Ogłoszenie z dnia 2025-03-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00084300/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-02-03
- 2025/BZP 00092990/01 - Modyfikacja z dnia 2025-02-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup samochodu ciężarowego o DMC do 3,5 t – wywrotka z podwójną kabiną
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Usług Komunalnych w Radomiu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 141256865
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Sucha 15
1.5.2.) Miejscowość: Radom
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-600
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski
1.5.8.) Numer faksu: 48 389 26 31
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zuk.radom.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zuk.radom.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/10549421.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
samorządowa jednostka organizacyjnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup samochodu ciężarowego o DMC do 3,5 t – wywrotka z podwójną kabiną2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2964b78b-69cc-49dd-a7d9-07a14c02a15a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00139547
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00025171/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Zakup samochodu ciężarowego o DMC do 3,5 t - wywrotka z podwójną kabiną
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00084300
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DAZ.26.1.2025.KM
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa 1 szt. fabrycznie nowego samochodu ciężarowego o DMC do 3,5 t, z podwójną kabiną oraz ze skrzynią samowyładowczą - wywrotka na potrzeby Zakładu Usług Komunalnych w Radomiu.
2. Wymagania techniczne samochodu:
Nadwozie: Podwójna kabina 7 osobowa oraz skrzynia samowyładowcza (wywrotka)
Rok produkcji: 2024 - 2025
Pojemność skokowa: min. 1900 cm³ , max 2500 cm³
Moc: min. 120 KM, max 150 KM
Typ sinika: Diesel
Skrzynia biegów: manualna lub automatyczna
Kolor: biały
Liczba miejsc wraz kierowcą: 7
Dopuszczalna masa całkowita: do 3,5 t
Norma emisji spalin: min EURO 6
3. Wymagania niezbędnego wyposażenia: klimatyzacja, wspomaganie układu kierowniczego, ABS, ESP, poduszka powietrzna minimum dla kierowcy, immobiliser, centralny zamek, szyby minimum przednie sterowane elektrycznie, boczne lusterka regulowane elektrycznie i podgrzewane o zwiększonym polu widzenia raz przedłużane, drzwi boczne w części pasażerskiej (prawe i lewe), tylna ściana kabiny pasażerskiej z szybą, felgi stalowe 15” lub 16” lub 17” z oponami w rozmiarach przewidzianych przez producenta dla oferowanego modelu pojazdu, chlapacze przednie, błotniki z tworzywa sztucznego z fartuchami przeciwbłotnymi tył, radio, koło zapasowe pełnowymiarowe, zestaw do wymiany koła, lampa ostrzegawcza pomarańczowa (kogut) mocowana na magnes na kabinie, trójkąt odblaskowy, apteczka, gaśnica, komplet dywaników gumowych na podłogę w przedniej i tylnej przestrzeni pasażerskiej, komplet pokrowców ochronnych na wszystkie siedzenia wykonane z materiału odpornego na wycieranie, hak holowniczy, komplet opon zimowych – 4 szt. lub zamiast dodatkowego kompletu opon zimowych opony całoroczne, 2 komplety kluczyków. Logo ZUK: na bocznych drzwiach pasażera pod oknem po obu stronach, z przodu na masce pojazdu pod przednią szybą.
4. Wymagania zabudowy skrzyni:
Wymiary wewnętrzne skrzyni samowyładowczej: długość: min. 2800 i max 3200 mm, szerokość min. 1800 i max 2200 mm
Wywrot: trójstronny
Podłoga: wykonana z blachy min 3 mm i zabezpieczona przed korozją
System wywrotu: hydrauliczny napędzany silnikiem elektrycznym, sterowanie z kabiny, podnoszenie pod katem min 35 stopni
Burty: aluminiowe anodowane 400 mm, tylna otwierana w osi dolnej i górnej, boczne otwierane w osi dolnej i demontowane.
Uchwyty mocowania ładunku: co najmniej 3 pary
Wyposażenie dodatkowe: nadstawki na burty z siatki (wymiary oczka 20x20 mm) do wysokości kabiny – demontowalne (tylna część podwójnie otwierana)
Stopień wejściowy na tylnej burcie: TAK
Osłona kabiny: TAK
Pozostałe wyposażenie niewyszczególnione: powinno być zgodne ze standardem oferowanym przez producenta dla oferowanego modelu pojazdu.
Warunki gwarancji:
a) minimum 24 miesiące (2 lata) gwarancji producenta pojazdu swoim zakresem obejmująca bezpłatne naprawy samochodu w przypadku jego usterek mechanicznych, elektrycznych, elektronicznych oraz hydraulicznych licząc od dnia odbioru samochodu przez Zamawiającego na podstawie protokołu odbioru,
b) minimum 24 miesiące (2 lata) gwarancji na lakier, licząc od dnia odbioru samochodu przez Zamawiającego na podstawie protokołu odbioru,
c) ) minimum 60 miesięcy (5 lat) gwarancji na perforacyję licząc od dnia odbioru samochodu przez Zamawiającego na podstawie protokołu odbioru
Wykonawca zapewni serwis do wykonywania obsług i napraw gwarancyjnych dostarczonego samochodu w odległości nie większej niż 25 km od siedziby Zamawiającego. Wykonawca w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ złoży pisemne oświadczenie o zapewnieniu stacji serwisu z podaniem jej nazwy i adresu.
Zamawiający wymaga aby dostarczony pojazd posiadał niezbędne dokumenty wymagane do rejestracji - homologacja, kartę gwarancją z opisem warunków gwarancji, instrukcje obsługi niezbędne do prawidłowej eksploatacji pojazdu, wszystkie aktualne dokumenty dopuszczające pojazd do użytkowania, wyposażenie wymagane przepisami ruchu drogowego i dokumenty wymagane odrębnymi przepisami
4.5.3.) Główny kod CPV: 34136100-0 - Lekkie samochody półciężarowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 189912,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 189912,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 189912,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FIX FORUM LIDER Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5271113753
7.3.3) Ulica: Konopnica
7.3.4) Miejscowość: Motycz
7.3.5) Kod pocztowy: 21-030
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 189912,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
INNE PRZETARGI Z RADOMIA
- P-31-2025 Ochrona osób i mienia realizowana w formie bezpośredniej ochrony fizycznej dla potrzeb Radomskiego Szpitala Specjalistycznego
- Dostawa artykułów spożywczych do SWPZZPOZ w Radomiu
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania: "Przebudowa ul. Filtrowej, Siemiradzkiego i Wodnej w Radomiu"
- Budowa kompleksu sportowego Orlik 2024 przy PSP nr 14 przy ul. Wierzbickiej w Radomiu wraz z budową bieżni okrężnej długości 250 m i skocznią do skoku w dal
- Dostawa sortów mundurowych i sortów BHP dla pracowników Nadleśnictwa Radom w 2025 roku
- Dostawa materiałów opatrunkowych dla Mazowieckiego Szpitala Specjalistycznego Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Radomiu
więcej: przetargi w Radomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa nowego samochodu osobowo - towarowego typu brygadówka z wywrotem w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu
- Zakup i dostawa w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu samochodu dostawczego o DMC do 3,5 tony oraz samochodu osobowego
- Dostawa samochodów fabrycznie nowych.
więcej: Lekkie samochody półciężarowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.