Ogłoszenie z dnia 2022-04-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00042793/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-02-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Sprawowanie czynności kierownika budowy w ramach realizacji zadania pn. Budowa i wyposażenie domu dla dorosłych osób z autyzmem.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: STOWARZYSZENIE POMOCY OSOBOM AUTYSTYCZNYM
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 190598487
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Pl. Gen. Józefa Wybickiego
1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 80-440
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.7.) Numer telefonu: 508088433
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: r.banach@tlen.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.spoa.org.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://spoa.logintrade.net/rejestracja/ustawowe/html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - związki podmiotów, o których mowa w art. 4 pkt 1 lub 2 ustawy lub podmiotów, o których mowa w art. 4 pkt. 3 ustawy
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
opieka nad osobami niepełnosprawnymi
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sprawowanie czynności kierownika budowy w ramach realizacji zadania pn. Budowa i wyposażenie domu dla dorosłych osób z autyzmem.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5473a3c1-8336-11ec-83b1-bea871b78b5b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00139963
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Budowa i wyposażenie domu dla dorosłych osób z autyzmem2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00042793/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 117000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi w zakresie sprawowania obowiązków kierownika budowy w związku z realizowanym zadaniem inwestycyjnym „ Budowa i wyposażenie obiektu mieszkaniowo usługowego dla dorosłych osób z autyzmem.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71631300-3 - Usługi technicznego nadzoru budowlanego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 135300,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 135300,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 135300,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Janusz Jankowski Jot Service
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8411343639
7.3.3) Ulica: Osiedle 1000-lecia P.P.
7.3.4) Miejscowość: Wejherowo
7.3.5) Kod pocztowy: 84-200
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Janusz Jankowski "Jot service"
jakie przetargi wygrała firma
Janusz Jankowski "Jot service"
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 135300,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Dostawa licencji oprogramowania do kompleksowego zarządzania środowiskiem baz danych dla Uniwersytetu Gdańskiego
- Dostawa sprzętu oświetleniowego.
- Dostawa ławek
- 2/2025/meble i asystory stomatologiczne Dostawa i montaż mebli i asystorów stomatologicznych ujęta w 2 pakietach
- Usługi utrzymania czystości (sprzątanie) w Okręgowym Inspektoracie Pracy w Gdańsku, Oddziałach: Wejherowo, Starogard Gdański, Gdynia oraz na terenie zewnętrznym należącym do posesji Oddziału Gdynia
- "Budowa Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych przy ul. Hynka w Gdańsku"
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu w zakresie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi i nadzoru autorskiego nad dokumentacją projektową: Budowa Ośrodka Diagnostyki Narządowej WSD Bydgoszcz
- Nadzór inwestorski dla zadania Unowocześnienie i dostosowanieOddziału Obserwacyjno-Zakaźnego do walki z COVID19 i innych chorób zakaźnych oraz przebudowa III piętra budynku Szpitala Specjalistycznego
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn.: Przebudowa dwóch budynków oświatowych wraz z ich rozbudową oraz zmianą sposobu użytkowania na funkcję żłobka i przedszkola
- Remont konstrukcji i pokrycia dachów budynku Stacji Poboru i Uzdatniania Wody oraz budynku Administracji w szpitalu w Ludwikowie
- Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad budową amfiteatru w Parku Zdrojowym w Gołdapi
- Zaprojektowanie i budowa ścieżki pieszo-rowerowej przy drodze powiatowej Grąblin-Anielew
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.