Ogłoszenie z dnia 2025-03-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00102293/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-02-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Konserwacje oraz naprawy pogwarancyjne samochodów służbowych użytkowanych w Izbie Administracji Skarbowej w Krakowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: IZBA ADMINISTRACJI SKARBOWEJ W KRAKOWIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001021270
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Wiślna 7
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 31-007
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.7.) Numer telefonu: +48126290200
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi.ias.krakow@mf.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.malopolskie.kas.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://malopolskiekas.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Sprawy gospodarcze i finansowe
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Konserwacje oraz naprawy pogwarancyjne samochodów służbowych użytkowanych w Izbie Administracji Skarbowej w Krakowie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1455b360-e09a-48ec-a8f6-657c754ece8f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00139537
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00102293
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 1201-ILZ.260.11.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 379904,39 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Konserwacja oraz naprawy pogwarancyjne samochodów służbowych użytkowanych w Izbie Administracji Skarbowej w Krakowie na terenie Krakowa. Szczegółowy opis realizacji oraz zakres przedmiotu zamówienia dla wszystkich części zamówienia znajduje się w załącznikach do SWZ:1) załącznik nr 1 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia (OPZ);
2) załącznik nr 2 do SWZ – Projektowane postanowienia umowy (PPU).
Zamawiający wymaga, aby osoby wykonujące czynności, wymienione w § 2 ust. 1 i § 3 ust. 1 projektowanych postanowień umowy, były zatrudnione przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2023 poz. 1465 z późn. zm.), na odpowiednim do rodzaju ich pracy stanowisku – co najmniej przez okres realizacji Umowy, za co najmniej minimalnym, miesięcznym wynagrodzeniem za pracę zgodnie z ustawą z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (t.j. Dz.U. z 2024 poz. 1773) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 12 września 2024 r. w sprawie wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę oraz wysokości minimalnej stawki godzinowej w 2025 r. (Dz. U. z 2024 poz. 1362) i regulacji prawnych wprowadzonych w życie po dacie zawarcia Umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50112000-3 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji samochodów
4.5.5.) Wartość części: 289111,22 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Konserwacja oraz naprawy pogwarancyjne samochodów służbowych użytkowanych w Izbie Administracji Skarbowej w Krakowie na terenie Nowego Targu. Szczegółowy opis realizacji oraz zakres przedmiotu zamówienia dla wszystkich części zamówienia znajduje się w załącznikach do SWZ:1) załącznik nr 1 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia (OPZ);
2) załącznik nr 2 do SWZ – Projektowane postanowienia umowy (PPU).
Zamawiający wymaga, aby osoby wykonujące czynności, wymienione w § 2 ust. 1 i § 3 ust. 1 projektowanych postanowień umowy, były zatrudnione przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2023 poz. 1465 z późn. zm.), na odpowiednim do rodzaju ich pracy stanowisku – co najmniej przez okres realizacji Umowy, za co najmniej minimalnym, miesięcznym wynagrodzeniem za pracę zgodnie z ustawą z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (t.j. Dz.U. z 2024 poz. 1773) oraz zgodnie z
Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 12 września 2024 r. w sprawie wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę oraz wysokości minimalnej stawki godzinowej w 2025 r. (Dz. U. z 2024 poz. 1362) i regulacji prawnych wprowadzonych w życie po dacie zawarcia Umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50112000-3 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji samochodów
4.5.5.) Wartość części: 90793,17 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 266922,30 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 349210,53 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 266922,30 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Moto-Doctor Marcin Dudzik
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6761128604
7.3.3) Ulica: Wołodyjowskiego
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 31-980
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 266922,30 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Jedyna oferta złożona dla części nr 2 zamówienia została odrzucona w trybie art. 226 ust. 1 pkt 8 pzp
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Świadczenie usług pralniczych dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie
- 30/2025 Remont 5 lokali mieszkalnych zasobu Gminy Miejskiej Kraków, w podziale na 5 części
- Oprac. dok. proj. dla zad. pn. "Poprawmy bezpieczeństwo na przejściach dla pieszych" - budżet obywat. ogólnomiejski-edycja XI (BO.OM.2/24): cz.1:9 lokalizacji, cz.2: 8 lokalizacji, cz.3: 7 lokalizacji
- Remont fragmentu połaci dachu, pomieszczeń socjalnych i technicznych poddasza oraz aranżacji wraz z wyposażeniem sali wykładowej przyległych korytarzy, sanitariatów w budynku przy ul. Brackiej 12.
- Wyłonienie Wykonawcy usług projektowych w zakresie opracowania koncepcji zagospodarowania terenu Białych Mórz, dla Zarządu Zieleni Miejskiej w Krakowie.
- Wykonanie robót budowlanych obejmujących "Termomodernizację zachodniego skrzydła budynku głównego Oddziału Terenowego Telewizji Polskiej S.A. w likwidacji w Krakowie przy ul. Krzemionki 30
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Świadczenie usług w zakresie napraw, remontów, wulkanizacji, obsługi technicznej oraz okresowych przeglądów technicznych i dodatkowych badań technicznych pojazdów użytkowanych przez SP ZOZ w Brzesku"
- Usługa naprawy pojazdów przeznaczonych do transportu żywności/wody typu chłodnia, izoterma, autocysterny.
- Wykonanie napraw blacharsko-lakierniczych oraz mechanicznych w pojazdach służbowych Straży Miejskiej m. st. Warszawy w tym latach 2025-2026
- Usługi w zakresie przeglądów, napraw i konserwacji pojazdów będących w użytkowaniu Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Olsztynie z podziałem na 2 zadania
- Świadczenie usług warsztatowych w zakresie przeglądów, konserwacji i napraw pojazdów eksploatowanych w Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Szczecinie wraz z Laboratorium Drogowym.
- remonty pojazdów i innego sprzętu.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.