Ogłoszenie z dnia 2022-04-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00105444/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-03-31
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
ŚWIADCZENIE USŁUG ASYSTENTA OSOBISTEGO OSOBY NIEPEŁNOSPRAWNEJ – EDYCJA 2022
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINNY OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ
1.3.) Oddział zamawiającego: ŁAŃCUT
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690007743
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Adama Mickiewicza 2A
1.5.2.) Miejscowość: Łańcut
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-100
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.7.) Numer telefonu: 17 225 62 57
1.5.8.) Numer faksu: 17 225 62 57
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gopslancut@gminalancut.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminalancut.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
ŚWIADCZENIE USŁUG ASYSTENTA OSOBISTEGO OSOBY NIEPEŁNOSPRAWNEJ – EDYCJA 20222.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6e8cfd09-b0dc-11ec-80f8-1ad70aec7fa4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00140257
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00105241/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 ŚWIADCZENIE USŁUG ASYSTENTA OSOBISTEGO OSOBY NIEPEŁNOSPRAWNEJ – EDYCJA 2022
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Program finansowany ze środków Funduszu Solidarnościowego.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GOPS.260.9.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Świadczenie usług w ramach programu „Asystent Osobisty Osoby Niepełnosprawnej” –edycja 2022 dla jednej osoby niepełnosprawnej ze znacznym stopniem niepełnosprawnościSzczegółowy opis przedmiotu zamówienia został przedstawiony w Załączniku Nr 1 do SWZ tj.
Świadczenie usług w ramach programu „Asystent Osobisty Osoby Niepełnosprawnej” – edycja 2022 dla jednej osoby w stopniu znacznym
Usługi świadczone będą na rzecz osób niepełnosprawnych posiadających orzeczenie
o znacznym stopniu niepełnosprawności, zgodnie z ustawą z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych albo orzeczenie równoważne do wyżej wymienionego, które wymagają usługi asystenta w wykonywaniu codziennych czynności oraz funkcjonowaniu w życiu społecznym, uczestników programu „Asystent osobisty osoby niepełnosprawnej”, mieszkańców Gminy Łańcut, zwanych dalej także uczestnikami Programu.
Usługi asystenta w szczególności będą polegać na pomocy asystenta w:
1) Wsparciu w wykonywaniu czynności dnia codziennego
a) gotowanie;
b) pranie, prasowanie;
c) w codziennej pielęgnacji;
d) pomoc w bieżących zakupach, towarzyszenie w sklepie;
2) pomoc w poruszaniu się na wózku inwalidzkim;
a) zniesienie wózka;
b) pomoc przy jego prowadzeniu;
c) pomoc w pokonywaniu barier architektonicznych (schody, krawężniki, otwieranie drzwi);
3) wyjściu, powrocie lub dojazdach z uczestnikiem Programu w wybrane przez uczestnika miejsca;
a) ( basen, do apteki, na spacer);
b) asystowanie podczas podróży środkami komunikacji publicznej, taksówkami;
4) załatwianiu spraw urzędowych;
a) np. rozmowa z urzędnikiem, pomoc przy wypełnieniu formularzy);
5) pomoc w zmianie ubioru i podczas wizyt lekarskich, zabiegów rehabilitacyjnych, ćwiczeń fizjoterapeutycznych, pobytu na pływalniach );
6) asystowanie podczas obecności osoby niepełnosprawnej np. w teatrze, kinie;
Usługa asystencji osobistej będzie ściśle dostosowana do potrzeb danej osoby
z niepełnosprawnością, a sama usługa przez nią kierowana. Wspólne wyjścia i wyjazdy wzmocnią samodzielność i integrację osoby niepełnosprawnej. Usługa będzie świadczona w zależności od potrzeb w danym miesiącu do wyczerpania limitu założonych godzin na osobę w programie zgodnie z wytycznymi.
W ramach realizacji zadania nr 1 będą również pokrywane koszty związane bezpośrednio
z realizacją usług asystenta, tj.:
koszt zakupu środków ochrony osobistej nie więcej niż 15 zł miesięcznie na asystenta;
koszt zakupu biletów komunikacji publicznej/prywatnej, oraz koszt zakupu biletów wstępu na wydarzenia kulturalne/rozrywkowe/sportowe/społeczne dla asystentów nie więcej niż 300 zł miesięcznie na asystenta
koszt ubezpieczeń OC lub NNW asystentów związanych ze świadczeniem usługi asystenta nie więcej niż 100 zł jednorazowo na asystenta;
Zakup środków ochrony osobistej oraz dojazd własnym/innym środkiem transportu, np. taksówką, asystentów w związku z wyjazdami, które dotyczą realizacji usług wymienionych w treści Programu, zostaną zrealizowane w terminie do 30 dnia od daty odwołania ogłoszonego w dniu 20.03.2020 r. stanu epidemii na obszarze Rzeczpospolitej Polskiej z powodu zakażeń SARS-CoV-2.
Czas trwania usług asystenta:
Usługi asystenta mogą być realizowane przez 24 godziny 7 dni w tygodniu (z zastrzeżeniem stosowania w tym zakresie przepisów i norm, o których mowa w Kodeksie pracy) max. liczba 720 godzin od podpisania umowy do 31.12.2022 r.
Szacunkowa wartości zamówienia w Części 1 wynosi 31 735,00 zł.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85311200-4 - Usługi opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych
4.5.5.) Wartość części: 31735,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Świadczenie usług w ramach programu „Asystent Osobisty Osoby Niepełnosprawnej” –edycja 2022 dla jednej osoby niepełnosprawnej ze znacznym stopniem niepełnosprawności.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został przedstawiony w Załączniku Nr 1 do SWZ tj.
Świadczenie usług w ramach programu „Asystent Osobisty Osoby Niepełnosprawnej” – edycja 2022 dla jednej osoby w stopniu znacznym
Usługi świadczone będą na rzecz osób niepełnosprawnych posiadających orzeczenie
o znacznym stopniu niepełnosprawności, zgodnie z ustawą z dnia 27 sierpnia 1997 r.
o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych albo orzeczenie równoważne do wyżej wymienionego, które wymagają usługi asystenta w wykonywaniu codziennych czynności oraz funkcjonowaniu w życiu społecznym, uczestników programu „Asystent osobisty osoby niepełnosprawnej”, mieszkańców Gminy Łańcut, zwanych dalej także uczestnikami Programu.
Usługi asystenta w szczególności będą polegać na pomocy asystenta w:
1) Wsparciu w wykonywaniu czynności dnia codziennego
a) gotowanie;
b) pranie, prasowanie;
c) w codziennej pielęgnacji;
d) pomoc w bieżących zakupach, towarzyszenie w sklepie;
2) pomoc w poruszaniu się na wózku inwalidzkim;
a) zniesienie wózka;
b) pomoc przy jego prowadzeniu;
c) pomoc w pokonywaniu barier architektonicznych (schody, krawężniki, otwieranie drzwi);
3) wyjściu, powrocie lub dojazdach z uczestnikiem Programu w wybrane przez uczestnika miejsca;
a) ( basen, do apteki, na spacer);
b) asystowanie podczas podróży środkami komunikacji publicznej, taksówkami;
4) załatwianiu spraw urzędowych;
a) np. rozmowa z urzędnikiem, pomoc przy wypełnieniu formularzy);
5) pomoc w zmianie ubioru i podczas wizyt lekarskich, zabiegów rehabilitacyjnych, ćwiczeń fizjoterapeutycznych, pobytu na pływalniach );
6) asystowanie podczas obecności osoby niepełnosprawnej np. w teatrze, kinie;
Usługa asystencji osobistej będzie ściśle dostosowana do potrzeb danej osoby
z niepełnosprawnością, a sama usługa przez nią kierowana. Wspólne wyjścia i wyjazdy wzmocnią samodzielność i integrację osoby niepełnosprawnej. Usługa będzie świadczona w zależności od potrzeb w danym miesiącu do wyczerpania limitu założonych godzin na osobę w programie zgodnie z wytycznymi.
W ramach realizacji zadania nr 2 będą również pokrywane koszty związane bezpośrednio
z realizacją usług asystenta, tj.:
koszt zakupu środków ochrony osobistej nie więcej niż 15 zł miesięcznie na asystenta;
koszt zakupu biletów komunikacji publicznej/prywatnej, oraz koszt zakupu biletów wstępu na wydarzenia kulturalne/rozrywkowe/sportowe/społeczne dla asystentów nie więcej niż 300 zł miesięcznie na asystenta
koszt ubezpieczeń OC lub NNW asystentów związanych ze świadczeniem usługi asystenta nie więcej niż 100 zł jednorazowo na asystenta;
Zakup środków ochrony osobistej oraz dojazd własnym/innym środkiem transportu, np. taksówką, asystentów w związku z wyjazdami, które dotyczą realizacji usług wymienionych w treści Programu, zostaną zrealizowane w terminie do 30 dnia od daty odwołania ogłoszonego w dniu 20.03.2020 r. stanu epidemii na obszarze Rzeczpospolitej Polskiej z powodu zakażeń SARS-CoV-2.
Czas trwania usług asystenta:
Usługi asystenta mogą być realizowane przez 24 godziny 7 dni w tygodniu (z zastrzeżeniem stosowania w tym zakresie przepisów i norm, o których mowa w Kodeksie) pracy max. liczba 720 godzin od podpisania umowy do 31.12.2022 r.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85311200-4 - Usługi opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych
4.5.5.) Wartość części: 31735,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Świadczenie usług w ramach programu „Asystent Osobisty Osoby Niepełnosprawnej” –edycja 2022 dla jednej osoby niepełnosprawnej ze znacznym stopniem niepełnosprawnościSzczegółowy opis przedmiotu zamówienia został przedstawiony w Załączniku Nr 1 do SWZ tj.
Świadczenie usług w ramach programu „Asystent Osobisty Osoby Niepełnosprawnej” – edycja 2022 dla jednej osoby w stopniu znacznym
Usługi świadczone będą na rzecz osób niepełnosprawnych posiadających orzeczenie
o znacznym stopniu niepełnosprawności, zgodnie z ustawą z dnia 27 sierpnia 1997 r.
o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych albo orzeczenie równoważne do wyżej wymienionego, które wymagają usługi asystenta w wykonywaniu codziennych czynności oraz funkcjonowaniu w życiu społecznym, uczestników programu „Asystent osobisty osoby niepełnosprawnej”, mieszkańców Gminy Łańcut, zwanych dalej także uczestnikami Programu.
Usługi asystenta w szczególności będą polegać na pomocy asystenta w :
1) Wsparciu w wykonywaniu czynności dnia codziennego
a) gotowanie;
b) pranie, prasowanie;
c) w codziennej pielęgnacji;
d) pomoc w bieżących zakupach, towarzyszenie w sklepie;
2) pomoc w poruszaniu się na wózku inwalidzkim;
a) zniesienie wózka;
b) pomoc przy jego prowadzeniu;
c) pomoc w pokonywaniu barier architektonicznych (schody, krawężniki, otwieranie drzwi);
3) wyjściu, powrocie lub dojazdach z uczestnikiem Programu w wybrane przez uczestnika miejsca;
a) ( basen, do apteki, na spacer);
b) asystowanie podczas podróży środkami komunikacji publicznej, taksówkami;
4) załatwianiu spraw urzędowych;
a) np. rozmowa z urzędnikiem, pomoc przy wypełnieniu formularzy);
5) pomoc w zmianie ubioru i podczas wizyt lekarskich, zabiegów rehabilitacyjnych, ćwiczeń fizjoterapeutycznych, pobytu na pływalniach );
6) asystowanie podczas obecności osoby niepełnosprawnej np. w teatrze, kinie;
W ramach realizacji zadania nr 3 będą również pokrywane koszty związane bezpośrednio
z realizacją usług asystenta, tj.:
koszt zakupu środków ochrony osobistej nie więcej niż 15 zł miesięcznie na asystenta;
koszt zakupu biletów komunikacji publicznej/prywatnej, oraz koszt zakupu biletów wstępu na wydarzenia kulturalne/rozrywkowe/sportowe/społeczne dla asystentów nie więcej niż 300 zł miesięcznie na asystenta
koszt ubezpieczeń OC lub NNW asystentów związanych ze świadczeniem usługi asystenta nie więcej niż 100 zł jednorazowo na asystenta;
Zakup środków ochrony osobistej oraz dojazd własnym/innym środkiem transportu, np. taksówką, asystentów w związku z wyjazdami, które dotyczą realizacji usług wymienionych w treści Programu, zostaną zrealizowane w terminie do 30 dnia od daty odwołania ogłoszonego w dniu 20.03.2020 r. stanu epidemii na obszarze Rzeczpospolitej Polskiej z powodu zakażeń SARS-CoV-2.
Czas trwania usług asystenta:
Usługi asystenta mogą być realizowane przez 24 godziny 7 dni w tygodniu (z zastrzeżeniem stosowania w tym zakresie przepisów i norm, o których mowa w Kodeksie pracy) max. liczba 720 godzin od podpisania umowy do 31.12.2022 r.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85311200-4 - Usługi opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych
4.5.5.) Wartość części: 31735,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Świadczenie usług w ramach programu „Asystent Osobisty Osoby Niepełnosprawnej” –edycja 2022 dla jednej osoby niepełnosprawnej ze znacznym stopniem niepełnosprawnościSzczegółowy opis przedmiotu zamówienia został przedstawiony w Załączniku Nr 1do SWZ tj.
Świadczenie usług w ramach programu „Asystent Osobisty Osoby Niepełnosprawnej” – edycja 2022 dla jednej osoby w stopniu znacznym
Usługi świadczone będą na rzecz osób niepełnosprawnych posiadających orzeczenie
o znacznym stopniu niepełnosprawności, zgodnie z ustawą z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych albo orzeczenie równoważne do wyżej wymienionego, które wymagają usługi asystenta w wykonywaniu codziennych czynności oraz funkcjonowaniu w życiu społecznym, uczestników programu „Asystent osobisty osoby niepełnosprawnej”, mieszkańców Gminy Łańcut, zwanych dalej także uczestnikami Programu.
Usługi asystenta w szczególności będą polegać na pomocy asystenta w:
1) Wsparciu w wykonywaniu czynności dnia codziennego
a) gotowanie;
b) pranie, prasowanie;
c) w codziennej pielęgnacji;
d) pomoc w bieżących zakupach, towarzyszenie w sklepie;
2) pomoc w poruszaniu się na wózku inwalidzkim;
a) zniesienie wózka;
b) pomoc przy jego prowadzeniu;
c) pomoc w pokonywaniu barier architektonicznych (schody, krawężniki, otwieranie drzwi);
3) wyjściu, powrocie lub dojazdach z uczestnikiem Programu w wybrane przez uczestnika miejsca;
a) ( basen, do apteki, na spacer);
b) asystowanie podczas podróży środkami komunikacji publicznej, taksówkami;
4) załatwianiu spraw urzędowych;
a) np. rozmowa z urzędnikiem, pomoc przy wypełnieniu formularzy);
5) pomoc w zmianie ubioru i podczas wizyt lekarskich, zabiegów rehabilitacyjnych, ćwiczeń fizjoterapeutycznych, pobytu na pływalniach );
6) asystowanie podczas obecności osoby niepełnosprawnej np. w teatrze, kinie;
W ramach realizacji zadania nr 4 będą również pokrywane koszty związane bezpośrednio
z realizacją usług asystenta, tj.:
koszt zakupu środków ochrony osobistej nie więcej niż 15 zł miesięcznie na asystenta;
koszt zakupu biletów komunikacji publicznej/prywatnej,oraz koszt zakupu biletów wstępu na wydarzenia kulturalne/rozrywkowe/sportowe/społeczne dla asystentów nie więcej niż 300 zł miesięcznie na asystenta
koszt ubezpieczeń OC lub NNW asystentów związanych ze świadczeniem usługi asystenta nie więcej niż 100 zł jednorazowo na asystenta;
Zakup środków ochrony osobistej oraz dojazd własnym/innym środkiem transportu, np. taksówką, asystentów w związku z wyjazdami, które dotyczą realizacji usług wymienionych w treści Programu, zostaną zrealizowane w terminie do 30 dnia od daty odwołania ogłoszonego w dniu 20.03.2020 r. stanu epidemii na obszarze Rzeczpospolitej Polskiej z powodu zakażeń SARS-CoV-2.
Czas trwania usług asystenta:
Usługi asystenta mogą być realizowane przez 24 godziny 7 dni w tygodniu (z zastrzeżeniem stosowania w tym zakresie przepisów i norm, o których mowa w Kodeksie pracy) max. liczba 720 godzin od podpisania umowy do 31.12.2022 r.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85311200-4 - Usługi opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych
4.5.5.) Wartość części: 31735,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Świadczenie usług w ramach programu „Asystent Osobisty Osoby Niepełnosprawnej” –edycja 2022 dla jednej osoby niepełnosprawnej ze znacznym stopniem niepełnosprawnościSzczegółowy opis przedmiotu zamówienia został przedstawiony w Załączniku Nr 1 do SWZ tj.
Świadczenie usług w ramach programu „Asystent Osobisty Osoby Niepełnosprawnej” – edycja 2022 dla jednej osoby w stopniu znacznym
Usługi świadczone będą na rzecz osób niepełnosprawnych posiadających orzeczenie o znacznym stopniu niepełnosprawności, zgodnie z ustawą z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych albo orzeczenie równoważne do wyżej wymienionego, które wymagają usługi asystenta w wykonywaniu codziennych czynności oraz funkcjonowaniu w życiu społecznym, uczestników programu „Asystent osobisty osoby niepełnosprawnej”, mieszkańców Gminy Łańcut, zwanych dalej także uczestnikami Programu.
Usługi asystenta w szczególności będą polegać na pomocy asystenta w:
1) wsparciu w wykonywaniu czynności dnia codziennego
a) gotowanie;
b) pranie, prasowanie;
c) w codziennej pielęgnacji;
2) pomoc w poruszaniu się na wózku inwalidzkim;
a) zniesienie wózka,;
b) pomoc przy jego prowadzeniu;
c) pomoc w pokonywaniu barier architektonicznych (schody, krawężniki, otwieranie drzwi);
3) wyjściu, powrocie lub dojazdach z uczestnikiem Programu w wybrane przez uczestnika miejsca;
a) (basen, do apteki, na spacer);
b) asystowanie podczas podróży środkami komunikacji publicznej, taksówkami;
4) załatwianiu spraw urzędowych;
a) np. rozmowa z urzędnikiem, pomoc przy wypełnieniu formularzy);
5) pomoc w zmianie ubioru i podczas wizyt lekarskich, zabiegów rehabilitacyjnych, ćwiczeń fizjoterapeutycznych, pobytu na pływalniach );
6) asystowanie podczas obecności osoby niepełnosprawnej np. w teatrze, kinie;
W ramach realizacji zadania nr 5 będą również pokrywane koszty związane bezpośrednio
z realizacją usług asystenta, tj.:
koszt zakupu środków ochrony osobistej nie więcej niż 15 zł miesięcznie na asystenta;
koszt zakupu biletów komunikacji publicznej/prywatnej, oraz koszt zakupu biletów wstępu na wydarzenia kulturalne/rozrywkowe/sportowe/społeczne dla asystentów nie więcej niż 300 zł miesięcznie na asystenta
koszt ubezpieczeń OC lub NNW asystentów związanych ze świadczeniem usługi asystenta nie więcej niż 100 zł jednorazowo na asystenta;
Zakup środków ochrony osobistej oraz dojazd własnym/innym środkiem transportu, np. taksówką, asystentów w związku z wyjazdami, które dotyczą realizacji usług wymienionych w treści Programu, zostaną zrealizowane w terminie do 30 dnia od daty odwołania ogłoszonego w dniu 20.03.2020 r. stanu epidemii na obszarze Rzeczpospolitej Polskiej z powodu zakażeń SARS-CoV-2.
Czas trwania usług asystenta:
Usługi asystenta mogą być realizowane przez 24 godziny 7 dni w tygodniu (z zastrzeżeniem stosowania w tym zakresie przepisów i norm, o których mowa w Kodeksie pracy) max. liczba 720 godzin od podpisania umowy do 31.12.2022 r.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85311200-4 - Usługi opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych
4.5.5.) Wartość części: 31735,00 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Świadczenie usług w ramach programu „Asystent Osobisty Osoby Niepełnosprawnej” –edycja 2022 dla jednej osoby niepełnosprawnej ze znacznym stopniem niepełnosprawnościSzczegółowy opis przedmiotu zamówienia został przedstawiony w Załączniku Nr 1 do SWZ tj.
Świadczenie usług w ramach programu „Asystent Osobisty Osoby Niepełnosprawnej” – edycja 2022 dla jednej osoby w stopniu znacznym
Usługi świadczone będą na rzecz osób niepełnosprawnych posiadających orzeczenie
o znacznym stopniu niepełnosprawności, zgodnie z ustawą z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych albo orzeczenie równoważne do wyżej wymienionego, które wymagają usługi asystenta w wykonywaniu codziennych czynności oraz funkcjonowaniu w życiu społecznym, uczestników programu „Asystent osobisty osoby niepełnosprawnej”, mieszkańców Gminy Łańcut, zwanych dalej także uczestnikami Programu.
Usługi asystenta w szczególności będą polegać na pomocy asystenta w:
1) wsparciu w wykonywaniu czynności dnia codziennego;
a) gotowanie;
b) pranie, prasowanie;
c) w codziennej pielęgnacji;
d) paleniu w piecu;
2) pomoc w poruszaniu się na wózku inwalidzkim;
a) zniesienie wózka;
b) pomoc przy jego prowadzeniu;
c) pomoc w pokonywaniu barier architektonicznych (schody, krawężniki, otwieranie drzwi);
3) wyjściu, powrocie lub dojazdach z uczestnikiem Programu w wybrane przez uczestnika miejsca;
a) ( basen, do apteki, na spacer);
b) asystowanie podczas podróży środkami komunikacji publicznej, taksówkami;
4) załatwianiu spraw urzędowych;
a) np. rozmowa z urzędnikiem, pomoc przy wypełnieniu formularzy);
5) pomoc w zmianie ubioru i podczas wizyt lekarskich, zabiegów rehabilitacyjnych, ćwiczeń fizjoterapeutycznych, pobytu na pływalniach );
6) asystowanie podczas obecności osoby niepełnosprawnej np. w teatrze, kinie;
W ramach realizacji zadania nr 6 będą również pokrywane koszty związane bezpośrednio
z realizacją usług asystenta, tj.:
koszt zakupu środków ochrony osobistej nie więcej niż 15 zł miesięcznie na asystenta;
koszt zakupu biletów komunikacji publicznej/prywatnej, oraz koszt zakupu biletów wstępu na wydarzenia kulturalne/rozrywkowe/sportowe/społeczne dla asystentów nie więcej niż 300 zł miesięcznie na asystenta
koszt ubezpieczeń OC lub NNW asystentów związanych ze świadczeniem usługi asystenta nie więcej niż 100 zł jednorazowo na asystenta;
Zakup środków ochrony osobistej oraz dojazd własnym/innym środkiem transportu, np. taksówką, asystentów w związku z wyjazdami, które dotyczą realizacji usług wymienionych w treści Programu, zostaną zrealizowane w terminie do 30 dnia od daty odwołania ogłoszonego w dniu 20.03.2020 r. stanu epidemii na obszarze Rzeczpospolitej Polskiej z powodu zakażeń SARS-CoV-2.
Czas trwania usług asystenta:
Usługi asystenta mogą być realizowane przez 24 godziny 7 dni w tygodniu max. liczba 720 godzin od podpisania umowy do 31.12.2022 r.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85311200-4 - Usługi opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych
4.5.5.) Wartość części: 31735,00 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Świadczenie usług w ramach programu „Asystent Osobisty Osoby Niepełnosprawnej” –edycja 2022 dla jednej osoby niepełnosprawnej ze znacznym stopniem niepełnosprawnościSzczegółowy opis przedmiotu zamówienia został przedstawiony w Załączniku Nr 1 do SWZ tj.
Świadczenie usług w ramach programu „Asystent Osobisty Osoby Niepełnosprawnej” – edycja 2022 dla jednej osoby w stopniu znacznym
Usługi świadczone będą na rzecz osób niepełnosprawnych posiadających orzeczenie
o znacznym stopniu niepełnosprawności, zgodnie z ustawą z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych albo orzeczenie równoważne do wyżej wymienionego, które wymagają usługi asystenta w wykonywaniu codziennych czynności oraz funkcjonowaniu w życiu społecznym, uczestników programu „Asystent osobisty osoby niepełnosprawnej”, mieszkańców Gminy Łańcut, zwanych dalej także uczestnikami Programu.
Zadania w zakresie realizacji programu ,,Asystent osobisty osoby niepełnosprawnej" będą realizowane przez osoby wskazane przez uczestnika Programu. Jeżeli asystent nie zostanie wskazany przez uczestnika programu, wskaże go gmina z uwzględnieniem postanowień ust 3 pkt 1 i 2 programu.
Usługi asystenta w szczególności będą polegać na pomocy asystenta w:
1) wsparciu w wykonywaniu czynności dnia codziennego
a) gotowanie;
b) pranie, prasowanie;
c)odkurzanie;
d) pomoc w bieżących zakupach , towarzyszenie w sklepie;
2) pomoc w poruszaniu się na wózku inwalidzkim;
a) zniesienie wózka;
b) pomoc przy jego prowadzeniu;
c) pomoc w pokonywaniu barier architektonicznych (schody, krawężniki, otwieranie drzwi);
3) Wyjściu, powrocie lub dojazdach z uczestnikiem Programu w wybrane przez uczestnika miejsca
a) ( basen, do apteki, na spacer);
b) asystowanie podczas podróży środkami komunikacji publicznej, taksówkami;
4) załatwianiu spraw urzędowych;
a) np. rozmowa z urzędnikiem, pomoc przy wypełnieniu formularzy);
5) pomoc w zmianie ubioru i podczas wizyt lekarskich, zabiegów rehabilitacyjnych, ćwiczeń fizjoterapeutycznych, pobytu na pływalniach )
6) asystowanie podczas obecności osoby niepełnosprawnej np. w teatrze, kinie;
W ramach realizacji zadania nr 7 będą również pokrywane koszty związane bezpośrednio
z realizacją usług asystenta, tj.:
koszt zakupu środków ochrony osobistej nie więcej niż 15 zł miesięcznie na asystenta;
koszt zakupu biletów komunikacji publicznej/prywatnej, oraz koszt zakupu biletów wstępu na wydarzenia kulturalne/rozrywkowe/sportowe/społeczne dla asystentów nie więcej niż 300 zł miesięcznie na asystenta
koszt ubezpieczeń OC lub NNW asystentów związanych ze świadczeniem usługi asystenta nie więcej niż 100 zł jednorazowo na asystenta;
Zakup środków ochrony osobistej oraz dojazd własnym/innym środkiem transportu, np. taksówką, asystentów w związku z wyjazdami, które dotyczą realizacji usług wymienionych w treści Programu, zostaną zrealizowane w terminie do 30 dnia od daty odwołania ogłoszonego w dniu 20.03.2022 r. stanu epidemii na obszarze Rzeczpospolitej Polskiej z powodu zakażeń SARS-CoV-2.
Czas trwania usług asystenta:
Usługi asystenta mogą być realizowane przez 24 godziny 7 dni w tygodniu (z zastrzeżeniem stosowania w tym zakresie przepisów i norm, o których mowa w Kodeksie pracy) max. liczba 720 godzin od podpisania umowy do 31.12.2022 r.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85311200-4 - Usługi opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych
4.5.5.) Wartość części: 31735,00 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Świadczenie usług w ramach programu „Asystent Osobisty Osoby Niepełnosprawnej” –edycja 2022 dla jednej osoby niepełnosprawnej z umiarkowanym lub ze znacznym stopniem niepełnosprawnościSzczegółowy opis przedmiotu zamówienia został przedstawiony w Załączniku Nr 1 do SWZ tj.
Świadczenie usług w ramach programu „Asystent Osobisty Osoby Niepełnosprawnej” – edycja 2022 dla jednej osoby w stopniu znacznym lub umiarkowanym
Usługi świadczone będą na rzecz osób niepełnosprawnych posiadających orzeczenie
o znacznym lub umiarkowanym stopniu niepełnosprawności, zgodnie z ustawą z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych albo orzeczenie równoważne do wyżej wymienionego, które wymagają usługi asystenta w wykonywaniu codziennych czynności oraz funkcjonowaniu w życiu społecznym, uczestników programu „Asystent osobisty osoby niepełnosprawnej”, mieszkańców Gminy Łańcut, zwanych dalej także uczestnikami Programu.
Usługi asystenta w szczególności będą polegać na pomocy asystenta w:
1) wsparciu w wykonywaniu czynności dnia codziennego
a) gotowanie;
b) pranie, prasowanie;
c) odkurzanie,;
d) pomoc w bieżących zakupach , towarzyszenie w sklepie;
2) pomoc w poruszaniu się na wózku inwalidzkim;
a) zniesienie wózka,
b) pomoc przy jego prowadzeniu;
c) pomoc w pokonywaniu barier architektonicznych (schody, krawężniki, otwieranie drzwi)
3) wyjściu, powrocie lub dojazdach z uczestnikiem Programu w wybrane przez uczestnika miejsca
a) ( basen, do apteki, na spacer);
b) asystowanie podczas podróży środkami komunikacji publicznej, taksówkami;
4) załatwianiu spraw urzędowych;
a) np. rozmowa z urzędnikiem, pomoc przy wypełnianiu formularzy);
5) pomoc w zmianie ubioru i podczas wizyt lekarskich, zabiegów rehabilitacyjnych, ćwiczeń fizjoterapeutycznych, pobytu na pływalniach );
6) asystowanie podczas obecności osoby niepełnosprawnej np. w teatrze, kinie;
W ramach realizacji zadania nr 8 będą również pokrywane koszty związane bezpośrednio
z realizacją usług asystenta, tj.:
koszt zakupu środków ochrony osobistej nie więcej niż 15 zł miesięcznie na asystenta;
koszt zakupu biletów komunikacji publicznej/prywatnej, oraz koszt zakupu biletów wstępu na wydarzenia kulturalne/rozrywkowe/sportowe/społeczne dla asystentów nie więcej niż 300 zł miesięcznie na asystenta
koszt ubezpieczeń OC lub NNW asystentów związanych ze świadczeniem usługi asystenta nie więcej niż 100 zł jednorazowo na asystenta;
Zakup środków ochrony osobistej oraz dojazd własnym/innym środkiem transportu, np. taksówką, asystentów w związku z wyjazdami, które dotyczą realizacji usług wymienionych w treści Programu, zostaną zrealizowane w terminie do 30 dnia od daty odwołania ogłoszonego w dniu 20.03.2020 r. stanu epidemii na obszarze Rzeczpospolitej Polskiej z powodu zakażeń SARS-CoV-2.
Czas trwania usług asystenta:
Usługi asystenta mogą być realizowane przez 24 godziny 7 dni w tygodniu (z zastrzeżeniem stosowania w tym zakresie przepisów i norm, o których mowa w Kodeksie pracy) max. liczba 360 godzin od podpisania umowy do 31.12.2022 r.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85311200-4 - Usługi opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych
4.5.5.) Wartość części: 17335,00 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Świadczenie usług w ramach programu „Asystent Osobisty Osoby Niepełnosprawnej” –edycja 2022 dla jednej osoby niepełnosprawnej z umiarkowanym lub ze znacznym stopniem niepełnosprawnościSzczegółowy opis przedmiotu zamówienia został przedstawiony w Załączniku Nr 1 do SWZ tj.
Świadczenie usług w ramach programu „Asystent Osobisty Osoby Niepełnosprawnej” – edycja 2022 dla jednej osoby w stopniu znacznym lub umiarkowanym
Usługi świadczone będą na rzecz osób niepełnosprawnych posiadających orzeczenie o znacznym lub umiarkowanym stopniu niepełnosprawności, zgodnie z ustawą z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych albo orzeczenie równoważne do wyżej wymienionego, które wymagają usługi asystenta w wykonywaniu codziennych czynności oraz funkcjonowaniu w życiu społecznym, uczestników programu „Asystent osobisty osoby niepełnosprawnej”, mieszkańców Gminy Łańcut, zwanych dalej także uczestnikami Programu.
1) Wsparciu w wykonywaniu czynności dnia codziennego
a) gotowanie;
b) pranie, prasowanie;
c) w codziennej pielęgnacji;
d) pomoc w bieżących zakupach, towarzyszenie w sklepie;
2) pomoc w poruszaniu się na wózku inwalidzkim;
a) zniesienie wózka,;
b) pomoc przy jego prowadzeniu;
c) pomoc w pokonywaniu barier architektonicznych (schody, krawężniki, otwieranie drzwi);
3) wyjściu, powrocie lub dojazdach z uczestnikiem Programu w wybrane przez uczestnika miejsca
a) ( basen, do apteki, na spacer);
b) asystowanie podczas podróży środkami komunikacji publicznej, taksówkami;
4) załatwianiu spraw urzędowych;
a) np. rozmowa z urzędnikiem, pomoc przy wypełnieniu formularzy);
5) pomoc w zmianie ubioru i podczas wizyt lekarskich, zabiegów rehabilitacyjnych, ćwiczeń fizjoterapeutycznych, pobytu na pływalniach );
6) asystowanie podczas obecności osoby niepełnosprawnej np. w teatrze, kinie;
W ramach realizacji zadania nr 9 będą również pokrywane koszty związane bezpośrednio
z realizacją usług asystenta, tj.:
koszt zakupu środków ochrony osobistej nie więcej niż 15 zł miesięcznie na asystenta;
koszt zakupu biletów komunikacji publicznej/prywatnej, oraz koszt zakupu biletów wstępu na wydarzenia kulturalne/rozrywkowe/sportowe/społeczne dla asystentów nie więcej niż 300 zł miesięcznie na asystenta
koszt ubezpieczeń OC lub NNW asystentów związanych ze świadczeniem usługi asystenta nie więcej niż 100 zł jednorazowo na asystenta;
Zakup środków ochrony osobistej oraz dojazd własnym/innym środkiem transportu, np. taksówką, asystentów w związku z wyjazdami, które dotyczą realizacji usług wymienionych w treści Programu, zostaną zrealizowane w terminie do 30 dnia od daty odwołania ogłoszonego w dniu 20.03.2020 r. stanu epidemii na obszarze Rzeczpospolitej Polskiej z powodu zakażeń SARS-CoV-2.
Czas trwania usług asystenta:
usługi asystenta mogą być realizowane przez 24 godziny 7 dni w tygodniu (z zastrzeżeniem stosowania w tym zakresie przepisów i norm, o których mowa w Kodeksie pracy) max. liczba 360 godzin od podpisania umowy do 31.12.2022 r.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85311200-4 - Usługi opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych
4.5.5.) Wartość części: 17335,00 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Świadczenie usług w ramach programu „Asystent Osobisty Osoby Niepełnosprawnej” –edycja 2022 dla jednej osoby niepełnosprawnej z umiarkowanym lub ze znacznym stopniem niepełnosprawnościSzczegółowy opis przedmiotu zamówienia został przedstawiony w Załączniku Nr 1 do SWZ tj.
Świadczenie usług w ramach programu „Asystent Osobisty Osoby Niepełnosprawnej” – edycja 2022 dla jednej osoby w stopniu znacznym lub umiarkowanym
Usługi świadczone będą na rzecz osób niepełnosprawnych posiadających orzeczenie
o znacznym lub umiarkowanym stopniu niepełnosprawności, zgodnie z ustawą z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych albo orzeczenie równoważne do wyżej wymienionego, które wymagają usługi asystenta w wykonywaniu codziennych czynności oraz funkcjonowaniu w życiu społecznym, uczestników programu „Asystent osobisty osoby niepełnosprawnej”, mieszkańców Gminy Łańcut, zwanych dalej także uczestnikami Programu.
Usługi asystenta w szczególności będą polegać na pomocy asystenta w:
1) wsparciu w wykonywaniu czynności dnia codziennego
a) gotowanie;
b) pranie, prasowanie;
c) odkurzanie;
d) pomoc w bieżących zakupach , towarzyszenie w sklepie;
2) pomoc w poruszaniu się na wózku inwalidzkim;
a) zniesienie wózka,;
b) pomoc przy jego prowadzeniu;
c) pomoc w pokonywaniu barier architektonicznych (schody, krawężniki, otwieranie drzwi)
3) wyjściu, powrocie lub dojazdach z uczestnikiem Programu w wybrane przez uczestnika miejsca
a) ( basen, do apteki, na spacer);
b) asystowanie podczas podróży środkami komunikacji publicznej, taksówkami;
4) załatwianiu spraw urzędowych;
a) np. rozmowa z urzędnikiem, pomoc przy wypełnieniu formularzy);
5) pomoc w zmianie ubioru i podczas wizyt lekarskich, zabiegów rehabilitacyjnych, ćwiczeń fizjoterapeutycznych, pobytu na pływalniach );
6) asystowanie podczas obecności osoby niepełnosprawnej np. w teatrze, kinie;
W ramach realizacji zadania nr 10 będą również pokrywane koszty związane bezpośrednio
z realizacją usług asystenta, tj.:
koszt zakupu środków ochrony osobistej nie więcej niż 15 zł miesięcznie na asystenta;
koszt zakupu biletów komunikacji publicznej/prywatnej, oraz koszt zakupu biletów wstępu na wydarzenia kulturalne/rozrywkowe/sportowe/społeczne dla asystentów nie więcej niż 300 zł miesięcznie na asystenta
koszt ubezpieczeń OC lub NNW asystentów związanych ze świadczeniem usługi asystenta nie więcej niż 100 zł jednorazowo na asystenta;
Zakup środków ochrony osobistej oraz dojazd własnym/innym środkiem transportu, np. taksówką, asystentów w związku z wyjazdami, które dotyczą realizacji usług wymienionych w treści Programu, zostaną zrealizowane w terminie do 30 dnia od daty odwołania ogłoszonego w dniu 20.03.2020 r. stanu epidemii na obszarze Rzeczpospolitej Polskiej z powodu zakażeń SARS-CoV-2.
Czas trwania usług asystenta:
Usługi asystenta mogą być realizowane przez 24 godziny 7 dni w tygodniu (z zastrzeżeniem stosowania w tym zakresie przepisów i norm, o których mowa w Kodeksie) pracy max. liczba 360 godzin od podpisania umowy do 31.12.2022 r.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85311200-4 - Usługi opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych
4.5.5.) Wartość części: 17335,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 37,95 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 38,75 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 37,95 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EDU-IT Augustyn, Pieprzycki sp.j.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8133675853
7.3.3) Ulica: ul. Hetmańska 62/3
7.3.4) Miejscowość: Rzeszów
7.3.5) Kod pocztowy: 35-078
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
EDU-IT AUGUSTYN, PIEPRZYCKI SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
EDU-IT AUGUSTYN, PIEPRZYCKI SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 30259,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 37,95 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 38,75 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 37,95 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EDU-IT Augustyn, Pieprzycki sp.j.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8133675853
7.3.3) Ulica: ul. haetmańska 62/3
7.3.4) Miejscowość: Rzeszów
7.3.5) Kod pocztowy: 35-078
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
EDU-IT AUGUSTYN, PIEPRZYCKI SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
EDU-IT AUGUSTYN, PIEPRZYCKI SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 30259,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 37,95 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 38,75 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 37,95 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EDU-IT Augustyn, Pieprzycki sp.j.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8133675853
7.3.3) Ulica: ul. Hetmańska 62/3
7.3.4) Miejscowość: Rzeszów
7.3.5) Kod pocztowy: 35-078
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
EDU-IT AUGUSTYN, PIEPRZYCKI SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
EDU-IT AUGUSTYN, PIEPRZYCKI SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 30259,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 37,95 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 38,75 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 37,95 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EDU-IT Augustyn, Pieprzycki sp.j.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8133675853
7.3.3) Ulica: ul. Hetmańska 62/3
7.3.4) Miejscowość: Rzeszów
7.3.5) Kod pocztowy: 35-078
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
EDU-IT AUGUSTYN, PIEPRZYCKI SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
EDU-IT AUGUSTYN, PIEPRZYCKI SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 30259,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 37,95 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 38,75 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 37,95 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EDU-IT Augustyn, Pieprzycki sp.j.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8133675853
7.3.3) Ulica: ul. Hetmańska 62/3
7.3.4) Miejscowość: Rzeszów
7.3.5) Kod pocztowy: 35-078
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
EDU-IT AUGUSTYN, PIEPRZYCKI SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
EDU-IT AUGUSTYN, PIEPRZYCKI SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 30259,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 37,95 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 38,75 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 37,95 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EDU-IT Augustyn, Pieprzycki sp.j.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8133675853
7.3.3) Ulica: ul. Hetmańska 62/3
7.3.4) Miejscowość: Rzeszów
7.3.5) Kod pocztowy: 35-078
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
EDU-IT AUGUSTYN, PIEPRZYCKI SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
EDU-IT AUGUSTYN, PIEPRZYCKI SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 30259,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 37,95 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 37,95 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 37,95 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EDU-IT Augustyn, Pieprzycki sp.j.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8133675853
7.3.3) Ulica: ul. Hetmańska 62/3
7.3.4) Miejscowość: Rzeszów
7.3.5) Kod pocztowy: 35-078
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
EDU-IT AUGUSTYN, PIEPRZYCKI SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
EDU-IT AUGUSTYN, PIEPRZYCKI SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 30259,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 37,95 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 37,95 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 37,95 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EDU-IT Augustyn, Pieprzycki sp.j.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8133675853
7.3.3) Ulica: ul. Hetmańska 62/3
7.3.4) Miejscowość: Rzeszów
7.3.5) Kod pocztowy: 35-078
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
EDU-IT AUGUSTYN, PIEPRZYCKI SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
EDU-IT AUGUSTYN, PIEPRZYCKI SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 16597,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 37,95 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 37,95 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 37,95 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EDU-IT Augustyn, Pieprzycki sp.j.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8133675853
7.3.3) Ulica: ul. Hetmańska 62/3
7.3.4) Miejscowość: Rzeszów
7.3.5) Kod pocztowy: 35-078
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
EDU-IT AUGUSTYN, PIEPRZYCKI SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
EDU-IT AUGUSTYN, PIEPRZYCKI SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 16597,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 37,95 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 37,95 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 37,95 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EDU-IT Augustyn, Pieprzycki sp.j.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8133675853
7.3.3) Ulica: ul. Hetmańska 62/3
7.3.4) Miejscowość: Rzeszów
7.3.5) Kod pocztowy: 35-078
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
EDU-IT AUGUSTYN, PIEPRZYCKI SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
EDU-IT AUGUSTYN, PIEPRZYCKI SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 16597,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z ŁAŃCUTA
- USŁUGA ODBIORU, TRANSPORTU I SKŁADOWANIA ODPADÓW KOMUNALNYCH NA WYSYPISKU, WYTWARZANYCH W PLACÓWKACH "CENTRUM MEDYCZNEGO W ŁAŃCUCIE" SP. Z O. O.
- "Remont drogi powiatowej nr 1 270R Żołynia - Zmysłówka - (gr. powiatu) Grodzisko Dolne".
- WYKONANIE REMONTU CZĄSTKOWEGO NAWIERZCHNI DRÓG GMINNYCH NA TERENIE GMINY ŁAŃCUT
- "Wykonanie oznakowania poziomego dróg powiatowych".
- Przebudowa pracowni dydaktycznej i warsztatów szkoleniowych w Powiatowym Centrum Kształcenia Zawodowego im. F. Dzierżanowskiego w Łańcucie
- DOSTAWA ODZCZYNNIKÓW ORAZ MATERIAŁÓW ZUŻYWALNYCH DO OZNACZANIA RÓWNOWAGI KWASOWO - ZASADOWEJ WRAZ Z DZIERŻAWĄ AUTOMATYCZNEGO ANALIZATORA DO OZNACZANIA RÓWNOWAGI KWASOWO - ZASADOWEJ
więcej: przetargi w Łańcucie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi
- Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi
- Świadczenie usług opieki wytchnieniowej dla członków rodzin lub opiekunów osób z niepełnosprawnością w miejscu zamieszkania osoby z niepełnosprawnością w ramach pobytu dziennego
- Usługi opieki wytchnieniowej dla mieszkańców Gminy Lisewo
- "Świadczenie usług opieki wytchnieniowej w ramach Programu "Opieka wytchnieniowa" dla Jednostek Samorządu Terytorialnego - edycja 2025
- ŚWIADCZENIE USŁUG OPIEKUŃCZYCH / SUO DLA 40 OSÓB STARSZYCH, POTRZEBUJĄCYCH WSPARCIA W CODZIENNYM FUNKCJONOWANIU Z TERENU GMINY ADAMÓWKA W OKRESIE OD 15.04.2025 R. DO 30.09.2027 R.
więcej: Usługi opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.