Ogłoszenie z dnia 2022-04-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00092750/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-03-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonanie Programów Funkcjonalno – Użytkowych dla 3 zadań
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: URZĄD MIEJSKI W MIELCU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000524708
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Żeromskiego 26
1.5.2.) Miejscowość: Mielec
1.5.3.) Kod pocztowy: 39-300
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski
1.5.7.) Numer telefonu: 17 7874123
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@um.mielec.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.mielec.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://przetargi.um.mielec.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie Programów Funkcjonalno – Użytkowych dla 3 zadań2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1f2e09eb-a8f4-11ec-80f8-1ad70aec7fa4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00139830
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00027535/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.7 Opracowanie dokumentacji projektowych budowy/przebudowy dróg miejskich
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00092750/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.15.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 56660,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
wykonanie Programu Funkcjonalno - Użytkowego dla Zadania nr 1 - budowa drogi gminnej na odcinku ok. 925 m od ronda na przedłużeniu ul. Korczaka do ul. Powstańców Warszawy4.5.3.) Główny kod CPV: 71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
4.5.5.) Wartość części: 18888,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
wykonanie Programu Funkcjonalno - Użytkowego dla Zadania nr 2 - budowa drogi gminnej na odcinku ok. 685 m bocznej od ul. Szarych Szeregów z włączeniem w skrzyżowanie na wysokości ul. Siorka4.5.3.) Główny kod CPV: 71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
4.5.5.) Wartość części: 18888,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
wykonanie Programu Funkcjonalno - Użytkowego dla Zadania nr 3 – budowa drogi gminnej na odcinku ok. 540 m od ronda na przedłużeniu ul. Korczaka do skrzyżowania z ul. Szarych Szeregów;4.5.3.) Główny kod CPV: 71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
4.5.5.) Wartość części: 18888,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 35257,95 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 35257,95 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 35257,95 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FP PROJEKT Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8722401652
7.3.3) Ulica: Piłsudskiego 24/29
7.3.4) Miejscowość: Dębica
7.3.5) Kod pocztowy: 39-200
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 35257,95 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 24409,35 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 24409,35 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 24409,35 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FP PROJEKT Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8722401652
7.3.3) Ulica: Piłsudskiego 24/29
7.3.4) Miejscowość: Dębica
7.3.5) Kod pocztowy: 39-200
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 24409,35 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 24409,35 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 24409,35 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 24409,35 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FP PROJEKT
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8722401652
7.3.3) Ulica: Piłsudskiego 24/29
7.3.4) Miejscowość: Dębica
7.3.5) Kod pocztowy: 39-200
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 24409,35 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
INNE PRZETARGI Z MIELCA
- Remont chodników przy drogach powiatowych na terenie powiatu mieleckiego w 2025 roku
- Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie cyklu szkoleń dla pracowników Powiatowego Urzędu Pracy w Mielcu
- Rozbudowa drogi powiatowej nr 1 164R Wierzchowiny - Bór - Jamy polegająca na jej przebudowie od km 1+859,00 do km 1+977,45 wraz z budową mostu przez potok Jamnica w km 1+900,00 w m. Wierzchowiny
- 26.2025 Sprzedaż i dostawa sprzętu informatycznego w ramach zadania inwestycyjnego "Poprawa stanu ochrony zdrowia poprzez modernizację, przebudowę i doposażenie Szpitalnego Oddziału Ratunkowego...
- Przebudowa istniejących pomieszczeń szatniowo-sanitarnych w piwnicy Zespołu Szkół Ekonomicznych w Mielcu celem przystosowania ich do aktualnych przepisów sanitarno-higienicznych
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących na potrzeby Starostwa Powiatowego w Mielcu
więcej: przetargi w Mielcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie dokumentacji projektowo kosztorysowej na budowę sieci kanalizacyjnej i wodociągowej w miejscowości Wierzchowisko wraz z przebudową drogi oraz budową chodnika.
- Modernizacja jazu zlokalizowanego w km 16+835 pot. Biały Dunajec w m. Biały Dunajec, Poronin, gm,. Biały Dunajec Poronin, pow. tatrzański, woj. małopolskie - koncepcja i studium wykonalności
- "Przebudowa drogi powiatowej nr 1817B na odcinku Kramarzewo- Kieljany"
- Podział projektu technicznego oraz nadzór nad dokumentacją dla zadania pn.: "Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 215 na odcinku Władysławowo - Jastrzębia Góra" z wykorzystaniem prawa opcji
- ,,Wykonanie dokumentacji projektowej wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego dla zadania pn. : Przebudowa punktów czerpania wody Nadleśnictwa Świeradów"
- Opracowanie dokumentacji projektowej rozbudowy drogi wojewódzkiej nr 303 w zakresie korekty rozwiązań geometrycznych przebiegu wraz ze skrzyżowaniem z drogami gminnymi w m. Świebodzin
więcej: Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.