Ogłoszenie z dnia 2025-03-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00071652/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-01-29
- 2025/BZP 00087545/01 - Modyfikacja z dnia 2025-02-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa przeprowadzenia dwukrotnego testu psychometrycznego i wystawienia opinii referencyjnej w jednostkach terenowych Wielkopolskiej Wojewódzkiej Komendy OHP w Poznaniu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: OCHOTNICZE HUFCE PRACY WIELKOPOLSKA WOJEWÓDZKA KOMENDA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001036945
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. 28 Czerwca 1956 r. 211
1.5.2.) Miejscowość: Poznań
1.5.3.) Kod pocztowy: 61-485
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wielkopolska@ohp.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://wielkopolska.ohp.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/wielkopolska_ohp/proceedings1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa przeprowadzenia dwukrotnego testu psychometrycznego i wystawienia opinii referencyjnej w jednostkach terenowych Wielkopolskiej Wojewódzkiej Komendy OHP w Poznaniu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4cdcebba-9992-40b0-9550-c8a6eeffc9c1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00139898
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
2. Zamówienie dotyczy realizacji projektu pn. „Fundusze Europejskie naszą szansą na rynku pracy” współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Plus (EFS+) w jednostkach terenowych Wielkopolskiej Wojewódzkiej Komendy Ochotniczych Hufców Pracy w Poznaniu.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00071652
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WWK.ZP.271.1.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Nazwa części nr 1 – Usługa 2-krotnego przeprowadzenia testu psychometrycznego i wystawienia opinii referencyjnej tj. na rozpoczęcie i zakończenie udziału w projekcie dla uczestników w wieku 15 lat i więcej – młodzież zrekrutowana w HP 15-12Ul. Włocławska 7, 62-600 Koło, liczba osób 11;
4.5.3.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
4.5.5.) Wartość części: 6600 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Nazwa części nr 2 – Usługa 2-krotnego przeprowadzenia testu psychometrycznego i wystawienia opinii referencyjnej tj. na rozpoczęcie i zakończenie udziału w projekcie dla uczestników w wieku 15 lat i więcej – młodzież zrekrutowana w HP15-21 ul. Dworcowa 2, 64-000 Kościan, liczba osób 10;4.5.3.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
4.5.5.) Wartość części: 6000 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Nazwa części nr 3 – Usługa 2-krotnego przeprowadzenia testu psychometrycznego i wystawienia opinii referencyjnej tj. na rozpoczęcie i zakończenie udziału w projekcie dla uczestników w wieku 15 lat i więcej – młodzież zrekrutowana w HP 15-4. ul. Wrocławska 20, 63-400 Ostrów Wlkp. , liczba osób 10;4.5.3.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
4.5.5.) Wartość części: 6000 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Nazwa części nr 4 – Usługa 2-krotnego przeprowadzenia testu psychometrycznego i wystawienia opinii referencyjnej tj. na rozpoczęcie i zakończenie udziału w projekcie dla uczestników w wieku 15 lat i więcej – młodzież zrekrutowana w HP 15-44 ul. Popiełuszki 25, 63-100 Śrem, liczba osób 10;4.5.3.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
4.5.5.) Wartość części: 6000 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Nazwa części nr 5 – Usługa 2-krotnego przeprowadzenia testu psychometrycznego i wystawienia opinii referencyjnej tj. na rozpoczęcie i zakończenie udziału w projekcie dla uczestników w wieku 15 lat i więcej lat – młodzież zrekrutowana w HP 15-2 ul. Rynek 1, 63-700 Krotoszyn, liczba osób 10;4.5.3.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
4.5.5.) Wartość części: 6000 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Nazwa części nr 6 – Usługa 2-krotnego przeprowadzenia testu psychometrycznego i wystawienia opinii referencyjnej tj. na rozpoczęcie i zakończenie udziału w projekcie dla uczestników w wieku 15 lat i więcej lat – młodzież zrekrutowana w HP 15-23 ul. Słowiańska 63/11, 64-100 Leszno, liczba osób 10;4.5.3.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
4.5.5.) Wartość części: 6000 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Nazwa części nr 7 – Usługa 2-krotnego przeprowadzenia testu psychometrycznego i wystawienia opinii referencyjnej tj. na rozpoczęcie i zakończenie udziału w projekcie dla uczestników w wieku 15 lat i więcej – młodzież zrekrutowana w HP 15-42 ul. Koszarowa 12, 62-300 Września, liczba osób 10;4.5.3.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
4.5.5.) Wartość części: 6000 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Nazwa części nr 8 – Usługa 2-krotnego przeprowadzenia testu psychometrycznego i wystawienia opinii referencyjnej tj. na rozpoczęcie i zakończenie udziału w projekcie dla uczestników w wieku 15 lat i więcej – młodzież zrekrutowana w HP 15-18 ul. Szeroka 2, 62-700 Turek, liczba osób 11;4.5.3.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
4.5.5.) Wartość części: 6600 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Nazwa części nr 9 – Usługa 2-krotnego przeprowadzenia testu psychometrycznego i wystawienia opinii referencyjnej tj. na rozpoczęcie i zakończenie udziału w projekcie dla uczestników w wieku 15 lat i więcej – młodzież zrekrutowana w HP 15-5 ul. Zamkowa 16a, 63-500 Ostrzeszów, liczba osób 10;4.5.3.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
4.5.5.) Wartość części: 6000 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Nazwa części nr 10 – Usługa 2-krotnego przeprowadzenia testu psychometrycznego i wystawienia opinii referencyjnej tj. na rozpoczęcie i zakończenie udziału w projekcie dla uczestników w wieku 15 lat i więcej – młodzież zrekrutowana w HP 15-24 ul. Przemysłowa 5, 64-200 Wolsztyn, liczba osób 10;4.5.3.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
4.5.5.) Wartość części: 6000 PLN
Część 11
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Nazwa części nr 11 – Usługa 2-krotnego przeprowadzenia testu psychometrycznego i wystawienia opinii referencyjnej tj. na rozpoczęcie i zakończenie udziału w projekcie dla uczestników w wieku 15 lat i więcej – młodzież zrekrutowana w OSiW 15-5 ul. Chraplewo 4, 64-316 Kuślin, liczba osób 10;4.5.3.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
4.5.5.) Wartość części: 6000 PLN
Część 12
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Nazwa części nr 12 – Usługa 2-krotnego przeprowadzenia testu psychometrycznego i wystawienia opinii referencyjnej tj. na rozpoczęcie i zakończenie udziału w projekcie dla uczestników w wieku 15 lat i więcej – młodzież zrekrutowana w OSiW 15-3, ul. Szkolna 11, 64-820 Szamocin, liczba osób 10;4.5.3.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
4.5.5.) Wartość części: 6000 PLN
Część 13
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Nazwa części nr 13 – Usługa 2-krotnego przeprowadzenia testu psychometrycznego i wystawienia opinii referencyjnej tj. na rozpoczęcie i zakończenie udziału w projekcie dla uczestników w wieku 15 lat i więcej – młodzież zrekrutowana w OSiW 15-28, ul. Próchnowo 26, 64-830 Margonin, liczba osób 10;4.5.3.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
4.5.5.) Wartość części: 6000 PLN
Część 14
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Nazwa części nr 14 – Usługa 2-krotnego przeprowadzenia testu psychometrycznego i wystawienia opinii referencyjnej tj. na rozpoczęcie i zakończenie udziału w projekcie dla uczestników w wieku 15 lat i więcej lat – młodzież zrekrutowana w HP 15-45, ul. 28 Czerwca 1956r. , nr 211, 61-485 Poznań, liczba osób 10;4.5.3.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
4.5.5.) Wartość części: 6000 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający działając w oparciu o treść art. 255 pkt 3 ustawy Pzp, zgodnie z którym „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: […] cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty;” unieważnił przedmiotowe postępowanie
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający działając w oparciu o treść art. 255 pkt 3 ustawy Pzp, zgodnie z którym „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: […] cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty;” unieważnił przedmiotowe postępowanie
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający działając w oparciu o treść art. 255 pkt 3 ustawy Pzp, zgodnie z którym „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: […] cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty;” unieważnił przedmiotowe postępowanie
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający działając w oparciu o treść art. 255 pkt 3 ustawy Pzp, zgodnie z którym „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: […] cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty;” unieważnił przedmiotowe postępowanie
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający działając w oparciu o treść art. 255 pkt 3 ustawy Pzp, zgodnie z którym „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: […] cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty;” unieważnił przedmiotowe postępowanie
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający działając w oparciu o treść art. 255 pkt 3 ustawy Pzp, zgodnie z którym „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: […] cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty;” unieważnił przedmiotowe postępowanie
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający działając w oparciu o treść art. 255 pkt 3 ustawy Pzp, zgodnie z którym „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: […] cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty;” unieważnił przedmiotowe postępowanie
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający działając w oparciu o treść art. 255 pkt 3 ustawy Pzp, zgodnie z którym „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: […] cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty;” unieważnił przedmiotowe postępowanie
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający działając w oparciu o treść art. 255 pkt 3 ustawy Pzp, zgodnie z którym „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: […] cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty;” unieważnił przedmiotowe postępowanie
Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający działając w oparciu o treść art. 255 pkt 3 ustawy Pzp, zgodnie z którym „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: […] cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty;” unieważnił przedmiotowe postępowanie
Część 11
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający działając w oparciu o treść art. 255 pkt 3 ustawy Pzp, zgodnie z którym „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: […] cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty;” unieważnił przedmiotowe postępowanie
Część 12
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający działając w oparciu o treść art. 255 pkt 3 ustawy Pzp, zgodnie z którym „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: […] cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty;” unieważnił przedmiotowe postępowanie
Część 13
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający działając w oparciu o treść art. 255 pkt 3 ustawy Pzp, zgodnie z którym „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: […] cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty;” unieważnił przedmiotowe postępowanie
Część 14
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 14)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający działając w oparciu o treść art. 255 pkt 3 ustawy Pzp, zgodnie z którym „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: […] cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty;” unieważnił przedmiotowe postępowanie
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- prace remontowe w żłobku Balbinka - placówce Poznańskiego Zespołu Żłobków
- Sukcesywna dostawa artykułów alkoholowych dla spółki Termy Maltańskie sp. z o.o.
- Zagospodarowanie terenu przy ul. Modrzejewskiej w Poznaniu
- Dostawa kamizelek kuloodpornych do Oddziału Zewnętrznego w Koziegłowach Aresztu Śledczego w Poznaniu
- Modernizacja sali gimnastycznej
- Odnowienie części elewacji Gmachu Głównego Muzeum Narodowego w Poznaniu
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zatrudnienie kadry merytorycznej w ramach projektu pn. "Rodzina w Centrum"
- Świadczenie usług psychologicznych i terapeutycznych na potrzeby realizacji projektu pn. "Rozwiń skrzydła" - 18 części
- Kompleksowe zorganizowanie 5-dniowego wyjazdu edukacyjnego z elementami integracyjnymi, w związku z realizacją projektu partnerskiego pt. "Rodzina w centrum Etap I".
- USŁUGI SPOŁECZNE DLA UCZESTNIKÓW PROJEKTU "Q działaniu II"
- Edukacja dla wszystkich - wysoka jakość kształcenia (z podziałem na 10 części):
- Przeprowadzenie specjalistycznych usług dla młodzieży OHP w wieku powyżej 14 roku życia, w ilości godzin zależnej od potrzeb zamawiającego w roku 2025
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.