eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi StargardUSŁUGA OCHRONY OSÓB, OBIEKTÓW I MIENIA SĄDU REJONOWEGO W STARGARDZIE



Ogłoszenie z dnia 2023-03-16


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
USŁUGA OCHRONY OSÓB, OBIEKTÓW I MIENIA
SĄDU REJONOWEGO W STARGARDZIE

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Sąd Rejonowy w Stargardzie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000324636

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Stefana Okrzei 8

1.5.2.) Miejscowość: Stargard

1.5.3.) Kod pocztowy: 73-110

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@stargard.sr.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.stargard.sr.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-2a78b29b-9e62-11ed-9236-36fed59ea7dd

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ kontroli państwowej i ochrony prawa oraz sąd i trybunał

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

USŁUGA OCHRONY OSÓB, OBIEKTÓW I MIENIA
SĄDU REJONOWEGO W STARGARDZIE

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2a78b29b-9e62-11ed-9236-36fed59ea7dd

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00139576

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00065548

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/1/TP/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 881500 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ NR I: Ochrona fizyczna 3 obiektów (ul. Wojska Polskiego 17-19, ul. Stefana Okrzei 8 w Stargardzie oraz ul. Staromiejska 3 w Pyrzycach) wraz z przyjazdem grupy interwencyjnej i ochroną w dni wolne od pracy oraz całodobowa ochrona pomieszczeń objętych lokalnym systemem alarmowym monitorowanym przez Alarmowe Centrum Odbiorcze oraz monitoring systemu wykrywania i sygnalizacji pożaru.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie

4.5.5.) Wartość części: 790000 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ NR II: Asysty, konwój, transport.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie

4.5.5.) Wartość części: 91500 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 732018 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 800890 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 732018 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): ALKON ACC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: BIURO OCHRONY ALKON SP. Z O.O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 360462865

7.3.3) Ulica: ul. Teofila Firlika 41

7.3.4) Miejscowość: Szczecin

7.3.5) Kod pocztowy: 71-637

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

TP TELTECH Sp. z o.o. -Monitoring pożarowy Cz. I


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 732018 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 364 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 79716,30 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 79716,30 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 79716,30 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): GUSTAW GEMINI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Solid Security Sp. z o.o., Solid Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 812536108

7.3.3) Ulica: ul. Ignacego Łyskowskiego 18

7.3.4) Miejscowość: Szczecin

7.3.5) Kod pocztowy: 71-641

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 79716,30 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 364 dni

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Wymagany termin realizacji:
CZĘŚĆ NR I:
1.Całodobowa ochrona pomieszczeń objętych lokalnym systemem alarmowym monitorowanym przez Alarmowe Centrum Odbiorcze oraz monitoring systemu wykrywania i sygnalizacji pożaru:
1) 52 tygodnie od dnia podpisania umowy, jednak nie wcześniej niż:
- od dnia 15.02.2023r. dla lokalizacji budynku przy ul. Stefana Okrzei 8;
2) 50 tygodni od dnia podpisania umowy, jednak nie wcześniej niż:
- od dnia 28.02.2023r. dla lokalizacji budynku przy ul. Wojska Polskiego 17-19,
ul. Staromiejska 3 w Pyrzycach;
2. Ochrona fizyczna 3 obiektów wraz z przyjazdem grupy interwencyjnej i ochroną w dni wolne od pracy:
1) 50 tygodni od dnia podpisania umowy, jednak nie wcześniej niż:
-od dnia 28.02.2023r. dla lokalizacji budynku przy ul. Wojska Polskiego 17-19 (oraz w dni wolne od pracy ul. Wojska polskiego 17-19), ul. Staromiejska 3 w Pyrzycach;
2) 52 tygodnie od dnia podpisania umowy, jednak nie wcześniej niż od dnia 15.02.2023r. dla lokalizacji budynku przy ul.Stefana Okrzei 8;

CZĘŚĆ NR II:
50 tygodni od dnia podpisania umowy, jednak nie wcześniej niż od dnia 28.02.2023r. dla lokalizacji przy ul. Wojska Polskiego 17-19 w Stargardzie oraz ul. Staromiejska 3 w Pyrzycach;
52 tygodnie od dnia podpisania umowy, jednak nie wcześniej niż od dnia 15.02.2023r. dla lokalizacji przy ul. Stefana Okrzei 8;

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.