Ogłoszenie z dnia 2025-03-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00091944/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-02-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa odczynników do oznaczania MIC prątków, testów na obecność Legionella oraz akcesoriów do monitorów funkcji życiowych określonych w 2 pakietach.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Instytut Gruźlicy i Chorób Płuc
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000288490
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Płocka 26
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 01-138
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mo.pacuszka@igichp.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.igichp.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://igichp.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa odczynników do oznaczania MIC prątków, testów na obecność Legionella oraz akcesoriów do monitorów funkcji życiowych określonych w 2 pakietach.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2d792e75-4d66-48aa-92ee-44a2986dff88
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00139909
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00091944
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: AP.26.12.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. 96 - dołkowa płytka do oznaczania MIC prątków wolnorosnących, 25 op./2. 96 - dołkowa płytka do oznaczania MIC prątków szybkorosnących, 3 op. /3. Bulion Mueller-Hinton z dodatkiem kationów i buforu TES, 3 op. /4. Immunochromatograficzny test antygenowy na obecność Legionella w moczu, 6 op.4.5.3.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne
4.5.5.) Wartość części: 73720,80 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Jednorazowe elektrody do pomiaru EKG, 100 op./2. Kompletny przewód (monitor – pacjent) do pomiaru EKG, 2 szt. /3. Przewód 3-żyłowy do pomiaru EKG, 25 szt. /4. Kabel EKG K922 do monitora model CSM -1502 oraz defibrylatora model TEC-5531K, 5 szt./5. Wężyk łączący mankiet do pomiaru NIBP z monitorami model CSM-1502, 5 szt. /6. Przewód do inwazyjnego pomiaru ciśnienia krwi łączący przetworniki pomiarowe z monitorami model CSM-1502, 3 szt./7. Adapter do pomiaru SpO2 łączący monitory model CSM-1502, 5 szt. /8. Czujnik do pomiaru SpO2 typu klips na palec, wodoszczelny, kompatybilny z monitorami model CSM-1502, 5 szt. /9. Czujnik do pomiaru SpO2 na palec, wykonany z gumy silikonowej kompatybilny z monitorami model CSM-1502, 3 szt. /10. Adaptery jednorazowe do pomiaru kapnografii, 1 op./11. Adaptery jednorazowe do pomiaru kapnografii ze strumienia głównego, 1 op./12. Jednorazowy, 3-żyłowy przewód do pomiaru EKG, 10 op./ 13. Czujniki jednorazowe do pomiaru SpO2 typu Y do montażu na palcu dla noworodków, 10 op./14. Czujniki jednorazowe do pomiaru SpO2 do montażu na palcu dla dorosłych, 10 op./15. Papier termoczuły do aparatu EKG, 30 op./16. Papier termiczny, 20 op. /17. Żel kontaktowy do defibrylacji, 15 op./18. Jednorazowe adaptery do pomiaru CO2 ze strumienia głównego dla pacjentów dorosły (>10 kg), 1 op./19. Papier do defibrylatora RQS50-3, 5 op./20. Przewód połączeniowy do jednorazowych elektrod ze złączem NK do defibrylatorów serii TEC-5600 oraz TEC-8300, 7 szt./21. Elektrody jednorazowe dla dorosłych/dzieci do stymulacji zewnętrznej serca i defibrylacji, z redukcją szumów resuscytacji krążeniowo-oddechowej do defibrylatorów serii TEC-5600, 40 szt./22. Przewód połączeniowy do jednorazowych elektrod ze złączem NK do defibrylatorów serii TEC-5500, 7 szt./23. Wielorazowy mankiet do pomiaru NIBP,10 szt./24. Wielorazowy mankiet do pomiaru NIBP, 10 szt./25. Wielorazowy mankiet do pomiaru NIBP, 10 szt./26. Jednorazowy mankiet do pomiaru NIBP, 5 op./27. Jednorazowy mankiet do pomiaru NIBP, 5 op./28. Jednorazowy mankiet do pomiaru NIBP, 5 op.4.5.3.) Główny kod CPV: 33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
4.5.5.) Wartość części: 169418,88 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 73720,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 73720,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 73720,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Argenta Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 630340260
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 73720,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 169143,78 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 169143,78 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 169143,78 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Diagnos Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 017313042
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 169143,78 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Rozbiórka dwóch budynków użytkowych przy ul. Spokojnej 11 w Warszawie w systemie "projektuj i rozbieraj".
- Dostawa urządzeń klimatyzacyjnych dla Jednostki Wojskowej Nr 6021.
- Remont DWnr807naOdcinkuOdKm1+240doKm1+570, od km 1+590 do km 2+023 i od km 2+115 do km 4+050 oraz od km 4+900 do km 5+324 na ter.gm. Maciejowice, pow. garwol. woj. mazowie. - nr postępowania 048/25
- Organizacja i przeprowadzenie cyklu nieodpłatnych treningów w ramach budżetu obywatelskiego pod nazwą "Bezpłatne zajęcia sportowe dla mieszkańców warszawy".
- Sukcesywne dostawy produktów żywnościowych w okresie od 25.04.2025 do 30.09.2025 roku do Ośrodka Kolonijno-Wczasowego "Bajka" w Łukęcinie przy ul. Słonecznej 10 w Kamieniu Pomorskim (72-400)
- Świadczenie usług dostępu do Internetu stacjonarnego oraz telefonii stacjonarnej dla RZGW Poznań, właściwych Zarządów Zlewni oraz Nadzorów Wodnych na okres 12 miesięcy
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów bakteriologicznych
- Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego i wielorazowego użytku.
- Dostawa środków czystości, akcesoriów do sprzątania oraz drobnego sprzętu medycznego
- Dostawa odczynników do badań immunoenzymatycznych wraz z dzierżawą aparatu z aparatem zastępczym
- Dostawa odczynników do preparatyki błony owodniowej dla Banku Tkanek Oka
- Dostawa podłoży, testów i jałowych materiałów jednorazowych do wykonywania diagnostyki mikrobiologicznej
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.