Ogłoszenie z dnia 2022-04-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00012981/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-01-11
- 2022/BZP 00023500/01 - Modyfikacja z dnia 2022-01-18
- 2022/BZP 00032453/01 - Modyfikacja z dnia 2022-01-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa, montaż i uruchomienie instalacji fotowoltaicznych na budynkach w Gminie Obrazów
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA OBRAZÓW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830409761
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 84
1.5.2.) Miejscowość: Obrazów
1.5.3.) Kod pocztowy: 27-641
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski
1.5.7.) Numer telefonu: (15) 836 51 62
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@obrazow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.obrazow.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa, montaż i uruchomienie instalacji fotowoltaicznych na budynkach w Gminie Obrazów2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7a3df9ba-7307-11ec-83b1-bea871b78b5b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00140290
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00012981/03
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IOS.271.1.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1:Dostawa, montaż i uruchomienie instalacji fotowoltaicznych na budynkach:
a) Instalacja fotowoltaiczna – Ośrodek Pomocy Społecznej w Obrazowie
b) Instalacja fotowoltaiczna – Szkoła podstawowa w Kleczanowie
c) Instalacja fotowoltaiczna – Świetlica w Głazowie
4.5.3.) Główny kod CPV: 09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
09332000-5 - Instalacje słoneczne
45261215-4 - Pokrywanie dachów panelami ogniw słonecznych
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
71314100-3 - Usługi elektryczne
4.5.5.) Wartość części: 149649,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2:Dostawa, montaż i uruchomienie instalacji fotowoltaicznych na budynkach:
a) Instalacja fotowoltaiczna – Szkoła podstawowa Bilcza
b) Instalacja fotowoltaiczna – Szkoła podstawowa Głazów
c) Instalacja fotowoltaiczna – Urząd Gminy
d) Instalacja fotowoltaiczna - Gminna Publiczna Biblioteka Publiczna w Obrazowie
e) Instalacja fotowoltaiczna - Budynek Zespołu Gospodarki Komunalnej w Obrazowie
4.5.3.) Główny kod CPV: 09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
09332000-5 - Instalacje słoneczne
45261215-4 - Pokrywanie dachów panelami ogniw słonecznych
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
71314100-3 - Usługi elektryczne
4.5.5.) Wartość części: 247811,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 10
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 10
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 6
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 155595,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 205408,21 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 159000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Solo Instal Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 522-310-00-37
7.3.3) Ulica: ul. Gwiaździsta 15A/261
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 01-651
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 159000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 10
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 10
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 6
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 149000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 335443,47 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 149000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Solo Instal Sp. z o.o
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 522-310-00-37
7.3.3) Ulica: ul. Gwiaździsta 15A/261
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 01-651
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 149000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI OBRAZÓW
więcej: przetargi OBRAZÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych do pracowni i warsztatów"
- MODERNIZACJA SYSTEMU SYGNALIZACJI POŻARU W SYSTEMIE ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ NA TERENIE ZAKŁADU POPRAWCZEGO W GRODZISKU WIELKOPOLSKIM
- Wykonanie instalacji klimatyzacji w budynku Wojewódzkiego Inspektoratu Weterynarii w Krakowie
- Dostosowanie do wymogów przeciwpożarowych budynku przedszkola w Parku Miejskim w Kaliszu - Etap II
- ZP/CZD/148/24 Modernizacja i doposażenie infrastruktury w IPCZD- Dostosowanie budynków do aktual. wymogów w zakresie wymiany central SSP w trybie "zaprojektuj i wybuduj" w ramach Funduszu Medycznego
- Dostawa i montaż kompletnych systemów oświetlenia drogowego fotowoltaicznego na terenie gminy Siechnice w podziale na zadania.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.