Ogłoszenie z dnia 2023-03-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00066870/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-01-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Poprawa warunków komunikacji drogowej poprzez modernizację sieci dróg na terenie Gminy Cisna
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Cisna
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370440011
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Cisna 49
1.5.2.) Miejscowość: Cisna
1.5.3.) Kod pocztowy: 38-606
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński
1.5.7.) Numer telefonu: 134686338
1.5.8.) Numer faksu: 134686354
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gminacisna.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminacisna.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b5f3faa6-a070-11ed-b8d9-2a18c1f2976f1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Poprawa warunków komunikacji drogowej poprzez modernizację sieci dróg na terenie Gminy Cisna2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b5f3faa6-a070-11ed-b8d9-2a18c1f2976f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00139812
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00039158/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Odbudowa dróg gminnych na terenie Gminy Cisna
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00066870
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GGiB.IV.271.1.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I „Poprawa warunków komunikacji drogowej poprzez modernizację sieci dróg na terenie Gminy Cisna – cześć I” obejmuje wykonanie robót budowlanych zgodnie z przedmiarami robót stanowiącymi załącznik do SWZ na następujących drogach:1. Przebudowa ciągu drogi gminnej nr ewid. 265/2, 264/1, 308/5, 308/9, 309/1, 310/3, 311/1, 314/1 w miejscowości Cisna.
2. Przebudowa drogi nr ewid. 397/1 w miejscowości Cisna.
3. Przebudowa ciągu drogi gminnej nr ewid. 128/4, 29/4, 218/21, 128/2, 125, 124/2 oraz ciągu drogi nr ewid 29/5, 131/2, 218/17, 132/4 w miejscowości Dołżyca.
4. Przebudowa drogi nr ewid. 111 w miejscowości Krzywe.
5. Przebudowa ciągu drogi gminnej nr ewid. 155/3, 205/22, 205/17, 155/2 w miejscowości Przysłup.
Szczegółowe warunki realizacji Umowy i jej zakres przedmiotowy, w tym zakres robót określają przedmiary robót oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiące załączniki do niniejszej specyfikacji.
Wykonawca w ramach umowy:
a) Wskaże granice pasa drogowego,
b) Ustanowi kierownika budowy,
c) W przypadku wykonywania przedmiotu zamówienia w pasie drogi publicznej do obowiązków Wykonawcy należy:
- uzyskanie na własny koszt, w imieniu Zamawiającego, zezwolenia na zajęcie pasa drogi publicznej,
- opracowania projektu tymczasowej organizacji ruchu zapewniającego należyte wykonywanie robót,
- uzgodnienie z właściwym organem projektu tymczasowej organizacji ruchu,
- wykonanie wszelkich niezbędnych czynności związanych z zapewnieniem bezpiecznej, tymczasowej organizacji ruchu na czas wykonywania robót – jeżeli zaistnienie taka konieczność,
- prowadzić będzie prace zgodnie z załączonymi przedmiarami,
- zabezpieczyć i oznakować prowadzone roboty zgodnie z obowiązującym prawem oraz dbać o stan techniczny i prawidłowość oznakowania przez cały czas trwania realizacji zamówienia,
- systematyczne utrzymywanie ładu i porządku na budowie,
- wykona inwentaryzację powykonawczą,
- materiał powstały z rozbiórek pozostanie własnością Zamawiającego, który wskaże miejsce składowania,
- w ramach umowy dla części 1 i 2 Wykonawca zobowiązany będzie wykonać i zamontować tablice pamiątkowe ( min. 1 szt. dla jednego odcinka drogi o treści uzgodnionej z Zamawiającym)
WAŻNE:
1. Tablicę wykonuje się z płyty kompozytowej, tworzywa sztucznego pleksi lub PCV o grubości min. 3 mm albo umieszcza się na podkładzie metalowym z podwójnie zawiniętą krawędzią.
2. Wzorów tablic nie można modyfikować, dodawać własnych znaków i informacji, poza uzupełnianiem treści we wskazanych polach.
3. Tablica informacyjna nie może zawierać innych dodatkowych informacji i elementów graficznych, takich jak logo beneficjenta, partnera lub wykonawcy prac.
4. Wymiary tablicy należy dostosować do charakteru danego zadania, zgodnie z następującymi wymogami:
- w przypadku realizacji zadań w zakresie infrastruktury drogowej, kolejowej, wykonuje się tablicę informacyjną o wymiarach 180x120 cm. Jeżeli ze względów technicznych lub biorąc pod uwagę względy bezpieczeństwa (np. przy wąskich pasach drogowych, przejściach dla pieszych) postawienie tablicy o tych wymiarach nie jest możliwe dopuszcza się użycie tablicy o wymiarach 90x60 cm.
- w przypadku realizacji zadań w zakresie budowlanym, dotyczących obiektów liniowych, w szczególności budowy dróg, torów kolejowych, ścieżek lub chodników:
- o długości poniżej 10 km – umieszcza się jedną tablicę:
a) dwustronną, jeżeli jest ona ustawiona prostopadle do obiektu liniowego,
b) jednostronną, jeżeli jest ona ustawiona równolegle do obiektu liniowego.
- o długości powyżej 10 km – umieszcza się dwie tablice – jedną na odcinku początkowym i jedną na odcinku końcowym.
5. Tablicę informacyjną umieszcza się w miejscu realizacji zadania w momencie rozpoczęcia prac lub innych działań zmierzających bezpośrednio do realizacji zadania.
6. Tablica informacyjna jest wyeksponowana przez 5 lat, licząc od dnia zakończenia zadania – rozumianego jako datę zakończenia finansowego i rzeczowego realizacji zadania.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.5.5.) Wartość części: 3423925,70 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II „Poprawa warunków komunikacji drogowej poprzez modernizację sieci dróg na terenie Gminy Cisna – cześć II” obejmuje wykonanie robót budowlanych zgodnie z przedmiarami robót stanowiącymi załącznik do SWZ na następujących drogach:1. Przebudowa drogi nr ewid. 20/1 w miejscowości Strzebowiska.
2. Przebudowa drogi nr ewid. 80/1 i 88 w miejscowości Strzebowiska.
3. Przebudowa ciągu drogi nr ewid. 89, 100 w miejscowości Strzebowiska.
4. Przebudowa ciągu drogi nr ewid. 515, 516 w miejscowości Smerek oraz na działkach nr ewid. 277, 38 w miejscowości Wetlina.
5. Przebudowa drogi nr ewid. 171 w miejscowości Wetlina.
6. Przebudowa ciągu drogi nr ewid. 172/3, 172/2 w miejscowości Wetlina.
7. Przebudowa ciągu drogi nr ewid. 175, 174, 173/2 w miejscowości Wetlina.
Szczegółowe warunki realizacji Umowy i jej zakres przedmiotowy, w tym zakres robót określają przedmiary robót oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiące załączniki do niniejszej specyfikacji.
Wykonawca w ramach umowy:
a) Wskaże granice pasa drogowego,
b) Ustanowi kierownika budowy,
c) W przypadku wykonywania przedmiotu zamówienia w pasie drogi publicznej do obowiązków Wykonawcy należy:
- uzyskanie na własny koszt, w imieniu Zamawiającego, zezwolenia na zajęcie pasa drogi publicznej,
- opracowania projektu tymczasowej organizacji ruchu zapewniającego należyte wykonywanie robót,
- uzgodnienie z właściwym organem projektu tymczasowej organizacji ruchu,
- wykonanie wszelkich niezbędnych czynności związanych z zapewnieniem bezpiecznej, tymczasowej organizacji ruchu na czas wykonywania robót – jeżeli zaistnienie taka konieczność,
- prowadzić będzie prace zgodnie z załączonymi przedmiarami,
- zabezpieczyć i oznakować prowadzone roboty zgodnie z obowiązującym prawem oraz dbać o stan techniczny i prawidłowość oznakowania przez cały czas trwania realizacji zamówienia,
- systematyczne utrzymywanie ładu i porządku na budowie,
- wykona inwentaryzację powykonawczą,
- materiał powstały z rozbiórek pozostanie własnością Zamawiającego, który wskaże miejsce składowania,
- w ramach umowy dla części 1 i 2 Wykonawca zobowiązany będzie wykonać i zamontować tablice pamiątkowe ( min. 1 szt. dla jednego odcinka drogi o treści uzgodnionej z Zamawiającym)
WAŻNE:
1. Tablicę wykonuje się z płyty kompozytowej, tworzywa sztucznego pleksi lub PCV o grubości min. 3 mm albo umieszcza się na podkładzie metalowym z podwójnie zawiniętą krawędzią.
2. Wzorów tablic nie można modyfikować, dodawać własnych znaków i informacji, poza uzupełnianiem treści we wskazanych polach.
3. Tablica informacyjna nie może zawierać innych dodatkowych informacji i elementów graficznych, takich jak logo beneficjenta, partnera lub wykonawcy prac.
4. Wymiary tablicy należy dostosować do charakteru danego zadania, zgodnie z następującymi wymogami:
- w przypadku realizacji zadań w zakresie infrastruktury drogowej, kolejowej, wykonuje się tablicę informacyjną o wymiarach 180x120 cm. Jeżeli ze względów technicznych lub biorąc pod uwagę względy bezpieczeństwa (np. przy wąskich pasach drogowych, przejściach dla pieszych) postawienie tablicy o tych wymiarach nie jest możliwe dopuszcza się użycie tablicy o wymiarach 90x60 cm.
- w przypadku realizacji zadań w zakresie budowlanym, dotyczących obiektów liniowych, w szczególności budowy dróg, torów kolejowych, ścieżek lub chodników:
- o długości poniżej 10 km – umieszcza się jedną tablicę:
a) dwustronną, jeżeli jest ona ustawiona prostopadle do obiektu liniowego,
b) jednostronną, jeżeli jest ona ustawiona równolegle do obiektu liniowego.
- o długości powyżej 10 km – umieszcza się dwie tablice – jedną na odcinku początkowym i jedną na odcinku końcowym.
5. Tablicę informacyjną umieszcza się w miejscu realizacji zadania w momencie rozpoczęcia prac lub innych działań zmierzających bezpośrednio do realizacji zadania.
6. Tablica informacyjna jest wyeksponowana przez 5 lat, licząc od dnia zakończenia zadania – rozumianego jako datę zakończenia finansowego i rzeczowego realizacji zadania.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.5.5.) Wartość części: 4251349,72 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3423925,70 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3828912,87 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3423925,70 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: STRABAG Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5210421928
7.3.3) Ulica: Parzniewska 10
7.3.4) Miejscowość: Pruszków
7.3.5) Kod pocztowy: 05-800
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3423925,70 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4251349,72 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4499910,64 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4251349,72 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: STRABAG Sp. z o.o
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5210421928
7.3.3) Ulica: Parzniewska 10
7.3.4) Miejscowość: Pruszków
7.3.5) Kod pocztowy: 05-800
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4251349,72 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI CISNA
więcej: przetargi CISNA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- REMONT CZĄSTKOWY DRÓG GMINNYCH NA TERENIE GMINY SUSZEC - 2025 R.
- Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie aglomeracji Drwinia - etap I
- WYKONANIE NOWYCH PROGÓW ZWALNIAJĄCYCH Z KOSTKI BETONOWEJ
- Przebudowa drogi gruntowej Piechowice-Szablewo w Gminie Dziemiany
- Remont drogi gminnej nr 540007K (ulica Jałowcowa) w km. 0+000 do km 0 + 263 w mc. Dobczyce, Gmina Dobczyce
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1200Z na odcinku Borzysław-Podborsko.
więcej: Roboty drogowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.