eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławDostawa pomocy dydaktycznych dla potrzeb 16 obiektów Wrocławskiego Zespołu Żłobków z podziałem na dwa zadania . Zadanie 1: artykuły plastyczne. Zadanie 2: książeczki.



Ogłoszenie z dnia 2022-04-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa pomocy dydaktycznych dla potrzeb 16 obiektów Wrocławskiego Zespołu Żłobków
z podziałem na dwa zadania .
Zadanie 1: artykuły plastyczne.
Zadanie 2: książeczki.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Wrocławski Zespół Żłobków

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 021545051

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Fabryczna 15

1.5.2.) Miejscowość: Wrocław

1.5.3.) Kod pocztowy: 53-609

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław

1.5.7.) Numer telefonu: 717186276/77

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@wzz.wroc.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.wzz.wroc.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://wzz-wroc.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Opieka nad dziećmi do lat 3

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa pomocy dydaktycznych dla potrzeb 16 obiektów Wrocławskiego Zespołu Żłobków
z podziałem na dwa zadania .
Zadanie 1: artykuły plastyczne.
Zadanie 2: książeczki.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-50e1a72a-a8e7-11ec-80f8-1ad70aec7fa4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00140156

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00001845/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.21 Plastyka i książeczki: Dostawa pomocy dydaktycznych w podziałem na 2 zadania.Zadanie nr 1 Dostawa dydaktyki - plastyka Zadanie nr 2: Dostawa książeczek

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00091894/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: Nr postępowania: WZŻ.DZP/16/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 1: Dostawa pomocy dydaktycznych- artykuły plastyczne.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz ilości zawarte zostały w Formularzu asortymentowo cenowym załączniku nr 1A do SWZ- zadanie 1Zamawiający umieszcza na stronie także wersję edytowalną Załącznika 1A i 1B do SWZ . W przypadku , gdy Wykonawca samodzielnie wprowadzi zmiany w Formularzu asortymentowo cenowym ( załącznik 1 A do SWZ) jego oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust 1 pkt. 5 ustawy Pzp jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia.
Istotne postanowienia umowy zawiera załącznik nr 4.1, do SWZ Projekty ( wzory umowy) odpowiednio dla każdego zadania
Dokumenty jakie Wykonawca winien złożyć wraz z dostawą dotyczące przedmiotu zamówienia znajdują się w projekcie ( wzorze umowy)
Miejsce realizacji:
1) Żłobek Nr 1 ul. Lwowska 20 , Wrocław

2) Żłobek Nr 2 ul. Zemska 33, Wrocław

3) Żłobek Nr 3 ul. Białowieska 27, Wrocław

4) Żłobek Nr 4 ul. Kłodnicka 25, Wrocław

5) Filia Żłobka nr 5 ul. K i M Barskich 45 , Wrocław

6) Żłobek nr 6 ul. Krowia 1, Wrocław

7) Żłobek Nr 7 ul. Drukarska 9, Wrocław

8) Żłobek Nr 8 ul. Sądowa 6, Wrocław

9) Żłobek Nr 9 ul. Wrońskiego 13d, Wrocław

10) Żłobek Nr 10 ul. Brodatego 17, Wrocław

11) Żłobek Nr 11 ul. Hubska 39, Wrocław
12) Żłobek Nr 12 ul. Jugosłowiańska 83a , Wrocław

13) Żłobek Nr 13 ul. Wieczysta 107, Wrocław

14) Żłobek Nr 14 ul. Mulicka 4c, Wrocław

15) Żłobek Nr 15 ul. Łukowa 37, Wrocław

16) Żłobek Nr 16 ul. Sygnałowa 23, Wrocław

4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

4.5.5.) Wartość części: 45665,09 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 2: Dostawa pomocy dydaktycznych książeczki.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz ilości zawarte zostały w Formularzu asortymentowo cenowym załączniku nr 1B do SWZ – zadanie 2.
Zamawiający umieszcza na stronie także wersję edytowalną Załącznika 1B do SWZ . W przypadku , gdy Wykonawca samodzielnie wprowadzi zmiany w Formularzu asortymentowo cenowym ( załącznik 1B do SWZ) jego oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust 1 pkt. 5 ustawy Pzp jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia.
Istotne postanowienia umowy zawiera załącznik nr 4.2 do SWZ Projekty ( wzory umowy) odpowiednio dla każdego zadania
Dokumenty jakie Wykonawca winien złożyć wraz z dostawą dotyczące przedmiotu zamówienia znajdują się w projekcie ( wzorze umowy)
Miejsce realizacji: Żłobek Nr 14 ul. Mulicka 4c, Wrocław

4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

4.5.5.) Wartość części: 1328,28 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 40401,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 64112,09 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 56802,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Nowa Szkoła Sp. Z O.O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 725 001 33 78

7.3.3) Ulica: POW

7.3.4) Miejscowość: Łódź

7.3.5) Kod pocztowy: 90-248

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 56802,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 1 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1206,53 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2386,80 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1206,53 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Diverti Grażyna Tomaszek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6381649202

7.3.3) Ulica: Cieszyńska

7.3.4) Miejscowość: Bielsko Biała

7.3.5) Kod pocztowy: 43-300

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1206,53 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 1 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.