Ogłoszenie z dnia 2023-03-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00085993/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-02-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja chodników
Część nr 1: Modernizacja chodnika wzdłuż parkingu przy ul. Akademickiej.
Część nr 2: Modernizacja chodników przy ul. Morskiej od 75-99 - etap II.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg i Transportu w Koszalinie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330002466
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Połczyńska
1.5.2.) Miejscowość: Koszalin
1.5.3.) Kod pocztowy: 75-815
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zdit-koszalin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdit-koszalin.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f9c692f9-a38d-11ed-b8d9-2a18c1f2976f1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja chodnikówCzęść nr 1: Modernizacja chodnika wzdłuż parkingu przy ul. Akademickiej.
Część nr 2: Modernizacja chodników przy ul. Morskiej od 75-99 - etap II.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f9c692f9-a38d-11ed-b8d9-2a18c1f2976f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00140246
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00019517/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Modernizacja chodników
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00085993
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: TZP.221.4.2023.ESz
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Cześć nr 1: Modernizacja chodnika wzdłuż parkingu przy ul. Akademickiej.Celem robót budowlanych jest remont drogi dla pieszych polegający na wymianie konstrukcji chodnika, w tym wymianę płytek betonowych na kostkę betonową koloru szarego wraz z ustawieniem obrzeży i krawężników na ławie betonowej. Podczas remontu chodnik zostanie zawężony do szerokości 2,5m, aby usankcjonować położenie chodnika wyłącznie na działce będącej w władaniu Zarządu Dróg i Transportu w Koszalinie Odwodnienie powierzchniowe odbywać się będzie poprzez spadki skierowane w stronę parkingu
Realizowane zostaną następujące elementy:
roboty pomiarowe,
rozbiórkę chodnika z płyt betonowych,
roboty ziemne polegające na wykonaniu koryta o głębokości 37 cm pod warstwę konstrukcyjną chodnika; koryto nie będzie kolidować z sieciami uzbrojenia terenu; po wykonaniu koryta, podłoże pod konstrukcję zostanie wyprofilowane i zagęszczone do uzyskania parametrów normowych,
podbudowę z kruszywa,
ułożenie nawierzchni chodnika z kostki betonowej o grubości 8 cm,
ustawienie krawężników betonowych 15x30x100cm na ławie betonowej z oporem C12/15
ustawienie obrzeży betonowych 8x30x100cm na ławie betonowej z oporem C8/10
Konstrukcja nawierzchni projektowanego chodnika:
kostka betonowa brukowa gr. 8 cm, koloru szarego
podsypka cementowo - piaskowa gr. 4 cm
kruszywo łamane 0/31,5 C50/30 o uziarnieniu ciągłym stabilizowane mechanicznie gr. 15cm
warstwa odsączająca podłoże gruntowe z kruszywa o CRB≥25% gr. 10 cm
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.5.) Wartość części: 126255,38 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 2: Modernizacja chodników przy ul. Morskiej od 75 do nr 99 – etap II.Celem robót budowlanych jest wymiana nawierzchni chodnika z płytek betonowych na kostkę betonową koloru szarego wraz z wymianą obrzeży i krawężników na całej jego długości. Odwodnienie powierzchniowe odbywać się będzie poprzez spadki skierowane w stronę zieleńca.
Inwestycja poprawi warunki ruchu pieszego na projektowanym obszarze.
Realizowane zostaną następujące elementy:
roboty pomiarowe,
rozbiórkę chodnika z płyt betonowych, obrzeży i krawężników,
roboty ziemne polegające na wykonaniu koryta o głębokości 37 cm pod warstwę konstrukcyjną chodnika; koryto nie będzie kolidować z sieciami uzbrojenia terenu; po wykonaniu koryta, podłoże pod konstrukcję zostanie wyprofilowane i zagęszczone do uzyskania parametrów normowych,
podbudowę z kruszywa,
ułożenie nawierzchni chodnika z kostki betonowej o grubości 8 cm,
ustawienie obrzeży betonowych 8x30x100cm na ławie betonowej z oporem C8/10
ustawienie krawężników betonowych 15x30x100cm wtopionych na ławie betonowej z oporem C12/15.
Konstrukcja nawierzchni projektowanego chodnika:
kostka betonowa brukowa gr. 8 cm, koloru szarego
podsypka cementowo - piaskowa gr. 4 cm
kruszywo łamane 0/31,5 C50/30 o uziarnieniu ciągłym stabilizowane mechanicznie gr. 15cm
warstwa odsączająca podłoże gruntowe z kruszywa o CRB≥25% gr. 10 cm
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.5.) Wartość części: 50405,76 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 91686,67 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 107525,63 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 91686,67 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Przedsiębiorstwo Inżynieryjno-Budowlane MAGRO Andrzej Grochowina i Maciej Grochowina S.C.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Przedsiębiorstwo Inżynieryjno-Budowlane MAGRO Andrzej Grochowina i Maciej Grochowina S.C.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6692549307
7.3.4) Miejscowość: Koszalin
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 91686,67 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 37234,87 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 45851,90 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 37234,87 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Przedsiębiorstwo Inżynieryjno-Budowlane MAGRO Andrzej Grochowina i Maciej Grochowina
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Przedsiębiorstwo Inżynieryjno-Budowlane MAGRO Andrzej Grochowina i Maciej Grochowina
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6692549307
7.3.3) Ulica: Żebrowskiego 42
7.3.4) Miejscowość: Koszalin
7.3.5) Kod pocztowy: 75-387
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 37234,87 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z KOSZALINA
- Świadczenie kompleksowych usług transportowych ( w tym załadunek, rozładunek i holowanie sprzętu) na rzecz 17 WOG w Koszalinie.
- Usługa konserwacji oraz napraw urządzeń i instalacji przepompowni i oczyszczalni ścieków (3 zadania)
- 35/TP1/SZP-3/2024 Świadczenie usług obsługi szatni w obiektach dydaktycznych Politechniki Koszalińskiej w Koszalinie
- Sprzątanie pomieszczeń biurowych i socjalnych w budynku RDW w Pyrzycach, ul. Stargardzka 42
- Zapewnienie całodobowej, kompleksowej opieki weterynaryjnej
- Modernizacja sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej nr 6 im. Narodowego Święta Niepodległości w Koszalinie (II)
więcej: przetargi w Koszalinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- BUDOWA ŚCIEŻKI ROWEROWEJ Z MIEJSCOWOŚCI WSCHOWA DO MIEJSCOWOŚCI LGIŃ W OPARCIU O PRZEBIEG DROGI WOJEWÓDZKIEJ NR 305 - ETAP III -HETMANICE- LGIŃ granica województwa
- Budowa ekranów akustycznych w ciągu drogi ekspresowej S6 na odcinkach od km 332+553 do km 332+809 (strona lewa) oraz od km 332+771 do km 333+087 (strona lewa) - okolice węzła Matarnia w m. Gdańsk
- Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 266 ul. Szybka o budowę ścieżki pieszo- rowerowej w Radziejowie
- Rozbudowa drogi powiatowej nr 3905P Czarkowo - Widziszewo na odcinku Widziszewo - wiadukt o ścieżkę rowerową wraz z oświetleniem
- Zagospodarowanie terenu rekreacyjnego nad Jeziorem Lubieckim w Lubczu.
- Opracowanie dok. proj., uzyskanie pozw. na budowę i wykonanie robót bud-montażowych wraz z uzyskaniem pozw. na użytk. w zakresie przebudowy i rozbudowy węzła przesiadkowego i parkingu w Kobierzycach.
więcej: Roboty drogowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.