eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PolkowiceBudowa placu zabaw przy Szkole Podstawowej nr 4 im. Marii Sk³odowskiej- Curie w Polkowicach.



Og³oszenie z dnia 2021-08-06


Powi±zane og³oszenia:
Og³oszenie nr 2021/BZP 00140057 z dnia 2021-08-06

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa placu zabaw przy Szkole Podstawowej nr 4 im. Marii Sk³odowskiej- Curie w Polkowicach.

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Szko³a Podstawowa nr 4

1.3.) Oddzia³ zamawiaj±cego: im. Marii Sk³odowskiej-Curie w Polkowicach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 367990538

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Hubala 3

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Polkowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 59-100

1.5.4.) Województwo: dolno¶l±skie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-g³ogowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@sp4.polkowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.sp4.polkowice.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa placu zabaw przy Szkole Podstawowej nr 4 im. Marii Sk³odowskiej- Curie w Polkowicach.

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-0ae2a933-c9cc-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00140057

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2021-08-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00039281/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.1 Budowa Placu Zabaw przy Szkole Podstawowej nr 4 im. Marii Sk³odowskiej-Curie w Polkowicach

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://sidaspzp.pl/

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://sidaspzp.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w niniejszym postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadaæ konto na platformie zakupowej SIDAS PZP ( https://sidaspzp.pl/ ). Instrukcja u¿ytkowania platformy dla Wykonawców dostêpna jest po zalogowaniu siê. Korzystanie z Platformy przez Wykonawcê jest bezp³atne. Podgl±d i pobieranie dokumentacji postêpowania nie wymaga logowania. Wykonawca celem z³o¿enia oferty bezp³atnie rejestruje siê na Platformie pod wy¿ej wymienionym adresem klikaj±c przycisk „DO£¡CZ DO NAS”. Wykonawca rejestruj±c siê zapoznaje siê i akceptuje warunki korzystania z Platformy, okre¶lone w regulaminie podczas rejestracji oraz uznaje go za wi±¿±cy. Wymagania techniczne i organizacyjne sporz±dzania, wysy³ania i odbierania korespondencji elektronicznej, zosta³y opisane w instrukcji u¿ytkowania platformy dla Wykonawców. Sposób sporz±dzenia, wysy³ania i odbierania korespondencji elektronicznej musi byæ zgodny z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu wydanym na podstawie art. 70 Pzp. Wykonawca, przystêpuj±c do niniejszego postêpowania o udzielenie zamówienia, akceptuje warunki korzystania z platformy zakupowej, tj. SIDAS PZP, okre¶lone w Regulaminie korzystania z platformy zakupowej SIDAS PZP regulamin-SIDAS-PZP.pdf (sidaspzp.pl) oraz zobowi±zuje siê, korzystaj±c z platformy, przestrzegaæ postanowieñ Regulaminu korzystania z platformy zakupowej SIDAS PZP oraz instrukcji u¿ytkowania platformy dla Wykonawców. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem platformy zakupowej SIDAS PZP wynosi 50 MB. Formaty plików wykorzystywanych przez Wykonawców musz± byæ zgodne z rozporz±dzeniem Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci, minimalnych wymagañ dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagañ dla systemów teleinformatycznych. Za datê przekazania oferty, wniosków, zawiadomieñ, dokumentów lub o¶wiadczeñ elektronicznych, podmiotowych ¶rodków dowodowych lub cyfrowego odwzorowania podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych informacji sporz±dzonych pierwotnie w postaci papierowej, przyjmuje siê datê ich wp³ywu na serwer platformy zakupowej SIDAS PZP.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, ¿e: 1)administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Szko³a Podstawowa nr 4 im. Marii Sk³odowskiej- Curie, 59-100 Polkowice, ul. Hubala 3. 2)administrator wyznaczy³ Inspektora Danych Osobowych, z którym mo¿na siê kontaktowaæ pod e-mail: iod@sp4.polkowice.pl, w siedzibie lub korespondencyjnie na adres administratora 3)Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z przedmiotowym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, zgodnie ze SWZ. 4)odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art.74 ustawy Pzp 5)Pani/Pana dane osobowe przechowywane bêd± przez odpowiedni okres wynikaj±cy z przepisów prawa, dotycz±cy obowi±zku archiwizacji dokumentów (art. 78 ust. 1 ustawy Pzp oraz Rozporz±dzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu dzia³ania archiwów zak³adowych); zgodnie z art. 269 ust. 3 ustawy Pzp okres przechowywania danych osobowych zamieszczanych w BZP okre¶la Prezes UZP; 6)obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp. 7)w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO. 8)posiada Pani/Pan: a)na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymaga³oby po stronie administratora niewspó³miernie du¿ego wysi³ku mo¿e zostaæ Pani/Pan zobowi±zana do wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie zamówienia); b)na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników); c)na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art.18 ust.2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego); ponadto, wyst±pienie z ¿±daniem ograniczenia przetwarzania nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego; d)prawo do wniesienia skargi do Prezesa UODO, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO; 9)w przypadku danych osobowych zamieszczonych przez zamawiaj±cego w BZP, prawo dostêpu i prawo do sprostowania danych s± wykonywane w drodze ¿±dania skierowanego do zamawiaj±cego. 10)przys³uguje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem w³a¶ciwym dla przedmiotowej skargi jest UODO, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): nie przys³uguje Pani/Panu: w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych; prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem robót jest budowa nowego placu zabaw.
Zakres robót obejmuje w szczególno¶ci roboty ziemne, monta¿ urz±dzeñ zabawowych, wykonanie nawierzchni bezpiecznej poliuretanowej obramowane obrze¿em betonowym.

1.Szczegó³owy zakres robót zosta³ okre¶lony w dokumentacji projektowej i opisie pozycji przedmiarów robót.
2.Dokumenty wymienione w ust. 1 stanowi± podstawê realizacji robót objêtych umow± i wymagania okre¶lone w nich s± obowi±zuj±ce dla Wykonawcy.
3.Wszystkie roboty bêd±ce przedmiotem umowy musz± byæ wykonane zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami, normami oraz na warunkach ustalonych umow±.

Przedmiot zamówienia zosta³ szczegó³owo okre¶lony w specyfikacji warunków zamówienia.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

37535200-9 - Wyposa¿enie placów zabaw

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowê

45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby

45112723-9 - Roboty w zakresie kszta³towania placów zabaw

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ nastêpuj±cymi kryteriami oceny ofert:
KRYTERIUM NR 1: Cena kosztorysowa brutto – 60%, KRYTERIUM NR 2: Okres udzielonej gwarancji - 40%. Wybór oferty najkorzystniejszej nast±pi zgodnie z art. 239 ustawy Pzp. Ocena oferty = K1 + K2. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach bêdzie liczona z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku. Najwy¿sza liczba punktów wyznaczy najkorzystniejsz± ofertê. Zamawiaj±cy udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymogom okre¶lonym w ustawie i w SWZ oraz uzyska najwiêksz± liczbê punktów.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres udzielonej gwarancji

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce:
1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
Wykonawca spe³ni warunek, je¿eli wyka¿e:
 nale¿yt± realizacjê w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – to w tym okresie co najmniej trzech ró¿nych zamówieñ o charakterze i z³o¿ono¶ci porównywalnej z zakresem przedmiotowym do niniejszego zamówienia w zakresie budowy placów zabaw, w których co najmniej jeden plac zabaw o warto¶ci min. 200.000 z³ brutto;
 mo¿liwo¶æ dysponowania, co najmniej jedn± osob±, skierowan± przez wykonawcê do realizacji przedmiotowego zamówienia, bêd±c± kierownikiem budowy, która posiada uprawnienia budowlane w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeñ.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 2) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat licz±c wstecz od dnia w którym up³yn±³ termin sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, porównywalnych z robotami budowlanymi stanowi±cymi przedmiot zamówienia, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci informacji o tym czy roboty zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty - za³±cznik nr 10 do SWZ;
UWAGA: Je¿eli wykonawca powo³uje siê na do¶wiadczenie w realizacji robót budowlanych, wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, wykaz o którym mowa powy¿ej dotyczy robót budowlanych, w których wykonaniu wykonawca ten bezpo¶rednio uczestniczy³;
3) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ i do¶wiadczenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami - za³±cznik nr 11 do SWZ

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1) O¶wiadczenie Wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania wskazanych przez Zamawiaj±cego, o których mowa w art. 108 ust. 1 ustawy Pzp, w tym równie¿ o¶wiadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, z innym Wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, albo o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty niezale¿nie od innego Wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej – za³±cznik nr 7 do SWZ

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

1.Do oferty Wykonawca zobowi±zany jest do³±czyæ odpis lub informacjê z Krajowego Rejestru S±dowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej lub innego w³a¶ciwego rejestru, w celu potwierdzenia, ¿e osoba dzia³aj±ca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania. 2.Je¿eli Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast odpisu albo informacji z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej – sk³ada dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, potwierdzaj±ce, ¿e osoba dzia³aj±ca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania. W przypadku wskazania dostêpno¶ci powy¿szych dokumentów pod okre¶lonymi adresami internetowymi ogólnodostêpnych i bezp³atnych baz danych, Wykonawca przedstawia t³umaczenie tych dokumentów na jêzyk polski. Wykonawca nie jest zobowi±zany do z³o¿enia dokumentów, o których mowa powy¿ej, je¿eli Zamawiaj±cy mo¿e je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, o ile Wykonawca wska¿e dane umo¿liwiaj±ce dostêp do tych dokumentów. 3. Do oferty Wykonawca zobowi±zany jest do³±czyæ pe³nomocnictwo lub inny dokument potwierdzaj±cy umocowanie do reprezentowania Wykonawcy, je¿eli w jego imieniu dzia³a osoba, której umocowanie do reprezentowania Wykonawcy nie wynika z dokumentów, o których mowa w pkt. 2. W sytuacji Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia do oferty Wykonawcy zobowi±zani s± do³±czyæ pe³nomocnictwo lub inny dokument potwierdzaj±cy umocowanie do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia publicznego, podpisane odpowiednio przez osoby umocowane do reprezentowania tych Wykonawców. 4.Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia, w oparciu o art. 117 ust. 4 ustawy Pzp do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub us³ugi wykonaj± poszczególni Wykonawcy – Za³. nr 3 do SWZ. 5. Wykonawca, który polega na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, sk³ada, wraz z ofert±, zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów – Za³. nr 4 do SWZ. Zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, o którym mowa w niniejszym punkcie, potwierdza, ¿e stosunek ³±cz±cy Wykonawcê z podmiotami udostêpniaj±cymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostêp do tych zasobów. 6. Wykonawca, w przypadku polegania na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, przedstawia do oferty, wraz z o¶wiadczeniem, o którym mowa w pkt. 1, tak¿e o¶wiadczenie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, potwierdzaj±ce brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu lub kryteriów selekcji, w zakresie, w jakim Wykonawca powo³uje siê na jego zasoby – Za³±cznik nr 5 do SWZ. 7. Wykonawca, w przypadku powierzenia wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcy niebêd±cym podmiotem udostêpniaj±cym zasoby celem wykazania spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu, o ile jest on znany na tym etapie, przedstawia do oferty o¶wiadczenie tego podmiotu potwierdzaj±ce brak podstaw wykluczenia - Za³±cznik nr 6 do SWZ. 8. Wykonawca, wezwany do z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych, nie jest zobowi±zany do z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych, które Zamawiaj±cy posiada w swojej dyspozycji, je¿eli Wykonawca wska¿e te ¶rodki dowodowe oraz potwierdzi ich prawid³owo¶æ i aktualno¶æ - Za³. nr 8 do SWZ

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty zgodnie z zapisami rozdzia³u X ust. A pkt. 3 niniejszej SWZ.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenia, o których mowa w rozdziale X ust. A pkt. 1 niniejszej SWZ, sk³ada ka¿dy z Wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w zakresie, w jakim ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie o którym mowa w rozdziale X ust. A pkt. 4 niniejszej SWZ, z którego wynika, które roboty budowlane/dostawy/us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy, zgodnie z art. 117 ust. 4 ustawy Pzp.
4. O¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce spe³nienie warunków udzia³u w postêpowaniu Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o zamówienie sk³adaj± z zastrze¿eniem art. 117 ust. 3 ustawy Pzp, tj. „W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z wykonawców, którzy wykonaj± roboty budowlane lub us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane” – co winno mieæ odzwierciedlenie w o¶wiadczeniu sk³adanym zgodnie z art. 117 ust. 4 ustawy Pzp.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ zmiany umowy w zakresie:
1) wprowadzenia zmian w wykonywanych robotach budowlanych, je¿eli konieczno¶æ wprowadzenia tych zmian pojawi³a siê dopiero w trakcie realizacji umowy, a zmiany te bêd± korzystne dla Zamawiaj±cego,
2) wykonania robót zamiennych, je¿eli s± one uzasadnione konieczno¶ci± zwiêkszenia bezpieczeñstwa wykonywania robót budowlanych lub usprawnienia procesu budowlanego, po wcze¶niejszym uzgodnieniu mo¿liwo¶ci wprowadzenia rozwi±zañ zamiennych – bez konieczno¶ci zwiêkszenia wynagrodzenia Wykonawcy,
3) wykonania robót zamiennych, je¿eli nie odstêpuj± one w sposób istotny od dokumentacji projektowej, po wcze¶niejszym uzgodnieniu mo¿liwo¶ci wprowadzenia rozwi±zañ zamiennych - bez konieczno¶ci zwiêkszania wynagrodzenia Wykonawcy,
4) zaniechania wykonania robót, których wykonanie w trakcie realizacji sta³o siê zbêdne,
a nie mo¿na by³o przewidzieæ tego w dniu zawarcia umowy przy jednoczesnym obni¿eniu warto¶ci wynagrodzenia o warto¶æ robót zaniechanych,
5) zmian dotycz±cych wykonania przedmiotu umowy, które wynikaj± z zaleceñ organów administracji publicznej, w sposób wynikaj±cy z tych zleceñ,
6) je¿eli konieczno¶æ wprowadzenia zmian spowodowana jest zmian± powszechnie obowi±zuj±cych przepisów prawa, ze skutkiem z nich wynikaj±cymi,
7) zmiana osób, przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy, a od których wymagano w SWZ okre¶lonych uprawnieñ, okre¶lonego do¶wiadczenia. Zmiana osób mo¿e nast±piæ wy³±cznie po pisemnej akceptacji Zamawiaj±cego,
8) Zamawiaj±cy dopuszcza przed³u¿enie terminu wykonania przedmiotu zamówienia o czas opó¼nienia, je¿eli takie opó¼nienie ma lub bêdzie mia³o wp³yw na wykonanie przedmiotu zamówienia w przypadku: a)powstania konieczno¶ci wykonania robót dodatkowych, których wykonanie jest niezbêdne dla wykonania przedmiotu umowy, b)zawieszenia robót przez organy nadzoru budowlanego z przyczyn niezale¿nych od Wykonawcy, c)szczególnie niesprzyjaj±cych warunków atmosferycznych (ulewne i d³ugotrwa³e deszcze - opad min.100 mm / dobê przez 5 kolejnych dni), uniemo¿liwiaj±cych prowadzenie robót budowlanych z zachowaniem wymaganej technologii, przeprowadzenie prób i sprawdzeñ, dokonywanie odbiorów, o ile nie da³o siê tego przewidzieæ i/lub wykonaæ w innym terminie, d)si³y wy¿szej lub klêski ¿ywio³owej lub epidemii, e)wstrzymania realizacji robót przez Zamawiaj±cego, konieczno¶ci usuniêcia b³êdów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej, konieczno¶ci przeprowadzenia badañ archeologicznych nieprzewidzianych w SWZ, konieczno¶ci likwidacji niewybuchów i niewypa³ów, ujawnienia warunków geologicznych odmiennych ni¿ w dokumentacji projektowej, zaistnienia odmiennych od przyjêtych w dokumentacji projektowej warunków terenowych w szczególno¶ci odkrycie podziemnych urz±dzeñ, instalacji lub obiektów infrastrukturalnych nieuwidocznionych na mapach do celów projektowych, f)gdy zaistnieje inna, niemo¿liwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczno¶æ prawna, ekonomiczna, finansowa lub techniczna, skutkuj±ca brakiem mo¿liwo¶ci nale¿ytego wykonania umowy, zgodnie z SWZ.
Ze wzglêdu na ograniczon± ilo¶æ dopuszczonych znaków, rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia zosta³y szczegó³owo opisane w SWZ oraz we Wzorze umowy.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-08-25 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Wykonawca sk³ada ofertê za po¶rednictwem platformy zakupowej SIDAS PZP https://sidas.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-08-25 11:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2021-09-23

2021-08-06 Biuletyn Zamówieñ PublicznychOg³oszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.