości Łupawa, na działce o numerze ewidencyjnym 249. Planowane jest wykonanie drogi o nawierzchni
z kostki betonowej ekologicznej gr. 8 cm oraz pobocza 2 x 0,5 m z kruszywa łamanego o łącznej szerokości drogi 5 m. Długość projektowanego ciągu komunikacyjnego do przebudowy wynosi łącznie 138,70 m. W zakresie opracowania przewidziano budowę zjazdów zwykłych położonych wzdłuż przebudowywanej drogi w ilości 3 sztuk. Zjazdy zaprojektowano o różnej szerokości.
Uwaga: w dokumentacji występuje również budowa kanału technologicznego, nie stanowi on jednak przedmiotu zamówienia (nie należy go wyceniać i wykonywać).

Powierzchnia projektowanego utwardzenia:
• nawierzchnia betonowa 537,00 m2
• pobocza z kruszywa 122,00 m2

Przyjęta konstrukcja nawierzchni drogi:
• 8 cm kostka betonowa ekologiczna
• 3-5 cm podsypka cementowo-piaskowa
• 25 cm warstwa z kruszywa łamanego o granulacji 0-31,5 mm
• 15 cm podsypka piaskowa
• Istniejąca nawierzchnia

Wszystkie prace należy wykonać zgodnie z załączoną dokumentacją:
- Projekt zagospodarowania terenu
- Projekt architektoniczno-budowlany
- Załączniki do projektu budowlanego
- Projekt techniczny
- STWiORB
- przedmiar robót
- Pozwolenie na budowę- Decyzja Nr 156/2022 z dnia 03.03.2022 r. wydana przez Starostę Słupskiego


Załączone przedmiary robót stanowią dokument pomocniczy w dokonaniu właściwej wyceny przedmiotu zamówienia, a nadrzędnym dokumentem jest dokumentacja budowlana wraz z pozwoleniem na budowę.

Ponadto do zadań Wykonawcy robót należy:
- obsługa geodezyjna i inwentaryzacja powykonawcza;
- Wykonawca ma obowiązek złożyć zawiadomienie do PINB o zakończeniu budowy,
- wykonanie kosztorysu powykonawczego,
- uzgodnienia z gestorami sieci infrastruktury podziemnej wg potrzeb,
- uzgodnienie wejścia na teren właścicieli nieruchomości,
- uzgodnienie i oplata za zajęcie pasa drogowego’
- wszystkie materiały i urządzenia użyte do wykonania zamówienia muszą posiadać aktualne gwarancje, świadectwa, aprobaty lub certyfikaty dopuszczające do stosowania w budownictwie.
- Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z organizacją placu budowy (np.: koszty energii elektrycznej, zaopatrzenia w wodę, wygrodzenia placu budowy oraz zorganizowania zaplecza socjalnego i tymczasowych dróg dojazdowych - koniecznych do organizacji placu budowy oraz prowadzenia robót budowlanych);
- Wykonawca zapewni ochronę placu budowy i znajdującego się na nim mienia;
- Wykonawca zapewni we własnym zakresie stosowne pomieszczenie magazynowe do składowania materiałów, urządzeń i narzędzi;
- Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność z tytułu ewentualnego uszkodzenia istniejących instalacji, szkód wyrządzonych Zamawiającemu oraz ewentualnego naruszenia praw osób trzecich - powstałych w trakcie i w związku z wykonywaniem przedmiotu zamówienia oraz z tytułu nienależytego jego wykonania;
- na Wykonawcy spoczywa obowiązek uporządkowania terenu po zakończeniu robót;

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 23

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 22

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 15

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 13

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 179768,53 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 282900 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 179768,53 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PHU LOREK Piotr Lorek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8392872459

7.3.3) Ulica: ul. Zygmunta Augusta

7.3.4) Miejscowość: Słupsk

7.3.5) Kod pocztowy: 76-200

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 179768,53 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.