Ogłoszenie z dnia 2022-04-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00054609/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-02-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa oraz rozbudowa oświetlenia ulicznego, oświetlenia przedszkola oraz terenów sportowo - rekreacyjnych z podziałem na zadania częściowe.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Zbrosławice
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258380
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Oświęcimska 2
1.5.2.) Miejscowość: Zbrosławice
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-674
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski
1.5.7.) Numer telefonu: 322337012
1.5.8.) Numer faksu: 322337100
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zbroslawice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zbroslawice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/zbroslawice1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa oraz rozbudowa oświetlenia ulicznego, oświetlenia przedszkola oraz terenów sportowo - rekreacyjnych z podziałem na zadania częściowe.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f7f9e950-89b1-11ec-94c8-de8df8ed9da1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00140050
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00008302/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Rozbudowa oświetlenia dróg gminnych.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00054609/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PZP.271.09.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 382353,48 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Ulica Bławatkowa w Zbrosławicach.Przedmiotem zamówienia jest budowa oświetlenia ulicznego na całej długości ul. Bławatkowej w Zbrosławicach. Nowobudowany odcinek oświetlenia należy podłączyć zgodnie z warunkami przyłączenia P/JGB/14208/2020 z zestawu złączowo-pomiarowego poprzez szafę sterowniczą SO.
Zasilanie należy wykonać ziemną linią kablową 4x35. Do oświetlenia zastosować oprawy uliczne LED 38 – 44 W o barwie 3000 K - 4000K i strumieniu świetlnym 4700-5500 lm w II klasie ochrony przeciwporażeniowej oraz IP 66. Oprawy zabudować na słupach stalowych, ocynkowanych, okrągłych o wysokości 7 m. Słupy montować na prefabrykowanych fundamentach. Oprawy zabezpieczyć bezpiecznikami 4 A zamontowanymi w złączu słupowym. W ramach przedmiotu zamówienia należy wykonać m. in. następujący zakres prac:
1) Montaż fundamentów do masztów oświetleniowych wskazanych w dokumentacji projektowej – ilości 16 szt.
2) Montaż słupów oświetleniowych stalowych, ocynkowanych, okrągłych wysokości 7 m wskazanych w dokumentacji projektowej – ilość 16 szt.
3) Montaż opraw oświetleniowych LED wskazanych w dokumentacji projektowej – ilość 16 szt.
4) Ułożenie kabla energetycznego 4X35 mm ² o długości ok. 670 m.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania
45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego
4.5.5.) Wartość części: 93264,33 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Ulica Jagodowa w miejscowości Wieszowa:Przedmiotem zamówienia jest budowa oświetlenia ulicznego częściowo na istniejących słupach sieci napowietrznej stanowiących własność firmy Tauron, a częściowo na nowych słupach. Należy zabudować 12 lamp na istniejących słupach i 9 nowych zgodnie z warunkami przyłączenia TNT/NMG/2021-05-26/000011. Całość budowanego oświetlenia będzie tworzyło trzy oddzielne fragmenty:
• Odcinek I – od ul. Wolności do granicy pomiędzy działkami 1168/97 a 1169/97 – zasilony z istniejącej sieci oświetleniowej wzdłuż ul. Wolności,
• Odcinek II – od narożnika posesji nr 69 do posesji nr 39 – zasilony z końcowego słupa istniejącej sieci oświetleniowej wzdłuż ul. Słowackiego,
• Odcinek III – od posesji nr 31 do końcówki działki nr 690/208, zasilony z końcowego słupa istniejącej sieci oświetleniowej w rejonie szkoły.
Do oświetlenia zastosować oprawy uliczne LED 38 – 44 W o barwie 3000 K - 4000K i strumieniu świetlnym 4700-5500 lm w II klasie ochrony przeciwporażeniowej oraz IP 66. Oprawy zabudować na słupach wirobetonowych. Oprawy zabezpieczyć bezpiecznikami 4 A zamontowanymi w typowych obudowach dla bezpieczników sieciowych, a całe obwody w rozłącznikach bezpiecznikami 10 A.
W ramach przedmiotu zamówienia należy wykonać m. in. następujący zakres prac:
1) Montaż słupów oświetleniowych wirobetonowych wskazanych w dokumentacji projektowej – ilość 9 szt.
2) Montaż opraw oświetleniowych LED wskazanych w dokumentacji projektowej – ilość 21 szt.
3) Ułożenie kabla energetycznego 2x25 mm ² o długości ok. 800 m.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania
45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego
4.5.5.) Wartość części: 87141,38 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Ulica Reptowska i Dolina Dramy w Ptakowicach:Przedmiotem zamówienia jest budowa fragmentu oświetlenia ul. Reptowskiej na wysokości ul. Dolina Dramy w formie napowietrznej linii kablowej, zaś na ul. Dolina Dramy z zasilaniem kablowym. Nowobudowany odcinek oświetlenia podłączyć zgodnie z warunkami przyłączenia TDS/NMG/2020-03-23/0000001 z sieci rozdzielczo-oświetleniowej biegnącej wzdłuż ulicy Reptowskiej przez rozłącznik bezpiecznikowy.
Do oświetlenia ulicy Reptowskiej zastosować oprawy uliczne LED 72-76 W o barwie 3000 K - 4000K i strumieniu świetlnym 9200-10000 lm. Oprawy zabudować na słupach stalowych, ocynkowanych, okrągłych o wysokości 7 m. Nowobudowany odcinek składa się z sześciu przęseł napowietrznej linii kablowej NLK, wykonanych przewodem 4x25.
Do oświetlenia ulicy Dolina Dramy zastosować oprawy uliczne LED o mocy 38-44 W, 4700-5000 lm, i barwie 3000 – 4000 K zasilane kablem ziemnym. Słupy montować na prefabrykowanych fundamentach.
Oprawy zabezpieczyć bezpiecznikami 4 A zamontowanymi w złączu słupowym.
W ramach przedmiotu zamówienia należy wykonać m. in. następujący zakres prac:
1) Montaż fundamentów do masztów oświetleniowych wskazanych w dokumentacji projektowej – ilości 6 szt.
2) Montaż słupów oświetleniowych stalowych, ocynkowanych, okrągłych wysokości 7 m wskazanych w dokumentacji projektowej – ilość 6 szt.
3) Montaż słupów oświetleniowych wirobetonowych, okrągłych wskazanych w dokumentacji projektowej – ilość 6 szt.
4) Montaż opraw oświetleniowych LED wskazanych w dokumentacji projektowej – ilość 12 szt.
5) Ułożenie kabla energetycznego 4X35 mm ² o długości ok. 220 m.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania
45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego
4.5.5.) Wartość części: 67990,68 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Ulica Wiejska w Księżym Lesie:Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa oświetlenia ulicznego na końcowym fragmencie ul. Wiejskiej w Księżym Lecie od strony wylotu w kierunku Kamieńca. Nowy odcinek oświetlenia podłączyć zgodnie z warunkami przyłączenia TNT/NMG/2021-05-26/0000111 na słupie istniejącej sieci rozdzielczo - oświetleniowej na działce 48/25 poprzez rozłącznik bezpiecznikowy zabudowany w wolnostojącej skrzynce, ustawionej przy ogrodzeniu na początkowym fragmencie nowo budowanego oświetlenia.
Zasilanie należy wykonać ziemną linią kablową YAKXS 4x35 łącząc nowobudowany odcinek z istniejącym obwodem oświetleniowym.
Do oświetlenia zastosować oprawy uliczne LED 54 - 59 W o barwie 3000 K - 4000K i strumieniu świetlnym min. 7000 lm w II klasie ochrony przeciwporażeniowej oraz IP 66.
Oprawy zabudować na słupach stalowych, ocynkowanych, okrągłych o wysokości 8 m. Słupy montować na prefabrykowanych fundamentach.
Oprawy zabezpieczyć bezpiecznikami 4 A zamontowanymi w złączu słupowym.
W ramach przedmiotu zamówienia należy wykonać m. in. następujący zakres prac:
1) Montaż fundamentów do masztów oświetleniowych wskazanych w dokumentacji projektowej – ilości 8 szt.
2) Montaż słupów oświetleniowych stalowych, ocynkowanych, okrągłych wysokości 8 m wskazanych w dokumentacji projektowej – ilość 8 szt.
3) Montaż opraw oświetleniowych LED wskazanych w dokumentacji projektowej – ilość 8 szt.
4) Ułożenie kabla energetycznego 4X35 mm ² o długości ok. 300 m.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania
45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego
4.5.5.) Wartość części: 62754,13 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
e) Teren sportowo – rekreacyjny przy świetlicy gminnej w Przezchlebiu:Przedmiotem zamówienia jest budowa oświetlenia na placu zabaw w postaci opraw oświetleniowych ze źródłem światła typu LED. Oprawy należy zamontować bezpośrednio na 5 metrowych słupach aluminiowych, anodowanych na czarno. Oświetlenie boiska wykonać w postaci reflektorów zamontowanych na wysięgnikach przymocowanych do szczytów 7 metrowych słupów. Całość sieci oświetleniowej zasilić z rozdzielnicy oświetleniowej zlokalizowanej na zew. przy wejściu do świetlicy. Nowobudowane oświetlenie składa się z 3 stanowisk na placu zabaw i 2 stanowisk na boisku.
1) Montaż fundamentów do masztów oświetleniowych wskazanych w dokumentacji projektowej – ilości 5 szt.
2) Montaż słupów oświetleniowych aluminiowych, anodowanych na czarno, okrągłych wysokości 5 m wskazanych w dokumentacji projektowej – ilość 3 szt.
3) Montaż opraw oświetleniowych LED wskazanych w dokumentacji projektowej – ilość 3 szt.
4) Montaż słupów oświetleniowych aluminiowych, anodowanych na czarno, okrągłych wysokości 7 m wskazanych w dokumentacji projektowej – ilość 2 szt.
5) Montaż reflektorów LED – ilość 4 szt.
6) Ułożenie kabla energetycznego 4X35 mm ² o długości ok. 200 m.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania
45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego
4.5.5.) Wartość części: 45753,09 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
f) Oświetlenie zewnętrzne przedszkola w miejscowości Kopienica.Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa oświetlenia zew. przedszkola w Kopienicy. Nowobudowany odcinek oświetlenia zasilić z rozdzielnicy zlokalizowanej obok istniejącego zestawu złączowego przy wejściu do przedszkola. Należy wykonać zgodnie z projektem zagospodarowania terenu 3 stanowiska słupów oświetleniowych. Na każdym stanowisku należy zabudować słup aluminiowy, anodowany na czarno i wysoki na 5 m z oprawą LED osadzoną bezpośrednio na słupie, o min. strumieniu świetlnym 7400 lm, temp. barwowej 2900-3300 K, mocy maks. 55 W. Słupy oświetleniowe posadowić na odpowiednich fundamentach prefabrykowanych.
W ramach przedmiotu zamówienia należy wykonać m. in. następujący zakres prac:
1) Montaż fundamentów do masztów oświetleniowych wskazanych w dokumentacji projektowej – ilości 3 szt.
2) Montaż słupów oświetleniowych aluminiowych, anodowanych na czarno, okrągłych wysokości 5 m wskazanych w dokumentacji projektowej – ilość 3 szt.
3) Montaż opraw oświetleniowych LED wskazanych w dokumentacji projektowej – ilość 3 szt.
4) Ułożenie kabla energetycznego 4X35 mm ² o długości ok. 100 m.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania
45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego
4.5.5.) Wartość części: 25449,87 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 114715,12 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 153259,17 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 114715,12 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.U.H. DYLA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 575 183 60 90
7.3.3) Ulica: ulica Kochcicka 25
7.3.4) Miejscowość: Kochanowice
7.3.5) Kod pocztowy: 42-713
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Przedsiębiorstwo Usługowo Handlowe Krzysztof Dyla
jakie przetargi wygrała firma
Przedsiębiorstwo Usługowo Handlowe Krzysztof Dyla
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 114715,12 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 107183,90 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 107183,90 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 107183,90 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakładu Instalacji Elektrycznych „Cargo” Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 645 238 61 36
7.3.3) Ulica: ulica Kużaja 51
7.3.4) Miejscowość: Radzionków
7.3.5) Kod pocztowy: 41-922
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD INSTALACJI ELEKTRYCZNYCH CAGRO SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD INSTALACJI ELEKTRYCZNYCH CAGRO SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 107183,90 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 83628,54 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 83628,54 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 83628,54 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakładu Instalacji Elektrycznych „Cargo” Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 645 238 61 36
7.3.3) Ulica: ulica Kużaja 51
7.3.4) Miejscowość: Radzionków
7.3.5) Kod pocztowy: 41-922
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD INSTALACJI ELEKTRYCZNYCH CAGRO SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD INSTALACJI ELEKTRYCZNYCH CAGRO SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 83628,54 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 77187,58 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 77187,58 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 77187,58 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakładu Instalacji Elektrycznych „Cargo” Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 645 238 61 36
7.3.3) Ulica: ulica Kużaja 51
7.3.4) Miejscowość: Radzionków
7.3.5) Kod pocztowy: 41-922
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD INSTALACJI ELEKTRYCZNYCH CAGRO SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD INSTALACJI ELEKTRYCZNYCH CAGRO SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 77187,58 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 56276,30 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 56276,30 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 56276,30 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakładu Instalacji Elektrycznych „Cargo” Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 645 238 61 36
7.3.3) Ulica: ulica Kużaja 51
7.3.4) Miejscowość: Radzionków
7.3.5) Kod pocztowy: 41-922
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD INSTALACJI ELEKTRYCZNYCH CAGRO SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD INSTALACJI ELEKTRYCZNYCH CAGRO SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 56276,30 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 31303,34 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 31303,34 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 31303,34 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakładu Instalacji Elektrycznych „Cargo” Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 645 238 61 36
7.3.3) Ulica: ulica Kużaja 51
7.3.4) Miejscowość: Radzionków
7.3.5) Kod pocztowy: 41-922
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD INSTALACJI ELEKTRYCZNYCH CAGRO SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD INSTALACJI ELEKTRYCZNYCH CAGRO SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 31303,34 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI ZBROSŁAWICE
więcej: przetargi ZBROSŁAWICE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa budynku na potrzeby świetlicy wiejskiej w Trzebieży
- REMONT ŁAZIENEK WRAZ Z MONTAŻEM KLIMATYZACJI INDYWIDUALNEJ W DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W BOŻENKOWIE
- Przebudowa Centrum Edukacyjno-Szkoleniowego na rzecz rolnictwa Opolskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego w Łosiowie
- Modernizacja oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Trojanów.
- Budowa Centrum Przesiadkowego w Przystajni w formuje "zaprojektuj i wybuduj"
- Modernizacja systemu sygnalizacji pożaru w budynku przy pl. Jana III Sobieskiego 2 w Bytomiu w trybie Zaprojektuj i wybuduj
więcej: Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.