Og³oszenie z dnia 2022-04-28
Powi±zane og³oszenia:
- 2022/BZP 00100960/01 - Og³oszenie z dnia 2022-03-28
Og³oszenie o wyniku postêpowania
Us³ugi
„Kompleksowa obs³uga obiektów plenerowych zlokalizowanych na terenie Gminy Micha³owice - II”
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA MICHA£OWICE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013269290
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Aleja Powstañców Warszawy 1
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Regu³y
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-816
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@michalowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.michalowice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania:
https://bip.michalowice.pl/zamowienia-publiczne/ogloszenia-przetargow1.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Kompleksowa obs³uga obiektów plenerowych zlokalizowanych na terenie Gminy Micha³owice - II”2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-bb4ff2c4-ae78-11ec-baa2-b6d934483bfb
2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00139986
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2022-04-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00022724/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.3.8 „Kompleksowa obs³uga obiektów plenerowych zlokalizowanych na terenie Gminy Micha³owice”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00100960/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.21.2022
4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.3.) Warto¶æ zamówienia: 180000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem umowy jest realizacja us³ug polegaj±cych na kompleksowej konserwacji
urz±dzeñ plenerowych zlokalizowanych na terenach rekreacji w Gminie Micha³owice.
2. Przedmiotem umowy objête s± poni¿sze obiekty znajduj±ce siê na terenie gminy:
1) place zabaw,
2) si³ownie plenerowe,
3) boiska sportowe,
4) strefy rekreacji
zgodnie z za³±cznikiem nr 5 do SWZ (za³±cznik nr 1 do Umowy).
3. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje m.in.:
1) wykonywanie systematycznych kontroli wszystkich elementów wyposa¿enia obiektów, w tym ogrodzeñ, urz±dzeñ zabawowych i innych elementów ma³ej architektury, oraz nawierzchni na ich terenie zainstalowanych;
2) bie¿±ce utrzymanie obiektów, w tym wykonywanie niezbêdnych napraw wynikaj±cych z bie¿±cej eksploatacji;
3) bie¿±ce prowadzenie „ksi±¿ki placu zabaw” dla ka¿dego placu oddzielnie i zapisywanie w nim wykonanych przegl±dów i kontroli;
4) udzielanie konsultacji oraz opinii przy tworzeniu i odbiorze dokumentacji projektowych placów zabaw, si³owni plenerowych, boisk sportowych oraz terenów rekreacyjnych w zakresie obowi±zuj±cych, w³a¶ciwych przedmiotowo norm.
4. W ramach kontroli objêtych przedmiotem zamówienia bêd± przeprowadzane poni¿szy rodzaj i zakres:
1) Kontrola regularna
Ka¿de przeprowadzenie kontroli zostanie udokumentowane poprzez dokonanie odpowiednich wpisów w Wykazie kontroli regularnych, stanowi±cym za³±cznik nr 1 do Umowy;
2) Kontrola funkcjonalna
Kontrola wykonywana raz w miesi±cu na ka¿dym z obiektów objêtych przedmiotem zamówienia zgodnie z harmonogramem ustalonym z Wykonawc± po podpisaniu umowy.
Ka¿de przeprowadzenie kontroli zostanie udokumentowane poprzez dokonanie odpowiednich wpisów w Wykazie kontroli funkcjonalnych, stanowi±cym za³±cznik nr 2 do Umowy.
3) Kontrola podstawowa (roczna) - powinna oceniæ ogólny poziom bezpieczeñstwa na placach zabaw. Kontrola wykonywana bêdzie przez Wykonawcê na wszystkich obiektach raz w trakcie trwania
umowy, w miesi±cu kwietniu. Zast±pi ona jedn± z kontroli funkcjonalnych.
Przeprowadzenie kontroli zostanie udokumentowane poprzez dokonanie odpowiednich wpisów w Wykazie kontroli podstawowych, stanowi±cym za³±cznik nr 3 do Umowy.
5. W ramach bie¿±cego utrzymania obiektów objêtych przedmiotem zamówienia Wykonawca zobowi±zany bêdzie do wykonania drobnych czynno¶ci i napraw wynikaj±cych z bie¿±cej eksploatacji.
6. Wykonawca zobowi±zany bêdzie do bie¿±cego prowadzenia „ksi±¿ki placu zabaw” dla ka¿dego placu oddzielnie i zapisywanie w nim wykonanych przegl±dów i kontroli. „Ksi±¿ki placu zabaw” bêd± przechowywane u Wykonawcy i okazywane do kontroli przedstawicielowi Zamawiaj±cego na ka¿de ¿±danie, a po zakoñczeniu realizacji przedmiotu zamówienia zostan±
przekazane Zamawiaj±cemu w ostatnim dniu realizacji umowy.
7. Wykonawca bêdzie udziela³ konsultacji oraz opinii przy tworzeniu i odbiorze dokumentacji projektowych placów zabaw, si³owni plenerowych, boisk sportowych oraz terenów rekreacyjnych w zakresie obowi±zuj±cych w³a¶ciwych przedmiotowo norm, na pro¶bê Zamawiaj±cego.
8. Us³uga musi byæ wykonana w sposób sprawny, dok³adny i terminowy, z zastosowaniem materia³ów i ¶rodków dopuszczonych do stosowania w miejscach publicznych, bezpiecznych dla dzieci oraz posiadaj±ce odpowiednie certyfikaty i dopuszczenia do u¿ytku na placach zabaw.
9. Zastosowane ¶rodki chemiczne musz± posiadaæ ¶wiadectwa charakterystyki, atesty PZH lub równowa¿ne, a Wykonawca zobowi±zany jest do ich dostarczenia Zamawiaj±cemu na ka¿de wezwanie.
10. Wykonawca zobowi±zuje siê wykonaæ przedmiot zamówienia zgodnie z przepisami prawa, obowi±zuj±cymi polskimi i europejskimi normami oraz zasadami rzetelnej wiedzy technicznej i wszelkimi wymogami zamówienia.
11. Wszelkie narzêdzia, materia³y, ¶rodki niezbêdne do realizacji us³ugi zapewnia sobie Wykonawca na koszt w³asny.
12. Wykonawca o¶wiadcza, i¿ wszelkie materia³y i produkty niezbêdne do realizacji us³ugi bêd± spe³niaæ wymagania wynikaj±ce z przepisów dotycz±cych Ochrony ¦rodowiska.
13. Wykonawca zobowi±zany bêdzie do wykonywania prac z zachowaniem nale¿ytej dba³o¶ci ze szczególnym uwzglêdnieniem dba³o¶ci o pozostaj±cy w jego dostêpie sprzêt i wyposa¿enie obiektów.
14. Wszelkie materia³y, sprzêt, urz±dzenia, ¶rodki niezbêdne do realizacji us³ugi dostarczone i wykorzystywane przez Wykonawcê bêd± nale¿ytej, wysokiej jako¶ci oraz musz± byæ przeznaczone do u¿ywania odpowiednio do ka¿dej z zastosowanych powierzchni. Wykonawca zobowi±zany bêdzie do zmiany ww. produktów w przypadku, gdy nie bêd± spe³nia³y wymagañ
okre¶lonych przez Zamawiaj±cego.
15. Wykonawca zobowi±zany jest do naprawienia wszelkich szkód wyrz±dzonych w toku realizacji niniejszej umowy Zamawiaj±cemu jak i w odniesieniu do osób trzecich, w tym wobec personelu Zamawiaj±cego.
16. Wymagania dotycz±ce zatrudnienia (klauzule spo³eczne):
1) Na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiaj±cy okre¶la wymagania zatrudnienia przez Wykonawcê lub podwykonawcê na podstawie umowy o pracê osób wykonuj±cych wskazane poni¿ej czynno¶ci w zakresie realizacji zamówienia;
2) Wykonawca przy realizacji przedmiotowego zamówienia zatrudni na podstawie umowy o pracê w pe³nym wymiarze czasu pracy przez okres trwania umowy, zgodnie z art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2020 poz. 1320) osobê/y wykonuj±c±/e czynno¶ci polegaj±ce na wykonywaniu napraw urz±dzeñ zabawowych których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób okre¶lony w art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2020 r. poz. 1320);
4.5.3.) G³ówny kod CPV: 71700000-5 - Us³ugi nadzoru i kontroli
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 137760,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 179998,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 150552,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiêbiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Berry Fruit Andrzej Mierzejewski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1181299953
7.3.3) Ulica: Dzia³kowa 161 m 15
7.3.4) Miejscowo¶æ: Parzniew
7.3.5) Kod pocztowy: 05-808
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Berry Fruit Andrzej Mierzejewski
jakie przetargi wygra³a firma
Berry Fruit Andrzej Mierzejewski
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-28
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 150552,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-318.4.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI REGU£Y
- "Kompleksowa konserwacja i obs³uga obiektów plenerowych zlokalizowanych na terenie Gminy Micha³owice"
- "Utrzymanie ro¶linno¶ci wysokiej na terenie gminy Micha³owice"
wiêcej: przetargi REGU£Y »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem decyzji umo¿liwiaj±cych realizacjê zadania dla budowy obwodnicy Swarzêdza etap 3 na odcinku od DK nr 92 do ulicy Cmentarnej w Jasinie.
- Wykonanie dokumentacji projektowej i pe³nienie nadzoru autorskiego dla zadania "Modernizacja Teatru Dramatycznego im. Aleksandra Wêgierki w Bia³ymstoku"
- Budowa sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej nr 1 w Zakopanem (zaprojektuj i wybuduj)
- Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej i pe³nienie nadzorów autorskich przebudowy ul. Mieros³awskiego w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Przebudowa ul. Mieros³awskiego
- Bie¿±ca obs³uga nadzoru budowlanego na terenie dzia³ania i na potrzeby KOWR OT w Koszalinie (na 2025).
wiêcej: Us³ugi nadzoru i kontroli »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.