eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BądkowoZakup i dostawa kruszywa drogowego.



Ogłoszenie z dnia 2025-03-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa kruszywa drogowego.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA BĄDKOWO

1.3.) Oddział zamawiającego: Dział Zamówień

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 910866420

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Włocławska 82

1.5.2.) Miejscowość: Bądkowo

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-704

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 - Włocławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@ugbadkowo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.badkowo.gmina.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/badkowo

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup i dostawa kruszywa drogowego.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2175c19b-84e8-4827-a7ad-01f7101f1241

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00139980

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00017604/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Zakup i dostawa kruszywa drogowego.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00089593

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RRG.ZPF.271.1.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia obejmuje sukcesywne dostawy kruszywa łamanego ( drogowego) w tym: zakup, transport i rozładunek ( rozsypanie i równomierne rozciąganie po drogach dojazdowych do pól i gospodarstw) w miejsca wskazane przez Zamawiającego.
2. Zamawiający wymaga dostawy kruszywa wapiennego łamanego o frakcji 0-31,5 mm.
3. Kruszywo nie może zawierać gwoździ, metalowych drutów ani innych zanieczyszczeń mogących uszkodzić pojazdy poruszające się po drogach oraz trudno rozkładalnych zanieczyszczeń (tj. plastik, guma itp.). W przypadku ujawnienia w zawartości kruszywa takich zanieczyszczeń Zamawiający żądać będzie od Wykonawcy usunięcia tych zanieczyszczeń
w terminie 3 dni od dnia zgłoszenia tego faktu Wykonawcy.
4. Przedmiot zamówienia powinien odpowiadać co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, określonym w art. 10 z dnia 7 lipca 1994 r. Ustawy Prawo Budowlane ( Dz.U.2024 poz.725 ze zm).
5. Zamówienie podstawowe obejmuje dostawę
 Kruszywa wapiennego w szacunkowej ilości: 1 900 ton, ale nie mniej niż 1 600 ton.
6. Dostawy kruszywa odbywać się będą sukcesywnie wg każdorazowych zamówień:
 w ilościach zgłaszanych pisemnie (e-mail ) przez Zamawiającego, tj. osobę pracującą w Urzędzie Gminy;
 w ciągu 3 dni roboczych od złożonego zamówienia;
 bezpośrednio do miejsc wskazanych przez Zamawiającego;
 kruszywo dostarczany będzie w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach od 08:00 do 15:00;
 Zamawiający wyznaczy osoby upoważnione do odbioru dostawy;
 dostarczenie kruszywa potwierdza każdorazowo osoba upoważniona na drukach WZ.
7. Nieprzedstawienie dokumentów z ważenia kruszywa ( dostarczanego każdym samochodem) przed rozładunkiem może spowodować odmowę odbioru kruszywa.
8.Transport kruszywa powinien odbywać się samochodami samowyładowczymi, umożliwiającymi rozciąganie kruszywa po drogach.
9.Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontrolowanego ważenia dostarczonego kruszywa.
10. Wykonawca każdorazowo na wezwanie Zamawiającego zobowiązany będzie przedstawić do dostarczonego kruszywa deklaracje właściwości użytkowych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 14212200-2 - Kruszywo

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 278103,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 167095,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TRANSPORT-HANDEL-USŁUGI Krzysztof Wasielewski w spadku

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8891000878

7.3.3) Ulica: Czołpin 12

7.3.4) Miejscowość: Dobre

7.3.5) Kod pocztowy: 88-210

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 167095,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.