Ogłoszenie z dnia 2022-04-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00082843/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-03-11
- 2022/BZP 00091453/01 - Modyfikacja z dnia 2022-03-18
- 2022/BZP 00204953/01 - Modyfikacja z dnia 2022-06-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa świetlicy wiejskiej w msc. Janowice, realizowana w ramach projektu „Ośrodek Wsparcia Dziennego szansą na pomoc osobom potrzebującym z gminy Waśniów”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA WAŚNIÓW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291010837
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 24
1.5.2.) Miejscowość: Waśniów
1.5.3.) Kod pocztowy: 27-425
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.7.) Numer telefonu: (41) 2646026
1.5.8.) Numer faksu: (41) 2646028
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: techniczny@wasniow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wasniow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://wasniow.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa świetlicy wiejskiej w msc. Janowice, realizowana w ramach projektu „Ośrodek Wsparcia Dziennego szansą na pomoc osobom potrzebującym z gminy Waśniów”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5b44f21a-a10b-11ec-baa2-b6d934483bfb
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00140049
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00073787/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 BUDOWA ŚWIETLICY WIEJSKIEJ W MSC. JANOWICE REALIZOWANA W RAMACH PROJEKTU „OŚRODEK WSPARCIA DZIENNEGO SZANSĄ NA POMOC OSOBOM POTRZEBUJĄCYM Z GMINY WAŚNIÓW”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00082843/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: T.2710.10.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 2187213,53 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest budowa świetlicy wiejskiej w miejscowości Janowice, realizowana w ramach projektu „Ośrodek Wsparcia Dziennego szansą na pomoc osobom potrzebującym z gminy Waśniów”.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
A. rozbiórkę dwóch budynków oświaty oznaczonych na rysunku zagospodarowania terenu Z-1 numerami 7 i 8 oraz budynku gospodarczego oznaczonego na rysunku zagospodarowania terenu Z-1 numerem 9, pokrytych eternitem falistym,
B. rozbiórkę istniejącego ogrodzenia z siatki na słupkach stalowych obetonowanych (ogrodzenie na części działki nr 156, wydzielające budynki oświaty i budynek gospodarczy),
C. budowę budynku świetlicy wraz z wyposażeniem, o następujących podstawowych danych technicznych:
- powierzchnia zabudowy – 516, 43 m2,
- powierzchnia użytkowa – 355,86 m2,
- kubatura (netto) – 1.158,89 m3,
- wymiary – 23,00 m x 24,55 m,
- wysokość budynku od terenu do kalenicy – 7,3 m,
- ilość kondygnacji nadziemnych – 1,
D. budowę infrastruktury technicznej: instalacji elektrycznych i słaboprądowych, w tym instalacji fotowoltaicznej, klimatyzacji i monitoringu, instalacji sanitarnych, w tym centralnego ogrzewania opartego o pompę ciepła z powietrznym wymiennika ciepła, instalacji wodociągowo-kanalizacyjnej, kanalizacji sanitarnej opartej o szczelny zbiornik na nieczystości ciekłe,
E. budowę altany o następujących danych technicznych:
- powierzchnia zabudowy – 64,00 m2,
- powierzchnia użytkowa – 58,37 m2,
- wymiary – 8,00 m x 8,00 m,
- wysokość budynku od terenu do kalenicy – 4,41 m,
- ilość kondygnacji nadziemnych – 1,
F. budowę placu zabaw wraz z siłownią plenerową i elementami małej architektury,
G. wykonanie ogrodzenia wraz z bramą wjazdową dwuskrzydłową i furtką,
na działce o numerze ewidencyjnym 156 w miejscowości Janowice, gmina Waśniów.
3. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca nie jest zobowiązany do uzyskania decyzji pozwolenia na użytkowanie. Wykonawca jest jednak zobowiązany do przekazania Zamawiającemu, w terminie przewidzianym na realizację przedmiotu zamówienia, wszystkich dokumentów niezbędnych do uzyskania przez Zamawiającego decyzji pozwolenia na użytkowanie, w szczególności: oryginału dziennika budowy, projektu technicznego z uwzględnieniem ewentualnych zmian, oświadczenia kierownika budowy o zgodności wykonania obiektu budowlanego z projektem budowlanym, warunkami pozwolenia na budowę oraz właściwymi przepisami, oświadczenia kierownika budowy o doporowadzeniu do należytego stanu i porządku terenu budowy, a także – w razie korzystania – drogi, ulicy, sąsiedniej nieruchomości, protokołów badań i sprawdzeń: przyłączy i instalacji, zapewniających użytkowanie obiektu budowlanego zgodnie z przeznaczeniem, sporządzone przez osoby posiadające uprawnienia budowlane w odpowiedniej specjalności, dokumentacji geodezyjnej, zawierającej wyniki geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej, w tym mapę, o której mowa w art. 2 pkt 7b ustawy z dnia 17 maja 1989 roku – Prawo geodezyjne i kartograficzne, oraz informację o zgodności usytuowania obiektu budowlanego z projektem zagospodarowania działki lub terenu lub odstępstwach od tego projektu sporządzone przez osobę posiadającą odpowiednie uprawnienia zawodowe w dziedzinie geodezji i kartografii, potwierdzenie, zgodnie z odrębnymi przepisami, odbioru wykonanych przyłączy, kopie rysunków wchodzących w skład zatwierdzonego projektu zagospodarowania działki lub terenu lub projektu architektoniczno--budowlanego, z naniesionymi zmianami, a w razie potrzeby uzupełniający opis tych zmian (gdy dotyczy).
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi:
a. dokumentacja projektowa (część opisowa i rysunkowa) wraz z decyzją pozwolenia na budowę oraz decyzją pozwolenia na rozbiórkę,
b. specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót,
c. przedmiary,
stanowiące Załącznik nr 1 do SWZ – „Opis przedmiotu zamówienia”.
5. Zamawiający oświadcza, że wszystkie dokumenty składające się na Załącznik nr 1 do SWZ – „Opis przedmiotu zamówienia” wzajemnie się uzupełniają i jako takie łącznie określają zakres przedmiotowy zamówienia. W szczególności, ewentualne braki w przedmiarach w zakresie robót uwzględnionych jako roboty do wykonania w dokumentacji projektowej lub ewentualne braki w dokumentacji projektowej w zakresie robót uwzględnionych jako roboty do wykonania w przedmiarach, nie zwalniają Wykonawcy z realizacji tych robót, chyba że co innego wynika z SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45000000-7 - Roboty budowlane
45261100-5 - Wykonywanie konstrukcji dachowych
45261215-4 - Pokrywanie dachów panelami ogniw słonecznych
45261300-7 - Kładzenie zaprawy i rynien
45261400-8 - Pokrywanie
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45317300-5 - Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych
45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne
45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych
45410000-4 - Tynkowanie
45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie
45443000-4 - Roboty elewacyjne
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3300000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7743631,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3300000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Przemysłowo-Usługowe „HOTEX” Marek i Tomasz Snopek sp. j.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9591264527
7.3.3) Ulica: ul. Batalionów Chłopskich 57A
7.3.4) Miejscowość: Kielce
7.3.5) Kod pocztowy: 25-671
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3300000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-158.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI WAŚNIÓW
więcej: przetargi WAŚNIÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa części budynku usługowo-mieszkalnego, w celu przystosowania lokalu usługowego, dotąd przedszkola, na żłobek na dz. nr ew. 523 w m. Dąbrowa gm. Kłaj
- Przebudowa drogi gminnej nr 041247C w km 0+000,00-0+335,97 w miejscowości Szembruczek
- Przebudowa sieci wodociągowej w Gminie Tarnowiec w miejscowościach Dobrucowa, Sądkowa, Tarnowiec oraz budowa nowego odcinka sieci wodociągowej w miejscowości Tarnowiec
- Budowa pełnowymiarowego boiska piłkarskiego o nawierzchni z trawy syntetycznej wraz z drenażem, oświetleniem i ogrodzeniem na działce 1240/2, obręb Sośnica.
- Dostosowanie wraz z aranżacją pomieszczeń magazynowych na potrzeby archiwum w Budynku A, Państwowego Instytutu Geologicznego, zlokalizowanego przy ul. Rakowieckiej 4 w Warszawie
- " Budowa odcinka sieci kanalizacji sanitarnej na odcinku od ul. Witosa do ul. Wólczyńskiej w Sannikach"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.