Ogłoszenie z dnia 2023-03-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00074645/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-02-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Udrożnienie kanalizacji deszczowej z inspekcją telewizyjną zlewni w centrum miasta Wejherowa, z podziałem na części wraz z opcjami
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIASTA WEJHEROWA
1.3.) Oddział zamawiającego: Wydział Zamówień Publicznych i Funduszy Zewnętrznych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191675215
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: pl. Jakuba Wejhera 8
1.5.2.) Miejscowość: Wejherowo
1.5.3.) Kod pocztowy: 84-200
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański
1.5.7.) Numer telefonu: (58) 677 71 13, (58) 677 71 15
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wzpifz@um.wejherowo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.wejherowo.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://wejherowo.ezamawiajacy.pl/pn/wejherowo/demand/100295/notice/public/details1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Udrożnienie kanalizacji deszczowej z inspekcją telewizyjną zlewni w centrum miasta Wejherowa, z podziałem na części wraz z opcjami2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b099d081-a205-11ed-b8d9-2a18c1f2976f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00139914
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00038283/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.6 Czyszczenie zlewni C 1- C9, R3, R4 wraz z kamerowaniem i opcją zadymiania przyłączy
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00074645
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WZPiFZ.271.3.2023.BJ
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. W ramach przedmiotu zamówienia dla Części 1, Wykonawca zobowiązany jest do:1) wykonania zamówienia podstawowego, polegającego na:
a) udrożnieniu i oczyszczeniu: kanałów, przyłączy, studzienek, wpustów, koszy we wpustach, kratek ściekowych i przykanalików kanalizacji deszczowej (7840 m),
b) zagospodarowaniu zebranych w trakcie realizacji zamówienia przez Wykonawcę odpadów (urobku) zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, tj. przekazaniu odpadów do utylizacji lub utylizacji odpadów przez Wykonawcę we własnym zakresie,
c) wykonaniu inspekcji telewizyjnej oczyszczonej sieci kanalizacji deszczowej wraz z raportem dla każdej zlewni osobno;
2) wykonania zamówienia opcjonalnego, polegającego na ustaleniu przebiegu nieudokumentowanych przyłączy do kanalizacji deszczowej z zastosowaniem metody zadymiania, w przypadku skorzystania przez Zamawiającego z Opcji dla Części 1, na warunkach określonych w OPZ i PPU.
2. Opis przedmiotu zamówienia, warunki jego realizacji oraz obowiązki Wykonawcy zawierają:
1) OPZ, stanowiący Załącznik nr 8 do SWZ,
2) PPU, stanowiące Załącznik nr 7 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 90470000-2 - Usługi czyszczenia kanałów ściekowych
4.5.5.) Wartość części: 242841,30 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. W ramach przedmiotu zamówienia dla Części 2, Wykonawca zobowiązany jest do:1) wykonania zamówienia podstawowego, polegającego na:
a) udrożnieniu i oczyszczeniu: kanałów, przyłączy, studzienek, wpustów, koszy we wpustach, kratek ściekowych i przykanalików kanalizacji deszczowej (8525 m),
b) zagospodarowaniu zebranych w trakcie realizacji zamówienia przez Wykonawcę odpadów (urobku) zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, tj. przekazaniu odpadów do utylizacji lub utylizacji odpadów przez Wykonawcę we własnym zakresie,
c) wykonaniu inspekcji telewizyjnej oczyszczonej sieci kanalizacji deszczowej wraz z raportem dla każdej zlewni osobno;
2) wykonania zamówienia opcjonalnego, polegającego na ustaleniu przebiegu nieudokumentowanych przyłączy do kanalizacji deszczowej z zastosowaniem metody zadymiania, w przypadku skorzystania przez Zamawiającego z opcji, na warunkach określonych w OPZ i PPU.
2. Opis przedmiotu zamówienia, warunki jego realizacji oraz obowiązki Wykonawcy zawierają:
1) OPZ, stanowiący Załącznik nr 8 do SWZ,
2) PPU, stanowiące Załącznik nr 7 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 90470000-2 - Usługi czyszczenia kanałów ściekowych
4.5.5.) Wartość części: 263185,22 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 339660,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 356560,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 339660,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE "WIGOR" RYSZARD DWULIT
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 091132601
7.3.3) Ulica: Dobrzyńska 42
7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz
7.3.5) Kod pocztowy: 85-189
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE"WIGOR" RYSZARD DWULIT
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE"WIGOR" RYSZARD DWULIT
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 339660,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-07-148.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 359400,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 405425,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 359400,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE "WIGOR" RYSZARD DWULIT
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 091132601
7.3.3) Ulica: Dobrzyńska 42
7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz
7.3.5) Kod pocztowy: 85-189
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE"WIGOR" RYSZARD DWULIT
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE"WIGOR" RYSZARD DWULIT
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 359400,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-07-148.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z WEJHEROWA
- Opracowanie wariantowej koncepcji i dokumentacji projektowej dla zadania pn. "Budowa ul. Harcerskiej w Wejherowie" z opcjami
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1438G w miejscowości Kostkowo na skrzyżowaniu z drogą powiatową nr 1455G, w formule zaprojektuj i wybuduj
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1439G w miejscowości Strzebielinko - formuła zaprojektuj i wybuduj
- Dostawa, w formie leasingu operacyjnego, używanego pojazdu do mycia i dezynfekowania pojemników na odpady.
- Ochrona osób i mienia sp. Ekofabryka Wejherowo Sp. z o.o., usługa monitorowania zewnętrz. obiektu i terenu składowiska Rybska Karczma oraz bud. EKOFABRYKI wraz z interwencyjnym sprawdzaniem obiektów
- Pozimowe oczyszczanie po sezonie zimowym 2024/2025 nawierzchni dróg powiatowych zamiejskich w podziale na zadania
więcej: przetargi w Wejherowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- CZYSZCZENIE ZBIORNIKA RETENCYJNEGO PRZY UL. SOCHACZEWSKIEJ ORAZ KANALIZACJI DESZCZOWEJ W TUNELU POD TORAMI PKP W BRWINOWIE
- "Konserwacja kanalizacji deszczowej na terenie miasta Staszowa"
- UTRZYMANIE SIECI KANALIZACJI DESZCZOWEJ NA TERENIE MIASTA OSTRÓDA
- "Bieżące utrzymanie drożności sieci kanalizacji deszczowej i urządzeń odwadniających drogi gminne i wojewódzkie, (...), w okresie od dnia podpisania umowy do 31.12.2025 r."
- Utrzymanie kanałów burzowych na terenie miasta Chełm
- Poprawa gospodarki wodno-ściekowej na terenie Gminy Bytom (2004/PL/16/C/PE/004) Zadanie nr 9 - Dostawa
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.