Ogłoszenie z dnia 2023-03-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00026063/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-01-12
- 2023/BZP 00050144/01 - Modyfikacja z dnia 2023-01-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja i zakup wyposażenia do sali widowiskowej Gminnego Centrum Kultury w Żabnie w celu poprawy oferty spędzania wolnego czasu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINNE CENTRUM KULTURY W ŻABNIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001057500
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: WŁADYSŁAWA JAGIEŁŁY 16
1.5.2.) Miejscowość: Żabno
1.5.3.) Kod pocztowy: 33-240
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ckzabno@onet.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.ck.zabno.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-6e99ec44-9255-11ed-94da-6ae0fe5e71591.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja i zakup wyposażenia do sali widowiskowej Gminnego Centrum Kultury w Żabnie w celu poprawy oferty spędzania wolnego czasu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6e99ec44-9255-11ed-94da-6ae0fe5e7159
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00139749
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00025618/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Modernizacja i zakup wyposażenia do sali widowiskowej Gminnego Centrum Kultury w Żabnie w celu poprawy oferty spędzania wolnego czasu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zamówienie jest współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020 w związku z realizacja operacji pn. „Poprawa oferty spędzania wolnego czasu poprzez modernizację i zakup wyposażenia w Budynku Gminnego Centrum Kultury w Żabnie”2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00026063
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GCK.271.1.23
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 273891,93 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
W skład Części 1 zamówienia wchodzi m.in.:a) Demontaż krzeseł,
b) Wymiana parkietu,
c) Rozbiórka oraz utylizacja elementów posadzki pod kanały,
d) Zabudowa z płyty OSB pod kanały elektryczne,
e) Montaż krzeseł,
f)Dostawa i montaż osłon na grzejniki,
g) Wymiana poszycia ściany czołowej sceny,
h) Wykonanie instalacji okablowania i osprzętu elektrycznego,
i) Montaż kanałów kablowych,
j) Montaż instalacji sygnałowej dźwięku i światła
k) Montaż szafek sterowania SDMX1 i SDMX2,
l) Montaż instalacji LAN,
ł) Pomiary elektryczne – instalacja uziemiająca oraz natężenie oświetlenia
Szczegółowy opis i zakres Przedmiotu zamówienia opisanego w Części 1 zamówienia określają:
a) Dokumentacja projektowa – Załącznik nr 4, do SWZ,
b) Przedmiary robót (pełniące funkcję pomocniczą lecz będące częścią Dokumentacji projektowej) – Załącznik nr 5.1 i 5.2 do SWZ,- Zamawiający informuję iż w przedmiarze – Załączniku nr 5.2 – względem pozycji nr 21 i 23 zastosował rozwiązania równoważne, które opisane zostały w pliku o nazwie „Przedmiar robót elektryczny – równoważności”
c) STWIORB - Załącznik nr 6 do SWZ
d) Projektowane postanowienia umowy – Załącznik nr 7.1 do SWZ.
8) W projektowanych postanowieniach umowy (dla każdej z części) przyjęto zasadę wynagrodzenia ryczałtowego, tak więc załączone do SWZ dla części 1, przedmiary robót posiadają jedynie walor pomocniczy i mają na celu wyłącznie umożliwienie dokonania wyceny poszczególnych elementów przedmiotu zamówienia przewidzianych do realizacji.
Zamawiający oczekuje od Wykonawcy podania osobno ceny za realizację każdej z części zamówienia, na którą składa ofertę jako ceny ryczałtowej, która obejmuje wykonanie wszystkich elementów zamówienia będących przedmiotem rysunku i tekstu dokumentów zamówienia, łącznie z podatkiem VAT obowiązującym w dniu złożenia oferty.
Zamawiający żąda przed podpisaniem umowy na realizację części 1, z wybranym Wykonawcą, przedstawienia przez niego kosztorysu ofertowego, sporządzonego w oparciu o Dokumentację Techniczną, Przedmiar robót oraz ewentualną wizję lokalną przeprowadzoną przez Wykonawcę.
Wszystkie wymagania określone w dokumentach wskazanych w ust.1, pkt. 4 i 5 powyżej stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne. Niespełnienie ww. wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 5 ustawy Pzp.
Gwarancja jakości i rękojmia:
Wymagany minimalny okres gwarancji jakości i rękojmi dla przedmiotu zamówienia określonego w części 1 zamówienia wynosi – 36 miesięcy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
4.5.5.) Wartość części: 245154,12 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
W skład Części 2 zamówienia wchodzi :a) Dostawa i montaż sprzętu elektroakustycznego:
Kolumny aktywne estradowe,
Subwoofer aktyny
Zestaw bezprzewodowy z mikrofonem wokalnym
Szczegółowy opis i zakres Przedmiotu zamówienia opisanego w Części 2 zamówienia określają:
a) Formularz asortymentowo-cenowy – Załącznik nr 5.3 do SWZ,
b) Projektowane postanowienia umowy – Załącznik nr 7.2 do SWZ.
W projektowanych postanowieniach umowy (dla każdej z części) przyjęto zasadę wynagrodzenia ryczałtowego.
Zamawiający oczekuje od Wykonawcy podania osobno ceny za realizację każdej z części zamówienia, na którą składa ofertę jako ceny ryczałtowej, która obejmuje wykonanie wszystkich elementów zamówienia będących przedmiotem rysunku i tekstu dokumentów zamówienia, łącznie z podatkiem VAT obowiązującym w dniu złożenia oferty.
Wszystkie wymagania określone w dokumentach wskazanych w ust.1, pkt. 4 i 5 powyżej stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne. Niespełnienie ww. wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 5 ustawy Pzp.
4.5.3.) Główny kod CPV: 32342400-6 - Sprzęt nagłaśniający
4.5.5.) Wartość części: 28737,81 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 231930,62 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 458804,56 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 349893,12 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): P.P.U. "GP - TERM" MAŁGORZATA GAJEK & BOGDAN GAJEK, ul. Szewska 1/5, 32-700 Bochnia
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Bogdan Gajek wspólnik spółki cywilnej P.P.U. "GP - TERM", Gajek Małgorzata P.P.U. "GP - TERM"
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8681800147
7.3.3) Ulica: Szewska 1
7.3.4) Miejscowość: Bochnia
7.3.5) Kod pocztowy: 32-700
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Roboty elektryczne
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
P.P.U. "GP - TERM" MAŁGORZATA GAJEK & BOGDAN GAJEK
jakie przetargi wygrała firma
P.P.U. "GP - TERM" MAŁGORZATA GAJEK & BOGDAN GAJEK
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 349893,12 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-03-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 36364,96 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 57000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 36364,96 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): P.P.U. "GP - TERM" MAŁGORZATA GAJEK & BOGDAN GAJEK
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Bogdan Gajek wspólnik spółki cywilnej P.P.U. "GP - TERM", Gajek Małgorzata P.P.U. "GP - TERM"
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8681800147
7.3.3) Ulica: Szewska 1
7.3.4) Miejscowość: Bochnia
7.3.5) Kod pocztowy: 32-700
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
P.P.U. "GP - TERM" MAŁGORZATA GAJEK & BOGDAN GAJEK
jakie przetargi wygrała firma
P.P.U. "GP - TERM" MAŁGORZATA GAJEK & BOGDAN GAJEK
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 36364,96 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-03-31INNE PRZETARGI ŻABNO
więcej: przetargi ŻABNO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa zadaszenia nad istniejącym boiskiem wielofunkcyjnym przy Szkole Podstawowej nr 4 w Świętochłowicach realizowana w ramach "Programu Olimpia"
- "Modernizacja ogrodzenia wraz z piłkochwytami oraz modernizacja oświetlenia na kompleksie sportowym "ORLIK"
- Wsparcie instytucji kultury (świetlic wiejskich) na terenie gminy Papowo Biskupie
- Budowa łącznika między zapleczem Hali Sportowej a Szkołą Podstawową nr 73 przy ul. Białostockiej 10/18 w Warszawie.
- Modernizacja hali sportowej wraz z pracami towarzyszącymi dla budynku Zespołu Szkół Samochodowych i Ogólnokształcących przy ul. Filarowej 52 w Bielsku-Białej - etap II.
- "Poprawa dostępności Szkoły Podstawowej Jaćmierzu oraz Domu Kultury w Posadzie Zarszyńskiej dla osób z niepełnosprawnościami"
więcej: Sprzęt nagłaśniający »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.