eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawakompleksowej usługi w zakresie ochrony fizycznej osób i mienia na okres 3 miesięcy



Ogłoszenie z dnia 2025-03-11

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
kompleksowej usługi w zakresie ochrony fizycznej osób i mienia na okres 3 miesięcy

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Międzyleski Szpital Specjalistyczny w Warszawie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 010669853

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Bursztynowa 2

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 04-749

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@mssw.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mssw.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

kompleksowej usługi w zakresie ochrony fizycznej osób i mienia na okres 3 miesięcy

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-be27a67a-1a89-4dc3-89a3-65f03b2dca0f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00140015

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00123545

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

W związku z wyrokiem KIO, komisja powtórzyła ocenę ofert, i po raz kolejny opublikowała w dniu 26.02.2025r. wyniki unieważniające postępowanie.
Obecna umowa z wykonawcą obowiązuję do 28.02.2025r..
Mając na uwadze powyższe istnieje pilna potrzeba udzielenia zamówienia na kompleksową usługę w zakresie ochrony fizycznej osób i mienia, ponieważ Szpital nie może zostać bez ochrony ze względu na wandalizm oraz coraz większą agresywność oraz liczne kradzieże, ponadto ze względu na obsługę centrali P POŻ.
Zgodnie z art. 305 pkt. 1 – Zamawiający może udzielić zamówienia w trybie zamówienia z wolnej ręki, jeżeli: zachodzi jedna z okoliczności, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 1–5 i 7–14. Natomiast zgodnie z art. 214 ust. 1 pkt 5 - ze względu na wyjątkową sytuację niewynikającą z przyczyn leżących po stronie zamawiającego, której nie mógł on przewidzieć, wymagane jest natychmiastowe wykonanie zamówienia, a nie można zachować terminów określonych dla innych trybów udzielenia zamówienia;

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: U-47/WR/24

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie „Usługi ochrony fizycznej osób i mienia
wraz z prowadzeniem i obsługą parkingu na terenie Szpitala w okresie 3 miesięcy”.
Rozumie się przez to całodobową (we wszystkie dni tygodnia): ochronę osób, ochronę mienia Szpitala, ochronę i nadzór parkingu na terenie Szpitala. Świadczenie usług będzie realizowane przez: pracowników ochrony. Ochrona osób i mienia będzie realizowana zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (tj. Dz. U. z 2021 poz. 1995) oraz innych aktów prawnych wydanych na jej podstawie i związanych z realizacją usługi w trakcie trwania umowy.
1. Miejsce świadczenia usługi – Międzyleski Szpital Specjalistyczny w Warszawie,
ul. Bursztynowa 2, 04-749 Warszawa.
1. Posterunki pracowników ochrony będą rozlokowane w następujących miejscach:
a) całodobowo brama wjazdowa - portiernia Szpitala jeden agent ochrony,
b) całodobowo posterunek ruchomy w budynkach A, B, C, D, E, F jeden pracownik ochrony w godzinach:
- 7:00 – 20:00 we wszystkie dni tygodnia przy szczególnym nadzorze budynku F
- w godz. 7:30 – 18:00 w zakresie ochrony i udzielania informacji,
- całodobowo posterunek ruchomy ze szczególnym uwzględnieniem Szpitalnego Oddziału Ratunkowego, NPL, budynków szpitala oraz terenu zewnętrznego,
c) Całodobowo jeden pracownik ochrony, posterunek ruchomy terenu zewnętrznego
ze szczególnym uwzględnieniem parkingu pracowników Szpitala.
d) grupa interwencyjna (czas przybycia do Szpitala (reakcja grupy) po otrzymaniu wezwania od Zamawiającego – do 15 minut w godzinach 06:00-22:00, 10 minut
w godzinach 22:00-06:00);

4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): SLY Wyrwas Sp. k.,

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Wacławski Grupa Jaguar Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5130272113

7.3.3) Ulica: ul. Górczewska

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 01-459

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 249120,12 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.