eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi CzłuchówBieżące remonty dróg gminnych na terenie miasta Człuchów w 2025 roku



Ogłoszenie z dnia 2025-03-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Bieżące remonty dróg gminnych na terenie miasta Człuchów w 2025 roku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miejska Człuchów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770979619

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: al. Wojska Polskiego 1

1.5.2.) Miejscowość: Człuchów

1.5.3.) Kod pocztowy: 77-300

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL637 - Chojnicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@czluchow.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://czluchow.eu/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/um_czluchow

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Bieżące remonty dróg gminnych na terenie miasta Człuchów w 2025 roku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e46173a4-08c9-4e43-8d01-77756e53419b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00139788

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00041431/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Bieżące remonty dróg gminnych na terenie miasta Człuchów w 2025 roku

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00079776

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RI.271.5.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1 Roboty remontowe na drogach i ulicach na terenie miasta Człuchów obejmuje swym zakresem:
1) roboty naprawczo-konserwacyjne dróg o nawierzchni nieulepszonej, w skład których wchodzą m.in. prace polegające na wykonaniu: mechanicznego profilowania i zagęszczenia dróg gruntowych, wymianie nawierzchni gruntowych na nawierzchnię z żużla paleniskowego, gruzu budowlanego, kruszywa łamanego oraz remont cząstkowy nawierzchni żużlowej, z gruzu budowlanego i kruszywa łamanego;
2) remonty cząstkowe nawierzchni i elementów dróg i ulic, w skład których wchodzą m.in. prace polegające na wykonaniu: remontu cząstkowego nawierzchni z kostki betonowej grubości 6-8 cm, płyt betonowych kwadratowych i sześciokątnych, kostki kamiennej, brukowcowej z kamienia narzutowego, remontu cząstkowego nawierzchni bitumicznej mieszanką mineralno-asfaltową z otaczarki oraz na zimno, rozbiórek ręcznych i mechanicznych nawierzchni z mieszanek mineralnobitumicznych, betonowych, z płyt drogowych betonowych i żelbetowych, przestawieniu krawężników betonowych, kamiennych, obrzeży betonowych;
3) roboty zabezpieczające polegające na wykonaniu zabezpieczenia (oznakowania) miejsc awaryjnych przed dalszym uszkodzeniem.
Szczegółowo opis przedmiotu zamówienia dla części 1, w szczególności rodzaje robót i ich ilości szacunkowe, został opisany w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 1A.1 do SWZ oraz za pomocą specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych ujętych w załączniku nr 4.1 do SWZ. Pozostałe warunki realizacji zamówienia zostały określone w projektowanych postanowieniach umowy (wzór umowy) stanowiących załącznik nr 6.1 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.5.5.) Wartość części: 243546,80 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2 Remont elementów oznakowania i urządzeń bezpieczeństwa ruchu na terenie miasta Człuchów – oznakowanie pionowe obejmuje swym zakresem naprawę, wymianę i montaż nowego oznakowania pionowego oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego, w szczególności:
1) prostowanie przekrzywionych słupków, tarcz znaków i tablic drogowych, tablic z nazwami ulic, luster oraz barier, wygrodzeń, balustrad, ogrodzeń oraz zapór drogowych, a także poprawa ich ustawienia, m.in. prawidłowe zorientowanie kierunku przekręconych tarcz znaków i tablic drogowych, tablic z nazwami ulic i luster, wyrównanie pionowe, zachowanie skrajni i odchylenia zgodnie z warunkami technicznymi,
2) mocowanie zerwanych, montaż nowych: tarcz znaków, tablic drogowych, luster i tablic z nazwami ulic,
3) ustawianie wyrwanych i stabilizowanie obruszonych: słupków (znaków, tablic drogowych i tablic z nazwami ulic, luster), słupków blokujących i przeszkodowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu itp.,
4) naprawa urządzeń bezpieczeństwa ruchu: lekko wygiętych barier, wygrodzeń, balustrad, ogrodzeń oraz zapór drogowych, zerwanych zabezpieczeń łańcuchowych z użyciem drobnych materiałów.
Szczegółowo opis przedmiotu zamówienia dla części 2, w szczególności rodzaje robót i ich ilości szacunkowe, został opisany w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 1A.2 do SWZ oraz za pomocą specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych ujętych w załączniku nr 4.2 do SWZ. Pozostałe warunki realizacji zamówienia zostały określone w projektowanych postanowieniach umowy (wzór umowy) stanowiących załącznik nr 6.2 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45316213-1 - Instalowanie oznakowania drogowego

4.5.5.) Wartość części: 31870,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 3 Remont elementów oznakowania i urządzeń bezpieczeństwa ruchu na terenie miasta Człuchów – oznakowanie poziome obejmuje swym zakresem odnawianie oznakowania poziomego cienkowarstwowego, grubowarstwowego oraz usuwanie starego oznakowania poziomego, w szczególności: znaków podłużnych, strzałek, znaków poprzecznych (m.in.: przejść dla pieszych, przejazdów dla rowerzystów), znaków uzupełniających lub napisów.
Wymagania techniczne dotyczące znaków drogowych poziomych: farby barwy białej i niebieskiej do malowania cienkowarstwowego winny spełniać wymagania techniczne zawarte w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (Dz. U. z 2019 r. poz. 2311 z późn. zm.).
Szczegółowo opis przedmiotu zamówienia dla części 3, w szczególności rodzaje robót i ich ilości szacunkowe, został opisany w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 1A.3 do SWZ oraz za pomocą specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych ujętych w załączniku nr 4.3 do SWZ. Pozostałe warunki realizacji zamówienia zostały określone w projektowanych postanowieniach umowy (wzór umowy) stanowiących załącznik nr 6.3 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233221-4 - Malowanie nawierzchi

4.5.5.) Wartość części: 37866,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 294147,74 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 294147,74 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 294147,74 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Przedsiębiorstwo Wielobranżowe s.c. Andrzej Gliszczyński

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe s.c. Danuta Gliszczyńska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 8430002253

7.3.4) Miejscowość: Człuchów

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 294147,74 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 34944,30 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 38991,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 34944,30 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: RECTO JAROSŁAW SZULC

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 5611587445

7.3.4) Miejscowość: Chojniczki

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 34944,30 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 44743,71 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 50651,40 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 44743,71 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: RECTO JAROSŁAW SZULC

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 5611587445

7.3.4) Miejscowość: Chojniczki

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 44743,71 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.