Ogłoszenie z dnia 2025-03-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00678961/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-12-30
- 2025/BZP 00012115/01 - Modyfikacja z dnia 2025-01-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Kompleksowe warsztaty usamodzielniania dla uczestników projektu „Przyszłość pieczy zastępczej naszą motywacją na lepsze jutro rodziny i dziecka”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIATOWE CENTRUM POMOCY RODZINIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510828490
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Marii Konopnickiej 70
1.5.2.) Miejscowość: Szczytno
1.5.3.) Kod pocztowy: 12-100
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@pcprbrszczytno.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.pcprszczytno.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f1389ca4-4e3b-46f7-b478-6d4b372d94691.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Kompleksowe warsztaty usamodzielniania dla uczestników projektu „Przyszłość pieczy zastępczej naszą motywacją na lepsze jutro rodziny i dziecka”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f1389ca4-4e3b-46f7-b478-6d4b372d9469
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00139463
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00581954/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 świadczenie usługi na prowadzenie kompleksowych działań dotyczących usamodzielniania wychowanków pieczy zastępczej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekt pn. „Przyszłość pieczy zastępczej naszą motywacją na lepsze jutro rodziny i dziecka” (nr projektu FEWM.09.09-IZ.00-0011/24) realizowany w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Warmii i mazur 2021-2027, Priorytet 9: Włączenie i integracja EFS+, Działanie 9.9: System pieczy zastępczej2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00678961
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PCPR.343.02.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie kompleksowych usług przygotowujących wychowanków pieczy zastępczej do usamodzielnienia w ramach realizacji jednego z zadań projektu pn. „Przyszłość pieczy zastępczej naszą motywacją na lepsze jutro rodziny i dziecka” (nr projektu FEWM.09.09 IZ.00-0011/24) realizowanego w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Warmii i mazur 2021-2027, Priorytet 9: Włączenie i integracja EFS+, Działanie 9.9: System pieczy zastępczej ramach naboru FEWM.09.09 IZ.00-001/24. Kompleksowe działania na rzecz wychowanków pieczy zastępczej w wieku od 15 roku życia do 25 roku życia, mające na celu przygotowanie ich do dorosłości.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 341500,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 496580,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 341500,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Fundacja Samodzielni Robinsonowie
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 360337632
7.3.3) Ulica: Nowogrodzka 15/4
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-511
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 341500,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2027-06-30INNE PRZETARGI Z SZCZYTNA
- Przebudowa świetlicy wiejskiej w miejscowości Wały
- Świadczenie usług terapeutycznych w ramach projektu pn. "Przyszłość pieczy zastępczej naszą motywacją na lepsze jutro rodziny i dziecka"
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1649N Rutkowo - Kałęczyn - Jabłonka - dr. woj. nr 600 od km 6+002 do km 10+200
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1675N Jeruty - Lipowiec w km 1+640-3+855
- Świadczenie usług diagnostycznych w ramach projektu pn. "Przyszłość pieczy zastępczej naszą motywacją na lepsze jutro rodziny i dziecka"
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1512N Wielbark - Rozogi od km 23+360 do km 28+200 - budowa mostu w km 26+785
więcej: przetargi w Szczytnie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wsparcie deinstytucjonalizacji pieczy zastępczej w podregionie konińskim
- Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia z zakresu " Jak radzić sobie ze stresem w pracy"
- Usługa organizacji i realizacji warsztatów dla uczniów i uczennic szkół podstawowych w podziale na 8 zadań
- Realizacja kursów zawodowych dla uczniów Zespołu Szkół im. gen. Władysława Sikorskiego w Rudniku nad Sanem w ramach projektu "Wykwalifikowani zawodowcy w Powiecie Niżańskim"
- Usługa prowadzenia zajęć ogrodniczych dla uczestników Gnieźnieńskiego Klubu Seniora w Gnieźnie
- Świadczenie usług Superwizora oraz usługi szkolenia kandydatów na rodziny zastępcze w ramach realizacji projektu pn.: "Lepszy start w dorosłe życie"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.