Ogłoszenie z dnia 2021-08-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00081328/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-06-14
- 2021/BZP 00144444/01 - Modyfikacja z dnia 2021-08-10
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00140181 z dnia 2021-08-06 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie na rzecz Zamawiającego usług hotelarskich na potrzeby Międzynarodowego Festiwalu Filmowego EnergaCamerimage w okresie 12-21.11.2021 roku w Toruniu.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Europejskie Centrum Filmowe CAMERIMAGE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 385314450
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek Nowomiejski 28
1.5.2.) Miejscowość: Toruń
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-100
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@ecfcamerimage.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ecfcamerimage.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://www.soldea.pl/epz/epz/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie na rzecz Zamawiającego usług hotelarskich na potrzeby Międzynarodowego Festiwalu Filmowego EnergaCamerimage w okresie 12-21.11.2021 roku w Toruniu.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e46eb1d2-c9c2-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00140181
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00011659/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Zakup usługi hotelowej/ noclegów gości festiwalowych, pracowników, wolontariuszy
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00081328/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ECFC2600.2.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 672916,67 PLN
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 1: W kategorii hoteli 4-gwiazdkowych:a) 40 pokoi 1-osobowych - Zadanie 1a)
b) 120 pokoi 2-osobowych (możliwe do pojedynczego wykorzystania w cenie jedynki) - Zadanie 1b)
c) 10 apartamentów - Zadanie 1c)
4.5.3.) Główny kod CPV: 55100000-1 - Usługi hotelarskie
4.5.5.) Wartość części: 494500 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 2: W kategorii hoteli 3-gwiazdkowych:a) 20 pokoi 1-osobowych - Zadanie 2a)
b) 20 pokoi 2-osobowych (możliwych do pojedynczego wykorzystania w cenie jedynki) - Zadanie 2b
4.5.3.) Główny kod CPV: 55100000-1 - Usługi hotelarskie
4.5.5.) Wartość części: 102600 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 3: W kategorii hoteli 1-gwiazdkowych:- 50 pokoi 2-osobowych (możliwych do pojedynczego wykorzystania w cenie jedynki)
4.5.3.) Główny kod CPV: 55100000-1 - Usługi hotelarskie
4.5.5.) Wartość części: 72916,67 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 4: Hostel:- 30 miejsc w pokojach wieloosobowych
4.5.3.) Główny kod CPV: 55100000-1 - Usługi hotelarskie
4.5.5.) Wartość części: 10500 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 3
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 302 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 425 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 302 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Filmar Sp. z o.o
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9561926662
7.3.3) Ulica: ul. Grudziądzka 39-43
7.3.4) Miejscowość: Toruń;
7.3.5) Kod pocztowy: 87-100
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 649800,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-11-21Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 2
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 250 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 250 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 250 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TANK Sp. J. W. Konczalski, M. Konczalski,
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8790179338
7.3.3) Ulica: ul. Chrzanowskiego 11, 87-100 Toruń,
7.3.4) Miejscowość: Toruń,
7.3.5) Kod pocztowy: 87-100
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 112770 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-11-21Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Brak złożonego podpisu w ofercie, którego forma jest zastrzeżona dla wywołania określonych skutków prawnych
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Brak złożonego podpisu w ofercie, którego forma jest zastrzeżona dla wywołania określonych skutków prawnych
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Dla części 1 – hotel 4* w zakresie/ilością określoną ofertą
• Filmar Sp. z o.o., ul. Grudziądzka 39-43, 87-100 Toruń; cena za dobę jednego pokoju jednoosobowego (lub dwuosobowego do pojedynczego wykorzystania) wynosi: 302 zł, cena za dobę jednego pokoju dwuosobowego wynosi: 355 zł.
10 pokoi jednosoobowych
30 pokoi dwuosobowych
• L&P Sp. z o.o., ul. Gdańska 27, 85-005 Bydgoszcz; cena za dobę jednego pokoju jednoosobowego (lub dwuosobowego do pojedynczego wykorzystania) wynosi: 340 zł, cena za dobę jednego pokoju dwuosobowego wynosi: 380 zł, cena za dobę oferowanego apartamentu wynosi: 800 zł.
20 pokoi jednosoobowych
50 pokoi dwuosobowych
8 apartamentów
• Urbański Przedsiębiorstwo Budowlane – Hotel Bulwar, ul. Bulwar Filadelfijski 18, 87-100 Toruń, cena za dobę jednego pokoju jednoosobowego (lub dwuosobowego do pojedynczego wykorzystania) wynosi: 425 zł, cena za dobę jednego pokoju dwuosobowego wynosi: 490 zł, cena za dobę oferowanego apartamentu wynosi: 2500 zł.
10 pokoi jednosoobowych
40 pokoi dwuosobowych
1 apartament
Dla części 2 – hotel 3* w zakresie/ilością określoną ofertą
• Firma TANK Sp. J. W. Konczalski, M. Konczalski, ul. Chrzanowskiego 11, 87-100 Toruń, Hotel Gotyk, ul. Piekary 20, 87-100 Toruń; cena za dobę jednego pokoju jednoosobowego (lub dwuosobowego do pojedynczego wykorzystania) wynosi: 250 zł, cena za dobę jednego pokoju dwuosobowego wynosi: 320 zł.
13 pokoi jednosoobowych
29 pokoi dwuosobowych
2021-08-06 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi |
INNE PRZETARGI Z TORUNIA
- Budowa windy wewnętrznej w budynku Szkoły Podstawowej nr 6 przy ul. Łąkowej 13 w Toruniu
- Budowa drogi dla rowerów Lubicz Górny - Krobia - Młyniec - Brzeźno - Turzno, etap I i II
- Świadczenie usługi sprzątania pomieszczeń medycznych i administracyjnych w Wojewódzkim Ośrodku Medycyny Pracy w Toruniu
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarki RIMAGE (I)
- Dostawa spirytusu
- Dostawa wyrobów i płynów do dializy nerkowej oraz cewników.
więcej: przetargi w Toruniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi hotelowe obejmujące zakwaterowanie, udostępnienie przestrzeni konferencyjnych oraz usł. gastr. podczas międzynarodowej konferencji PISM Strategic Ark, która odbędzie się w 2025 roku w Warszawie
- Kompleksowe usługi hotelarskie, gastronomiczne oraz konferencyjne dla uczestników szkolenia organizowanego w dniach 21-23 maja 2025r. przez Sąd Okręgowy w Opolu
- Świadczenie usług hotelarskich w pokojach jedno- i dwuosobowych na rzecz Opery Krakowskiej w Krakowie: 31 marca 2025 r. - 18 sierpnia 2025 r.
- Usługi organizacji wyjazdu
- Kompleksowa usługa hotelarska i gastronomiczna, wynajem sal konferencyjnych w związku ze szkoleniem dla referendarzy z okręgu Sądu Okręgowego w Poznaniu
- Usługi hotelarskie obejmujące usługi hotelarskie noclegowe, restauracyjne i dotyczące podawania posiłków oraz zapewnienie sali konferencyjnych
więcej: Usługi hotelarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.