eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Waśniów › Budowa świetlicy wiejskiej w msc. Janowice, realizowana w ramach projektu "Ośrodek Wsparcia Dziennego szansą na pomoc osobom potrzebującym z gminy Waśniów"



Ogłoszenie z dnia 2022-04-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa świetlicy wiejskiej w msc. Janowice, realizowana w ramach projektu „Ośrodek Wsparcia Dziennego szansą na pomoc osobom potrzebującym z gminy Waśniów”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA WAŚNIÓW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291010837

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 24

1.5.2.) Miejscowość: Waśniów

1.5.3.) Kod pocztowy: 27-425

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.7.) Numer telefonu: (41) 2646026

1.5.8.) Numer faksu: (41) 2646028

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: techniczny@wasniow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wasniow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://wasniow.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa świetlicy wiejskiej w msc. Janowice, realizowana w ramach projektu „Ośrodek Wsparcia Dziennego szansą na pomoc osobom potrzebującym z gminy Waśniów”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5b44f21a-a10b-11ec-baa2-b6d934483bfb

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00140049

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00073787/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 BUDOWA ŚWIETLICY WIEJSKIEJ W MSC. JANOWICE REALIZOWANA W RAMACH PROJEKTU „OŚRODEK WSPARCIA DZIENNEGO SZANSĄ NA POMOC OSOBOM POTRZEBUJĄCYM Z GMINY WAŚNIÓW”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00082843/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: T.2710.10.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 2187213,53 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest budowa świetlicy wiejskiej w miejscowości Janowice, realizowana w ramach projektu „Ośrodek Wsparcia Dziennego szansą na pomoc osobom potrzebującym z gminy Waśniów”.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
A. rozbiórkę dwóch budynków oświaty oznaczonych na rysunku zagospodarowania terenu Z-1 numerami 7 i 8 oraz budynku gospodarczego oznaczonego na rysunku zagospodarowania terenu Z-1 numerem 9, pokrytych eternitem falistym,
B. rozbiórkę istniejącego ogrodzenia z siatki na słupkach stalowych obetonowanych (ogrodzenie na części działki nr 156, wydzielające budynki oświaty i budynek gospodarczy),
C. budowę budynku świetlicy wraz z wyposażeniem, o następujących podstawowych danych technicznych:
- powierzchnia zabudowy – 516, 43 m2,
- powierzchnia użytkowa – 355,86 m2,
- kubatura (netto) – 1.158,89 m3,
- wymiary – 23,00 m x 24,55 m,
- wysokość budynku od terenu do kalenicy – 7,3 m,
- ilość kondygnacji nadziemnych – 1,
D. budowę infrastruktury technicznej: instalacji elektrycznych i słaboprądowych, w tym instalacji fotowoltaicznej, klimatyzacji i monitoringu, instalacji sanitarnych, w tym centralnego ogrzewania opartego o pompę ciepła z powietrznym wymiennika ciepła, instalacji wodociągowo-kanalizacyjnej, kanalizacji sanitarnej opartej o szczelny zbiornik na nieczystości ciekłe,
E. budowę altany o następujących danych technicznych:
- powierzchnia zabudowy – 64,00 m2,
- powierzchnia użytkowa – 58,37 m2,
- wymiary – 8,00 m x 8,00 m,
- wysokość budynku od terenu do kalenicy – 4,41 m,
- ilość kondygnacji nadziemnych – 1,
F. budowę placu zabaw wraz z siłownią plenerową i elementami małej architektury,
G. wykonanie ogrodzenia wraz z bramą wjazdową dwuskrzydłową i furtką,
na działce o numerze ewidencyjnym 156 w miejscowości Janowice, gmina Waśniów.
3. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca nie jest zobowiązany do uzyskania decyzji pozwolenia na użytkowanie. Wykonawca jest jednak zobowiązany do przekazania Zamawiającemu, w terminie przewidzianym na realizację przedmiotu zamówienia, wszystkich dokumentów niezbędnych do uzyskania przez Zamawiającego decyzji pozwolenia na użytkowanie, w szczególności: oryginału dziennika budowy, projektu technicznego z uwzględnieniem ewentualnych zmian, oświadczenia kierownika budowy o zgodności wykonania obiektu budowlanego z projektem budowlanym, warunkami pozwolenia na budowę oraz właściwymi przepisami, oświadczenia kierownika budowy o doporowadzeniu do należytego stanu i porządku terenu budowy, a także – w razie korzystania – drogi, ulicy, sąsiedniej nieruchomości, protokołów badań i sprawdzeń: przyłączy i instalacji, zapewniających użytkowanie obiektu budowlanego zgodnie z przeznaczeniem, sporządzone przez osoby posiadające uprawnienia budowlane w odpowiedniej specjalności, dokumentacji geodezyjnej, zawierającej wyniki geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej, w tym mapę, o której mowa w art. 2 pkt 7b ustawy z dnia 17 maja 1989 roku – Prawo geodezyjne i kartograficzne, oraz informację o zgodności usytuowania obiektu budowlanego z projektem zagospodarowania działki lub terenu lub odstępstwach od tego projektu sporządzone przez osobę posiadającą odpowiednie uprawnienia zawodowe w dziedzinie geodezji i kartografii, potwierdzenie, zgodnie z odrębnymi przepisami, odbioru wykonanych przyłączy, kopie rysunków wchodzących w skład zatwierdzonego projektu zagospodarowania działki lub terenu lub projektu architektoniczno--budowlanego, z naniesionymi zmianami, a w razie potrzeby uzupełniający opis tych zmian (gdy dotyczy).
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi:
a. dokumentacja projektowa (część opisowa i rysunkowa) wraz z decyzją pozwolenia na budowę oraz decyzją pozwolenia na rozbiórkę,
b. specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót,
c. przedmiary,
stanowiące Załącznik nr 1 do SWZ – „Opis przedmiotu zamówienia”.
5. Zamawiający oświadcza, że wszystkie dokumenty składające się na Załącznik nr 1 do SWZ – „Opis przedmiotu zamówienia” wzajemnie się uzupełniają i jako takie łącznie określają zakres przedmiotowy zamówienia. W szczególności, ewentualne braki w przedmiarach w zakresie robót uwzględnionych jako roboty do wykonania w dokumentacji projektowej lub ewentualne braki w dokumentacji projektowej w zakresie robót uwzględnionych jako roboty do wykonania w przedmiarach, nie zwalniają Wykonawcy z realizacji tych robót, chyba że co innego wynika z SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45000000-7 - Roboty budowlane

45261100-5 - Wykonywanie konstrukcji dachowych

45261215-4 - Pokrywanie dachów panelami ogniw słonecznych

45261300-7 - Kładzenie zaprawy i rynien

45261400-8 - Pokrywanie

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45317300-5 - Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych

45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne

45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne

45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych

45410000-4 - Tynkowanie

45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie

45443000-4 - Roboty elewacyjne

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3300000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7743631,20 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3300000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Przemysłowo-Usługowe „HOTEX” Marek i Tomasz Snopek sp. j.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9591264527

7.3.3) Ulica: ul. Batalionów Chłopskich 57A

7.3.4) Miejscowość: Kielce

7.3.5) Kod pocztowy: 25-671

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3300000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-12-15

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.