Og³oszenie z dnia 2023-03-16
Powi±zane og³oszenia:
- 2023/BZP 00179463/01 - Wynik z dnia 2023-04-17
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Profilowanie, wa³owanie i utwardzanie nawierzchni dróg gminnych.
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA PNIEWY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631258247
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Dworcowa 37
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Pniewy
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-045
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznañski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@pniewy.wlkp.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.pniewy.wlkp.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Profilowanie, wa³owanie i utwardzanie nawierzchni dróg gminnych.
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-96476646-c407-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00139670
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2023-03-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00051405/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.1 Profilowanie, utwardzenie i wa³owanie dróg gminnych
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://platformazakupowa.pl/pn/pniewy_wlkp3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/pniewy_wlkp
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Zamawiaj±cy, zgodnie z Rozporz±dzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 roku w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie
zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r., poz. 2452) okre¶la niezbêdne wymagania sprzêtowo – aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na Platformie:
sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s,
- komputer klasy PC lub MAC, o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min. 2 GB RAM, procesor Intel IV 2
GHz lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych – MS Windows 7, Mac Os X 10 4, Linux
lub ich nowsze wersje,
- zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 100.,
- w³±czona obs³uga JavaScript,
- zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy format plików .pdf,
- Platforma dzia³a wed³ug standardu przyjêtego w komunikacji sieciowej – kodowanie UTF8,
- Oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformê Zakupow± stanowi datê oraz dok³adny czas
(hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem G³ównego
Urzêdu Miar.
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym s± dostêpne narzêdzia, urz±dzenia lub formaty plików, które nie s± ogólnie dostêpne: https://platformazakupowa.pl/pn/pniewy_wlkp
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, ¿e:
1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Burmistrz Gminy Pniewy, ul. Dworcowa 37, 62-045 Pniewy
2. administrator wyznaczy³ Inspektora Danych Osobowych: Robert Józefowicz, ul. Dworcowa 37, 62- 045 Pniewy, adres mail: ido@itmediagroup.pl, tel. 530511567
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z przedmiotowym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie podstawowym zgodnie z art. 275 ust. 1 pzp. 4. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 74 ustawy P.Z.P 5. Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 P.Z.P. przez okres 4 lat od
dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy; 6. obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisanych ustawy P.Z.P., zwi±zanym z udzia³em w
postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
7. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
8. Posiada Pan/ Pani: a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymaga³oby po stronie administratora niewspó³miernie
du¿ego wysi³ku mo¿e zostaæ Pani/Pan zobowi±zana do wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie
zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie zamówienia);
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia
publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± PZP oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników); c) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem okresu trwania postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub
konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej,
lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego); d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pan/Pani,
¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO; 9. Nie przys³uguje Pani/Panu:
a) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych; b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO 10. przys³uguje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem w³a¶ciwym dla przedmiotowej skargi jest Urz±d Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: BK.271.2.3.2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: „Profilowanie, wa³owanie i utwardzanie nawierzchni dróg gminnych na terenie miasta i gminy Pniewy”.
2. W ramach przedmiotu zamówienia wykonawca musi wykonywaæ:
- 8.500 m2 utwardzenia gruzem wykonawcy,
- 2.000 m2 utwardzenia t³uczniem wykonawcy,
- 305.000 m2 profilowania i wa³owania,
1) Profilowanie i wa³owanie dróg:
a) profilowanie drogi równiark± w sposób taki aby zapewniæ nawierzchni odpowiednie odwodnienie,
b) w przypadku powstania du¿ych zag³êbieñ wype³niæ gruntem rodzimym, piaskiem, ¿wirem, pospó³ka, mieszank± piaszczysto- gliniast± lub innymi materia³ami dostarczonymi przez wykonawcê.
c) w przypadku stwierdzenia zastoisk wodnych wykonaæ rowki odwadniaj±ce,
d) wyprofilowany odcinek zagê¶ciæ walcem o masie min. 10 ton.
e) wykonawca zobowi±zany jest dokonaæ usuniêcia z naprawianych powierzchni zanieczyszczeñ takich jak: ga³êzie, du¿e kamienie,
f) ewentualny nadmiar gruntu uzyskanego z profilowania nale¿y odwie¶æ poza torowisko drogi lub wykorzystaæ na pokrycie ubytków w innych miejscach,
2) Utwardzanie dróg gruzem ceglano- cementowym dostarczanym przez wykonawcê.
a) mechaniczne profilowanie i korytowanie drogi na g³êboko¶æ 15cm,
w przypadku nadwy¿ek ziemi nale¿y j± zagospodarowaæ we w³asnym zakresie maj±c na uwadze przestrzeganie obowi±zków wynikaj±cych z przepisów ustawy o odpadach.
b) nawiezienie gruzu ceglano-betonowego o frakcji 0-6cm na grubo¶æ tak±, by warstwa po uwa³owaniu nie by³a mniejsza ni¿ 12cm. Minimalna zawarto¶æ gruzu betonowego ma wynosiæ minimum 80%, natomiast zawarto¶æ gruzu ceglanego nie bêdzie przekracza³a 20% ca³o¶ci zastosowanego materia³u.
c) wa³owanie dróg walcem mechanicznym, wibracyjnym, samojezdnym o tona¿u min. 10t.
3) Utwardzanie dróg t³uczniem dostarczonym przez Wykonawcê:
a) Mechaniczne profilowanie i korytowanie drogi gruntowej na g³êboko¶ci 15 cm. W przypadku nadwy¿ek ziemi nale¿y j± odwie¶æ i zagospodarowaæ we w³asnym zakresie, maj±c na uwadze przestrzeganie obowi±zków wynikaj±cych z przepisów ustawy o odpadach.
b) Nawiezienie t³ucznia o frakcji 0-4 cm na grubo¶æ tak± by warstwa po uwa³owaniu nie by³a mniejsza ni¿ 12cm.
c) Roz³o¿enie warstwy t³ucznia dostarczonego przez Wykonawcê,
d) Wa³owanie dróg walcem mechanicznym wibracyjnym, samojezdnym
o tona¿u minimum 10t.
3. Zasady profilowania, wa³owania i utwardzania dróg na terenie Gminy Pniewy:
1) Ceny jednostkowe za przedmiot zamówienia podane w ofercie wykonawcy nie ulegn± zmianie do koñca obowi±zywania umowy.
2) Zakres robót – czas i miejsce wykonania robót zwi±zanych z równaniem
i profilowaniem dróg, ka¿dorazowo bêd± zg³aszane telefonicznie
z podaniem terminu rozpoczêcia i zakoñczenia robót.
3) Wykonawca podejmie roboty zwi±zane z napraw± dróg w terminie uzgodnionym z Zamawiaj±cym.
4) W trakcie robót nie nale¿y zasypywaæ widocznych w pasie drogi urz±dzeñ infrastruktury technicznej typu studzienki, zasuwy itp. W przypadku zaistnienia takiej sytuacji nale¿y oczy¶ciæ takie urz±dzenie z nagarniêtego materia³u.
5) W trakcie prowadzenia robót w miejscach zbli¿eñ lub skrzy¿owañ z infrastruktur± nadziemn± Wykonawca bêdzie je wykonywa³ w uzgodnieniu z ich w³a¶cicielami b±d¼ zarz±dcami oraz poniesie wszelkie koszty uzgodnieñ i zabezpieczeñ w/w urz±dzeñ.
6) W przypadku uszkodzenia przez wykonawcê jakiegokolwiek urz±dzenia infrastruktury technicznej nadziemnej lub podziemnej zobowi±zany jest on bezzw³ocznie powiadomiæ w³a¶ciciela tego urz±dzenia o jego uszkodzeniu, zabezpieczenia miejsca awarii oraz udzieleniu pomocy przy usuwaniu awarii b±d¼ na ¿±danie w³a¶ciciela usuniêcia awarii. O incydencie nale¿y równie¿ powiadomiæ Zamawiaj±cego.
7) Transport sprzêtu na drogi wskazane przez zamawiaj±cego zapewni wykonawca.
8) Po zrealizowaniu ka¿dorazowego zlecenia Wykonawca robót wraz z przedstawicielem Zamawiaj±cego sporz±dzi protokó³ odbioru. W protokole odbioru nale¿y wskazaæ miejsce robót (ulica i miejscowo¶æ) oraz poda ilo¶æ (m2) zwi±zanych z równaniem i profilowaniem dróg.
9) Podpisany przez zamawiaj±cego protokó³ odbioru bêdzie podstaw± do wystawienia faktury.
10) Po zakoñczeniu robót wykonawca zobowi±zuje siê uporz±dkowaæ teren wykonywania robót.
11) Pojazdy wykonuj±ce roboty bêd±ce przedmiotem zamówienia musz± byæ prawid³owo oznakowane oraz musz± byæ wyposa¿one w ostrzegawczy sygna³ ¶wietlny b³yskowy barwy ¿ó³tej, widoczny ze wszystkich stron z du¿ej odleg³o¶ci. wykonawca ponosi pe³n± odpowiedzialno¶æ za utrzymanie oznakowania pojazdów i zapewnienie bezpieczeñstwa u¿ytkowników dróg w trakcie wykonywania robót.
Wykonawca ponosi ryzyko wynikaj±ce z prowadzenia robót bez zamykania ruchu. Wszelkie roszczenia u¿ytkowników dróg, jakie wp³yn± do zarz±dzaj±cego, zwi±zane z wykonywaniem robót bêd±cych przedmiotem niniejszej SWZ i umowy bêd± kierowane do wykonawcy w celu ich za³atwienia.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-12-19
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielko¶æ lub zakres oraz warunki zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: - Zamawiaj±cy przewiduje udzielania zamówieñ, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 PZP w przypadku:
1. Udzielenia w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy robót budowlanych zamówienia polegaj±cego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych zgodnych z przedmiotem tego zamówienia do wysoko¶ci 50% warto¶ci umowy.
- Szczegó³owy opis zadania zwarty zosta³ w dziale IV Opis Przedmiotu Zamówienia.
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin p³atno¶ci
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
VIII. WARUNKU UDZIA£U W POSTÊPOWANIU1) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy nie podlegaj± wykluczeniu na zasadach okre¶lonych w Rozdziale IX SWZ, oraz spe³niaj± okre¶lone przez Zamawiaj±cego warunki udzia³u w postêpowaniu.
2) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce:
1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej
O uzyskanie zamówienia mog± ubiegaæ siê podmioty posiadaj±ce do¶wiadczenie polegaj±ce na wykonaniu w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie:
• co najmniej 3 robót dotycz±cych wykonania robót polegaj±cych na profilowaniu i/lub wa³owaniu i/lub utwardzaniu nawierzchni dróg gdzie warto¶æ ka¿dej roboty nie mo¿e byæ mniejsza ni¿ 170.000,00 z³ brutto
3) Zamawiaj±cy, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê
o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotycz±cego zdolno¶ci technicznej lub zawodowej – dopuszcza ³±czne spe³nianie warunku przez Wykonawców.
4) Zamawiaj±cy mo¿e na ka¿dym etapie postêpowania, uznaæ, ¿e wykonawca nie posiada wymaganych zdolno¶ci, je¿eli posiadanie przez wykonawcê sprzecznych interesów, w szczególno¶ci zaanga¿owanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsiêwziêcia gospodarcze wykonawcy mo¿e mieæ negatywny wp³yw na realizacjê zamówienia.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 5) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie
ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, porównywalnych z robotami budowlanymi stanowi±cymi przedmiot zamówienia, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci,
daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci informacji o tym czy roboty zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo
ukoñczone, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje, po¶wiadczenia b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty - Wykaz sporz±dza oferent z uwzglêdnieniem
powy¿szych zapisów.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1) O¶wiadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynale¿no¶ci do tej
samej grupy kapita³owej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i
konsumentów (Dz. U. z 2019 r. poz. 369), z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê
czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, albo o¶wiadczenia o
przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi
przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej – za³±cznik nr 5 do SWZ;
2) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o
Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3
miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
XII. INFORMACJA DLA WYKONAWCÓW WSPÓLNIE UBIEGAJ¡CYCH SIÊ O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA (SPÓ£KI CYWILNE/ KONSORCJA)1) Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty.
2) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenia, o których mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ, sk³ada ka¿dy z wykonawców.
O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
3) Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonaj± poszczególni wykonawcy. 4) O¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia z postêpowania sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
XXII. INFORMACJE O TRE¦CI ZAWIERANEJ UMOWY ORAZ MO¯LIWO¦CI JEJ ZMIANY.1) Wybrany Wykonawca jest zobowi±zany do zawarcia umowy w sprawie zamówienia
publicznego na warunkach okre¶lonych we Wzorze Umowy, stanowi±cym Za³±cznik nr 1 do
SWZ.
2) Zakres ¶wiadczenia Wykonawcy wynikaj±cy z umowy jest to¿samy z jego zobowi±zaniem
zawartym w ofercie.
3) Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany zawartej umowy w stosunku do tre¶ci wybranej
oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 p.z.p. oraz wskazanym we wzorze Umowy,
stanowi±cym Za³±cznik nr 1 do SWZ.
4) Zmiana umowy wymaga zachowania formy pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-03-30 09:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/pniewy_wlkp
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-03-30 09:10
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni
INNE PRZETARGI PNIEWY
- Modernizacja kompleksu Moje Boisko Orlik 2012 w Pniewach obejmuj±ca wymianê nawierzchni trawiastej oraz modernizacjê boiska wielofunkcyjnego
- Profilowanie, wa³owanie i utwardzanie nawierzchni dróg gminnych.
- Wykonanie projektu planu ogólnego gminy Pniewy
wiêcej: przetargi PNIEWY »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Równanie i profilowanie dróg na terenie Gminy Linia z podzia³em na czê¶ci
- Remont cz±stkowy nawierzchni bitumicznych ulic na terenie miasta Malbork.
- Remont cz±stkowy nawierzchni ulic w Legnicy przy u¿yciu mieszanki mineralno-asfaltowej na gor±co oraz wype³nienie spêkañ w nawierzchniach zalewow± mas± asfaltow± na gor±co.
- Wykonanie dostaw zwi±zanych z bie¿±cym utrzymaniem dróg gminnych i wewnêtrznych o nawierzchniach ¿wirowych i bitumicznych - transport wraz z materia³em na 2025 rok
- Bie¿±ce utrzymanie ulic i chodników oraz dróg pozamiejskich
- Bie¿±ce utrzymanie dróg gminnych na terenie gminy Ma³kinia Górna w 2025 roku
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.