Ogłoszenie z dnia 2022-04-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostarczanie produktów nabiałowych na potrzeby Gminnego Przedszkola w Szamocinie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINNE PRZEDSZKOLE PUBLICZNE W SZAMOCINIE
1.3.) Oddział zamawiającego: Gminne Przedszkole
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570262419
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Wolności 31
1.5.2.) Miejscowość: Szamocin
1.5.3.) Kod pocztowy: 64-820
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: monika.lachowicz@onet.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.przedszkoleszamocin.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
przedszkole
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostarczanie produktów nabiałowych na potrzeby Gminnego Przedszkola w Szamocinie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d7d1d67a-c705-11ec-aa46-6a814e8de928
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00140002
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00100983/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostarczanie produktów żywnościowych ma potrzeby Gminnego Przedszkola Publicznego w Szamocinie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Tryb z wolnej ręki stosuje się na podstawie art. 305 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, ponieważ w postępowaniu
prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym (ogłoszenie o zamówieniu 2022/BZP 00100990/01 z dnia 28.03.2022 r.).
nie złożono żadnej oferty, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione.
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-88c8fc95-aecb-11ec-baa2-b6d934483bfb
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP,271.4.2022.ML
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 27315,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Sukcesywne dostarczanie produktów nabiałowych na potrzeby Gminnego Przedszkola w Szamocinie przy Placu Wolności 31 oraz do Oddziału Przedszkola w Lipiej Górze.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 8 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zaproszony Wykonawca nie przystąpił do negocjacji. Negocjacje nie doprowadziły do zawarcia umowy w sprawiezamówienia. publicznego.
INNE PRZETARGI SZAMOCIN
więcej: przetargi SZAMOCIN »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- dostawa mięsa i wędlin
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych dla Powiat Strzyżowski - Dom Pomocy Społecznej w Gliniku Dolnym (VII-XII 2025 r.)
- Sukcesywne dostawy żywności do Górskiego Ośrodka Szkolno-Wypoczynkowego "Pod Durbaszką" w Jaworkach - Szczawnicy w 2025 r., filii Młodzieżowego Domu Kultury "Dom Harcerza" w Krakowie
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych dla Ośrodka Szkoleniowo-Wypoczynkowego Malinówka
- 2025/Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Kujawsko-Pomorskiego Centrum Kształcenia Zawodowego w Bydgoszczy
- Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki internatu od 25.08.2025 r. do 30.06.2026 r.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.