Ogłoszenie z dnia 2023-03-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00094361/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-02-14
- 2023/BZP 00103480/01 - Modyfikacja z dnia 2023-02-21
- 2023/BZP 00106519/01 - Modyfikacja z dnia 2023-02-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zakup usługi dostępu do obiektów i zajęć sportowo-rekreacyjnych
dla pracowników sądów okręgu łódzkiego.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Sąd Okręgowy w Łodzi
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 7251042790
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Dąbrowskiego 5
1.5.2.) Miejscowość: Łódź
1.5.3.) Kod pocztowy: 90-921
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@lodz.so.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lodz.so.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f562eac7-ac38-11ed-b8d9-2a18c1f2976f1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ kontroli państwowej i ochrony prawa oraz sąd i trybunał
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
sprawowanie wymiaru sprawiedliwości
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup usługi dostępu do obiektów i zajęć sportowo-rekreacyjnychdla pracowników sądów okręgu łódzkiego.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f562eac7-ac38-11ed-b8d9-2a18c1f2976f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00140092
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00094361
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.XXVII.262.3.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2.1. Wykonawca w ramach realizacji przedmiotu zamówienia zobowiązany będzie do świadczenia usług dla zgłoszonych przez Zamawiającego Pracowników, ich Dzieci i Osób Towarzyszących, Sędziów w Stanie Spoczynku, emerytów sądu (zwanych dalej także „Użytkownikami”), polegających na zapewnieniu dostępu do zróżnicowanych obiektów i zajęć sportowo-rekreacyjnych w ramach programu sportowo-rekreacyjnego, podzielonego na program NIELIMITOWANY – Pakiet 1 i/lub program LIMITOWANY – Pakiet 2, za okazaniem przez Użytkowników imiennych kart dostępu do obiektów i zajęć sportowo-rekreacyjnych (zwanych dalej także „Kartami”). Karty zostaną wydane Zamawiającemu bez dodatkowych opłat.
2.2. Zamawiający przewiduje zakup NIELIMITOWANYCH kart miesięcznych dla Pracowników:
- Sądu Okręgowego w Łodzi
- Sądu Apelacyjnego w Łodzi
- Sądu Rejonowego w Brzezinach
- Sądu Rejonowego w Łęczycy
- Sądu Rejonowego w Rawie Mazowieckiej
- Sądu Rejonowego w Łowiczu
- Sądu Rejonowego dla Łodzi - Śródmieścia w Łodzi
- Sądu Rejonowego dla Łodzi - Widzewa w Łodzi
- Sądu Rejonowego w Pabianicach
- Sądu Rejonowego w Zgierzu
2.3. Zamawiający przewiduje zakup LIMITOWANYCH kart miesięcznych TYLKO dla Pracowników
- Sądu Apelacyjnego w Łodzi.
2.3.1. Przewidywana MAKSYMALNA liczba osób zainteresowanych udziałem w Programie NIELIMITOWANYM – Pakiet 1 wynosi:
• ok. 600 karnetów dla PRACOWNIKÓW sądów okręgu łódzkiego;
• ok. 200 karnetów dla OSÓB TOWARZYSZĄCYCH;
• ok. 100 karnetów na BASEN DLA DZIECI do 15 roku życia;
• ok. 40 karnetów „PEŁNYCH” dla DZIECI od 15 do ukończenia 18
roku życia (z możliwością korzystania z wszystkich
dostępnych usług dla dzieci w wieku od 15-18 roku życia ;
• ok. 30 karnetów „PEŁNYCH” dla DZIECI do ukończenia 15 roku
życia (z możliwością korzystania z wszystkich dostępnych
usług dla dzieci w wieku do 15 roku życia).
2.3.2. Przewidywana MAKSYMALNA liczba osób zainteresowanych udziałem w Programie LIMITOWANYM Pakiet 2 dla Pracowników Sądu Apelacyjnego w Łodzi wynosi:
• ok. 10 karnetów dla PRACOWNIKÓW Sądu Apelacyjnego w Łodzi;
• ok. 2 karnety dla OSÓB TOWARZYSZĄCYCH;
• ok. 1 karnet na BASEN DLA DZIECI do 15 roku życia;
• ok. 1 karnet „PEŁNY” dla DZIECI od 15 do ukończenia 18
roku życia (z możliwością korzystania z wszystkich
dostępnych usług dla dzieci w wieku od 15-18 roku życia ;
• ok. 1 karnet „PEŁNY” dla DZIECI do ukończenia 15 roku
życia (z możliwością korzystania z wszystkich dostępnych
usług dla dzieci w wieku do 15 roku życia).
2.4. Wskazana przez Zamawiającego liczba użytkowników jest liczbą szacunkową, dlatego też Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany tej ilości. W przypadku wprowadzeniu (na terenie kraju stanów nadzwyczajnych, uniemożliwiających pełne korzystanie z usług lub ograniczające możliwość korzystania z usług sportowych, ILOŚĆ AKTYWNYCH KARNETÓW MOŻE ULEC ZNACZNEMU ZMNIEJSZENIU.
2.5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik 1.0. – 1 MODYFIKACJA do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 92000000-1 - Usługi rekreacyjne, kulturalne i sportowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2437413,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2437413,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2437413,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: VanityStyle Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7010098352
7.3.3) Ulica: Skierniewicka 16/20
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 01-230
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2437413,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Usługa digitalizacji najcenniejszych zbiorów Pedagogicznej Biblioteki Wojewódzkiej w Łodzi
- Remont i wyposażenie pomieszczeń budynku D Wydziału Ekonomiczno-Socjologicznego Uniwersytetu Łódzkiego przy ul. POW 3/5 w Łodzi - etap I
- Obsługa hotelarsko - restauracyjna szkoleń i usługi cateringowe w podziale na zadania
- Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla jednostek organizacyjnych Wydziału Elektrotechniki, Elektroniki, Informatyki i Automatyki Politechniki Łódzkiej w podziale na zadania
- Usługa przetwarzania danych z sekwencjonowania całogenomowego WGS od poziomu surowych plików FASTQ, w celu identyfikacji wrodzonych wariantów pojedynczych nukleotydów oraz wariantów strukturalnych.
- "Szkolenia dla uczniów i nauczycieli - uczestników projektu pn. "Kształć się w ZSBT"
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Obsługa w zakresie organizacji zawodów sportowych pracowników i funkcjonariuszy Izby Administracji Skarbowej w Rzeszowie o puchar Dyrektora Izby Administracji Skarbowej w Rzeszowie
- Trening rozwojowy w formie wyjazdowej dla młodzieży usamodzielnianej w ramach projektu pn. "W Rodzinie"
- Organizacja wyjazdu edukacyjnego do Międzyzdrojów zwiększającego kompetencje kluczowe uczniów w ramach realizowanego projektu" Wsparcie kształcenia ogólnego w Gminie Połczyn -Zdrój"
- Realizacja usług społecznych w ramach projektu pn. "CENTRUM USŁUG SPOŁECZNYCH W ŁAGOWIE"
- Świadczenie usług dostępu do obiektów sportowych i zajęć sportowo - rekreacyjnych dla pracowników Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Poznaniu
- Organizacja kolonii letnich dla dzieci z terenu Gminy Głogów w 2025 r.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.