eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi DzierżoniówWyk. rb związanych z realizacją zad pn.:"Budowa ciągu pieszo-rowerowego wzdłuż ul.Świdnickiej na odcinku od ul.Kasztanowej do ul.Jesionowej w ramach i etapu przebudowy ul.Świdnickiej w Dzierżoniowie"



Ogłoszenie z dnia 2025-03-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wyk. rb związanych  z realizacją zad pn.:„Budowa ciągu pieszo-rowerowego wzdłuż ul.Świdnickiej na odcinku od ul.Kasztanowej do ul.Jesionowej w ramach i etapu przebudowy ul.Świdnickiej w Dzierżoniowie”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miejska Dzierżoniów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890717830

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 1

1.5.2.) Miejscowość: Dzierżoniów

1.5.3.) Kod pocztowy: 58-200

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 746450397

1.5.8.) Numer faksu: +48746415530

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: jszymczak@um.dzierzoniow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://dzierzoniow.ezamawiajacy.pl/, https://bip.um.dzierzoniow.pl/, https://dzierzoniow.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://dzierzoniow.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wyk. rb związanych  z realizacją zad pn.:„Budowa ciągu pieszo-rowerowego wzdłuż ul.Świdnickiej na odcinku od ul.Kasztanowej do ul.Jesionowej w ramach i etapu przebudowy ul.Świdnickiej w Dzierżoniowie”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-22c76a97-91e2-4882-b133-a5c14d06a4a9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00140254

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00016735/15/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.20 Budowa ciągu pieszo-rowerowego wzdłuż ulicy Świdnickiej na odcinku od ul. Kasztanowej do ul. Jesionowej w ramach I etapu przebudowy ul. Świdnickiej w Dzierżoniowie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00607375

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZI-1.271.118.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych  z realizacją zadania pn.: „Budowa ciągu pieszo-rowerowego wzdłuż ul. Świdnickiej na odcinku od ul. Kasztanowej do ul. Jesionowej w ramach I etapu przebudowy ul. Świdnickiej w Dzierżoniowie”.
2. Zakres przedmiotu zamówienia, o którym mowa w pkt 1, dotyczy wykonania robót budowlanych polegających na budowie ciągu pieszo-rowerowego od ulicy Kasztanowej do ulicy Jesionowej wraz z oświetleniem i zagospodarowaniem terenu przyległego, w oparciu o posiadaną przez Zamawiającego dokumentację projektową, dla której została wydana przez Starostę Dzierżoniowskiego decyzja pozwolenia na budowę nr 725/2020 z dnia 31 lipca 2020 r.
w szczególności obejmuje:
1) wykonanie wycinki drzew i krzewów;
2) budowę ciągu pieszo-rowerowego o długości ok. 413 m (nawierzchnia chodnika do wykonania
z kostki betonowej, nawierzchnia ścieżki rowerowej do wykonania z masy bitumicznej);
3) budowę oświetlenia ciągu pieszo-rowerowego;
4) wprowadzenie docelowej organizacji ruchu;
5) zagospodarowanie terenu i wykonanie nowych nasadzeń (nasadzenia 41 szt. ‘Pissardii’ Śliwa wiśniowa obwód pnia 12-14 cm);
6) opracowanie projektu stałej organizacji ruchu w zakresie budowy przejścia dla pieszych,
w obszarze wyznaczonym znajdującym się w załączniku nr 4 do umowy. W tym zakresie Wykonawca zobowiązany jest uzyskać wszelkie uzgodnienia, pozwolenia, decyzje wraz z jego wykonaniem i wdrożeniem.
3. Szczegółowy zakres robót budowlanych objętych przedmiotem zamówienia został określony w:
1) decyzji pozwolenia na budowę nr 725/2020 z dnia 31 lipca 2020 r.;
2) decyzji pozwolenia na wycinkę drzew RL.613.80.2020 i RL.613.181.2022;
3) projekcie docelowej organizacji ruchu dla zadania pn.: „Budowa ciągu pieszo-rowerowego wzdłuż DW382 od ul. Kasztanowej do ronda w ciągu budowanej obwodnicy”. Autor - Kazimierz Strzelczyk;
4) projekcie budowlanym dla zadania pn.: „Budowa ciągu pieszo-rowerowego wzdłuż DW382 od ul. Kasztanowej do ronda w ciągu budowanej obwodnicy”. Zespół autorski: Kazimierz Strzelczyk, Daniel Zmarlak;
5) projekcie wykonawczym branży drogowej dla inwestycji pn.: „Budowa ciągu pieszo-rowerowego wzdłuż DW382 od ul. Kasztanowej do ronda w ciągu budowanej obwodnicy”. Autor - Kazimierz Strzelczyk;
6) projekcie wykonawczym branży elektrycznej dla inwestycji pn.: „Budowa ciągu pieszo-rowerowego wzdłuż DW382 od ul. Kasztanowej do ronda w ciągu budowanej obwodnicy”. Autor - Kazimierz Strzelczyk;
7) szczegółowej specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych dla zadania pn.: „Budowa ciągu pieszo-rowerowego wzdłuż DW382 od ul. Kasztanowej do ronda w ciągu budowanej obwodnicy”. Autor - Kazimierz Strzelczyk.
4. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania zakresu robót wskazanych w SWZ, w dokumentacji projektowej, który jest określony w formie opisu technicznego lub na rysunkach lub równocześnie w opisie i na rysunkach. Zarówno opis techniczny jak i rysunki (część graficzna) dokumentacji są równoważne i opisują przedmiot zamówienia.
5. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót budowlanych zgodnie ze sztuką budowlaną, zaleceniami nadzoru inwestorskiego, dokumentacją wymienioną w § ust. 3 projektu umowy (załącznik nr 11 do SWZ) z uwzględnieniem likwidacji barier architektonicznych dla osób
z niepełnosprawnościami.
6.Wykonawca, oprócz obowiązków wynikających z pkt 1-5 zobowiązuje się do:
1) protokolarnego przejęcia terenu budowy, jego zabezpieczenia i należytego oznakowania;
2) zapewnienia w trakcie prowadzonych robót dojść i dojazdów do posesji zlokalizowanych   
w obrębie inwestycji, w tym dojazdu dla służb ratowniczych;
3) organizacji zaplecza budowy oraz pomieszczeń socjalno-sanitarnych dla pracowników  i miejsca składowania materiałów;
4) zapewnienia dostawy niezbędnych mediów do realizacji robót i opłatę za ich dostawę. Wykonawca we własnym zakresie zapewnia niezbędne media warunkujące prawidłowe wykonawstwo robót;
5) poniesienia wszelkich kosztów związanych z realizacją, nadzorem  i wypełnieniem wszystkich zobowiązań wynikających z uzgodnień i opinii które Wykonawca zobowiązany jest uzyskać
w trakcie realizacji robót budowlanych;
6) wykonania badań, prób i pomiarów w czasie wykonywania robót budowlanych i badań odbiorczych zgodnie ze specyfikacją techniczną oraz wiedzą i sztuką budowlaną;
7) przekazania Zamawiającemu przed podpisaniem umowy oświadczeń o podjęciu obowiązków przez kierownika budowy  oraz dokumentów wynikających za Specyfikacji Warunków Zamówienia;
8) czyszczenia na bieżąco nawierzchni przyległego terenu i ulic w przypadku nawożenia błota
z terenu budowy na kołach maszyn, samochodów i innych urządzeń technicznych;
9) uporządkowania terenu budowy i zagospodarowania terenu przyległego po zakończeniu robót do stanu pierwotnego;
10) wywozu materiału z rozbiórki i zbędnych materiałów oraz niepotrzebnych urządzeń na składowisko odpadów i poniesienia kosztów ich składowania i utylizowania;
11) obsługi geodezyjnej w trakcie realizacji robót budowlanych, jak i do wykonania pomiaru geodezyjnego powykonawczego wraz ze stroną tytułową i legendą w formie papierowej   
i elektronicznej na płycie CD;
12) ochrony punktów osnowy geodezyjnej, a w przypadku ich zniszczenia, bądź uszkodzenia lub konieczności przeniesienia zlecenia uprawnionej jednostce wykonawstwa geodezyjnego ich odtworzenia lub założenia nowych;
13) uczestnictwa kierownika budowy  w radach budowy odbywających się nie rzadziej niż raz
w tygodniu;
14) przygotowania na bieżąco rozliczeń budowy, faktur według zaleceń Zamawiającego;
15) innych niezbędnych czynności wymaganych przepisami prawa, a związanych z realizacją przedmiotu zamówienia;
16) wypełnienie zobowiązań również tych leżących po stronie Inwestora (Gminy) wynikających
z opinii, uzgodnień, pozwoleń i decyzji,    jak również tych, które zostaną wydane w toku realizacji robót;
17) (w razie konieczności) wykonania wszelkich tymczasowych robót koniecznych do zabezpieczenia terenu budowy oraz terenów przyległych przed uszkodzeniem lub zanieczyszczeniem;
18) poniesienia odpowiedzialności za wszelkie szkody powstałe na terenie budowy od dnia jego przyjęcia;
19) uzyskania zaświadczenia o zakończeniu robót budowlanych zgodnie z art. 54 ustawy Prawo Budowlane,
w tym przygotowania wszelkich dokumentów niezbędnych do uzyskania tego zaświadczenia.
W tym celu na wniosek Wykonawcy Zamawiający udzieli stosownych pełnomocnictw.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233162-2 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek rowerowych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

34928500-3 - Oświetleniowy sprzęt uliczny

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 6

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 781937,19 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1348210,99 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 781937,19 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Dr Infrastruktura Sp. z o. o

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Dr Infrastruktura Diana Zajączkowska-Rosińska, Koźmice 19, 57-200 Koźmice

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8871819799

7.3.3) Ulica: ul. Dolnośląska 8

7.3.4) Miejscowość: Ząbkowice Śląskie

7.3.5) Kod pocztowy: 57-200

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 781937,19 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 210 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.