Ogłoszenie z dnia 2021-08-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00102270/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-07-02
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00140350 z dnia 2021-08-06 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Roboty budowlane dotyczące remontu nawierzchni na terenie składowiska odpadów w Oświęcimiu”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SKŁADOWISKO ODPADÓW KOMUNALNYCH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072112556
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Nadwiślańska 36
1.5.2.) Miejscowość: Oświęcim
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-600
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@sok-oswiecim.biz
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.sok-oswiecim.biz/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Roboty budowlane dotyczące remontu nawierzchni na terenie składowiska odpadów w Oświęcimiu”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-86024a57-daa8-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00140350
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00102270/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SOK/03/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 984000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na:
1) Wykonanie remontu wewnętrznej drogi technicznej o nawierzchni z betonu cemento-wego.
Istniejąca jezdnia o nawierzchni betonowej nie spełnia swojego zadania i należy poddać ją remontowi w celu zabezpieczenia dojazdu do składowiska i sortowni. Istniejącą jezdnię należy rozebrać wraz z podbudową. Po wykonaniu wykopów do poziomu zaprojektowanej dolnej warstwy podbudowy należy podłoże wyrównać i zagęścić.
Remont nawierzchni jezdni zakłada wykonanie następującej konstrukcji:
- 22cm nawierzchnia z betonu cementowego C35/45 dylatowanego o dyblowanego
- warstwa poślizgowa z folii
- 20 cm podbudowa z betonu cementowego C12/15
- 20 Podbudowa pomocnicza z mieszanki nie związanej z kruszywa łamanego C90/3 frakcji 0/31,5mm
- 25 Podbudowa pomocnicza z mieszanki nie związanej z kruszywa łamanego C90/3 frakcji 31,5/63mm
Jezdnia zostanie ograniczona z obydwu stron krawężnikiem betonowym 15x30x100 cm ułożonym na ławie z betonu C12/16. Wzdłuż prawej krawędzi zostanie ułożone korytko odwodnieniowe typu mulda w celu odprowadzenia wody z jezdni. Po zabudowie korytka zaplanowano powierzchniowe umocnienie skarpy w postaci rzędu, ażurowych płyt betonowych o wymiarach 60x40x8cm ułożonych na podsypce piaskowo cementowej gr 10 cm. W połowie remontowanego odcinka zaplanowano wykonanie progu zwalniającego wg schematu przedstawionego na rysunku nr 1.8 do swz.
2) Wykonanie remontu placu pod wiatą do rozbiórki gabarytów.
Istniejąca nawierzchnia z prefabrykowanych elementów betonowych nie spełnia swojego zadania i należy poddać ją remontowi w celu zabezpieczenia dojazdu do wiaty. istniejącą nawierzchnię należy rozebrać wraz z podbudową. Po wykonaniu wykopów do poziomu zaprojektowanej dolnej warstwy podbudowy należy podłoże wyrównać i zagęścić.
Remont nawierzchni zakłada wykonanie następującej konstrukcji:
- 22cm nawierzchnia z betonu cementowego C35/45 dylatowanego o dyblowanego
- warstwa poślizgowa z folii
- 20 cm podbudowa z betonu cementowego C12/15
- 20 Podbudowa pomocnicza z mieszanki nie związanej z kruszywa łamanego C90/3 frakcji 0/31,5mm
- 25 Podbudowa pomocnicza z mieszanki nie związanej z kruszywa łamanego C90/3 frakcji 31,5/63mm
Podczas remontu nawierzchni należy wykonać drenaż wraz z odwodnieniem powierzchniowym z odprowadzeniem wody do istniejącej kanalizacji deszczowej. W zakresie remontu placu należy wykonać oczyszczenie i remont istniejącej komory ściekowej wraz z wymianą rusztów żeliwnych.
3) Wykonanie remontu placu przed wiatą M1
Istniejącą nawierzchnia z prefabrykowanych elementów betonowych nie spełnia swojego zadania i należy poddać ją remontowi w celu zabezpieczenia ruchu na placu głównym. istniejącą nawierzchnię należy rozebrać wraz z podbudową. Po wykonaniu wykopów do poziomu zaprojektowanej dolnej warstwy podbudowy należy podłoże wyrównać i zagęścić.
Remont nawierzchni zakłada wykonanie następującej konstrukcji:
- 22cm nawierzchnia z betonu cementowego C35/45 dylatowanego o dyblowanego
- warstwa poślizgowa z folii
- 20 cm podbudowa z betonu cementowego C12/15
- 20 Podbudowa pomocnicza z mieszanki nie związanej z kruszywa łamanego C90/3 frakcji 0/31,5mm
- 25 Podbudowa pomocnicza z mieszanki nie związanej z kruszywa łamanego C90/3 frakcji 31,5/63mm
Podczas prac rozbiórkowych wykonawca zwróci szczególną uwagę na już wykonane elementy remontu nawierzchni placu. W przypadku ich uszkodzenia będzie zobowiązany do ich naprawy na własny koszt.
Zaprojektowane nawierzchnie betonowe należy dylatować i dyblować. Powierzchnia pojedynczej płyty nie powinna przekraczać 9m2 wyjątkowo 12m2. Układ dylatacji należy zaplanować w taki sposób aby miejsca styku czterech płyt nie znajdowały się w śladzie koła, szczególnie w miejscach gdzie dochodzi do zatrzymywania pojazdów ciężarowych.
2. Termin wykonania zamówienia – od dnia zawarcia umowy do 31.07.2022r. Zakres i wybór robót do realizacji oraz ich kolejność będą na bieżąco uzgadniane z przedstawicielami Zamawiającego z uwagi na prowadzenie robót na uczynnym obiekcie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34992200-9 - Znaki drogowe
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
45233251-3 - Wymiana nawierzchni
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1245410,61 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1245410,61 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1245410,61 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Cemex Infrastruktura Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5222991229
7.3.3) Ulica: ul. Krakowiaków 46
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-255
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy roboty polegające na:
Robotach ziemnych, robotach początkowych, robotach przygotowawczych, odwodnieniach, podbudowach, elementach ulic, elementach bezpieczeństwa drogowego.
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
CEMEX INFRASTRUKTURA SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
CEMEX INFRASTRUKTURA SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1245410,61 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-07-31SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Cemex Infrastruktura Sp. z o.o.
ul. Krakowiaków 46
02-255 Warszawa
Cena ofertowa brutto: 1 245 410,61 zł brutto
Cena ofertowa netto: 1 012 528,95 zł netto
Gwarancja jakości: 84 miesiące
2021-08-06 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane |
INNE PRZETARGI Z OŚWIĘCIMIA
- Budowa Elektronicznych Systemów Zabezpieczeń w budynkach Państwowego Muzeum Auschwitz Birkenau w Oświęcimiu w podziale na 3 Części z dopuszczeniem ofert częściowych.
- Remont cząstkowy dróg gminnych na terenie Gminy Oświęcim w roku 2025
- Modernizacja dróg gminnych i wewnętrznych w Gminie Oświęcim - część I
- Rozbiórka zabudowań magazynowych przy ul. Wyzwolenia w Oświęcimiu,
więcej: przetargi w Oświęcimiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Adaptacja stołówki i zapleczy kuchennych oraz adaptację nowej pracowni sali obsługi konsumenta dla zawodu TŻiUG wraz z zapleczami kuchennymi
- Adaptacja, utworzenie i doposażenie pracowni w ramach realizacji projektu pn.: "Rozwój kompetencji młodych logistyków"
- Rozbudowa sieci wodociągowej w miejscowościach: Strumiany, Będków, Tyczyn oraz wymiana 29 zestawów wodomierzowych na wodomierze wyposażone w moduł radiowy
- Budowa żłobka w Pieniężnie
- Budowa infrastruktury wodociągowej i kanalizacji sanitarnej na terenie gminy Filipów
- Budowa cmentarza komunalnego w Tomaszowie gmina Żagań
więcej: Znaki drogowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.