Ogłoszenie z dnia 2022-04-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00049173/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-02-07
- 2022/BZP 00119465/01 - Wynik z dnia 2022-04-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Bieżące utrzymanie rowów z podziałem na rejony wraz z bieżącym utrzymaniem zbiorników ziemnych do nich przynależnych na terenie Miasta Gliwice.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Spółka z o.o. w Gliwicach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 271062577
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Rybnicka 47
1.5.2.) Miejscowość: Gliwice
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-100
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@pwik.gliwice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pwik.gliwice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pwik_gliwice1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Sektor wodny
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Bieżące utrzymanie rowów z podziałem na rejony wraz z bieżącym utrzymaniem zbiorników ziemnych do nich przynależnych na terenie Miasta Gliwice.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-da4e1ab3-8429-11ec-83b1-bea871b78b5b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00140304
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00014823/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Bieżące utrzymanie rowów z podziałem na rejony wraz z bieżącym utrzymaniem zbiorników ziemnych do nich przynależnych na terenie Miasta Gliwice
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00049173/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: TP/2/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 333408,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 1 - Rejon nr 1. Dzielnica Łabędy i Czechowice,Szczegółowy zakres prac został zawarty w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym ZAŁĄCZNIK nr 6 do SWZ oraz we wzorze umowy stanowiącym ZAŁĄCZNIK nr 5 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90480000-5 - Usługi gospodarki ściekowej
4.5.5.) Wartość części: 38280,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 2 - Rejon nr 2. Dzielnica Brzezinka.Szczegółowy zakres prac został zawarty w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym ZAŁĄCZNIK nr 6 do SWZ oraz we wzorze umowy stanowiącym ZAŁĄCZNIK nr 5 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90480000-5 - Usługi gospodarki ściekowej
4.5.5.) Wartość części: 35880,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 3 - Rejon nr 3. Dzielnica Żerniki.Szczegółowy zakres prac został zawarty w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym ZAŁĄCZNIK nr 6 do SWZ oraz we wzorze umowy stanowiącym ZAŁĄCZNIK nr 5 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90480000-5 - Usługi gospodarki ściekowej
4.5.5.) Wartość części: 52800,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 4 - Rejon nr 4. Dzielnica Bojków, Ligota Zabrska i Sośnica.Szczegółowy zakres prac został zawarty w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym ZAŁĄCZNIK nr 6 do SWZ oraz we wzorze umowy stanowiącym ZAŁĄCZNIK nr 5 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90480000-5 - Usługi gospodarki ściekowej
4.5.5.) Wartość części: 64680,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 5 - Rejon nr 5. Dzielnica Ostropa i Wilcze Gardło.Szczegółowy zakres prac został zawarty w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym ZAŁĄCZNIK nr 6 do SWZ oraz we wzorze umowy stanowiącym ZAŁĄCZNIK nr 5 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90480000-5 - Usługi gospodarki ściekowej
4.5.5.) Wartość części: 36000,00 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 6 - Rejon nr 6. Dzielnica Łabędy obręb Niepaszyce.Szczegółowy zakres prac został zawarty w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym ZAŁĄCZNIK nr 6 do SWZ oraz we wzorze umowy stanowiącym ZAŁĄCZNIK nr 5 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90480000-5 - Usługi gospodarki ściekowej
4.5.5.) Wartość części: 46680,00 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 7 - Rejon nr 7. Dzielnica Trynek, Sikornik i Politechnika.Szczegółowy zakres prac został zawarty w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym ZAŁĄCZNIK nr 6 do SWZ oraz we wzorze umowy stanowiącym ZAŁĄCZNIK nr 5 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90480000-5 - Usługi gospodarki ściekowej
4.5.5.) Wartość części: 59088,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 59040,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 77982,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 59040,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Przedsiębiorstwo Robót Inżynieryjnych Agnieszka Sitko
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: FHU Adrian Sitko
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6462985950
7.3.3) Ulica: ul. Podmiejska 51
7.3.4) Miejscowość: Imielin
7.3.5) Kod pocztowy: 41-407
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT INŻYNIERYJNYCH AGNIESZKA SITKO
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT INŻYNIERYJNYCH AGNIESZKA SITKO
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 59040,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- Wykonanie ogrodzenia na terenie OW Czechowice w Gliwicach
- Dostawa odzieży i obuwia roboczego oraz środki ochrony indywidualnej w podziale na 4 części.
- Sukcesywne świadczenie usług transportowych osób, znak sprawy; DZPZ.283.28.2025.AP
- Przeprowadzenie szkoleń i kursów dla uczniów w ramach projektu: "Kształcimy dla przyszłości - ZSŁ w Gliwicach szkołą innowacji"
- Świadczenie usług serwisowych urządzeń prod. OLYMPUS dla Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej - Curie - Państwowego Instytutu Badawczego Oddziału w Gliwicach
- Roboty budowlane w podziale na 2 cz: część 1: Naprawa dachu budynku nr 31 w Opolu część 2: Konserwacja elementów wideostrzelnicy w Lublińcu
więcej: przetargi w Gliwicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Konserwacja i bieżące naprawy sieci wod.-kan. na terenie PPN-T Strefy: S1, S1-3.
- świadczenie usług w zakresie bieżącego utrzymania, eksploatacji kanalizacji deszczowej na terenie miasta Łodzi 2007-2011.
- Odbieranie i oczyszczanie ścieków komunalnych z terenu miasta Pabianic.
więcej: Usługi gospodarki ściekowej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.