Ogłoszenie z dnia 2025-03-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00047450/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-01-20
- 2025/BZP 00084837/01 - Modyfikacja z dnia 2025-02-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa tężni solankowej wraz z infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu w Parku Miejskim w Zamościu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO ZAMOŚĆ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 950368747
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Rynek Wielki 13
1.5.2.) Miejscowość: Zamość
1.5.3.) Kod pocztowy: 22-400
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski
1.5.7.) Numer telefonu: 84 677 23 37
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zamosc.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.umzamosc.bip.lubelskie.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-7daf1c67-62eb-4739-8346-3ac5de5581001.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa tężni solankowej wraz z infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu w Parku Miejskim w Zamościu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7daf1c67-62eb-4739-8346-3ac5de558100
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00140065
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00010787/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.17 Tężnia solankowa w Parku Miejskim - Budżet Obywatelski z 2024 r.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00047450
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IM-ZP.272.1.2025.MSZ
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 892970,61 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na budowie tężni solankowej wraz z infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu w Parku Miejskim w Zamościu (zwanych dalej „Inwestycją”).
2. Inwestycja realizowana jest w ramach zadania inwestycyjnego ujętego w budżecie Miasta Zamość na rok 2025 pn.: „Tężnia solankowa w Parku Miejskim - Budżet Obywatelski z 2024 r.”
3. Zakres zamówienia obejmuje:
1) branża architektoniczno-budowlana:
a) budowa nawierzchni utwardzonych,
b) budowa tężni solankowej,
c) budowa elementów małej architektury,
2) branża sanitarna
a) budowa przyłącza wodociągowego i zewnętrznej instalacji wodociągowej zasilania tężni solankowej,
b) budowa przyłącza kanalizacji deszczowej tężni solankowej,
c) budowa instalacji technologicznej tężni solankowej, zasilania i powrotu solanki z dwoma zbiornikami podziemnymi głównym i przelewowym,
3) branża elektryczna:
a) budowa instalacji elektrycznej zasilającej tężnię solankową,
b) budowa instalacji oświetlenia zewnętrznego,
4) wykonanie wszelkich innych prac i czynności niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia.
4. Dodatkowo przedmiot zamówienia obejmuje:
1) w okresie objętym gwarancją serwisowanie tężni, serwisowanie obejmuje m.in. bieżące monitorowanie pracy tężni, ilości i stężenia solanki, utrzymanie roboczego stężenia roztworu solanki na poziomie 6-12% zgodnie z dokumentacją projektową, wymianę solanki po okresie zimowym przed wiosennym uruchomieniem wraz z jej dostarczeniem i wywozem, w miarę potrzeb wymianę tarniny, czyszczenie filtrów, misy ociekowej i itp., przeglądy techniczne i konserwację tężni wraz z wbudowanymi obiektami, instalacjami, urządzeniami i materiałami wraz z wymianą elementów eksploatacyjnych w okresie objętym gwarancją. Serwisowanie tężni ma zapewnić prawidłowy stan sprawności technicznej, wartości użytkowej i estetycznej całego obiektu tężni. Koszty serwisowania w okresie obowiązywania gwarancji pokrywa Wykonawca,
2) w okresie objętym gwarancją zabezpieczanie tężni (m.in. obiekty, instalacje, urządzenia i materiały) na okres zimowy i uruchomianie tężni we wczesnym okresie wiosennym. Koszty zabezpieczenia tężni na okres zimowy i jej uruchomienia w okresie wiosennym w okresie obowiązywania gwarancji pokrywa Wykonawca,
3) w okresie objętym gwarancją Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia książki serwisowej zawierającej m.in., pomiary ilości i stężenia solanki, opis przeprowadzonych czynności serwisowych. Wykonawca przekaże ją Zamawiającemu po ukończeniu okresu gwarancji,
4) sporządzenie i przekazanie Zamawiającemu instrukcji obsługi, eksploatacji i konserwacji tężni solankowej, regulaminu korzystania z tężni solankowej,
5) Wykonawca zobowiązany jest do przeszkolenia osób odpowiedzialnych za funkcjonowanie tężni w zakresie obsługi, eksploatacji i konserwacji tężni,
6) do wykonania przedmiotu zamówienia należy użyć materiałów i urządzeń gwarantujących odpowiednią jakość, o parametrach technicznych i jakościowych odpowiadających właściwościom urządzeniom i materiałom przyjętym w dokumentacji, wszystkie dostarczone i zamontowane urządzenia i materiały muszą być nowe, nie dopuszcza się użycia urządzeń i materiałów prototypowych, wbudowane urządzenia i materiały muszą posiadać wymagane deklaracje zgodności, deklaracje właściwości użytkowych, atesty, certyfikaty, świadectwa jakości, pochodzenia, karty techniczne.
5. Wykonawca, w ramach przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do:
1) wykonania wszelkich robót przygotowawczych i zabezpieczających niezbędnych do bezpiecznej realizacji przedmiotu zamówienia,
2) zagospodarowania na własny koszt terenu budowy oraz utrzymania zaplecza budowy,
3) prowadzenia robót zgodnie z przepisami bhp oraz p.poż.,
4) naprawy zinwentaryzowanych urządzeń podziemnych uszkodzonych podczas wykonywania robót,
5) poniesienia w trakcie realizacji zamówienia wszelkich kosztów związanych
z opomiarowaniem, dostawą i zużyciem mediów niezbędnych do wykonania zamówienia,
6) wykonywania prac porządkowych w trakcie wykonywania przedmiotu zamówienia i po ich zakończeniu, po zakończeniu robót przywrócenia terenu budowy do stanu pierwotnego,
7) pokrycia kosztów związanych z:
a) urządzeniem i utrzymaniem terenu budowy,
b) zapewnieniem obsługi geodezyjnej na czas robót oraz przeprowadzenia pomiaru geodezyjnego powykonawczego wykonanych obiektów, elementów,
c) wykonaniem i zabezpieczeniem osnowy geodezyjnej przed zniszczeniem i jej naprawy w przypadku uszkodzenia,
d) usunięciem ewentualnych niewypałów, niewybuchów i amunicji odkrytych w trakcie robót,
e) dokonaniem odkrywek w przypadku niezgłoszenia do odbioru robót ulegających zakryciu lub zanikających,
f) wykonaniem przyłączy dla potrzeb terenu budowy na podstawie warunków uzyskanych od właścicieli sieci oraz ponoszenia kosztów ich opomiarowania, dostawy i zużycia,
g) ewentualnymi wyłączeniami i włączeniami energii elektrycznej,
h) obsługą właścicieli poszczególnych sieci oraz nadzoru właścicielskiego i innych nadzorów wynikających z uzgodnień realizacyjnych,
i) wykonaniem wymaganych pomiarów, prób, badań, sprawdzeń i rozruchu, także tych dodatkowych wymaganych przez właścicieli sieci,
j) naprawą zniszczeń i uszkodzeń powstałych na skutek prowadzonych robót, naprawą uszkodzeń istniejących obiektów i istniejących elementów zagospodarowania terenu, usunięciem ewentualnie wyrządzonych szkód, także na działkach osób trzecich,
k) odtworzeniem uszkodzonych nawierzchni utwardzonych i terenów zielonych,
l) dostosowaniem wysokościowym wszystkich włączeń/połączeń z istniejącymi ulicami, ciągami dla pieszych tak, aby zachować funkcjonalność całości wykonanych włączeń/połączeń,
m) uporządkowaniem terenu budowy i przywrócenia terenu do stanu pierwotnego,
n) wywozem odpadów, śmieci i niebezpiecznych odpadów z terenu budowy na wysypisko z poniesieniem opłat za ich składowanie i utylizację,
o) dokonaniem odkrywek w przypadku nie zgłoszenia do odbioru robót ulegających zakryciu lub zanikających,
8) udzielenia gwarancji na całość przedmiotu zamówienia, w okresie obowiązywania gwarancji świadczenia serwisu tężni, zapewnienia serwisu gwarancyjnego, technicznego i bieżącej konserwacji, ponoszenia kosztów gwarancji, serwisów, także płatnych serwisów gwarancyjnych wbudowanych urządzeń, materiałów świadczonych w okresie gwarancji,
9) w okresie obowiązywania gwarancji, o którym mowa w § 21 ust. 1 umowy przeprowadzania serwisów tężni zapewniających prawidłowy stan sprawności technicznej i wartości użytkowej całego obiektu tężni,
10) usunięcia na swój koszt wad, usterek robót będących przedmiotem umowy w okresie gwarancji i rękojmi,
11) uzyskania w imieniu i na rzecz Zamawiającego wszelkich uzgodnień, zezwoleń, decyzji, opinii, operatów, ekspertyz i zgód niezbędnych do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia występujących podczas realizacji umowy,
12) w sytuacji, gdy zakres przedmiotu zamówienia będzie wiązał się z koniecznością odbiorów technicznych, Wykonawca w ramach ceny wskazanej w niniejszej umowie zobowiązuje się do przeprowadzenia czynności odbiorczych, zgodnie z przepisami prawa i pozyskania dokumentów potwierdzających przeprowadzenie tych czynności oraz wydania ich Zamawiającemu najdalej w dniu podpisania protokołu odbioru,
13) przygotowania dokumentacji powykonawczej w ilości 2 egzemplarzy, o której mowa w ustawie Prawo budowlane (tekst jedn. Dz. U. z 2024 r. poz. 725 z późn. zm.), w formie zbroszurowanego operatu kolaudacyjnego zawierającego m.in. protokoły odbiorów technicznych, protokoły techniczne odbiorów robót ulegających zanikowi i zakryciu, protokoły pomiarów, prób, badań, sprawdzeń i rozruchu, protokół z rozruchu tężni, deklaracje zgodności, deklaracje właściwości użytkowych, atesty, certyfikaty, świadectwa jakości, świadectwa pochodzenia, karty techniczne na wbudowane materiały i urządzenia, niezbędne uzgodnienia, decyzje, zaświadczenia, świadectwa kontroli jakości, itp., dokumentację projektową powykonawczą obiektu, dokumentację projektową zamienną obiektu, kopie rysunków z zatwierdzonego projektu budowlanego z naniesionymi kolorem czerwonym zmianami dokonanymi w trakcie budowy potwierdzonymi przez kierownika budowy i Inspektora nadzoru, ich kwalifikacją przez projektanta projektu budowlanego oraz ewentualnym opisem, oświadczenie kierownika budowy o zakończeniu robót – oświadczenie musi być zgodne ze wzorem oświadczenia zamieszczonym na stronie internetowej Powiatowego Inspektoratu Nadzoru Budowlanego Miasta Zamość, ul. Kolegiacka 14, 22-400 Zamość, kosztorys powykonawczy wykonanych robót, geodezyjną inwentaryzacją powykonawczą w ilości 4 egzemplarzy, dokumentację fotograficzną składającą się z min. 10 zdjęć, dokumenty, instrukcję obsługi i konserwacji tężni solankowej, regulamin korzystania z tężni solankowej i itp., ww. dokumentację powykonawczą należy przedstawić do zaopiniowania Inspektorowi nadzoru,
14) sporządzenie kompletnego wniosku i uzyskanie w imieniu Zamawiającego pozwolenia na użytkowanie lub potwierdzenia braku sprzeciwu do wniosku zgłoszenia zakończenia robót budowlanych od Powiatowego Inspektoratu Nadzoru Budowlanego Miasta Zamość, ul. Kolegiacka 14, 22-400 Zamość,
6. Szczegółowy opis i zakres robót do wykonania zawarty jest w dokumentacji projektowej stanowiącej odpowiednio załączniki do SWZ:
• Załącznik nr 9 – PZT, PA-B, uzgodnienia, decyzje
• Załącznik nr 10 – Branża architektoniczna
• Załącznik nr 11 – Branża konstrukcyjna
• Załącznik nr 12 – Branża sanitarna
• Załącznik nr 13 – Branża elektryczna
• Załącznik nr 14 – Przedmiary robót,
które stanowią jej integralną część oraz w Polskich Normach, krajowych ocenach technicznych, warunkach technicznych wykonania i odbioru robót, a także w projekcie umowy stanowiącym Załącznik nr 8 do SWZ.
Więcej we Rozdziale III specyfikacji warunków zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
43325000-7 - Wyposażenie parków i placów zabaw
45262300-4 - Betonowanie
44232000-5 - Drewniane konstrukcje dachowe
45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty
45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1030740,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1650000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1030740,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): An-Projekt Anna Trond
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: ADWIZER Agnieszka Podraska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9221265776
7.3.3) Ulica: Żdanów 54
7.3.4) Miejscowość: Zamość
7.3.5) Kod pocztowy: 22-400
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1030740,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z ZAMOŚCIA
- Przebudowa nieutwardzonej bocznej ulicy Majdan III etap
- Dostawa sprzętu do zamknięcia wad strukturalnych serca i zamknięcia uszka lewego przedsionka
- Dostawa testów alergologicznych i autoimmunologicznych wraz z dzierżawą wyposażenia
- Remont pomieszczeń piwnic pawilonu B Oddziału Zewnętrznego Zakładu Karnego w Zamościu
- Dostawa artykułów spożywczych
- Dostawa odzieży roboczej i branżowej w zakresie 2 części.
więcej: przetargi w Zamościu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont dachu
- REMONT DACHU
- Budowa instalacji PV o mocy 250 kW
- Modernizacja (przebudowa) drogi dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Bronice Kolonia, Gmina Nałęczów - droga gminna nr 107866L
- " Budowa instalacji PV o mocy do 50 kW"
- Wykonanie robót budowlanych w zakresie remontu budynku Altany Chińskiej należącego do zespołu urbanistyczno-architektonicznego założenia pałacowo-parkowego PAN-Domu Zjazdów i Konferencji w Jabłonnie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.