eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaDostawa odczynników do oznaczania MIC prątków, testów na obecność Legionella oraz akcesoriów do monitorów funkcji życiowych określonych w 2 pakietach.



Ogłoszenie z dnia 2025-03-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa odczynników do oznaczania MIC prątków, testów na obecność Legionella oraz akcesoriów do monitorów funkcji życiowych określonych w 2 pakietach.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Instytut Gruźlicy i Chorób Płuc

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000288490

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Płocka 26

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 01-138

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mo.pacuszka@igichp.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.igichp.edu.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://igichp.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa odczynników do oznaczania MIC prątków, testów na obecność Legionella oraz akcesoriów do monitorów funkcji życiowych określonych w 2 pakietach.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2d792e75-4d66-48aa-92ee-44a2986dff88

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00139909

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00091944

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: AP.26.12.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. 96 - dołkowa płytka do oznaczania MIC prątków wolnorosnących, 25 op./2. 96 - dołkowa płytka do oznaczania MIC prątków szybkorosnących, 3 op. /3. Bulion Mueller-Hinton z dodatkiem kationów i buforu TES, 3 op. /4. Immunochromatograficzny test antygenowy na obecność Legionella w moczu, 6 op.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne

4.5.5.) Wartość części: 73720,80 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Jednorazowe elektrody do pomiaru EKG, 100 op./2. Kompletny przewód (monitor – pacjent) do pomiaru EKG, 2 szt. /3. Przewód 3-żyłowy do pomiaru EKG, 25 szt. /4. Kabel EKG K922 do monitora model CSM -1502 oraz defibrylatora model TEC-5531K, 5 szt./5. Wężyk łączący mankiet do pomiaru NIBP z monitorami model CSM-1502, 5 szt. /6. Przewód do inwazyjnego pomiaru ciśnienia krwi łączący przetworniki pomiarowe z monitorami model CSM-1502, 3 szt./7. Adapter do pomiaru SpO2 łączący monitory model CSM-1502, 5 szt. /8. Czujnik do pomiaru SpO2 typu klips na palec, wodoszczelny, kompatybilny z monitorami model CSM-1502, 5 szt. /9. Czujnik do pomiaru SpO2 na palec, wykonany z gumy silikonowej kompatybilny z monitorami model CSM-1502, 3 szt. /10. Adaptery jednorazowe do pomiaru kapnografii, 1 op./11. Adaptery jednorazowe do pomiaru kapnografii ze strumienia głównego, 1 op./12. Jednorazowy, 3-żyłowy przewód do pomiaru EKG, 10 op./ 13. Czujniki jednorazowe do pomiaru SpO2 typu Y do montażu na palcu dla noworodków, 10 op./14. Czujniki jednorazowe do pomiaru SpO2 do montażu na palcu dla dorosłych, 10 op./15. Papier termoczuły do aparatu EKG, 30 op./16. Papier termiczny, 20 op. /17. Żel kontaktowy do defibrylacji, 15 op./18. Jednorazowe adaptery do pomiaru CO2 ze strumienia głównego dla pacjentów dorosły (>10 kg), 1 op./19. Papier do defibrylatora RQS50-3, 5 op./20. Przewód połączeniowy do jednorazowych elektrod ze złączem NK do defibrylatorów serii TEC-5600 oraz TEC-8300, 7 szt./21. Elektrody jednorazowe dla dorosłych/dzieci do stymulacji zewnętrznej serca i defibrylacji, z redukcją szumów resuscytacji krążeniowo-oddechowej do defibrylatorów serii TEC-5600, 40 szt./22. Przewód połączeniowy do jednorazowych elektrod ze złączem NK do defibrylatorów serii TEC-5500, 7 szt./23. Wielorazowy mankiet do pomiaru NIBP,10 szt./24. Wielorazowy mankiet do pomiaru NIBP, 10 szt./25. Wielorazowy mankiet do pomiaru NIBP, 10 szt./26. Jednorazowy mankiet do pomiaru NIBP, 5 op./27. Jednorazowy mankiet do pomiaru NIBP, 5 op./28. Jednorazowy mankiet do pomiaru NIBP, 5 op.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne

4.5.5.) Wartość części: 169418,88 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 73720,80 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 73720,80 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 73720,80 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Argenta Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 630340260

7.3.4) Miejscowość: Poznań

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 73720,80 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 169143,78 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 169143,78 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 169143,78 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Diagnos Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 017313042

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 169143,78 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.