Ogłoszenie z dnia 2022-04-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00117414/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-04-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usługi wynajmu przenośnych kontenerów prysznicowo-umywalkowych wraz z ich kompleksową obsługą serwisową.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: 41. Baza Lotnictwa Szkolnego
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 061456920
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Brygady Pościgowej 5
1.5.2.) Miejscowość: Dęblin
1.5.3.) Kod pocztowy: 08-521
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski
1.5.7.) Numer telefonu: 261-517-818
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 41blsz.przetargi@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.41blsz.wp.mil.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/41blsz/proceedings1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usługi wynajmu przenośnych kontenerów prysznicowo-umywalkowych wraz z ich kompleksową obsługą serwisową.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6449bea6-b966-11ec-97c7-b646b0ba23df
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00140314
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00041860/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.13 Wynajem i obsługa kabin sanitarnych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00117414/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 17/22/P
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 599284,30 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Świadczenie usługi wynajmu przenośnych kontenerów prysznicowo-umywalkowych wraz z ich kompleksową obsługą serwisową w miejscowości Dęblin – Twierdza.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa SWZ oraz:
a) Załącznik Nr 1 do SWZ tj. formularz ofertowy;
b) Załącznik Nr 1a do SWZ tj. szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania I;
c) Załącznik Nr 4a do SWZ – ogólne warunki umowy dla zadania I;
3. Zamawiający nie zapewnia dostępu do energii elektrycznej, wody i kanalizacji.
4. Wymóg zatrudnienia na podstawie umowy o pracę:
Zamawiający nie wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę.
5. Podwykonawstwo:
Zamawiający nie wymaga osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia.
6. Wykonawca zobowiązuje się do posiadania umowy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, przez cały okres realizacji umowy.
Suma gwarancyjna umowy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia powinna być nie niższa niż 100 000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych 00/100). Odpowiedzialność Wykonawcy musi być rozszerzona o szkody powstałe w mieniu. Powyższe elementy, cechy ubezpieczenia muszą być wpisane do treści polisy lub wynikać z warunków odpowiedzialności ubezpieczyciela.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90000000-7 - Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne
4.5.5.) Wartość części: 159969,91 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Świadczenie usługi wynajmu przenośnych kontenerów prysznicowo-umywalkowych wraz z ich kompleksową obsługą serwisową w miejscowości Zajezierzek. Dęblina.
2. ZADANIE II:
a) Załącznik Nr 1 do SWZ tj. formularz ofertowy;
b) Załącznik Nr 1b do SWZ tj. szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania II;
c) Załącznik Nr 4b do SWZ – ogólne warunki umowy dla zadania II;
3. Zamawiający nie zapewnia dostępu do energii elektrycznej, wody i kanalizacji.
4. Wymóg zatrudnienia na podstawie umowy o pracę:
Zamawiający nie wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę.
5. Podwykonawstwo:
Zamawiający nie wymaga osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia.
6. Wykonawca zobowiązuje się do posiadania umowy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, przez cały okres realizacji umowy.
Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć osobie odpowiedzialnej za realizację umowy potwierdzoną za zgodność z oryginałem kopię umowy ubezpieczenia, warunki odpowiedzialności ubezpieczyciela wraz dowodem opłacenia składki najpóźniej w dniu podpisania umowy , pod rygorem naliczenia Wykonawcy kary umownej o której mowa w § 7 ust.1 pkt 1 ogólnych warunków umowy.
Suma gwarancyjna umowy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia powinna być nie niższa niż 200 000,00 zł (słownie: dwieście tysięcy złotych 00/100). Odpowiedzialność Wykonawcy musi być rozszerzona o szkody powstałe w mieniu. Powyższe elementy, cechy ubezpieczenia muszą być wpisane do treści polisy lub wynikać z warunków odpowiedzialności ubezpieczyciela.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90000000-7 - Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne
4.5.5.) Wartość części: 439314,39 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 94520,10 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 188978,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 94520,10 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TOI TOI POLSKA Spółka z ograniczona odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1180042784
7.3.3) Ulica: ul. Płochocińska 29
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 03-044
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 94520,10 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-05-15Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 165276,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 348602,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 165276,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WCTRON Spółka z ograniczona odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8992863500
7.3.3) Ulica: Wyb. Juliusza Słowackiego 9
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 50-406
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 165276,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-05-14SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z DĘBLINA
- Dostawa materiałów promocyjnych z podziałem na zadania
- Dost. środ. do piel. ciała, przyb. toalet., środ. czyst., specj. środ. chem. do mech. mycia i dezynfekcji pow. Rob. , sprz. oraz urządzeń gastr. i chłodn. oraz drobnego sprz. gosp. na rzecz 41. BLSZ
- Dostawa tuszy i tonerów do plotera Canon Wave 3600 BK i plotera Canon iPF-PRO4600
więcej: przetargi w Dęblinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Oczyszczanie ręczne wybranych chodników i jezdni dróg powiatowych na terenie powiatu ostrowskiego
- Likwidacja dzikich wysypisk zlokalizowanych na terenie Miasta Zabrze.
- Czyszczenie kanalizacji deszczowej i wpustów ulicznych na terenie gminy Michałowice
- usługa prania.
- świadczenie usług komunalnych.
- Likwidacja 13 sztuk mogilników na terenie Województwa Wielkopolskiego - etap II.
więcej: Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.